Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924926 keer)

0 leden en 41 gasten bekijken dit topic.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1920 Gepost op: augustus 03, 2009, 03:54:19 pm »
tja. dat is de VK zeker.
vorige week artikel gelezen met Frank Raes en Bart Raes....??n zinnetje viel me op ivm langetermijnvisie van club. Als Soetaerts niet haalbaar is voor STVV en hij tekent de week daarop bij Kortrijk dan versta ik het niet meer......(quote van Frank Raes)

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1921 Gepost op: augustus 03, 2009, 07:28:39 pm »
Als ik het goed op heb gaat dit over de svzw supporter die in RC Mechelen dat megafoontje meehad en de meeste verplaatsingen met openbaar vervoer doet..

Beetje mentaal achter ook..
Spijtig voor hem..
Maar wat in dat artikel staat. Suppoosten staan er voor de totale orde ??
Die staan er toch enkel om ticketje te scheuren en gedaan..
Totale orde is taak van steward..

Is inderdaad die jongen. Ik ken nog iemand die eens hardhandig uit de tribune werd gehaald zonder dat hij iets had gedaan. In Bergen dacht ik... Naar het schijnt een arrogant ventje. ::)

Stewards mogen enkel begeleiden, hebben totaal geen bevoegdheid en hebben geen 'rechten' t.o.v. de supporters. Zo mag je weigeren om gefouilleerd te worden, mag een steward niet aan jou komen (tenzij je stout bent), ... Steward moet dan een bevoegde persoon inroepen (politie of andere verantwoordelijke).

Quote van het jaar dan maar : "Ze zeiden dat het uit voorzorg beter is in de toekomst geen portefeuilles meer op te rapen." Is dat niet de plicht van de goede huisvader ?
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1922 Gepost op: augustus 03, 2009, 07:40:44 pm »
Als ik het goed op heb gaat dit over de svzw supporter die in RC Mechelen dat megafoontje meehad en de meeste verplaatsingen met openbaar vervoer doet..

Beetje mentaal achter ook..
Spijtig voor hem..
Maar wat in dat artikel staat. Suppoosten staan er voor de totale orde ??
Die staan er toch enkel om ticketje te scheuren en gedaan..
Totale orde is taak van steward..

Is inderdaad die jongen. Ik ken nog iemand die eens hardhandig uit de tribune werd gehaald zonder dat hij iets had gedaan. In Bergen dacht ik... Naar het schijnt een arrogant ventje. ::)

Stewards mogen enkel begeleiden, hebben totaal geen bevoegdheid en hebben geen 'rechten' t.o.v. de supporters. Zo mag je weigeren om gefouilleerd te worden, mag een steward niet aan jou komen (tenzij je stout bent), ... Steward moet dan een bevoegde persoon inroepen (politie of andere verantwoordelijke).

Quote van het jaar dan maar : "Ze zeiden dat het uit voorzorg beter is in de toekomst geen portefeuilles meer op te rapen." Is dat niet de plicht van de goede huisvader ?

Kweet over wie je het hebt... Een ?norme blaaskaak. Twas zijn verdiende loon  :D ;D


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

dendr?

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1923 Gepost op: augustus 03, 2009, 09:27:15 pm »
Als ik het goed op heb gaat dit over de svzw supporter die in RC Mechelen dat megafoontje meehad en de meeste verplaatsingen met openbaar vervoer doet..

Beetje mentaal achter ook..
Spijtig voor hem..
Maar wat in dat artikel staat. Suppoosten staan er voor de totale orde ??
Die staan er toch enkel om ticketje te scheuren en gedaan..
Totale orde is taak van steward..

Is inderdaad die jongen. Ik ken nog iemand die eens hardhandig uit de tribune werd gehaald zonder dat hij iets had gedaan. In Bergen dacht ik... Naar het schijnt een arrogant ventje. ::)

Stewards mogen enkel begeleiden, hebben totaal geen bevoegdheid en hebben geen 'rechten' t.o.v. de supporters. Zo mag je weigeren om gefouilleerd te worden, mag een steward niet aan jou komen (tenzij je stout bent), ... Steward moet dan een bevoegde persoon inroepen (politie of andere verantwoordelijke).

Quote van het jaar dan maar : "Ze zeiden dat het uit voorzorg beter is in de toekomst geen portefeuilles meer op te rapen." Is dat niet de plicht van de goede huisvader ?

Kweet over wie je het hebt... Een ?norme blaaskaak. Twas zijn verdiende loon  :D ;D

die gast is mijn neef!
zeker geen blaaskaak, integendeel.
mentaal is ie idd nie heel in orde maar ie zou zeker nie stelen of agressief zijn.
tnadeel is dat ie mompelt en daarom kon ie et wss nie goe uitleggen zaterdagavond waardoor dat ie verdacht werd.

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1924 Gepost op: augustus 03, 2009, 11:06:54 pm »
Als ik het goed op heb gaat dit over de svzw supporter die in RC Mechelen dat megafoontje meehad en de meeste verplaatsingen met openbaar vervoer doet..

Beetje mentaal achter ook..
Spijtig voor hem..
Maar wat in dat artikel staat. Suppoosten staan er voor de totale orde ??
Die staan er toch enkel om ticketje te scheuren en gedaan..
Totale orde is taak van steward..

Is inderdaad die jongen. Ik ken nog iemand die eens hardhandig uit de tribune werd gehaald zonder dat hij iets had gedaan. In Bergen dacht ik... Naar het schijnt een arrogant ventje. ::)

Stewards mogen enkel begeleiden, hebben totaal geen bevoegdheid en hebben geen 'rechten' t.o.v. de supporters. Zo mag je weigeren om gefouilleerd te worden, mag een steward niet aan jou komen (tenzij je stout bent), ... Steward moet dan een bevoegde persoon inroepen (politie of andere verantwoordelijke).

Quote van het jaar dan maar : "Ze zeiden dat het uit voorzorg beter is in de toekomst geen portefeuilles meer op te rapen." Is dat niet de plicht van de goede huisvader ?

Kweet over wie je het hebt... Een ?norme blaaskaak. Twas zijn verdiende loon  :D ;D

die gast is mijn neef!
zeker geen blaaskaak, integendeel.
mentaal is ie idd nie heel in orde maar ie zou zeker nie stelen of agressief zijn.
tnadeel is dat ie mompelt en daarom kon ie et wss nie goe uitleggen zaterdagavond waardoor dat ie verdacht werd.

Met mijn bovenstaande post doelde ik niet op je neef, maar op de persoon waarvan sprake in het bergen-incident... Begrijpend lezen is ook een gave blijkbaar?!  ::)


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

dendr?

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1925 Gepost op: augustus 03, 2009, 11:16:29 pm »
Als ik het goed op heb gaat dit over de svzw supporter die in RC Mechelen dat megafoontje meehad en de meeste verplaatsingen met openbaar vervoer doet..

Beetje mentaal achter ook..
Spijtig voor hem..
Maar wat in dat artikel staat. Suppoosten staan er voor de totale orde ??
Die staan er toch enkel om ticketje te scheuren en gedaan..
Totale orde is taak van steward..

Is inderdaad die jongen. Ik ken nog iemand die eens hardhandig uit de tribune werd gehaald zonder dat hij iets had gedaan. In Bergen dacht ik... Naar het schijnt een arrogant ventje. ::)

Stewards mogen enkel begeleiden, hebben totaal geen bevoegdheid en hebben geen 'rechten' t.o.v. de supporters. Zo mag je weigeren om gefouilleerd te worden, mag een steward niet aan jou komen (tenzij je stout bent), ... Steward moet dan een bevoegde persoon inroepen (politie of andere verantwoordelijke).

Quote van het jaar dan maar : "Ze zeiden dat het uit voorzorg beter is in de toekomst geen portefeuilles meer op te rapen." Is dat niet de plicht van de goede huisvader ?

Kweet over wie je het hebt... Een ?norme blaaskaak. Twas zijn verdiende loon  :D ;D

die gast is mijn neef!
zeker geen blaaskaak, integendeel.
mentaal is ie idd nie heel in orde maar ie zou zeker nie stelen of agressief zijn.
tnadeel is dat ie mompelt en daarom kon ie et wss nie goe uitleggen zaterdagavond waardoor dat ie verdacht werd.

Met mijn bovenstaande post doelde ik niet op je neef, maar op de persoon waarvan sprake in het bergen-incident... Begrijpend lezen is ook een gave blijkbaar?!  ::)

haha ok, ti grappig dat waar is:p

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1926 Gepost op: augustus 04, 2009, 01:15:21 pm »
is het niet zo dat de capaciteit in Kortrijk 9300 bedraagt?!!
hoeveel volk was er tegen Anderlecht.....???!!
ik dacht gelezen te hebben 8600....
oe, tis niet uitverkocht?!! en dat tegen een topper...

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1927 Gepost op: augustus 04, 2009, 01:34:50 pm »
is het niet zo dat de capaciteit in Kortrijk 9300 bedraagt?!!
hoeveel volk was er tegen Anderlecht.....???!!
ik dacht gelezen te hebben 8600....
oe, tis niet uitverkocht?!! en dat tegen een topper...

En bij de goals van Anderlecht zie je zo ongeveer letterlijk de helft van het stadion rechtspringen.

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1928 Gepost op: augustus 04, 2009, 04:00:04 pm »
N?g een giller : Bij de veekaa werd de functie van commerci?le manager (was pas enkele maanden in dienst) geschrapt ... wegens geen budget voor die functie !
Webteam SV Zulte Waregem

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1929 Gepost op: augustus 04, 2009, 06:47:58 pm »
degene die de kijk van Hein hier deed op het forum, bij deze wat werk:

KRC Genk moet zich door de eerste opdoffer van de nog maar pas gestarte nieuwe competitie doorworstelen. De analyse van het weekend werd gemaakt, coach Vanhaezebrouck gaf tekst en uitleg aan de pers

?Ik heb een zwaar ontgoochelde groep ontmoet op training, maar daar heb ik geen probleem mee? aldus de Genkse coach. ?Iedereen had op die driepunter gerekend, je moet dan zelfs ontgoocheld zijn, als die niet gehaald wordt. Nu moeten we oplossingen zoeken naar volgende week toe, de analyse van afgelopen wedstrijd werd ondertussen gemaakt?.

De Genkse staf analyseert die match samen met de spelers op basis van ondermeer de wedstrijdbeelden.

?klopt? aldus Vanhaezebrouck. ?We hebben zowel de slechte als goede dingen, vooral in groep maar ook individueel doorgenomen met de spelers. Bedoeling is om de spelers hiermee te confronteren, en je voelt dat ze dat niet echt gewoon zijn. De enige doelstelling is vooruitgang boeken en zaterdag een beter niveau te halen. Uit die analyse, en ik wil iedereen de wedstrijdbeelden laten terugzien, hebben we volgende vaststellingen gemaakt:

Moeskroen was in amper 4 fasen gevaarlijk. Daarvoor waren wij dan ook nog voor 75% verantwoordelijk. Omgekeerd hebben we 24 fasen gehad waarin we gevaarlijk waren of hadden kunnen zijn. Dikwijls ontbrak enkel de simpele laatste eindpas. Deze verhoudingen zijn perfect OK, het is niet iedere ploeg gegeven om dergelijke balans te realiseren.

 Alleen ? we verliezen en dat is jammer genoeg hetgeen telt.?
 
?Maar er zat ook heel wat afval in ons spel? zo vervolgt de coach zijn verhaal. ?En dat afval moet er uit, als het kan op korte termijn. We hebben ondermeer achterin heel wat fouten gemaakt en aan de andere kant vergeten het af te maken.  De prestatie op zich was voldoende, we hebben echter verzaakt de tegenstander dood te maken.?

?Als je nu terugkijkt naar de wedstrijden in de voorbereiding, alsook de match tegen Moeskroen dan is duidelijk dat de te simpele tegendoelpunten er dringend uit moeten. Aanvullend vind ik ook dat we veel te braaf zijn. In mijn tijd zou het niet waar zijn, dat een ploeg tijd kan rekken zonder dat ik er op zou reageren. We moeten absoluut werk maken van de ?over mijn lijk mentaliteit? maar dat is iets wat je bij spelers niet van een dag op de andere kunt veranderen. Daar gaat nog wat tijd overgaan. Professionele fouten maken, druk op de ketel zetten ? allemaal facetten die ikzelf in mijn carri?re goed onder de knie had en er hier probeer in te krijgen. We hadden een aantal van dergelijke spelers op ons verlanglijstje staan, maar om allerlei redenen waren die niet haalbaar. Maar hier wordt hard aan gewerkt, om deze mentaliteit er zo snel als het kan in de spelersgroep in te brengen? zo besloot Vanhaezebrouck.


Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1930 Gepost op: augustus 07, 2009, 07:41:32 am »
Allee Benteke dus naar Krotrijk, terwijl Van Hout de omgekeerde beweging maakt

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1931 Gepost op: augustus 07, 2009, 08:42:22 am »
voor hen is dat een goeie transfer.
maar als ik hoor hoe Standard onderhandelde???!!!
ze wilden maar over Benteke praten als ze van Hout konden kopen

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1932 Gepost op: augustus 07, 2009, 09:09:55 am »
Allemaal heel knappe transfers... Maar wetende dat al die semivedetten eigenlijk een stapje terug doen en absoluut willen spelen; zal der daar nog dikwijls spel zijn in de kleedkamer. Er kunnen der maar 11 spelen en ze hebben der ondertussen al waarschijnlijk 15 gekocht / gehuurd. Dat wordt nog lachen :)

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1933 Gepost op: augustus 07, 2009, 09:30:25 am »
Eigen talent definitief laten gaan, en een huurling die nog niets bewezen heeft binnenhalen... Hoe kortzichtig kan men zijn?

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1934 Gepost op: augustus 07, 2009, 10:13:36 am »
Eigen talent definitief laten gaan, en een huurling die nog niets bewezen heeft binnenhalen... Hoe kortzichtig kan men zijn?

Zeker als je ziet dat hun eerste keeper ook een huurling is.

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1935 Gepost op: augustus 07, 2009, 10:47:45 am »
?n hun tweede ook zeker ?
Webteam SV Zulte Waregem

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1936 Gepost op: augustus 07, 2009, 11:42:09 am »
en Capon ook!! vier spelers gehuurd...Messoudi contract voor een jaar.
in kortrijk zijn het blijkbaar allemaal passanten, net zoals hun trainer

Offline deure toe

  • Leden
  • Berichten: 45
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1937 Gepost op: augustus 07, 2009, 06:59:17 pm »
tja. dat is de VK zeker.
vorige week artikel gelezen met Frank Raes en Bart Raes....??n zinnetje viel me op ivm langetermijnvisie van club. Als Soetaerts niet haalbaar is voor STVV en hij tekent de week daarop bij Kortrijk dan versta ik het niet meer......(quote van Frank Raes)

Beste ,
dat zijn er nog altijd 100 meer dan er bij jullie binnen kunnen en helemaal niet slecht midden het verlof ?
Groetjes uit de Provence . ;)

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1938 Gepost op: augustus 07, 2009, 08:18:10 pm »
tja. dat is de VK zeker.
vorige week artikel gelezen met Frank Raes en Bart Raes....??n zinnetje viel me op ivm langetermijnvisie van club. Als Soetaerts niet haalbaar is voor STVV en hij tekent de week daarop bij Kortrijk dan versta ik het niet meer......(quote van Frank Raes)

Beste ,
dat zijn er nog altijd 100 meer dan er bij jullie binnen kunnen en helemaal niet slecht midden het verlof ?
Groetjes uit de Provence . ;)

Ja, echt indrukwekkende cijfers voor Kortrijk !  Ongelooflijk zeg !  Enorm.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.271
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1939 Gepost op: augustus 09, 2009, 12:08:25 am »
Verslag van Westerlo - Krotrijk, haha wat een bende marginalen waren me dat.  ;D
SV TILL I DIE