Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924904 keer)

0 leden en 43 gasten bekijken dit topic.

Offline Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.030
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1700 Gepost op: juni 22, 2009, 11:39:01 am »
'Leekens wil nu al jacuzzi ook blijkbaar'...en die voorzitter direct naar zijn pc om in google Jacques Ouzzi in te typen, hij hoopte dat het terug om een 'googlespits' ging.
Amai, heb je daar lang moeten over nadenken? Blijven oefenen, je komt er wel.
"Karel-Jan", ik kan me wel best inbeelden dat je met zo'n naam niet anders kan dan uit de hoogte doen... Get a life!

Offline Maddux

  • Leden
  • Berichten: 163
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1701 Gepost op: juni 22, 2009, 11:39:33 am »
@ Tjompe nice one ;-)

Offline Tjompe

  • Leden
  • Berichten: 290
  • Motherfucker from hell
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1702 Gepost op: juni 22, 2009, 12:04:17 pm »
'Leekens wil nu al jacuzzi ook blijkbaar'...en die voorzitter direct naar zijn pc om in google Jacques Ouzzi in te typen, hij hoopte dat het terug om een 'googlespits' ging.
Amai, heb je daar lang moeten over nadenken? Blijven oefenen, je komt er wel.

Net zo lang als je ouders op de vraag: 'hoe kunnen we ons kind onsterfelijk belachelijk maken voor de rest van zijn dagen?' 'O, ik weet het, we noemen hem Karel-Jan!'
Ongeveer 12 seconden dus!

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1703 Gepost op: juni 22, 2009, 12:32:29 pm »
'Leekens wil nu al jacuzzi ook blijkbaar'...en die voorzitter direct naar zijn pc om in google Jacques Ouzzi in te typen, hij hoopte dat het terug om een 'googlespits' ging.
Amai, heb je daar lang moeten over nadenken? Blijven oefenen, je komt er wel.

Net zo lang als je ouders op de vraag: 'hoe kunnen we ons kind onsterfelijk belachelijk maken voor de rest van zijn dagen?' 'O, ik weet het, we noemen hem Karel-Jan!'
Ongeveer 12 seconden dus!

Stop keer met over die gast zijn naam te beginnen.

Offline moi

  • Leden
  • Berichten: 271
    • essevee.com
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1704 Gepost op: juni 22, 2009, 01:00:39 pm »
tja meer inhoud heeft hij niet ... dus kan er maar daarover geklapt worden....
Pronostikeer gratis op www.essevee.com

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1705 Gepost op: juni 22, 2009, 01:10:20 pm »
Leekens, Soetaers,... Schijten ze daar plots geld in Scum City - of zijn ze gewoon weer hun bijnaam alle eer aan het aandoen?!

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1706 Gepost op: juni 22, 2009, 01:35:28 pm »
'Leekens wil nu al jacuzzi ook blijkbaar'...en die voorzitter direct naar zijn pc om in google Jacques Ouzzi in te typen, hij hoopte dat het terug om een 'googlespits' ging.
Amai, heb je daar lang moeten over nadenken? Blijven oefenen, je komt er wel.

Net zo lang als je ouders op de vraag: 'hoe kunnen we ons kind onsterfelijk belachelijk maken voor de rest van zijn dagen?' 'O, ik weet het, we noemen hem Karel-Jan!'
Ongeveer 12 seconden dus!

Stop keer met over die gast zijn naam te beginnen.
Tis op een niveau van 1ste leerjaar ...
SV TILL I DIE

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1707 Gepost op: juni 22, 2009, 03:37:18 pm »
By the way den dezen zal de thuismatch tegen KVK weer moeten missen......!!!!!!!!!! Het is lijk dat den duvel der meespeelt :-)

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1708 Gepost op: juni 22, 2009, 04:15:06 pm »
By the way den dezen zal de thuismatch tegen KVK weer moeten missen......!!!!!!!!!! Het is lijk dat den duvel der meespeelt :-)

Als de wedstrijd op zaterdag gespeeld wordt dan heb ik het ook zitten en die kans is natuurlijk heel erg groot. Komaan Belgacom zet deze match op zondag!!!!

Crudo

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1709 Gepost op: juni 22, 2009, 04:26:27 pm »
op dezelfde speeldag:

Mechelen - Standard
Bruhhe - Genk
Stvv - Anderlecht

ik vrees er een beetje voor, tis natuurlijk wel een derby maja

gaat dat eigenlijk nog altijd t zelfde systeem zijn van BTV (1 match vrijdag, 2 de zondag) want met dat we nu met minder ploegen zijn is t mss veranderd?

Offline deure toe

  • Leden
  • Berichten: 45
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1710 Gepost op: juni 22, 2009, 04:47:29 pm »
Nebosja Pavlovic naar de VK ;)

Crudo

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1711 Gepost op: juni 22, 2009, 05:15:53 pm »
proficiat

is er eigenlijk iemand bij jullie bestuur die de financiele kant van de zaak in de gaten houdt of doe zjorske dat ook zelf ?





Offline X-man

  • Leden
  • Berichten: 109
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1712 Gepost op: juni 22, 2009, 05:29:19 pm »
Zowat al deze spelers zijn vrij, geen transfervergoeding dus.  Je kan je dan wat meer loon veroorloven, neem ik aan.

Offline deure toe

  • Leden
  • Berichten: 45
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1713 Gepost op: juni 22, 2009, 05:29:40 pm »
proficiat

is er eigenlijk iemand bij jullie bestuur die de financiele kant van de zaak in de gaten houdt of doe zjorske dat ook zelf ?






Ge moet u geen zorgen maken crudo maar toch bedankt . De vk heeft de laaste 7 jaar verre van zotte aankopen gedaan . Meer zelfs er is een flinke buffer voorzien . Trouwens van de nieuwkomers zijn er 2 die we huren, 3 transfervrij en 2 afkoopsom . Ja dan mag je al eens iets meer spenderen aan de maandlonen he ?

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1714 Gepost op: juni 22, 2009, 05:42:53 pm »
Pavlovic ... Herinnert er zich nog iemand die keer dat SVZW tegen Lokeren speelde, en dat de scoutingspapieren van Dury gelekt waren in de pers ? Pavlovic werd toen aangeduid als zwakke schakel van de ploeg ^^

Offline lide

  • Leden
  • Berichten: 237
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1715 Gepost op: juni 22, 2009, 05:55:24 pm »
Ik vrees da ze in kortrijk een beetje te diep in de buidel aan het tasten zijn terwille van Georges, die waarschijnlijk ergens midden oktober zijn biezen pakt om een goedbetaalde opdracht van 2 maanden in het buitenland te vervullen, om daarna terug te keren naar pakweg Roeselare, waar Van Wijk intussen aan de deur is gezet ...

Offline phill

  • Leden
  • Berichten: 74
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1716 Gepost op: juni 22, 2009, 06:16:37 pm »
Gasten, ik heb zo een beetje het gevoel dat er een paar jaloers zijn op wat er bij de buren allemaal gebeurd. Waarom??

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1717 Gepost op: juni 22, 2009, 06:19:44 pm »
Gasten, ik heb zo een beetje het gevoel dat er een paar jaloers zijn op wat er bij de buren allemaal gebeurd. Waarom??


Jaloers? Ik zou me eerlijk gezegd dood ongerust maken met de namen die ze aan het aantrekken zijn na welgeteld ??n (nota bene afschuwelijk) eerste jaar in de hoogste afdeling. Op het laatste nippertje gered door het falen van een ander team (Dender), en nu een trainer als Leekens en spelers als Soetaers aantrekken? Liever hen dan wij om eerlijk te zijn. Wij wonnen de Beker van Belgi? en overwinterden Europees met semi-professionelen, zoek het verschil.

5-1
« Laatst bewerkt op: juni 22, 2009, 06:24:18 pm door ESSEVEE 1975 »

Offline sv_caene

  • Leden
  • Berichten: 2
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1718 Gepost op: juni 22, 2009, 06:25:01 pm »
Gasten, ik heb zo een beetje het gevoel dat er een paar jaloers zijn op wat er bij de buren allemaal gebeurd. Waarom??


 goed gezien, laat ze doen mss hebben die spelers die nu naar hier gehaald worden hun naam en faam nog niet, maar wat niets is kan zeker komen, zie berrier, matton, bossut die uit derde klasse werd gehaald en 1a2 later in goalstond kijk nu..
dus die van kvk mogen het doen met andere hun afdanker, terwijl wij voor verfrissing gaan en daar mss wat meer risico mee nemen maar de scouts hebben al bewezen dat ze ons vetrouwen waard zijn..

btw als ik zo op internet zie zijn onze spelers toch wel fel beheerd door onze eigenste landskampioen.
zie : berrier, hyllad, taravel die allemaal belangstelling genieten/genoten..

dus kvk ervaring genoeg maar het voetballend vermogen zal er ook niet op vooruit gaan, niet dat ze slecht zijn zeker niet.. als jullie gewooontjes ieder jaar u weet te redden ben ik een tevreden boer. want dit zijn prachtige matchen en 6 punten  8)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1719 Gepost op: juni 22, 2009, 07:07:58 pm »
Citaat
Ge moet u geen zorgen maken crudo maar toch bedankt . De vk heeft de laaste 7 jaar verre van zotte aankopen gedaan . Meer zelfs er is een flinke buffer voorzien . Trouwens van de nieuwkomers zijn er 2 die we huren, 3 transfervrij en 2 afkoopsom . Ja dan mag je al eens iets meer spenderen aan de maandlonen he ?


een flinke buffer voorzien ? waarmee dan ? door minder te winnen > winstpremies uitsparen > spaarpotje opbouwen ?