Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924920 keer)

0 leden en 46 gasten bekijken dit topic.

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2000 Gepost op: augustus 19, 2009, 04:32:07 pm »
Als jullie veiligheidsdiensten voet bij stuk houden, zit er veel kans in dat het bezoekersvak tijdens de derby leeg zal blijven.
Meer info vernemen jullie wel via de offici?le kanalen...

Als het krapuul voet bij stuk blijft houden en het telkens weer nodig acht om de vandaal uit te hangen dan vinden wij dat in ieder geval niet zo erg. Dus wat de veiligheidsdiensten ook verwachten van KVK, pas u aan of blijf thuis.  Zo simpel is het. Wie zijn gat verbrandt moet maar op de blaren zitten.

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2001 Gepost op: augustus 19, 2009, 05:27:36 pm »
Als jullie veiligheidsdiensten voet bij stuk houden, zit er veel kans in dat het bezoekersvak tijdens de derby leeg zal blijven.
Meer info vernemen jullie wel via de offici?le kanalen...
Al excuses aan 't zoeken om niet te moeten afkomen uit schrik om weer een pandoering van jewelste te krijgen zoals vorig seizoen?
Hoeveel was 't ook weer?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Euh, juust ja 5-1

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2002 Gepost op: augustus 19, 2009, 05:28:22 pm »
wat natuurlijk wel da kans vergroot dat er een aantal kvk-supporters in onze vakken terechtkomen, en/of er 's avonds weer rond 22u - 22u30 in het centrum opduiken .

Crudo

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2003 Gepost op: augustus 19, 2009, 05:29:50 pm »
ze zoeken gewoon een excuus om thuis te blijven ja

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2004 Gepost op: augustus 19, 2009, 05:56:09 pm »
wat natuurlijk wel da kans vergroot dat er een aantal kvk-supporters in onze vakken terechtkomen, en/of er 's avonds weer rond 22u - 22u30 in het centrum opduiken .

Woehoew  :D Let's go f*cking mental!


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2005 Gepost op: augustus 19, 2009, 11:56:42 pm »
Als jullie veiligheidsdiensten voet bij stuk houden, zit er veel kans in dat het bezoekersvak tijdens de derby leeg zal blijven.
Meer info vernemen jullie wel via de offici?le kanalen...

Veiligheidsdiensten hebben er niets mee te zien, maar wel onze boekhouder. Hij kent de financi?le toestand van de Veekaa en zit er een beetje mee in... Weer al die kosten om alles voor de match te barricaderen & na de match alle schade te gaan opmeten... Dat wordt gefactureerd aan KVK, en die vent weet niet beter dan dat hij jullie komende financi?le put niet nog dieper wil maken... ;)

En... het probleem zit ook bij de loodgieter die niet aan genoeg mensen geraakt om al jullie vernielingen na de match te herstellen.

En er zullen wel bezoekende fans worden toegelaten hoor normaal gezien...  :) (bron: MMM)
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2006 Gepost op: augustus 20, 2009, 12:23:16 pm »
Ah ik heb gisteren van een Kortrijkfan gehoord dat er slecht 300 toegelaten werden, dit wist hij door de supportersclubs die maar x-aantal bussen mogen inleggen..

Enfin geen betrouwbare bron ofzo, die gast was gewoon een passant in de winkel.

Langs ene kant zou dit wel beetje jammer zijn natuurlijk, altijd leuk met meer volk en natuurlijk financieel... 1200 plaatsen aan 15 euro ofzo, dat is niet weinig!

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2007 Gepost op: augustus 20, 2009, 12:32:52 pm »
Ah ik heb gisteren van een Kortrijkfan gehoord dat er slecht 300 toegelaten werden, dit wist hij door de supportersclubs die maar x-aantal bussen mogen inleggen..

Enfin geen betrouwbare bron ofzo, die gast was gewoon een passant in de winkel.

Langs ene kant zou dit wel beetje jammer zijn natuurlijk, altijd leuk met meer volk en natuurlijk financieel... 1200 plaatsen aan 15 euro ofzo, dat is niet weinig!

Het is zo dat voor de match tegen kutrijk de zittribune zal gesloten blijven, deels na vorig jaar en mede dat er nu stoelkes geplaatst zijn (you get my point?). Er zullen dus enkel ocmw'ers toegelaten worden in de staantribune...


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Crudo

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2008 Gepost op: augustus 20, 2009, 01:29:42 pm »
Ik snap dat toch niet. De kosten worden toch vergoed door kortrijk? wat maakt het dan uit, voor mijn part mogen ze gerust nog eens den boel afbreken

wat je nu gaat krijgen is zoals gezegd een pak kvk supporters in waregem-vakken... zeer veilig is dat!

Offline antiekske

  • Leden
  • Berichten: 58
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2009 Gepost op: augustus 20, 2009, 01:50:46 pm »
Ah ik heb gisteren van een Kortrijkfan gehoord dat er slecht 300 toegelaten werden, dit wist hij door de supportersclubs die maar x-aantal bussen mogen inleggen..

En als het zo blijft, zit er veel kans in dat we allemaal passen. Moeilijk om 300 mensen uit te pikken als er een 700-tal willen gaan...

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2010 Gepost op: augustus 20, 2009, 01:55:08 pm »
Ah ik heb gisteren van een Kortrijkfan gehoord dat er slecht 300 toegelaten werden, dit wist hij door de supportersclubs die maar x-aantal bussen mogen inleggen..

En als het zo blijft, zit er veel kans in dat we allemaal passen. Moeilijk om 300 mensen uit te pikken als er een 700-tal willen gaan...

Je moet niet de veiligheidsdiensten viseren, viseer maar eens het eigen krapuul. En een open brief van Patrick Turq waarin hij oproept tot kalmte is lachwekkend. harde actie moet er ondernomen worden tegen het krapuul. Eens goed grote kuis houden, maar nee dat gebeurt niet. Zolang de mesthoop van KVK niet uitgekuist wordt moet er voor mijn part niemand meer van hen afzakken naar de derby.

Crudo

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2011 Gepost op: augustus 20, 2009, 02:03:29 pm »
dus fox jij hebt liever dat ze in onze vakken zitten?

wat ze daar in het bezoekersvak doen kan mij geen fluit schelen, hun club betaalt. maar ik zou liever geen miserie hebben op de thuistribunes...

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2012 Gepost op: augustus 20, 2009, 02:14:14 pm »
En als het zo blijft, zit er veel kans in dat we allemaal passen. Moeilijk om 300 mensen uit te pikken als er een 700-tal willen gaan...
Je moet niet de veiligheidsdiensten viseren, viseer maar eens het eigen krapuul. En een open brief van Patrick Turq waarin hij oproept tot kalmte is lachwekkend. harde actie moet er ondernomen worden tegen het krapuul. Eens goed grote kuis houden, maar nee dat gebeurt niet. Zolang de mesthoop van KVK niet uitgekuist wordt moet er voor mijn part niemand meer van hen afzakken naar de derby.

ik vind juist wel dat die geviseerd mogen worden!
waarom ondertekend iemand van de politie dergelijke open doch allesbehalve neutrale brief!
waarom blijft kortrijk financieel onbestraft, wegens gebrek aan stewards en gebrek aan veiligheid? (tja budget van  minister-fan is al te goe gevuld zeker....)
ze moeten zelf maar in de nodige "begeleiding" voorzien en er voor betalen, wij moeten hier nie voor instaan (maar ja weer idem als hierboven)! indien er weer ambras is moeten we maar klacht indienen om de terugmatch achter gesloten deuren te zien spelen!

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2013 Gepost op: augustus 20, 2009, 03:04:40 pm »
Als jullie veiligheidsdiensten voet bij stuk houden, zit er veel kans in dat het bezoekersvak tijdens de derby leeg zal blijven.
Meer info vernemen jullie wel via de offici?le kanalen...

We hebben jullie niet nodig hoor.  Een paar gewilde ocmw gangers, een paar kindjes en een paar laffaards die op kinderen, vrouwen, eigens FANS, en eigen BESTUUR kloppen, en tegen 4 mensen van het bestuur staan spuwen en bier te gieten als mongolen.  En als er 8 mechelen fans rechtstonden, gaan lopen lijk kweet nt wat.  LAFFAARDS!  En alleen maar jullie bestuur NOG MEER doen betalen, met jullie nu al schamele budgetje, die alleen maar achteruit zal gaan met jullie derde rangs huurders met hoge lonen.  We hebben jullie msh alleen nodig om te lachen bij een goede voorsprong van de onze.  Heel belgie lacht jullie daarmee uit, maar jullie hebben dat nog niet door gewoon.  De dag van vandaag hang je er toch keihard aan.
« Laatst bewerkt op: augustus 20, 2009, 03:06:42 pm door essevee007 »

Offline antiekske

  • Leden
  • Berichten: 58
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2014 Gepost op: augustus 20, 2009, 03:27:00 pm »
Ah ik heb gisteren van een Kortrijkfan gehoord dat er slecht 300 toegelaten werden, dit wist hij door de supportersclubs die maar x-aantal bussen mogen inleggen..

En als het zo blijft, zit er veel kans in dat we allemaal passen. Moeilijk om 300 mensen uit te pikken als er een 700-tal willen gaan...

Eens goed grote kuis houden, maar nee dat gebeurt niet. Zolang de mesthoop van KVK niet uitgekuist wordt moet er voor mijn part niemand meer van hen afzakken naar de derby.

Hmm... Na de derby hebben vele tientallen supporters een bruine envelop in de bus gekregen, maar jammer genoeg veelal de verkeerde mensen.
@essevee007: situatie thuis tegen Mechelen: BOB vraagt kvk-supporters om ID te tonen in eigen vak en filmt 90 minuten lang. Logisch dat er dan geen reactie komt. Haal geen feiten aan waarvan je zelf niet op de hoogte bent.

En op een vreemde manier zouden jullie ons ook wel een beetje missen. Sfeer zal er ook bij jullie weinig zijn, zonder bezoekende supporters.

Crudo

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2015 Gepost op: augustus 20, 2009, 03:54:12 pm »
dat klopt wat je zegt, liever een vol bezoekersvak dan een leeg, en dat meen ik.

wat is een derby nu zonder bezoekende supporters...  :-\

ik hoop dat onze veiligheidsmensen van mening veranderen, maar kvrees ervoor

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2016 Gepost op: augustus 20, 2009, 03:57:18 pm »
Hopelijk derby met bezoekende supporters..
Derby zonder uitsupporters is geen derby..
:(

Offline Deedee

  • Leden
  • Berichten: 52
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2017 Gepost op: augustus 20, 2009, 04:40:24 pm »
Ik zit sowiezo tussen de thuisfans, heb er zelfs vrienden :) Geen zin om 25 euro + 10 euro (bus) te betalen voor een "verplaatsing" van ocharme 15 minuutjes... btw ook in Brugge zal ik bij de thuisfans zitten want daar ist ook combi.. Gewoon je manieren houden en niet uitdagen, ik ga nog altijd voor mij te amuseren..

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2018 Gepost op: augustus 20, 2009, 04:52:58 pm »
Laat het krapuul maar in Kortrijk, verkoop de plaatsen aan onze eigen supporters! :)

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2019 Gepost op: augustus 20, 2009, 05:14:26 pm »
Als jullie veiligheidsdiensten voet bij stuk houden, zit er veel kans in dat het bezoekersvak tijdens de derby leeg zal blijven.
Meer info vernemen jullie wel via de offici?le kanalen...

We hebben jullie niet nodig hoor.  Een paar gewilde ocmw gangers, een paar kindjes en een paar laffaards die op kinderen, vrouwen, eigens FANS, en eigen BESTUUR kloppen, en tegen 4 mensen van het bestuur staan spuwen en bier te gieten als mongolen.  En als er 8 mechelen fans rechtstonden, gaan lopen lijk kweet nt wat.  LAFFAARDS!  En alleen maar jullie bestuur NOG MEER doen betalen, met jullie nu al schamele budgetje, die alleen maar achteruit zal gaan met jullie derde rangs huurders met hoge lonen.  We hebben jullie msh alleen nodig om te lachen bij een goede voorsprong van de onze.  Heel belgie lacht jullie daarmee uit, maar jullie hebben dat nog niet door gewoon.  De dag van vandaag hang je er toch keihard aan.

'k zalle kik 't maar zeggen zeker ... :

Ga je serieus blijven in iedere post het verleden oprakelen ? 't is raar da ge nog nie begint over ons palmares. Die twee KVK-supporters komen op een deftige manier babbelen en gij begint ze opnieuw uit te kafferen. OK, (aarts)rivaliteit tussen beide ploegen, tegen elkaar roepen op de derby's en wat jennen vooraf, maar ge gaat toch niet 'tganse seizoen een grote bek opzetten van achter uw PC ? Sorry, maar uw posts beginnen mij stilaan tegen te steken! 
Webteam SV Zulte Waregem