Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924939 keer)

0 leden en 55 gasten bekijken dit topic.

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1580 Gepost op: juni 12, 2009, 09:17:01 am »
Ook Brecht Capon wordt wellicht een jaar verhuurd aan KVK ...
Als ze het daarmee zullen moeten doen, zullen ze het ook moeilijk krijgen me dunkt.

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1581 Gepost op: juni 12, 2009, 12:47:38 pm »
Ook Brecht Capon wordt wellicht een jaar verhuurd aan KVK ...
Als ze het daarmee zullen moeten doen, zullen ze het ook moeilijk krijgen me dunkt.

Denk ik ook, het enige waar nu 'sprake over is', zijn enkele bejaarde sjotters en wa huurlingen... Daar zit een toekomstvisie in...  ;D


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1582 Gepost op: juni 12, 2009, 12:53:46 pm »
Ook Brecht Capon wordt wellicht een jaar verhuurd aan KVK ...
Als ze het daarmee zullen moeten doen, zullen ze het ook moeilijk krijgen me dunkt.

Denk ik ook, het enige waar nu 'sprake over is', zijn enkele bejaarde sjotters en wa huurlingen... Daar zit een toekomstvisie in...  ;D
Ja, daar zit een heel realistische toekomstvisie achter... namelijk in tweede klasse!

Offline X-man

  • Leden
  • Berichten: 109
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1583 Gepost op: juni 12, 2009, 03:43:19 pm »

Ja, daar zit een heel realistische toekomstvisie achter... namelijk in tweede klasse!
Tja, als jullie eens in dit topic gaan kijken vorig jaar, zelfde periode, zullen jullie zien dat de post precies hetzelfde waren : KVK volgend jaar in tweede klasse.
Het is dit jaar niet gebeurd, het zal volgend jaar ook niet gebeuren.
Trouwens, een goede zaak voor jullie, zo blijft ??n van de meest bezochte topics op jullie site actief  ;)

Crudo

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1584 Gepost op: juni 12, 2009, 03:49:48 pm »

Ja, daar zit een heel realistische toekomstvisie achter... namelijk in tweede klasse!
Tja, als jullie eens in dit topic gaan kijken vorig jaar, zelfde periode, zullen jullie zien dat de post precies hetzelfde waren : KVK volgend jaar in tweede klasse.
Het is dit jaar niet gebeurd, het zal volgend jaar ook niet gebeuren.
Trouwens, een goede zaak voor jullie, zo blijft ??n van de meest bezochte topics op jullie site actief   ;)
want als kortrijk in 2e zit gaan we er niet meer mee lachen ofzo??  ;D

trouwens ik zou al maar mijn klacht gaan indienen tegen moeskroen want dat lijkt me jullie enige kans om er in te blijven, en dannog

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1585 Gepost op: juni 12, 2009, 03:52:20 pm »

Ja, daar zit een heel realistische toekomstvisie achter... namelijk in tweede klasse!
Tja, als jullie eens in dit topic gaan kijken vorig jaar, zelfde periode, zullen jullie zien dat de post precies hetzelfde waren : KVK volgend jaar in tweede klasse.
Het is dit jaar niet gebeurd, het zal volgend jaar ook niet gebeuren.
Trouwens, een goede zaak voor jullie, zo blijft ??n van de meest bezochte topics op jullie site actief  ;)

En de manier waarop, chapeau zeg. Had Dender niet verloren op de allerlaatste speeldag thuis, dan zaten jullie nu waar jullie - laat ons eerlijk blijven na een seizoen als het vorige - gewoon horen te zitten, en dat is tweede klas.

Offline X-man

  • Leden
  • Berichten: 109
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1586 Gepost op: juni 12, 2009, 07:44:45 pm »
want als kortrijk in 2e zit gaan we er niet meer mee lachen ofzo??  ;D
Het topic is opgestart op 11 juni 2008, dus toen vaststond dat KVK in 1ste kwam.  Er is dus toch wel een rechtstreeks verband tussen het bestaan van dit populaire topic en KVK in 1ste.


En de manier waarop, chapeau zeg. Had Dender niet verloren op de allerlaatste speeldag thuis, dan zaten jullie nu waar jullie - laat ons eerlijk blijven na een seizoen als het vorige - gewoon horen te zitten, en dat is tweede klas.

Ik neem aan dat jullie ook wat logica op school gehad hebben.  Met "als" en "dan" kan je alles bewijzen, beter tot de feiten beperken.   En, wat dat eerlijk blijven betreft, zowat iedereen vindt dat het terecht is dat KVK in 1ste blijft, alleen de SVZW-supporters niet.

Crudo

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1587 Gepost op: juni 12, 2009, 07:53:17 pm »
want als kortrijk in 2e zit gaan we er niet meer mee lachen ofzo??  ;D
Het topic is opgestart op 11 juni 2008, dus toen vaststond dat KVK in 1ste kwam.  Er is dus toch wel een rechtstreeks verband tussen het bestaan van dit populaire topic en KVK in 1ste.


En de manier waarop, chapeau zeg. Had Dender niet verloren op de allerlaatste speeldag thuis, dan zaten jullie nu waar jullie - laat ons eerlijk blijven na een seizoen als het vorige - gewoon horen te zitten, en dat is tweede klas.

Ik neem aan dat jullie ook wat logica op school gehad hebben.  Met "als" en "dan" kan je alles bewijzen, beter tot de feiten beperken.   En, wat dat eerlijk blijven betreft, zowat iedereen vindt dat het terecht is dat KVK in 1ste blijft, alleen de SVZW-supporters niet.

dit topic werd geopend naar aanleiding van de mestdagh historie, daarvoor konden we ten pas en ten onpas lachen met kortrijk in het TWEEDE KLASSE - topic, alwaar we u volgend jaar zullen begroeten  ;)

by the way kortrijk verdient idd zn plaats in 1e, ze eindigen 14e en dat was voldoende, punt. maar volgend jaar zonder dender, bergen en andere tubizes zijn jullie een vogel voor de kat hoor  ;)

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.271
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1588 Gepost op: juni 12, 2009, 08:03:23 pm »
Kvk heeft wel Leekens binnen gehaald eh, en capon en verbauwhede pas toch maar op  ;D
SV TILL I DIE

Crudo

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1589 Gepost op: juni 12, 2009, 08:25:59 pm »
wacht eens 30 keer gelijkspelen dat levert 30 punten op... mmmmja, kweet toch nie ze  :P

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1590 Gepost op: juni 12, 2009, 08:45:55 pm »
Ik neem aan dat jullie ook wat logica op school gehad hebben.  Met "als" en "dan" kan je alles bewijzen, beter tot de feiten beperken.   En, wat dat eerlijk blijven betreft, zowat iedereen vindt dat het terecht is dat KVK in 1ste blijft, alleen de SVZW-supporters niet.

[/quote]

En met "zowat" ?  

Offline Karel-Jan

  • Leden
  • Berichten: 53
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1591 Gepost op: juni 13, 2009, 06:47:03 am »
Ik neem aan dat jullie ook wat logica op school gehad hebben.  Met "als" en "dan" kan je alles bewijzen, beter tot de feiten beperken.   En, wat dat eerlijk blijven betreft, zowat iedereen vindt dat het terecht is dat KVK in 1ste blijft, alleen de SVZW-supporters niet.


En met "zowat" ?  
[/quote]
Jij snapt duidelijk niet wat hij bedoelt.
Jammer...

Online Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.030
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1592 Gepost op: juni 13, 2009, 07:46:32 am »
Het feit dat jij 'Karel-Jan'( ::)) noemt betekent niet dat je hier de intellectueel moet komen uithangen...

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1593 Gepost op: juni 13, 2009, 08:10:28 am »
Da blijft ier toch mee veursprong minne favorieten topic zulle...  :D
O ja en nog iets X-man, geert en andere karel-jantjes, kwoa nog wa vergeetn...
5-1!!!

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1594 Gepost op: juni 13, 2009, 11:02:12 am »
Ik neem aan dat jullie ook wat logica op school gehad hebben. Met "als" en "dan" kan je alles bewijzen, beter tot de feiten beperken.  En, wat dat eerlijk blijven betreft, zowat iedereen vindt dat het terecht is dat KVK in 1ste blijft, alleen de SVZW-supporters niet.

Je wil feiten? Oke. 9 overwinningen op een heel seizoen, 11 gelijke spelen (17e meeste gelijke spelen), 37 gescoorde doelpunten (15e 'beste' aanval), 55 doelpunten tegen, 16e in het klassement van de terugronde, een heel seizoen lang een irritante calimero zijn - inderdaad, h??l terecht.

Trouwens...

5-1

 :-*

Offline stijnmeert

  • Leden
  • Berichten: 37
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1595 Gepost op: juni 13, 2009, 02:36:45 pm »
Tzal dit jaar wel twee keer 1-1 zijn waarschijnlijk.  ;D

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1596 Gepost op: juni 13, 2009, 03:46:33 pm »
Ik neem aan dat jullie ook wat logica op school gehad hebben.  Met "als" en "dan" kan je alles bewijzen, beter tot de feiten beperken.   En, wat dat eerlijk blijven betreft, zowat iedereen vindt dat het terecht is dat KVK in 1ste blijft, alleen de SVZW-supporters niet.


Dit komt enkel omdat KVK in het begin van het seizoen compleet onterecht gehyped werd omwille van het zogezegde fris en aanvallend voetbal, maar de feiten liegen er niet om.

- Jullie zijn er in geslaagd om 37 doelpunten te maken in 34 wedstrijden. Dat is zeer zwak te noemen en duidt niet echt op fris, aanvallend voetbal
- Jullie zijn er slechts 2 keer ingeslaagd om met meer dan 1 doelpunt verschil te winnen. Dat is schrijnend te noemen en duidt alweer niet op fris, aanvallend voetbal.

- Verder hebben jullie het hele seizoen de calimero afgegeven in verband met scheidsrechterlijke dwalingen terwijl jullie toch 6strafschoppen hebben gekregen en daarmee 4e in de stand zijn.  Ik weet mij er zelfs al 1 te herinneren tegen ons die compleet onterecht was. Wij hebben er 4 gekregen waarvan GEEN enkele onterechte en ik kan waarschijnlijk 6 a 7 fases opnoemen waarin we een strafschap ontnomen zijn (onder andere in Kortrijk)

- Verder zijn jullie er ook weer in geslaagd om meer dan eens negatief in het nieuws te komen omwille van het crapuleuze gedrag van de supporters.

Dus naast het feit dat de redding in vraag mag gesteld worden is het een FEIT dat KVK zeker geen aanwinst is voor eerste klasse.

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1597 Gepost op: juni 13, 2009, 04:08:24 pm »
Ik neem aan dat jullie ook wat logica op school gehad hebben.  Met "als" en "dan" kan je alles bewijzen, beter tot de feiten beperken.   En, wat dat eerlijk blijven betreft, zowat iedereen vindt dat het terecht is dat KVK in 1ste blijft, alleen de SVZW-supporters niet.


- Verder hebben jullie het hele seizoen de calimero afgegeven in verband met scheidsrechterlijke dwalingen terwijl jullie toch 6strafschoppen hebben gekregen en daarmee 4e in de stand zijn.  Ik weet mij er zelfs al 1 te herinneren tegen ons die compleet onterecht was. Wij hebben er 4 gekregen waarvan GEEN enkele onterechte en ik kan waarschijnlijk 6 a 7 fases opnoemen waarin we een strafschap ontnomen zijn (onder andere in Kortrijk)



ututu fox, wilt ge die 7 fases eerst eens in een filmke monteren ... ;-)
Webteam SV Zulte Waregem

Offline NR 25

  • Leden
  • Berichten: 1
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1598 Gepost op: juni 15, 2009, 09:14:22 pm »
Het rijk van Kortrijk zal van korte duur zijn.

De motivatie van Leekens is toch duidelijk. Nu hij ervaring heeft met kontrakten van korte maar rijke duur, is zijn intentie om KVK 16de te laten worden. Zo kan hij in Maart een lucratieve nieuwe over??nkomst tekenen in een kompetitie die dan pas van start gaat. Dubbel loon voor de geld geldwolf en KVK kan Kortarme gaan spelen in 2de klasse tegen de kamelen van Lier.

Een sympatiserende KVM fan

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1599 Gepost op: juni 16, 2009, 08:49:27 am »
Ik lees vandaag in Het Nieuwsblad dat Georges grote kuis gaat houden bij krotrijk...

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Georges is zo voorspelbaar als iets: overal het zelfde verhaal, overal dezelfde spelers(makelaars), overal grote kuis, ... en als de kas leeg is gaat Georgeske weg!

En wat doen ze bij krotrijk? Juist, ja! ze geloven ales wat georgeske hun voorhoudt als was het evangelie. Sta mij toe eventjes te glimlachen...  ::)
« Laatst bewerkt op: juni 16, 2009, 08:55:41 am door boer boer »