Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924943 keer)

0 leden en 46 gasten bekijken dit topic.

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1880 Gepost op: juli 23, 2009, 11:56:12 am »
Das waar..
Jullie blijven gewoon telkens opnieuw starten :)

Offline svzw1978

  • Leden
  • Berichten: 721
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1881 Gepost op: juli 23, 2009, 01:18:04 pm »
Jullie kunnen melken over fusies al wat je wil, maar Essevee zal toch nog altijd een stapje hoger blijven staan dan jullie schijtploeg

Offline Belgarion

  • Leden
  • Berichten: 112
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1882 Gepost op: juli 23, 2009, 10:00:17 pm »
voor de fusie dacht iedereen ook dat waregem een gezonde club was !

ja man, ofwel komt ge van een andere planeet, ofwel kent ge niets van de historiek van de clubs, ofwel kent ge niets van voetbal, ge moogt nog kiezen, maar da slaat toch nergens op

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1883 Gepost op: juli 24, 2009, 08:46:42 am »
je kan er van denken wat je wil maar wij hebben geen fusie moeten aangaan omdat we failliet waren.
blijkbaar zijn ze dat bij svzw vergeten !!!
voor de fusie dacht iedereen ook dat waregem een gezonde club was !
lol
het verschil is:
bij ons komt een speler van rijsel die gewild wordt door de kampioen van belgie, omdat hij essevee ziet als een stap vooruit
bij jullie komt een bankzitter van een staartploeg uit de eredivisie omdat em elders nie an de bak geraakt.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1884 Gepost op: juli 24, 2009, 09:03:49 am »
dacht dat wij ook met Bavik aan het onderhandelen waren?!! zou pertank niet misstaan hebben "Petrus"... al was het maar uit nostalgie. maar Kortrijk heeft hen aan de haak geslagen dedju

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1885 Gepost op: juli 24, 2009, 09:24:16 am »
dacht dat wij ook met Bavik aan het onderhandelen waren?!! zou pertank niet misstaan hebben "Petrus"... al was het maar uit nostalgie. maar Kortrijk heeft hen aan de haak geslagen dedju
ik dacht gehoord te hebben dat de eisen van bavik onredelijk waren tov bvb Maes of Inbev (waar denk ik vorig jaar een contract mee werd gesloten....)

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1886 Gepost op: juli 24, 2009, 09:47:37 am »
dacht dat wij ook met Bavik aan het onderhandelen waren?!! zou pertank niet misstaan hebben "Petrus"... al was het maar uit nostalgie. maar Kortrijk heeft hen aan de haak geslagen dedju
ik dacht gehoord te hebben dat de eisen van bavik onredelijk waren tov bvb Maes of Inbev (waar denk ik vorig jaar een contract mee werd gesloten....)
Ik ben zeer blij, dat ik geen Bavik zal moeten drinken tijdens de match en dat het alleen in kortrijk zal zijn dat het effe op tanden zal bijten zijn!

Oja en het feit dat de naambekendheid minder zal toenemen bij kortrijk, daar ben ik ook best blij om, je weet mr nooit dat plots alle belgische caf?'s bavik serveren...

Offline tomassi

  • Leden
  • Berichten: 303
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1887 Gepost op: juli 24, 2009, 10:43:15 am »
dacht dat wij ook met Bavik aan het onderhandelen waren?!! zou pertank niet misstaan hebben "Petrus"... al was het maar uit nostalgie. maar Kortrijk heeft hen aan de haak geslagen dedju
ik dacht gehoord te hebben dat de eisen van bavik onredelijk waren tov bvb Maes of Inbev (waar denk ik vorig jaar een contract mee werd gesloten....)
Ik ben zeer blij, dat ik geen Bavik zal moeten drinken tijdens de match en dat het alleen in kortrijk zal zijn dat het effe op tanden zal bijten zijn!

Oja en het feit dat de naambekendheid minder zal toenemen bij kortrijk, daar ben ik ook best blij om, je weet mr nooit dat plots alle belgische caf?'s bavik serveren...
Tijdens blinde pilsproeverijen wordt Bavik wel regelmatig als beste pils gekozen. Voor Jupiler, Stella, Maes... Raar maar waar. Dit terzijde :)

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1888 Gepost op: juli 24, 2009, 10:48:40 am »
Dat komt omdat ze eerst Jupiler, Stella e.d. geprobeerd hebben. Als allerlaatste drinken ze dan Bavik en tegen dan zijn de kanon genoeg om niet meer te proeven wat goed is ;)

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1889 Gepost op: juli 24, 2009, 11:22:05 am »
Dat komt omdat ze eerst Jupiler, Stella e.d. geprobeerd hebben. Als allerlaatste drinken ze dan Bavik en tegen dan zijn de kanon genoeg om niet meer te proeven wat goed is ;)
haha dat is heel juist. tegen dat ik een Bavik ga drinken zal ik al een halve bak jupiler moeten op hebben.dat ik zeker ben dat ik er niet veel meer van zal smaken. voor mij blijft Bavik 1 van de slechtste bieren. :(

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1890 Gepost op: juli 24, 2009, 11:40:36 am »
als gewone pils ja.. maar de Petrus en de Pilaarbijter is wel best goe

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1891 Gepost op: juli 24, 2009, 12:03:31 pm »
idd sluit ik mij bij aan! (volgens mij prijkte petrus ook nog eens op de shirts van essevee...)

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1892 Gepost op: juli 24, 2009, 12:11:26 pm »
Bavik ook nog hoor, waar is den tijd... Good old eighties en nineties :)

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1893 Gepost op: juli 24, 2009, 01:28:19 pm »
Wait and See boys...

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1894 Gepost op: juli 24, 2009, 01:58:57 pm »
sssssst, cb_cm ;-)
Webteam SV Zulte Waregem

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1895 Gepost op: juli 24, 2009, 02:00:06 pm »
Wait and See boys...

Al diene inside info... Tgaat er ni op beteren mee zinne vakantiejob...


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1896 Gepost op: juli 24, 2009, 02:25:24 pm »
Open brief van Patrick Turcq :)
vanwege Patrick Turcq, algemeen manager KVK, Patrick Jolie, voorzitter co?rdinatiecomit? KVK-supportersclubs en CP Bart Coussement, dossierbeheerder voetbal PZ Vlas

waarom moet die "flik" dat meetekenen? quid, neutraliteit?
wanneer eens deftige ruchtbaarheid omtrent sancties bond, of zitten die weer te slapen?

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1897 Gepost op: juli 24, 2009, 05:26:04 pm »
Open brief van Patrick Turcq :)
vanwege Patrick Turcq, algemeen manager KVK, Patrick Jolie, voorzitter co?rdinatiecomit? KVK-supportersclubs en CP Bart Coussement, dossierbeheerder voetbal PZ Vlas

waarom moet die "flik" dat meetekenen? quid, neutraliteit?
wanneer eens deftige ruchtbaarheid omtrent sancties bond, of zitten die weer te slapen?

Die flik spreekt uit naam van de supporters die nog in den bak zitten...


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Belgarion

  • Leden
  • Berichten: 112
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1898 Gepost op: juli 25, 2009, 11:20:16 am »

Die flik spreekt uit naam van de supporters die nog in den bak zitten...

die zijn gisteren toch ontsnapt?

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1899 Gepost op: juli 25, 2009, 02:11:06 pm »
Het past hier niet helemaal, maar het blijft wel geniaal!

Hein Vanhaezebrouck op sporza:

Genk speelt vanavond de Supercup op het veld van Standard. "Onbegrijpelijk dat we niet op neutraal terrein spelen", klaagt Genk-coach Hein Vanhaezebrouck. 


"De kans dat wij winnen, is klein. Wij moeten voor ik-weet-niet-hoeveel Standard-supporters spelen", zegt Vanhaezebrouck in Het Nieuwsblad en Gazet van Antwerpen.
Belga
"Speel de match op een neutraal terrein en je hebt een echte finale."

Vanhaezebrouck stelt in elk geval zijn beste team op.

"De Supercup was vroeger vaak een veredelde oefenmatch. Het is crisis voor iedereen en de fans betalen veel om de match te zien. Met een B-ploeg afkomen, is bedrog en daar doe ik niet aan mee."

Conclusie ie zal in de competitie daar ook niet kunnen winnen, dus standard los kampioen!