Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924943 keer)

0 leden en 49 gasten bekijken dit topic.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2180 Gepost op: januari 29, 2010, 10:14:32 am »
Vrancken naar kortrijk.  Man, man en dat met het kleinste budget in eerste klasse.  Dure en onbetrouwbare vogel georges en een pak dure huurlingen die dan nog niet allemaal voldoen: o.a. soetaers.  Straks zijn die weg en krijgen ze er geen frank zelfs voor.  Vrancken zal nu ook niet de goedkoopste zijn voor zo een klein clubje.  Georgeke zal nen grote put na laten als hij straks als bondscoach naar marokko trekt.

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2181 Gepost op: januari 29, 2010, 01:03:16 pm »
Vrancken naar kortrijk.  Man, man en dat met het kleinste budget in eerste klasse.  Dure en onbetrouwbare vogel georges en een pak dure huurlingen die dan nog niet allemaal voldoen: o.a. soetaers.  Straks zijn die weg en krijgen ze er geen frank zelfs voor.  Vrancken zal nu ook niet de goedkoopste zijn voor zo een klein clubje.  Georgeke zal nen grote put na laten als hij straks als bondscoach naar marokko trekt.

1 van de meest iritante voetballers uit 1e klasse naar kutrijk, ideaal...


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2182 Gepost op: januari 29, 2010, 01:49:50 pm »
1 van de meest iritante voetballers uit 1e klasse naar kutrijk, ideaal...

Ah, is er nog een meer irritante speler in Belgi??
Laat hem maar naar de Veekaa gaan, nog een zwaar loon er bij... En daarbij nog eens 31 jaar, geen teken van ambitie volgens mij...
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2183 Gepost op: januari 29, 2010, 01:51:09 pm »
Nu nog Bernd Thys aantrekken en ze hebben met Vrancken, De Ly en Thys naast de vortste ook de rostste (als dat al een woord is) ploeg van het land :)

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.271
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2184 Gepost op: januari 29, 2010, 10:31:06 pm »
Kvk heeft gewoon Soetaers geruild voor vrancken.
SV TILL I DIE

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2185 Gepost op: januari 30, 2010, 12:45:01 pm »
en wie weet hebben nog geld erbij gekregen de kortrijkse rakkers  ::)

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2186 Gepost op: januari 30, 2010, 04:08:01 pm »
Vrancken past kwa uitstraling perfect bij Kortrijk, een smeerlapke die hoog van de toren blaast.
Georges Leekens maakt zich ondertussen druk dat het niet vooruit gaat met de verlengingen van de spelerscontracten (hoe zou dit komen, te weinig geld misschien?) en dan gaan ze zo'n dure aantrekken.  Op lange termijn zijn die Kerels toch niet goed bezig.

Boer Boerie

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2187 Gepost op: januari 31, 2010, 10:46:58 pm »
Het is weer lachen met Leekens zijn commentaar op de match tegen Standard.
Alles en iedereen is weer tegen Krotrijk zulle.
Ie vergeet wel te zeggen da Pavlovic der af moet met een zuivere elleboog
en ulder keeperke met een echte karatetrap (Zijne commentaar op dit klein voorvalleke
is ook om te bulderen, ik sta daar als keeper toch voor)

Triestige bende, beter kwijt dan rijk (zeker als ze ne match verloren hebben)
« Laatst bewerkt op: januari 31, 2010, 10:50:38 pm door Boer Boerie »

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2188 Gepost op: februari 01, 2010, 01:46:35 pm »
Het is weer lachen met Leekens zijn commentaar op de match tegen Standard.
Alles en iedereen is weer tegen Krotrijk zulle.
Ie vergeet wel te zeggen da Pavlovic der af moet met een zuivere elleboog
en ulder keeperke met een echte karatetrap (Zijne commentaar op dit klein voorvalleke
is ook om te bulderen, ik sta daar als keeper toch voor)

Triestige bende, beter kwijt dan rijk (zeker als ze ne match verloren hebben)

Het is inderdaad ongelofelijk wat Verbauwhede daarop zegt. Jova staat gewoon op de grond en krijgt bijna de voet van VBH in zijn gezicht. Daarop zegt Glenneke doodleuk dat als hij dat niet deed, dat hij de dupe ging zijn. man, man man die moet toch ergens bji een botsing iets verloren zijn ze... Gelukkig zijn er nog geen ongelukken gebeurd, maar ooit zal dat wel eens een breuk of zware blessure opleveren hoor.
Dat is gewoon Stijnen in het kwadraat zeg...

Crudo

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2189 Gepost op: februari 01, 2010, 01:59:49 pm »
jammer dat hij hem niet raakte, dan was het seizoen voorbij voor glenneke

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2190 Gepost op: februari 01, 2010, 02:03:59 pm »
jammer dat hij hem niet raakte, dan was het seizoen voorbij voor glenneke

En voor jovanovic... maar dan blijft Buysse zijn oor er binnen een maand ten minste nog aanhangen...

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.271
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2191 Gepost op: februari 01, 2010, 08:27:55 pm »
Niet te geloven wat Glenne toch allemaal uitkraamt. Het is gewoon lachwekkend.
SV TILL I DIE

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2192 Gepost op: februari 02, 2010, 10:24:14 am »
Niet te geloven wat Glenne toch allemaal uitkraamt. Het is gewoon lachwekkend.

Blaaskaak num?ro uno den glen ze!  Immens groot gedacht van zijn eigen da manneken, en mediageil.  Hoeveel keer die in de krant of weet niet waar zijn zegje doet, of in een bespreking na de match voor de micro.  En last but not least zijn weinig toevoegende en enige optreden in de gouden schoen.

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2193 Gepost op: februari 02, 2010, 10:45:32 am »
Verbauwhede, heel erg goeie doelman. Niet op zijn mondje gevallen en durft ongegeneerd zijn mening te geven. Heeft ook het nodig lef en een gezonde dosis arrogantie. Fantastisch om die gast in je ploeg te hebben.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2194 Gepost op: februari 02, 2010, 10:55:53 am »
Verbauwhede, heel erg goeie doelman. Niet op zijn mondje gevallen en durft ongegeneerd zijn mening te geven. Heeft ook het nodig lef en een gezonde dosis arrogantie. Fantastisch om die gast in je ploeg te hebben.

Inderdaad, is zoals een Leleu.  Als je hem in uw ploeg hebt dan kun je erop rekenen dat hij meer dan 100% geeft, als tegenstander is het natuurlijk de grootste lul die er is!

Crudo

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2195 Gepost op: februari 02, 2010, 10:56:02 am »






wat mij betreft met stip genoteerd voor lul van het jaar

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2196 Gepost op: februari 02, 2010, 11:31:30 am »
Verbauwhede, heel erg goeie doelman. Niet op zijn mondje gevallen en durft ongegeneerd zijn mening te geven. Heeft ook het nodig lef en een gezonde dosis arrogantie. Fantastisch om die gast in je ploeg te hebben.

Snap wat je wil zeggen, maar dat in zo'n LUL die ik absoluut niet in mijn ploeg zou willen.

heel erg goeie doelman - akkoord
Niet op zijn mondje gevallen en durft ongegeneerd zijn mening te geven - maar hetgeen wat is soms uitkomt...
denk ik soms dat hij naar dezelfde school als Stijn Stijnen is geweest.
(zijn commentaar bij Jovanovic : ik raak toch de bal  :o)

gezonde dosis arrogantie : gezonde?? dat betwijfel ik, lijkt me eerder een dikke nek!

Heeft ook het nodig lef - sommige acties zijn er helemaal over tot levensgevaarlijk!!

Die kerel heeft gewoon een zeer groot gedacht van zichzelf (mimimimi ik heb bij Brugge gespeeld)


WAEREGHEM

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2197 Gepost op: februari 02, 2010, 11:59:14 am »
Verbauwhede, heel erg goeie doelman. Niet op zijn mondje gevallen en durft ongegeneerd zijn mening te geven. Heeft ook het nodig lef en een gezonde dosis arrogantie. Fantastisch om die gast in je ploeg te hebben.

Goede doelman, maar wat mij betreft niet veel meer dan een niet zo snugger, arrogant, ongecontroleerd mannetje.

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2198 Gepost op: februari 03, 2010, 11:52:02 am »
Trust me, vroeg of laat valt ie ook als keeper door de mand... De uitschakeling in den beker tegen Roeselare mag ie om te beginnen al op zijn conto schrijven met zijn fantastische interventies in de heenmatch.

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2199 Gepost op: februari 03, 2010, 01:26:24 pm »
Ik ben er ook voorstander van.

Het is een dikke eikel en hij speelt bij Kortrijk, dus momenteel kan ik zijn kop niet zien, maar als Sammy weggaat mag hij gerust van mij komen. Een goeie keeper moet een klootzakske zijn, anders wordt je bij hoekschoppen, vrije trappen, ... gewoon overspeeld. Je zal er niet veel brave vinden als onze Sammy, getalenteerd en sympathiek, trust me.

PS: Die laatste goal van Roeselare was buitenspel in heenmatch, dus al was hij in de fout, scheids mag deze goal ook op zijn conto schrijven.

PS: Zijn commentaar: ik raak toch de bal. Ik herinner me eens dat Stijn Meert hands maakte tegen Gent en in de rust tegen de camera's verklaarde dat hij de bal niet had geraakt. Iedereen wist toen ook dat hij loog. Voor de camera net na een match is het moeilijk om rustig en verstandig te praten, het is er weinigen gegeven om een eerlijke en correcte analyse te doen zeker over uw eigen prestaties.

Nu goed, van mij mag Sammy liefst nog 10 jaar blijven, is voor mij beste wat ons kon overkomen momenteel qua keeper.