Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924926 keer)

0 leden en 45 gasten bekijken dit topic.

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2120 Gepost op: november 04, 2009, 09:41:00 am »
Leterme wordt financieel manager bij KV Kortrijk
Mattias Leterme, de zoon van Minister van Buitenlandse Zaken Yves, wordt vanaf 9 november financieel en administratief manager KV Kortrijk. Het gaat om een nieuwe functie in het organigram van de eersteklasser. Maar dat hij 'de zoon van' is, doet volgens KVK-preses Joseph Allijns niets ter zake.

Leterme toonde zich de beste van tien kandidaten. Tot en met de juniores leefde hij zich uit als wielrenner. Van opleiding is hij Masters in de Toegepaste Economische Wetenschappen. (vb.be)

Zijn maid-in-speech was hilarisch: "Geef mij 5 minuten en ik maak hier een topclub aan de Gaverbeek, waar de fransen in 1302 BC werden afgeslacht!". LOL

Offline delphine

  • Leden
  • Berichten: 319
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2121 Gepost op: november 04, 2009, 11:40:09 am »
als hij van zijn vader heeft,zal het ook op niet veel trekken, ::)

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2122 Gepost op: november 04, 2009, 12:11:16 pm »
Begrijpe wie begrijpen kan  ... een slordige vier maanden geleden werd de commerci?le manager er buitengewimpeld net voor de drie maanden indienstneming verlopen waren. Alle sponsors waren binnen ?n er moest geen premie betaald worden.

Reden : Geen budget voor deze functie.

Ik geef hem dus 89 dagen :-)
Webteam SV Zulte Waregem

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2123 Gepost op: november 04, 2009, 05:18:39 pm »
Begrijpe wie begrijpen kan  ... een slordige vier maanden geleden werd de commerci?le manager er buitengewimpeld net voor de drie maanden indienstneming verlopen waren. Alle sponsors waren binnen ?n er moest geen premie betaald worden.

Reden : Geen budget voor deze functie.

Ik geef hem dus 89 dagen :-)
Tenzij papa wat kan forceren voor de veekaa natuurlijk...

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2124 Gepost op: november 06, 2009, 05:45:14 pm »
Nieuw stadion in Kutrijk zal er iets rapper staan..
Politiek zal daar wel willen meewerken..

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2125 Gepost op: november 06, 2009, 05:56:52 pm »
Nieuw stadion in Kutrijk zal er iets rapper staan..
Politiek zal daar wel willen meewerken..
Voil? zie, mijn gedacht!
'K ben content dat ge't verstaan hebt.

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2126 Gepost op: november 06, 2009, 08:00:04 pm »
en ons politiekers hoor je pas goed, als ze kunnen klagen dat het stadion te veel kost...... en ze persoonlijk te kort komen.... ;-)
 
ik las ip internet dat in de gemeenteraadagenda dat er wel renovaties aan de sporthal ed komen, niet dat ik weet over hoeveel budget het gaat (iemand?)

ik hoorde leterme jr. trouwens zeggen dat em spelersmakelaar is.... welcome to the d'onofrio-clan? .........

Offline Deedee

  • Leden
  • Berichten: 52
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2127 Gepost op: november 06, 2009, 09:39:26 pm »
Nieuw stadion in Kutrijk zal er iets rapper staan..
Politiek zal daar wel willen meewerken..

Zijn er plannen voor een nieuw stadion? Zou niet weten waarom...
KVK en politiek is al jaren geen geslaagd huwelijk...
btw Van Quickenborne, Allijns,... politiekers genoeg hoor

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2128 Gepost op: november 07, 2009, 10:25:25 am »
en ons politiekers hoor je pas goed, als ze kunnen klagen dat het stadion te veel kost...... en ze persoonlijk te kort komen.... ;-)
 
ik las ip internet dat in de gemeenteraadagenda dat er wel renovaties aan de sporthal ed komen, niet dat ik weet over hoeveel budget het gaat (iemand?)

ik hoorde leterme jr. trouwens zeggen dat em spelersmakelaar is.... welcome to the d'onofrio-clan? .........

Ja er komen renovaties aan de sporthal. Het is ook nodig aangezien ze daar al meer dan 15 jaar staat en er is nog niks aan gebeurd. In waregem draait niet ALLES rond voetbal hoor, ook andere sporten moeten kansen krijgen.  Het is al erg genoeg dat er in een stad zoals waregem slechts 1 volwaardige sporthal te vinden is.

Offline Eugene

  • Leden
  • Berichten: 405
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2129 Gepost op: november 09, 2009, 10:14:43 am »
@ DeeDee: de locatie, in combinatie met een mooie afbeelding van de omgeving, van het nieuwe stadion stond enige tijd geleden zelfs in de Stadskrant van Stad Kortrijk... 

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2130 Gepost op: november 09, 2009, 12:54:53 pm »
@ DeeDee: de locatie, in combinatie met een mooie afbeelding van de omgeving, van het nieuwe stadion stond enige tijd geleden zelfs in de Stadskrant van Stad Kortrijk... 

Erg goed op de hoogte Eugene?! Toevallig van die streek?  ;)


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Eugene

  • Leden
  • Berichten: 405
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2131 Gepost op: november 09, 2009, 01:21:24 pm »
Bij een verhuis zijn het jammergenoeg de ouders en niet de kinderen die beslissen waar je gaat wonen...

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2132 Gepost op: december 15, 2009, 08:18:55 am »
Allijns vandaag in HNB over Ciman. Whoehahahaha  ;D ;D ;D ;D


"Ik denk niet dat er op dit moment in Belgi? een betere rechtsback is dan Ciman.' "


Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2133 Gepost op: december 15, 2009, 11:10:25 am »
Allijns vandaag in HNB over Ciman. Whoehahahaha  ;D ;D ;D ;D

"Ik denk niet dat er op dit moment in Belgi? een betere rechtsback is dan Ciman.' "

Miguel Dachelet en het opkomende talent Arthur Bracke staan al een trapje hoger dan de Laurent...


Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2134 Gepost op: december 15, 2009, 02:04:35 pm »
Was gisteren ook weer belachelijk aan het doen in extra time, eigenlijk beetje provoceren zelfs, met zijn 'eigenlijk is zulte waregem geen westvlaamse ploeg' enz., samen met frank raes en zn fusie... reactie van dury hierop was wel schitterend.

Online Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.030
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2135 Gepost op: december 15, 2009, 02:27:51 pm »
Was gisteren ook weer belachelijk aan het doen in extra time, eigenlijk beetje provoceren zelfs, met zijn 'eigenlijk is zulte waregem geen westvlaamse ploeg' enz., samen met frank raes en zn fusie... reactie van dury hierop was wel schitterend.

Jammer dat hij zelf al begon te lachen voordat hij zijn kluchtje er tussen probeerde te duwen... Feit dat niemand reageerde zal hem toch aan het denken gezet hebben...

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2136 Gepost op: december 15, 2009, 04:01:44 pm »
Allijns vandaag in HNB over Ciman. Whoehahahaha  ;D ;D ;D ;D

"Ik denk niet dat er op dit moment in Belgi? een betere rechtsback is dan Ciman.' "

Miguel Dachelet en het opkomende talent Arthur Bracke staan al een trapje hoger dan de Laurent...



Vind mijn meesterverdediger Henry op defensief vlak toch iets sterker dan Arthur.. Daarintegen kan Arthur voor meer offensieve impulsen zorgen..
Naast elkaar zetten in 4-4-2 ?

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2137 Gepost op: december 15, 2009, 05:36:27 pm »
Was gisteren ook weer belachelijk aan het doen in extra time, eigenlijk beetje provoceren zelfs, met zijn 'eigenlijk is zulte waregem geen westvlaamse ploeg' enz., samen met frank raes en zn fusie... reactie van dury hierop was wel schitterend.

Jammer dat hij zelf al begon te lachen voordat hij zijn kluchtje er tussen probeerde te duwen... Feit dat niemand reageerde zal hem toch aan het denken gezet hebben...

Dju, jammer dat ik dat niet kon zien...

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2138 Gepost op: december 15, 2009, 07:33:56 pm »
Allijns vandaag in HNB over Ciman. Whoehahahaha  ;D ;D ;D ;D

"Ik denk niet dat er op dit moment in Belgi? een betere rechtsback is dan Ciman.' "

Miguel Dachelet en het opkomende talent Arthur Bracke staan al een trapje hoger dan de Laurent...

Vind mijn meesterverdediger Henry op defensief vlak toch iets sterker dan Arthur.. Daarintegen kan Arthur voor meer offensieve impulsen zorgen..
Naast elkaar zetten in 4-4-2 ?

Dury: "Gastjes, denken aan het vliegertje. Wie is er piloot ?"  ;D
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2139 Gepost op: december 16, 2009, 11:44:40 am »
"Goed luisteren naar de piloot jongens, of we zijn de Pineut"
Trainerscitaat van het jaar ? :D