Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924937 keer)

0 leden en 43 gasten bekijken dit topic.

Offline thierslouis

  • Leden
  • Berichten: 402
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1740 Gepost op: juni 23, 2009, 08:14:40 pm »
Hahaha de nekken schieten wakker! ;D 't Was hier toch zo stil na de onvergetelijke 5-1. In het begin van vorig seizoen de grote man, dan vierkant maar dan ook vierkant belachelijk gemaakt (week in, week uit), geen Kortrijkzaan meer te zien, en nu een paar dure aankopen en hun nekske is weer aan 't zwellen. Heerlijk.

Hahaha idd ........ ge kunt ulder toch alles wijsmaken he ? Kzie het al voor mij ..... gvd hoe doen ze dat toch , dat kan toch niet enz .....
Onze nieuwe speler uit Zambia ...... 'Nmop Kehe oftewel ..... een mopke he .....
Allee als er nieuws is , zal ik u laten weten .
het was een goed mopke :o

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1741 Gepost op: juni 23, 2009, 08:16:16 pm »
Hahaha de nekken schieten wakker! ;D 't Was hier toch zo stil na de onvergetelijke 5-1. In het begin van vorig seizoen de grote man, dan vierkant maar dan ook vierkant belachelijk gemaakt (week in, week uit), geen Kortrijkzaan meer te zien, en nu een paar dure aankopen en hun nekske is weer aan 't zwellen. Heerlijk.

Hahaha idd ........ ge kunt ulder toch alles wijsmaken he ? Kzie het al voor mij ..... gvd hoe doen ze dat toch , dat kan toch niet enz .....
Onze nieuwe speler uit Zambia ...... 'Nmop Kehe oftewel ..... een mopke he .....
Allee als er nieuws is , zal ik u laten weten .

Had het niet op u persoonlijk, maar op het plotse weerzien van een paar oude bekenden. :)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1742 Gepost op: juni 24, 2009, 12:17:51 am »

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1743 Gepost op: juni 24, 2009, 07:15:26 am »
Aan allen die zeggen dat Kortrijk het niet zal redden met hun 'uitgebluste aankopen' soetaerts, Reina, Pavlovic...

Herinner u hoe wij in ons eerste seizoen De Brul, Verschuere, ... van Gent overnamen, die van Gent dachten ook dat we hun rusthuis hadden leeggehaald, maar we hebben ze wel op hun kloten gegeven met die spelers, bleken nog van goudwaarde.

We moeten niet te overmoedig worden tegen de kvk

PS: en Verschuere kreeg applaus van de Gentsupporters, hopelijk wordt Reina niet uitgefloten.

Online Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.030
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1744 Gepost op: juni 24, 2009, 08:00:10 am »
Hahaha de nekken schieten wakker! ;D 't Was hier toch zo stil na de onvergetelijke 5-1. In het begin van vorig seizoen de grote man, dan vierkant maar dan ook vierkant belachelijk gemaakt (week in, week uit), geen Kortrijkzaan meer te zien, en nu een paar dure aankopen en hun nekske is weer aan 't zwellen. Heerlijk.

Hahaha idd ........ ge kunt ulder toch alles wijsmaken he ? Kzie het al voor mij ..... gvd hoe doen ze dat toch , dat kan toch niet enz .....
Onze nieuwe speler uit Zambia ...... 'Nmop Kehe oftewel ..... een mopke he .....
Allee als er nieuws is , zal ik u laten weten .
Ooit eens hard de 'deure toe' gehad tegen uw aangezicht zeker? Man man, erbarmelijk...

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.271
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1745 Gepost op: juni 24, 2009, 11:29:57 am »
Ondanks de commotie van afgelopen maand blijft Patrick Asselman de trainer van Dender, ook in tweede klasse. En Peter Mollez (KV Kortrijk) wordt de nieuwe doelman, zo vertelde voorzitter Patrick De Doncker aan onze redactie.


De WANKER!  ;D
SV TILL I DIE

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1746 Gepost op: juni 24, 2009, 12:58:51 pm »
Aan allen die zeggen dat Kortrijk het niet zal redden met hun 'uitgebluste aankopen' soetaerts, Reina, Pavlovic...

Herinner u hoe wij in ons eerste seizoen De Brul, Verschuere, ... van Gent overnamen, die van Gent dachten ook dat we hun rusthuis hadden leeggehaald, maar we hebben ze wel op hun kloten gegeven met die spelers, bleken nog van goudwaarde.

We moeten niet te overmoedig worden tegen de kvk

PS: en Verschuere kreeg applaus van de Gentsupporters, hopelijk wordt Reina niet uitgefloten.

Soetaers kan je moeilijk een 'uitgebluste' aankoop noemen, een zeer goede speler wat mij betreft. Ik ben er vrij van overtuigd dat Kortrijk zich makkelijk zal handhaven in de middenmoot komend seizoen, maar ik moet toch eens lachen met deze toch wel heel dure vogels die ze aantrekken, het doet hun bijnaam alle eer aan, das al. De Brul, Verschuere kan je onmogelijk vergelijken met een Soetaers. Wij hebben vertrouwen gegeven aan volledig afgedankte spelers en hebben - met onze voetjes op de grond! - goed gepresteerd. Kortrijk is afgelopen seizoen door het oog van de naald gekropen, heeft veel geluk dat het nog in eerste zit, en haalt nu namen als Soetaers en Leekens, tsja. Ik wens ze veel succes hoor, ik ben nog steeds aan het nagenieten van die 5-1, en ik denk dat we allen wel akkoord zijn dat er geen ?nkele maar dan ook geen ?nkele reden is om jaloers te zijn op Scum City. We zullen zien wat het wordt, ik ben benieuwd.

Offline Deedee

  • Leden
  • Berichten: 52
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1747 Gepost op: juni 24, 2009, 01:07:37 pm »
Als ik dit zo allemaal lees draait het voor sommigen maar om ??n ding: winnen tegen kvk en seizoen is geslaagd... Gezonde rivaliteit mag en moet bestaan maar als fan zou ik evenveel of nog meer zelfs genieten van een zege tegen de grote-3 dan een zege tegen de ploeg die jullie toch maar "2de klasse niveau" vinden..

Offline EsseveeForLife

  • Leden
  • Berichten: 2.433
  • AFC
    • ARSENAL.COM
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1748 Gepost op: juni 24, 2009, 01:14:28 pm »
Als ik dit zo allemaal lees draait het voor sommigen maar om ??n ding: winnen tegen kvk en seizoen is geslaagd... Gezonde rivaliteit mag en moet bestaan maar als fan zou ik evenveel of nog meer zelfs genieten van een zege tegen de grote-3 dan een zege tegen de ploeg die jullie toch maar "2de klasse niveau" vinden..
Jullie moeten kiezen tussen die 2 gegevens, wij verslaan ze alle 5 (4 topclubs en 1 degradatiekandidaat) in 1 seizoen.

Graag verwijs ik u dan ook door naar uw eigen forum.

Offline athos

  • Leden
  • Berichten: 476
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1749 Gepost op: juni 24, 2009, 01:16:18 pm »
Als ik dit zo allemaal lees draait het voor sommigen maar om ??n ding: winnen tegen kvk en seizoen is geslaagd... Gezonde rivaliteit mag en moet bestaan maar als fan zou ik evenveel of nog meer zelfs genieten van een zege tegen de grote-3 dan een zege tegen de ploeg die jullie toch maar "2de klasse niveau" vinden..
We zin 5den geworden omdat we KVK verslagen hebben zeker?  ;D Goe bezig ventj

Offline Deedee

  • Leden
  • Berichten: 52
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1750 Gepost op: juni 24, 2009, 01:21:21 pm »
Als ik dit zo allemaal lees draait het voor sommigen maar om ??n ding: winnen tegen kvk en seizoen is geslaagd... Gezonde rivaliteit mag en moet bestaan maar als fan zou ik evenveel of nog meer zelfs genieten van een zege tegen de grote-3 dan een zege tegen de ploeg die jullie toch maar "2de klasse niveau" vinden..
Jullie moeten kiezen tussen die 2 gegevens, wij verslaan ze alle 5 (4 topclubs en 1 degradatiekandidaat) in 1 seizoen.

Graag verwijs ik u dan ook door naar uw eigen forum.

Is dit forum enkel voor svzw fans ofzo? Ik zie gewoon dat niemand hier nog praat over jullie zeges tegen de top-3 maar wel tegen die degradatiekandidaat...

Offline Deedee

  • Leden
  • Berichten: 52
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1751 Gepost op: juni 24, 2009, 01:21:52 pm »
Als ik dit zo allemaal lees draait het voor sommigen maar om ??n ding: winnen tegen kvk en seizoen is geslaagd... Gezonde rivaliteit mag en moet bestaan maar als fan zou ik evenveel of nog meer zelfs genieten van een zege tegen de grote-3 dan een zege tegen de ploeg die jullie toch maar "2de klasse niveau" vinden..
We zin 5den geworden omdat we KVK verslagen hebben zeker?  ;D Goe bezig ventj

Waar lees jij dat in mijn tekst? :s

Offline Deedee

  • Leden
  • Berichten: 52
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1752 Gepost op: juni 24, 2009, 01:27:36 pm »
Als ik dit zo allemaal lees draait het voor sommigen maar om ??n ding: winnen tegen kvk en seizoen is geslaagd... Gezonde rivaliteit mag en moet bestaan maar als fan zou ik evenveel of nog meer zelfs genieten van een zege tegen de grote-3 dan een zege tegen de ploeg die jullie toch maar "2de klasse niveau" vinden..
Jullie moeten kiezen tussen die 2 gegevens, wij verslaan ze alle 5 (4 topclubs en 1 degradatiekandidaat) in 1 seizoen.

Graag verwijs ik u dan ook door naar uw eigen forum.

Is dit forum enkel voor svzw fans ofzo? Ik zie gewoon dat niemand hier nog praat over jullie zeges tegen de top-3 maar wel tegen die degradatiekandidaat...

De kinderen van Anderlecht, Standard, Genk en Club Brugge komen hier niet langs....

Ja ?n...? Ik zit op verschillende fora van Belgische ploegen en mijn oog viel hier op deze topic... Is er een probleem dat ik hier een reactie op geef? Gebruik in ongepaste taal ofzo?

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1753 Gepost op: juni 24, 2009, 01:51:08 pm »
Als ik dit zo allemaal lees draait het voor sommigen maar om ??n ding: winnen tegen kvk en seizoen is geslaagd... Gezonde rivaliteit mag en moet bestaan maar als fan zou ik evenveel of nog meer zelfs genieten van een zege tegen de grote-3 dan een zege tegen de ploeg die jullie toch maar "2de klasse niveau" vinden..
Jullie moeten kiezen tussen die 2 gegevens, wij verslaan ze alle 5 (4 topclubs en 1 degradatiekandidaat) in 1 seizoen.

Graag verwijs ik u dan ook door naar uw eigen forum.

Is dit forum enkel voor svzw fans ofzo? Ik zie gewoon dat niemand hier nog praat over jullie zeges tegen de top-3 maar wel tegen die degradatiekandidaat...

De kinderen van Anderlecht, Standard, Genk en Club Brugge komen hier niet langs....

Ja ?n...? Ik zit op verschillende fora van Belgische ploegen en mijn oog viel hier op deze topic... Is er een probleem dat ik hier een reactie op geef? Gebruik in ongepaste taal ofzo?

Nee doe gerust, maar weet dat je hier op een Zulte Waregem forum zit en bijgevolg wat "geviseerd" omdat je de "vijand" bent. Vandaar dat er ook zo een topic is zodat iedereen die goesting heeft wat "rel" kan schoppen en zonder KVK supporters is dat uiteraard niet plezant. :)  Ik post ook regelmatig eens iets op het KVK forum en ik neem het er ook bij dat ze mij wat sneller "aanvallen".

Crudo

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1754 Gepost op: juni 24, 2009, 02:09:30 pm »
Christophe Gr?goire tekent eerstdaags een contract bij KV Kortrijk. De 29-jarige linkspoot vindt bij de West-Vlamingen zijn ex-coach Georges Leekens terug.

WAHAHAHAHAHAAHAAHHAHHAHAHAHAHA

nog nen dure vogel, hoe hard gaan die mannen over kop gaan  ;D

Offline thierslouis

  • Leden
  • Berichten: 402
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1755 Gepost op: juni 24, 2009, 02:11:20 pm »
Christophe Gr?goire tekent eerstdaags een contract bij KV Kortrijk. De 29-jarige linkspoot vindt bij de West-Vlamingen zijn ex-coach Georges Leekens terug.

WAHAHAHAHAHAAHAAHHAHHAHAHAHAHA

nog nen dure vogel, hoe hard gaan die mannen over kop gaan  ;D
Ik versta het ook helemaal niet meer!!!

Offline woopser

  • Leden
  • Berichten: 666
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1756 Gepost op: juni 24, 2009, 02:13:22 pm »
haha lol wekkn budget ebbn die plots

ze zebbn toch niemand verkocht voor miljoenen ?
8 transfers met toch grote namen ala soetaers en gregoire, een duurdere trainersstaf en nog heel wat andere investeringen.
tlijkt een tweede moescroen te gaan worden ...

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1757 Gepost op: juni 24, 2009, 02:16:33 pm »
haha lol wekkn budget ebbn die plots

ze zebbn toch niemand verkocht voor miljoenen ?
8 transfers met toch grote namen ala soetaers en gregoire, een duurdere trainersstaf en nog heel wat andere investeringen.
tlijkt een tweede moescroen te gaan worden ...

Dat denk ik niet. Op dat vlak is Kortrijk volgens mij ook wel wat beter geworden als vroeger. Ze weten toch ongeveer waar ze mee bezig zijn en zullen zich niet opnieuw laten vangen.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1758 Gepost op: juni 24, 2009, 02:20:37 pm »
Christophe Gr?goire tekent eerstdaags een contract bij KV Kortrijk. De 29-jarige linkspoot vindt bij de West-Vlamingen zijn ex-coach Georges Leekens terug.

WAHAHAHAHAHAAHAAHHAHHAHAHAHAHA

nog nen dure vogel, hoe hard gaan die mannen over kop gaan  ;D

En ondertussen wil Zzzsjors ook nog aanpassingen/vernieuwingen in hun trainerslokaal, kleedkamers en spelershome (bron: kvk.be). Stel me toch ook vragen, nu ja, ze doen maar. Liever met de voeten op de grond rustig opbouwen dan na welgeteld ??n (nota bene barslecht) jaar eerste klasse een hoop peperdure vogels ? la Leekens en Soetaers aan te trekken.

Crudo

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1759 Gepost op: juni 24, 2009, 02:23:14 pm »
serieus ik ga mij kapotlachen als ze weer in de miserie zitten daar en zjorske zijn biezen pakt. En al die kortrijk supporters maar blij zijn met al hun transfers... DENK TOCH EENS NA MANNEN $$$  ;D