Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924909 keer)

0 leden en 48 gasten bekijken dit topic.

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1900 Gepost op: juli 25, 2009, 03:36:24 pm »
Alleej Heintje heeft vnv zijn 1 match met inzet op het programma, en tis van direct al weer gejank en gebleit in de pers. Dat belooft voor komend seizoen ...

Online Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.030
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1901 Gepost op: juli 25, 2009, 05:30:29 pm »
Bavik ook nog hoor, waar is den tijd... Good old eighties en nineties :)
Volgend jaar is die goede tijd terug... Bavik zou opnieuw shirtsponsor worden (weliswaar niet alleen)...

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1902 Gepost op: juli 25, 2009, 06:43:13 pm »
Bavik ook nog hoor, waar is den tijd... Good old eighties en nineties :)
Volgend jaar is die goede tijd terug... Bavik zou opnieuw shirtsponsor worden (weliswaar niet alleen)...
ale slecht bier op een mooie trui da belooft. :(

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1903 Gepost op: juli 26, 2009, 01:29:42 am »
Je raadt het nooit  :D

Genk verloor niet verdient en als ik hem hoor, heeft hij alweer alle pech in 1 match gehad!

http://www.sporza.be/cm/sporza/videozone/MG_sportnieuws/2.4933/1.569959

Hilarisch!

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1904 Gepost op: juli 26, 2009, 07:36:04 am »
heintje ga weeral beginnen bleiten en de competitie is nog niet begonnen. die man kan toch echt zeveren hoor. hij gaat nu echt beweren dat genk de evenknie was van standard haha. maar ja we kunnen het hem niet kwalijk nemen he. hij heeft nog nooit iets van voetbal gekend en hij zal het nooit kennen ook. wat een blaas van een vent. :(

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1905 Gepost op: juli 27, 2009, 12:14:29 pm »
Citaat
Leekens weet niets van schorsing Belhocine

Georges Leekens heeft zijn huiswerk niet zo goed gemaakt. De coach van KV Kortrijk viel uit de lucht toen hij hoorde dat Karim Belhocine geschorst is voor de eerste competitiewedstrijd.

Zaterdag kreeg Georges Leekens van de pers te horen dat zijn centrale verdediger Karim Belhocine nog ??n dag schorsing achter zijn naam heeft staan. Een domper voor de nieuwe oefenmeester die centraal achterin niet veel alternatieven heeft.

Belhocine kreeg rood in de wedstrijd op Zulte Waregem en werd in de zitting van 19 mei 1 speeldag geschorst. Die schorsing komt er de eerste speeldag van het nieuwe seizoen, dus zaterdag tegen Anderlecht.


Die match kloot hen zelfs nog in het nieuwe seizoen...  ;D ;D ;D

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1906 Gepost op: juli 27, 2009, 01:31:10 pm »
wat een amateurisme dat Leekens het via de pers te horen kreeg...

Crudo

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1907 Gepost op: juli 27, 2009, 01:45:38 pm »
Tis daar al ne groten als ze het niet via google moeten te weten komen

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1908 Gepost op: juli 27, 2009, 02:34:18 pm »
;D

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1909 Gepost op: juli 27, 2009, 06:58:07 pm »
professionalisme ? hoe professionalisme ? waar professionalisme  ;D

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.271
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1910 Gepost op: juli 27, 2009, 08:05:12 pm »
Hij zat juust in zijn jacuzzi toen het aanbod kwam zeker XD
SV TILL I DIE

Offline Deedee

  • Leden
  • Berichten: 52
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1911 Gepost op: juli 27, 2009, 09:48:37 pm »
wat een amateurisme dat Leekens het via de pers te horen kreeg...

Komkommertijd heet zoiets ;) Of geloof je echt alles wat er in d? sensatiekrant nr1 te lezen staat? :)

Offline svzw25

  • Leden
  • Berichten: 326
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1912 Gepost op: augustus 03, 2009, 11:47:45 am »
'Mij zien ze nooit meer op KV Kortrijk'

Vinder van portefeuille wordt als verdachte behandeld
 

Reeds 1 reacties | reageer zelf

KORTRIJK - Stijn Heyerick zal zich de eerste competitiespeeldag in het voetbal nog lang herinneren. Na het vinden van een portefeuille werd hij zelf als uitschot behandeld.

'Ze zien mij nooit meer terug in het Guldensporenstadion', opent een aangeslagen Stijn Heyerick ons gesprek. Zaterdagavond besloot hij naar de match tussen Kortrijk en Anderlecht te gaan kijken. Hij deed dit als neutraal supporter, want Heyerick is een echte Zulte-Waregem fan.

'Waregem speelde zijn eerste seizoenswedstrijd in Lokeren en die verplaatsing zag ik niet zitten. Maar omdat elke voetballiefhebber uitkijkt naar die eerste competitiespeeldag kocht ik een kaartje voor tribune2, de staantribune van KVK.'

Op een gegeven moment vond Stijn een portefeuille op de grond. 'Ik nam die op en ging ermee naar een steward. Die zou de portefeuille aan de stadionomroeper bezorgen. Ik vond dat ik hiermee mijn plicht had gedaan.'

Toen Heyerick even later naar de biertent ging, viel het vreemde gedrag van de aanwezige stewards hem op. 'Ze bleven steeds in mijn aanwezigheid staan, alsof ik iets verdachts uitstraalde. Ik voelde dat alle blikken op mij waren gericht.' Nog voor het laatste fluitsignaal vertrok Heyerick huiswaarts. 'Ik vertrek altijd tien minuten vroeger, zodat ik de grote drukte vermijd. Ik maakte nog een praatje met de steward toen ik werd aangeklampt door een suppoost die door z'n oortje onmiddellijk versterking opriep.'

Wat de precieze functie van de suppoosten binnen het stadion inhoudt, is voor Heyerick een raadsel maar toch gingen ze volgens hem driest te werk. 'Ik werd handhandig aangepakt. Ze trokken aan mijn arm en gingen bruusk te werk. Ik moest mijn portefeuille en sleutels afgeven, waarna ik helemaal werd gefouilleerd.'

Heyerick juicht de veiligheidsmaatregelen in en rond het voetbalstadion alleen maar toe, maar de werkwijze die hier werd toegepast kon volgens hem niet door de beugel. 'Als ze me op een normale manier een vraag hadden gesteld, dan had ik geantwoord. Dat brute gedoe was er echter over. Bovendien droegen die gasten geen hesje zoals de stewards en konden ze zich niet legitimeren. Als steward bij derde nationaler Wielsbeke weet ik zelf goed genoeg hoe het er aan toe gaat in een voetbalstadion. Volgens mij hadden die mannen het recht niet om aan mijn lijf te komen.'

Op het politiekantoor, waar Stijn Heyerick na de wedstrijd een klacht neerlegde, zeiden ze dat het uit voorzorg beter is in de toekomst geen portefeuilles meer op te rapen. 'Dan probeer je eens iets goed te doen', besluit de man.

Bij K.V. Kortrijk was de bevoegde persoon voor de veiligheid onbereikbaar, maar perswoordvoerder Eddy Soetaert reageerde wel. 'De taak van de stewards bestaat uit het aanwijzen van de plaatsen in de tribunes. De suppoosten staan in voor de totale orde binnen het stadion. Tijdens de match begeleid ik de perslui, zodat ik me niet kan uitspreken over deze zaak.'



Stijn Heyerick heeft een klacht ingediend bij de politie.

Offline svzw1978

  • Leden
  • Berichten: 721
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1913 Gepost op: augustus 03, 2009, 11:51:41 am »
Moehahaha, wat een klucht

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1914 Gepost op: augustus 03, 2009, 11:57:30 am »
Volgende keer beter gaan zien naar Essevee op verplaatsing...

Offline svzw25

  • Leden
  • Berichten: 326
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1915 Gepost op: augustus 03, 2009, 12:01:04 pm »
Tja, de stewards kunnen ook fouten maken. Je moet ook rekenen dat ze bij risicowedstrijden nog meer oplettend zijn... Beter een keer te veel ingrijpen dan eens te weinig, maar dit optreden is natuurlijk lachwekkend.

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1916 Gepost op: augustus 03, 2009, 12:04:16 pm »
Spijtig dat ie ne stoot moet tegenkomen vooraleer te beseffen dat ne svzw-supporter maar 1x in't jaar iets te zoeken heeft op K*trijk...

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1917 Gepost op: augustus 03, 2009, 12:30:22 pm »
Een rechtzaak aanspannen van hier tot in Timboektoe :-)
Webteam SV Zulte Waregem

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1918 Gepost op: augustus 03, 2009, 01:22:38 pm »
Als ik het goed op heb gaat dit over de svzw supporter die in RC Mechelen dat megafoontje meehad en de meeste verplaatsingen met openbaar vervoer doet..

Beetje mentaal achter ook..
Spijtig voor hem..
Maar wat in dat artikel staat. Suppoosten staan er voor de totale orde ??
Die staan er toch enkel om ticketje te scheuren en gedaan..
Totale orde is taak van steward..

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1919 Gepost op: augustus 03, 2009, 01:57:42 pm »
Als ik het goed op heb gaat dit over de svzw supporter die in RC Mechelen dat megafoontje meehad en de meeste verplaatsingen met openbaar vervoer doet..

Beetje mentaal achter ook..
Spijtig voor hem..
Maar wat in dat artikel staat. Suppoosten staan er voor de totale orde ??
Die staan er toch enkel om ticketje te scheuren en gedaan..
Totale orde is taak van steward..
In K*trijk doen ze toch alles konteverkeerd. Dit dus ook...