Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924896 keer)

0 leden en 29 gasten bekijken dit topic.

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1640 Gepost op: juni 19, 2009, 04:00:59 pm »
gheefdt Georges al getekend eigenlijk ?

Offline lorrekvk

  • KVK Supporter
  • Leden
  • Berichten: 117
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1641 Gepost op: juni 19, 2009, 04:11:47 pm »
gheefdt Georges al getekend eigenlijk ?

Volgens mij (nog) niet.

Offline moi

  • Leden
  • Berichten: 271
    • essevee.com
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1642 Gepost op: juni 19, 2009, 05:35:40 pm »
Citaat
Geplaatst door: geert
Voeg citaat toe
gheefdt Georges al getekend eigenlijk ?

nee, Heerd hij geefd nog ni gesigneert. (om geen dt fauten te maken met getekend, heb ik maar een ander woort gezocht)
Pronostikeer gratis op www.essevee.com

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1643 Gepost op: juni 19, 2009, 06:20:40 pm »
wat ik me afvraag, hoe staat de gemiddelde kvk-fan eigenlijk t.o.v. de komst van mister beton?

die zou hier toch geen stap moeten binnenzetten als t aan mij ligt ze...

Ik ben voorstander. Zoals vele.
Al is het wel te hopen dat die niet direct vertrekt zoals gewente.
Maar als die blijft (toch voor zeker 3 jaar) zie ik Kortrijk uitgroeien tot een middenmotor. En geen degradatie kandidaat.
Kben nu es benieuwd wa voor commentaar ik zal krijgen ...

net zoals jullie allemaal vol lof waren/zijn over heintje.

ok hij heeft jullie in eerste klasse gekregen, maar daarmee is zowat alles gezegd zeker ...

Offline thieu

  • Leden
  • Berichten: 1
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1644 Gepost op: juni 19, 2009, 08:20:19 pm »
gheefdt Georges al getekend eigenlijk ?

Volgens mij (nog) niet.

Heeft getekend, is zonet bevestigd op off site vn vk

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1645 Gepost op: juni 19, 2009, 10:55:42 pm »
gheefdt Georges al getekend eigenlijk ?

Volgens mij (nog) niet.

Heeft getekend, is zonet bevestigd op off site vn vk

ik verwacht een nek-aan-(dikke)nek race tussen lokeren, krortrijk om ter meest draws spelen !

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1646 Gepost op: juni 19, 2009, 11:11:08 pm »
Bakx volgt Heintje ;D

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1647 Gepost op: juni 19, 2009, 11:41:26 pm »
Bakx volgt Heintje ;D

tja, gratis transfer...
Benieuwd wat ze daar Europees mee gaan moeten aanvangen.
-SVZW Forever-

Offline Coore

  • Leden
  • Berichten: 73
  • En Goan!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1648 Gepost op: juni 20, 2009, 12:19:50 am »
Ze gaan sterrekes zien Backx en Heintje.

Sry ma tblijft ne goeien.

Offline Deedee

  • Leden
  • Berichten: 52
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1649 Gepost op: juni 20, 2009, 02:04:54 pm »
Na Reina ook Matthys naar Kortrijk?  ???

Crudo

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1650 Gepost op: juni 20, 2009, 02:11:24 pm »
maakt u maar geen zorgen, wij kunnen em niet betalen, gunder kunt em zeker niet betalen

en als ge hem toch betaalt zal t under laatste transfer zijn want dan zijn de centjes op  :-*

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1651 Gepost op: juni 20, 2009, 02:12:40 pm »
maakt u maar geen zorgen, wij kunnen em niet betalen, gunder kunt em zeker niet betalen

en als ge hem toch betaalt zal t under laatste transfer zijn want dan zijn de centjes op  :-*

Waarom kunnen wij Matthys niet betalen? Tim is toch nog eigendom van essevee?

Crudo

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1652 Gepost op: juni 20, 2009, 02:18:35 pm »
maakt u maar geen zorgen, wij kunnen em niet betalen, gunder kunt em zeker niet betalen

en als ge hem toch betaalt zal t under laatste transfer zijn want dan zijn de centjes op  :-*

Waarom kunnen wij Matthys niet betalen? Tim is toch nog eigendom van essevee?
Ik dacht als wij hetzelfde loon moeten ophoesten dat hij daar in Griekenland verdiend? kan mis zijn natuurlijk

nuja zelf sloot hij uit dat hij terug naar ons kwam dusja

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1653 Gepost op: juni 20, 2009, 02:24:32 pm »
Tim is inderdaad nog eigendom van den Essevee. Iedereen die hem wil, moet met de club komen praten, want ligt nog onder contract!
Webteam SV Zulte Waregem

Offline Vanessa

  • Leden
  • Berichten: 23
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1654 Gepost op: juni 20, 2009, 06:57:24 pm »
Om in te gaan op de vraag van fox over hoe de gemiddelde KVK-fan tegenover de komst van Georges Leekens staat:

Wel, na tornado Hein, want dat was hij wel, iemand die over alles en iedereen heen raasde, komt nu Georges Leekens. Toch wel een totaal tegengesteld type trainer en persoonlijkheid. Ook komt Leekens niet naar KVK om enkel het takenpakket van Vanhaezebrouck over te nemen, dit wordt nog uitgebreid met o.m. meer verantwoordelijkheid bij transfers, meer inspraak op structureel vlak. Zijn ervaring, want hoe je het ook draait of keert ,die man heeft ervaring zat, zal op zoveel mogelijk vlakken toegewend worden!

Leekens wordt ook gebruikt om spelers van een zeker 'hoger' niveau naar KV Kortrijk te halen. Dit in de mate van het financi?el mogelijke natuurlijk. Mede door Leekens kan een keeperstrainer als Vandewalle gemakkelijker overhaald worden te tekenen bij een mindergewaardeerde club als KV Kortrijk (bvb.).

Als Leekens blijft op een langere termijn (>1 jaar) kan hij zeker op verscheidene vlakken een positieve evolutie bewerkstelligen voor KVK!

Indien hij zijn functie reeds na een halfjaar naast zich neer zou leggen komen wij als club waarschijnlijk "diep in de shit" te zitten, maar dit is zo bij elke club die zijn trainer halverwege het seizoen zou zien vertrekken!

De KVK-supporters hopen er dus op dat Leekens onze club naar een stabieler niveau kan tillen.

Groeten uit Kortrijk

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1655 Gepost op: juni 20, 2009, 07:12:34 pm »
succes met georges. ik wens jullie vele brilscores toe. ;-)

(moest em ooit bij ons terecht komen, steek ik mijn abo gewoon in de fik...)

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1656 Gepost op: juni 20, 2009, 07:31:37 pm »
Ik denk dat de grootste bijdrage van Leekens inderdaad kan zijn dat hij met zijn invloed gemakkelijker spelers en dergelijke kan aantrekken.

Offline Karel-Jan

  • Leden
  • Berichten: 53
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1657 Gepost op: juni 20, 2009, 10:58:01 pm »
succes met georges. ik wens jullie vele brilscores toe. ;-)

(moest em ooit bij ons terecht komen, steek ik mijn abo gewoon in de fik...)
Tsja, dat heb je met supporters die nog nooit van "in goeie en kwade dagen" hebben gehoord, h? ;-)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1658 Gepost op: juni 20, 2009, 11:49:56 pm »
Ook komt Leekens niet naar KVK om enkel het takenpakket van Vanhaezebrouck over te nemen, dit wordt nog uitgebreid met o.m. meer verantwoordelijkheid bij transfers, meer inspraak op structureel vlak. Zijn ervaring, want hoe je het ook draait of keert ,die man heeft ervaring zat, zal op zoveel mogelijk vlakken toegewend worden!


ervaring ? om de zoveel maand een nieuwe club ja, daar heeft hij ervaring in.

mij heeft hij  alvast geen positieve indruk nagelaten na zijn passages bij de rode duivels, moeskroen, lokeren, gent , ... ik kan mij niet direct iets positiefs herinneren. of het moest het opstellen zijn van pakken joegoslaven, het gebruiken van pakken geleerde woorden in tv-interviews na alweer een 1-1 gelijkspel ( " we hebben voetballend vermogen"  , "infiltreren tussen de linies" , ... )

en dan nog staan de clubs altijd weer aan te schuiven om met hem een meerjarenplan uit te werken, waarbij georges 5 taken tegelijk lijkt te doen (en dan ook waarschijnlijk 5 keer zoveel loon krijgt als een ander ...) om dan weeral een puinhoop achter te laten zonder dat er iets structureel verbeterd is .

« Laatst bewerkt op: juni 20, 2009, 11:52:25 pm door svzw81 »

Offline Vanessa

  • Leden
  • Berichten: 23
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1659 Gepost op: juni 21, 2009, 09:25:15 am »
Ook komt Leekens niet naar KVK om enkel het takenpakket van Vanhaezebrouck over te nemen, dit wordt nog uitgebreid met o.m. meer verantwoordelijkheid bij transfers, meer inspraak op structureel vlak. Zijn ervaring, want hoe je het ook draait of keert ,die man heeft ervaring zat, zal op zoveel mogelijk vlakken toegewend worden!


ervaring ? om de zoveel maand een nieuwe club ja, daar heeft hij ervaring in.

mij heeft hij  alvast geen positieve indruk nagelaten na zijn passages bij de rode duivels, moeskroen, lokeren, gent , ... ik kan mij niet direct iets positiefs herinneren. of het moest het opstellen zijn van pakken joegoslaven, het gebruiken van pakken geleerde woorden in tv-interviews na alweer een 1-1 gelijkspel ( " we hebben voetballend vermogen"  , "infiltreren tussen de linies" , ... )

en dan nog staan de clubs altijd weer aan te schuiven om met hem een meerjarenplan uit te werken, waarbij georges 5 taken tegelijk lijkt te doen (en dan ook waarschijnlijk 5 keer zoveel loon krijgt als een ander ...) om dan weeral een puinhoop achter te laten zonder dat er iets structureel verbeterd is .


In mijn schrijfsel van hierboven staat duidelijk te lezen dat dit een mogelijkheid is die de meesten van ons wel in gedachten houden. (cfr >1 jaar, <1 jaar blijven...)

We zullen zien wat het geeft maar nu negatief doen heeft voor ons geen zin, we moeten positief de toekomst tegemoet zien, de wil is er enorm, maar in Kortrijk gaat alles nu eenmaal wat moeilijker of stroever dan bij andere clubs (meestal toch)! En zeggen dat Leekens nu helemaal niets waard is als trainer vind ik dan ook weer een brug te ver, heeft toch duidelijk verscheidene clubs een zekere vorm van stabiliteit (het sleutelwoord van dit seizoen voor KVK) kunnen geven! (Dan denk ik maar aan Gent die met Leekens toch de stap van middenmotor naar subtopper genomen heeft en nu nog een trap hoger wil gaan.)

Nu, de mannen naast het veld is ??n zaak. De mannen op het veld... is dan weer een totaal andere;)