Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924900 keer)

0 leden en 43 gasten bekijken dit topic.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2060 Gepost op: augustus 25, 2009, 03:04:09 pm »
Dit jaar zullen ze er staan kortrijk (ze zullen er in blijven) maar volgend jaar terug van 0 beginnen, zonder spelers en msh zonder trainer (als hij money ruikt of weer zin heeft in weeral iets nieuws, en zonder geld? Lange termijnvisie is heel ver te zoeken.  Denk dat vele fans bij ons niet akkoord zouden gaan met deze manier van werken en zo een bestuur.

Allee kzal u nog ne keer helpen ....... maar tis de laatste keer he . Van de 13 nieuwe spelers worden er 6 gehuurd , 5 een contract van 2 jaar en 2 een contract van 1 jaar met optie . Wie zegt trouwens dat een paar van die huurspelers volgend jaar niet definitief overkomen ? En als Zorze vetrekt ..... ja en dan ? En wat het bestuur betreft , die mensen hebben er wel voor gezorgd dat we in 7 jaar van 3de ( bijna 4de ) terug gekomen zijn naar 1ste zonder zot te doen op de tranfermarkt ? Dat er dit jaar veel nieuwe spelers zijn ben ik akkoord , maar als de helft daarvan hun oude niveau terugvinden ben ik zeker dat we een sterke ploeg hebben . Trouwens heeft KVK tot nu toe nog altijd geen beroep kunnen doen op Messoudi , Benteke en Ciman . Nu ga je straks schrijven haha Ciman , maar straks speelt hij hier misschien wel goed ..... wie weet ? Vandenbroeck was dit weekend zeker niet slecht voor zijn eerste wedstrijd .

U niet opjagen ?.  Is niet gezond.  Ken wel paar kvk fans die kenissen zijn van mij, die verre van akkoord zijn met jullie doen van werken.  Dus spreek niet uit mezelf.  Alhoewel dit ook mijn standpunt is.  En van heel velen.

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2061 Gepost op: augustus 26, 2009, 11:01:10 am »
Gevonden op de website van KVK (dateert al van 27 juli). Het bestuur van Krotrijk begint ook te beseffen dat die zogenaamde supporters hen meer geld gaan beginnen kosten dan opbrengen:

Beste supporters,

Wij openen dit schrijven graag met volgende woorden: KV Kortrijk heeft jullie nodig!
Wij zijn er ons allemaal van bewust dat wij ??n van de trouwste supportersschares
van de Jupiler Pro League hebben, een supportersschare die nog steeds gestaag blijft
groeien. Dit verheugt ons uitermate!
KV Kortrijk is sterk aan het investeren in zijn toekomst en wil zich verder
professioneel uitbouwen. Jullie, als supporters, zullen dat hoogstwaarschijnlijk reeds
hebben opgemerkt, niet alleen inzake de uitbouw van de ploeg en het bestuur, maar
zeker ook in het kader van de huidige werken in en aan het Guldensporenstadion.

Jammer genoeg dienen wij in de huidige voorbereiding vast te stellen dat feiten uit
het verleden - en dan denken we vooral aan hetgene vorig seizoen op Zulte-Waregem
is gebeurd - een zware impact hebben op de mogelijkheden tot het spelen van
(oefen)wedstrijden, zonder daarbij het financi?le luik uit het oog te verliezen. Meer en
meer worden we er mee geconfronteerd dat door de overheden een negatief advies
gegeven wordt en dat we op veel plaatsen niet meer aan de bak kunnen. Nochtans
hebben onze spelers ook nood aan oefenwedstrijden! Ook het feit dat voor de
uitwedstrijden van KV Kortrijk voor onze supporters veelal de combiregeling opgelegd
wordt, is daar een gevolg van.


Daarom doen we een warme oproep naar al onze supporters: ?to support? betekent
?(onder)steunen?. Laat dit nu net zijn wat wij ?cht nodig hebben: jullie
onvoorwaardelijke, maar vooral ook vocale steun. Dit wordt een scharnierseizoen
waarin we hopen ons definitief te ?nestelen?. Het bestuur, de trainer en de spelers
rekenen op jullie en dat kan alleen door op een positieve manier naar buiten te
treden. Laat ons allen samen bewijzen dat de soms te negatieve kijk op het KV
Kortrijk-supporterslegioen niet met de werkelijkheid strookt en dat wij op het einde
van dit seizoen kunnen aantonen dat wij overal welkom kunnen zijn!
Echte supporters staan achter hun ploeg, ook wanneer het iets minder gaat. Laten we
ons dan ook op een positieve manier vooral focussen op de eigen ploeg, want zij
zullen het moeten doen voor ons.

We rekenen op jullie allemaal en zijn ervan overtuigd dat jullie ? net zoals wij ? willen
dat KV Kortrijk zou geroemd worden om zijn supporters!
Wij danken jullie en kijken er naar uit om jullie in groten getale op de wedstrijden te
mogen verwelkomen!

Patrick Turcq

Algemeen Manager KV Kortrijk,

Offline X-man

  • Leden
  • Berichten: 109
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2062 Gepost op: augustus 26, 2009, 05:26:24 pm »
Gevonden op de website van KVK (dateert al van 27 juli). Het bestuur van Krotrijk begint ook te beseffen dat die zogenaamde supporters hen meer geld gaan beginnen kosten dan opbrengen:

Beste supporters,

blabla

Patrick Turcq

Algemeen Manager KV Kortrijk,

Die hele brief is al gepost in dit topic door fox op 16 juli, en meerdere keren gequote.  Spannend ...  8)

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2063 Gepost op: augustus 27, 2009, 09:15:40 am »
Gevonden op de website van KVK (dateert al van 27 juli). Het bestuur van Krotrijk begint ook te beseffen dat die zogenaamde supporters hen meer geld gaan beginnen kosten dan opbrengen:

Beste supporters,

blabla

Patrick Turcq

Algemeen Manager KV Kortrijk,

Die hele brief is al gepost in dit topic door fox op 16 juli, en meerdere keren gequote.  Spannend ...  8)

Net zo spannend als de match op 18 april laatstleden  ;)


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2064 Gepost op: augustus 27, 2009, 09:25:48 am »
Gevonden op de website van KVK (dateert al van 27 juli). Het bestuur van Krotrijk begint ook te beseffen dat die zogenaamde supporters hen meer geld gaan beginnen kosten dan opbrengen:

Beste supporters,

blabla

Patrick Turcq

Algemeen Manager KV Kortrijk,

Die hele brief is al gepost in dit topic door fox op 16 juli, en meerdere keren gequote.  Spannend ...  8)
OK, ik had het niet gezien. Maar geef toe: het blijft lachen !  :D

Offline antiekske

  • Leden
  • Berichten: 58
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2065 Gepost op: augustus 27, 2009, 11:52:10 am »
Ter info: we krijgen nu toch 700 staanplaatsen aan 16 euro/stuk. Weet niet wat ze met het bovengedeelte zullen doen.
Niet echt goedkoop voor een tribune met een wel heel slecht overzicht op het veld en niet echt sfeerbevorderlijk.

Reina normaal drie weken out.

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2066 Gepost op: augustus 27, 2009, 12:27:17 pm »
Ter info: we krijgen nu toch 700 staanplaatsen aan 16 euro/stuk. Weet niet wat ze met het bovengedeelte zullen doen.
Niet echt goedkoop voor een tribune met een wel heel slecht overzicht op het veld en niet echt sfeerbevorderlijk.

Reina normaal drie weken out.
Jammer voor Loris. We konden hem nu wel gebruiken. Enfin, gedane zaken...

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2067 Gepost op: augustus 27, 2009, 12:52:52 pm »
Ter info: we krijgen nu toch 700 staanplaatsen aan 16 euro/stuk. Weet niet wat ze met het bovengedeelte zullen doen.
Niet echt goedkoop voor een tribune met een wel heel slecht overzicht op het veld en niet echt sfeerbevorderlijk.


Reina normaal drie weken out.

Ge oogst wat ge zelf zaait... Jammer voor Loris, maar nu dat em bij de vk zit: I don't give a rats ass


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Aurelio

  • Leden
  • Berichten: 33
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2068 Gepost op: augustus 28, 2009, 12:56:03 pm »
Essevee007, je posts zijn soms pijnlijk belachelijk, face it.
Ze brengen ahum een stevige meerwaarde aan dit forum en velen onder ons ergeren er zich enorm aan.
Dus, probeer eerst ne keer na te denken vooraleer je hier iets post, het zal u wellicht wat geloofwaardiger maken, trust me...
 

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2069 Gepost op: augustus 28, 2009, 05:41:40 pm »
Essevee007, je posts zijn soms pijnlijk belachelijk, face it.
Ze brengen ahum een stevige meerwaarde aan dit forum en velen onder ons ergeren er zich enorm aan.
Dus, probeer eerst ne keer na te denken vooraleer je hier iets post, het zal u wellicht wat geloofwaardiger maken, trust me...
 

U post, is ook niet meteen een meerwaarde met het gevit op mij.
ja,ja aurelio.  Zitten hier 2500 leden ofzo.  Msh een stuk of 6 die er zich aan ergeren van al de essevee fans.  Moet zijn dat u er zich in opjaagt?  Negeer me gewoon als het u niet aanstaat.  Ik zeg mijn mening, en de dingen die ik zeg zijn verre van zever.  Soit, het gaat hier over voetbal, en niet te zitten vitten op iemand.  Aurelio ook kvk fan msh?  Of staan er zaken in die U pijn doen als ik over kortrijk post. No, offence, maar zou liever terug over voetbal praten.
« Laatst bewerkt op: augustus 28, 2009, 05:48:28 pm door essevee007 »

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2070 Gepost op: augustus 29, 2009, 02:26:47 am »
Essevee007, je posts zijn soms pijnlijk belachelijk, face it.
Ze brengen ahum een stevige meerwaarde aan dit forum en velen onder ons ergeren er zich enorm aan.
Dus, probeer eerst ne keer na te denken vooraleer je hier iets post, het zal u wellicht wat geloofwaardiger maken, trust me...
 

U post, is ook niet meteen een meerwaarde met het gevit op mij.
ja,ja aurelio.  Zitten hier 2500 leden ofzo.  Msh een stuk of 6 die er zich aan ergeren van al de essevee fans.  Moet zijn dat u er zich in opjaagt?  Negeer me gewoon als het u niet aanstaat.  Ik zeg mijn mening, en de dingen die ik zeg zijn verre van zever.  Soit, het gaat hier over voetbal, en niet te zitten vitten op iemand.  Aurelio ook kvk fan msh?  Of staan er zaken in die U pijn doen als ik over kortrijk post. No, offence, maar zou liever terug over voetbal praten.

lol

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2071 Gepost op: augustus 29, 2009, 10:51:05 am »
Essevee007, je posts zijn soms pijnlijk belachelijk, face it.
Ze brengen ahum een stevige meerwaarde aan dit forum en velen onder ons ergeren er zich enorm aan.
Dus, probeer eerst ne keer na te denken vooraleer je hier iets post, het zal u wellicht wat geloofwaardiger maken, trust me...
 

Everybody say 'I'

... I !
Webteam SV Zulte Waregem

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2072 Gepost op: augustus 29, 2009, 11:05:18 am »
Gerucht gehoord dat Dahmane ook naar KVK gaat..
Lijkt wel de B-ploeg van Club te worden ;D

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2073 Gepost op: augustus 29, 2009, 12:54:49 pm »
Ik vind essevee007 de max!

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2074 Gepost op: augustus 29, 2009, 02:14:12 pm »
Ik vind essevee007 de max!
En ik ben Napoleon!

Soit, on topic...

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2075 Gepost op: augustus 29, 2009, 05:35:15 pm »
Voorbeschouwing over de wedstrijd van 12 september onder topic "Wedstrijden"


http://www.esseveeforum.be/index.php?topic=1026.new

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2076 Gepost op: september 07, 2009, 04:53:37 pm »
5-1

 :-*

Offline Deedee

  • Leden
  • Berichten: 52
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2077 Gepost op: september 12, 2009, 10:56:48 pm »
0-2...

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2078 Gepost op: september 13, 2009, 09:47:36 am »
we moeten zeggen zoals het was. VK was minder slecht en speelde vooral slimmer en uitgekookter.
spijtig dit te moeten vaststellen. het is geweten wat Leekens allemaal kan doen en spelers kan bijbrengen (opvallend dat hij steeds de vierde scheids aan het bespelen was en dat hij bij de 0-2 plots ging gaan zitten en in zijn kot bleef).
tegen Moeskroen gewoon beter

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2079 Gepost op: september 13, 2009, 11:33:52 am »
we moeten zeggen zoals het was. VK was minder slecht en speelde vooral slimmer en uitgekookter.
spijtig dit te moeten vaststellen. het is geweten wat Leekens allemaal kan doen en spelers kan bijbrengen (opvallend dat hij steeds de vierde scheids aan het bespelen was en dat hij bij de 0-2 plots ging gaan zitten en in zijn kot bleef). tegen Moeskroen gewoon beter

Ah, wat een zever toch allemaal. Hebben ze ??n keer meer dan vier passes na elkaar gegeven, en dan bedoel ik niet op de momenten dat de 8 spelers die stonden te verdedigen plots allen naar voren stormden om een counter op te zetten nadat de bal vooruit werd getrapt? Leekens, Leekens, wat ik gisteren gezien heb was puur betonvoetbal, en bij momenten 100 procent anti-voetbal (tijd winnen, laten vallen - schitterende schwalbes af en toe). Slimmer? Daar kan je over discussi?ren, maar ik had toch graag gehad dat Scum City toch een beetje voetbal kwam spelen - zoals bijvoorbeeld Sint-Truiden dat bleef doen ondanks een voorsprong tegen Anderlecht. En trouwens, met i?twat meer geluk (lees: ??n van de 20 kansen binnen werken), dan wonnen we opnieuw met ruime cijfers van dit Kortrijk. Deze keer mocht het alleen niet zijn.