Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924943 keer)

0 leden en 48 gasten bekijken dit topic.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1860 Gepost op: juli 19, 2009, 11:42:29 pm »
ipv talenten te zoeken a la Berrier,

SVZW heeft een talent als Berrier gezocht ??  Nu toch niet gaan overdrijven in cynisme graag  :D

hij werd gevolgd , gescout door een persoon die zich bezighoudt met scouting, die dan overkwam naar een stabiele ploeg, en dan ook met zijn ervaring en kennis en scoutingsrapporteren.  :)  en o ja , berrier koos dan ook uiteindelijk voor ons, sportief en financieel gezien niet echt een slechte keuze me dunkt .

Offline X-man

  • Leden
  • Berichten: 109
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1861 Gepost op: juli 19, 2009, 11:48:44 pm »
ipv talenten te zoeken a la Berrier,

SVZW heeft een talent als Berrier gezocht ??  Nu toch niet gaan overdrijven in cynisme graag  :D

hij werd gevolgd , gescout door een persoon die zich bezighoudt met scouting, die dan overkwam naar een stabiele ploeg, en dan ook met zijn ervaring en kennis en scoutingsrapporteren.  :)  en o ja , berrier koos dan ook uiteindelijk voor ons, sportief en financieel gezien niet echt een slechte keuze me dunkt .
Ik wil deze discussie niet heroprakelen, maar de uitspraak van Pringless was nogal cynisch, of getuigde van een erg kort geheugen.  Berrier en Mestdagh hebben voor het geld gekozen, wat hun goed recht is.  Niet vergeten dat KVK bij de scouting nog niet zeker was van eerste, en SVZW al een aantal jaren vaste waarde in eerste was.  Maar de aanwerving van Berrier geven als voorbeeld van de scouting van SVZW, een voorbeeld dat KVK beter zou volgen, is nogal grof.

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1862 Gepost op: juli 20, 2009, 12:34:10 am »
Ben ik de enige die zo'n gelukzalig gevoel krijgt als je een KVK'er hoort praten over Berrier ? ;D

Jullie scouten, wij kopen.  :-X (mag niet in een stadion, sorry)
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline X-man

  • Leden
  • Berichten: 109
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1863 Gepost op: juli 20, 2009, 12:58:14 am »
Ben ik de enige die zo'n gelukzalig gevoel krijgt als je een KVK'er hoort praten over Berrier ? ;D

Jullie scouten, wij kopen.  :-X (mag niet in een stadion, sorry)
Tot zover een poging tot ernstige discussie.

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1864 Gepost op: juli 20, 2009, 02:41:36 am »
Over het geval Mestdagh: Het is simpelweg zo dat de veekaa te lang rond de pot draaide en Eddy eieren voor z'n geld koos. Hoe zou je zelf zijn, moest uw huidige baas voortdurend wacht met het voorstellen van een vast contract, terwijl je op een ander dat w?l krijgt ?n meer verdient ?n bij een stabielere club terechtkomt ... ?
Berrier idem dito. Als KVK hem ?cht wou, hadden ze hem aangetrokken.
Webteam SV Zulte Waregem

Offline X-man

  • Leden
  • Berichten: 109
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1865 Gepost op: juli 20, 2009, 10:43:21 am »
Over het geval Mestdagh: Het is simpelweg zo dat de veekaa te lang rond de pot draaide en Eddy eieren voor z'n geld koos. Hoe zou je zelf zijn, moest uw huidige baas voortdurend wacht met het voorstellen van een vast contract, terwijl je op een ander dat w?l krijgt ?n meer verdient ?n bij een stabielere club terechtkomt ... ?
Berrier idem dito. Als KVK hem ?cht wou, hadden ze hem aangetrokken.
Zoals gezegd, ik wil deze discussie helemaal niet her-openen, alles hieromtrent is een jaar geleden gezegd.  Ik vond het gewoon nogal belachelijk om precies Berrier naar voor te brengen als voorbeeld van de scouting van SVZW.

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1866 Gepost op: juli 20, 2009, 01:07:17 pm »
Ben ik de enige die zo'n gelukzalig gevoel krijgt als je een KVK'er hoort praten over Berrier ? ;D

Jullie scouten, wij kopen.  :-X (mag niet in een stadion, sorry)
Tot zover een poging tot ernstige discussie.

All? vent. Wa gaat nu zijn... Wil je discussi?ren of niet ? Als je niet schizofreen bent, ben je serieus aan het missen. De ene keer wil je de discussie niet openen, en de andere keer noem je het zelf een poging tot discussie.

En daarbij, wat valt er te discussi?ren ? Twee posts hierboven staat het verhaal "in 't lang en in 't breed" in 3 zinnen...
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1867 Gepost op: juli 20, 2009, 01:59:09 pm »
Allemaal gebrainwashed door vette hein blijkbaar die gasten... Sebiet gaan ze nog echt gaan geloven dat ulderen Backx effectief door vanblazebroek gehoegeld werd ook...  ::)
Oh boy, oe na?ef kunde zijn?

Offline X-man

  • Leden
  • Berichten: 109
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1868 Gepost op: juli 20, 2009, 02:35:48 pm »
Ben ik de enige die zo'n gelukzalig gevoel krijgt als je een KVK'er hoort praten over Berrier ? ;D

Jullie scouten, wij kopen.  :-X (mag niet in een stadion, sorry)
Tot zover een poging tot ernstige discussie.

All? vent. Wa gaat nu zijn... Wil je discussi?ren of niet ? Als je niet schizofreen bent, ben je serieus aan het missen. De ene keer wil je de discussie niet openen, en de andere keer noem je het zelf een poging tot discussie.

En daarbij, wat valt er te discussi?ren ? Twee posts hierboven staat het verhaal "in 't lang en in 't breed" in 3 zinnen...
Blijkbaar kan je alleen provoceren en valt lezen je wat moeilijker  ;)

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1869 Gepost op: juli 20, 2009, 03:11:13 pm »

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1870 Gepost op: juli 22, 2009, 08:40:24 am »
goed nieuwsshow is weer aangebroken bij de buren:

KV KORTRIJK BLIJFT NETJES BINNEN BUDGET

Het mag dan al een rustige transferzomer zijn, dat geldt niet voor KV Kortrijk: de club haalde een pak grote namen in huis. Er is uiteraard trainer Georges Leekens, maar ook Tom Soetaers (Genk), Leon Benko (Standard), Mohamed Messoudi (Willem II), Milan Lazarevic (Roeselare), Loris Reina (Z.Waregem), Nebosja Pavlovic (Lokeren) en Glenn Verbauwhede, Brecht Capon en Tom Vandenbossche (allen Club Brugge) trokken naar het Guldensporenstadion.


"Uit de financi?le problemen in het verleden hebben we ??n grote les geleerd: we geven niet uit wat we niet in onze zak hebben. Alles past dus keurig binnen het budget. Jongens als Benko, Soetaers en Messoudi waren ook transfervrij", zegt voorzitter Joseph Allijns.

"Bovendien hadden we vorig seizoen het laagste budget in eerste klasse met 3,2 miljoen euro, nu is dat allicht nog het geval, maar we hebben het toch kunnen optrekken naar vier miljoen euro."

"Dat komt omdat onze tv-gelden zijn verhoogd, er meer inkomsten zijn van de reclameborden en onze abonnementsverkoop met 25 procent is gestegen. Omdat we weten dat het een moeilijk jaar wordt, was het nodig dat te investeren in onze kern. Het kan trouwens best dat er nog een transfer bijkomt."

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1871 Gepost op: juli 22, 2009, 09:29:04 am »
   
Citaat
MESSOUDI: "HEEL WEINIG AANBIEDINGEN"
 ???????????????????????????????????????
 Na een verblijf van drie seizoenen bij
 Willem II speelt Mohammed Messoudi vol-
 gend seizoen weer in Belgi?. "Kortrijk
 is geen stap vooruit
", vertelt de mid-
 denvelder in Gazet van Antwerpen.     
                                       
 "Er waren weinig concrete aanbiedingen
 voor mij", zegt Messoudi. "Door de cri-
 sis hebben spelers zonder contract heel
 weinig keuze. Ik praatte ook met NEC en
 Germinal Beerschot, maar daar hadden ze
 nog te veel middenvelders."           
                                       
 "Het lijkt alsof Belgi? mij helemaal   
 vergeten is. Maar dat ga ik dit seizoen
 rechtzetten. Ik ben gretig om me te be-
 wijzen bij deze ambitieuze club
."


bwahaha...  ;D

Offline Belgarion

  • Leden
  • Berichten: 112
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1872 Gepost op: juli 22, 2009, 09:31:43 am »
Citaat
Kortrijk is geen stap vooruit"

  ;D :D   ;D :D   ;D :D   ;D :D   ;D :D   ;D :D   ;D :D   ;D :D   ;D :D   ;D :D   ;D :D   ;D :D   ;D :D



Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1873 Gepost op: juli 22, 2009, 04:55:17 pm »
hahaha  :D :D :D :D ;D ;D ;D

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1874 Gepost op: juli 22, 2009, 06:31:07 pm »
een speler op zijn retour dus, of enen die goed weet dat em hogerop niet meekan  :)

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1875 Gepost op: juli 22, 2009, 06:34:32 pm »
Dat Messoudi op retour is zou ik niet durven zegn, vrije spelers vinden in tijden van crisis sowieso moeilijker een nieuwe club. Daarom koos hij uiteindelijk voor kortrijk, maar het is duidelijk dat hij op iets beters gehoopt had.

En speelt hij een goed seizoen bij kvk, en hebben wij nog een middenvelder nodig, dan zal hij met veel plezier naar hier komen ;)

Offline Deedee

  • Leden
  • Berichten: 52
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1876 Gepost op: juli 22, 2009, 07:51:41 pm »
Citaat
Kortrijk is geen stap vooruit"

  ;D :D   ;D :D   ;D :D   ;D :D   ;D :D   ;D :D   ;D :D   ;D :D   ;D :D   ;D :D   ;D :D   ;D :D   ;D :D




Als je van Willem II naar KVK gaat is dit geen stap vooruit... Dat beseft iedereen dus zijn we toch niet zo'n nekken als jullie dachten... ;)

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1877 Gepost op: juli 23, 2009, 09:59:11 am »
ik blijf erbij... VK betaalt goed. feit dat spelers als Soetaerts en Benko (die trouwens die zo ver van St-truiden wonen) een contractvoorstel krijgen van St-Truiden en daar niet op ingaan zegt genoeg. Dat ze dan nog tekenen voor een ploeg aan de andere kant van het land bij wijze van spreken is ook simpel... ze krijgen gewoon veel meer (en dat terwijl het maar korte contracten zijn).
Denk dat bij de VK een groot stuk naar de lonen gaat (op lange termijn al bewezen dat het zoiets niet lukt).
Ze doen maar... Beton Leekens zorgt daar wel voor

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1878 Gepost op: juli 23, 2009, 10:25:56 am »
Citaat
KV Kortrijk trekt drie nieuwe sponsors aan

Trainer Georges Leekens mocht al vele nieuwe spelers welkom heten in het Guldensporenstadion. Ook op commercieel vlak duiken er nieuwkomers op bij KV Kortrijk. Nike is de nieuwe kledingsponsor. De naam van Brustor (zonwering) verschijnt onderaan op de shirts.

Op de zijkant van de shorts prijkt de naam Petrus van brouwerij Bavik. Digipass by Vasco, Stad Kortrijk, Foruminvest, Novy en Ghelamco zijn de andere belangrijke sponsors.



Offline waldo

  • Leden
  • Berichten: 3
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1879 Gepost op: juli 23, 2009, 10:33:57 am »
je kan er van denken wat je wil maar wij hebben geen fusie moeten aangaan omdat we failliet waren.
blijkbaar zijn ze dat bij svzw vergeten !!!
voor de fusie dacht iedereen ook dat waregem een gezonde club was !