Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924907 keer)

0 leden en 52 gasten bekijken dit topic.

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2260 Gepost op: maart 12, 2010, 10:55:32 am »
Het probleem is dat Hempte een contract had bij KVK. Dat past niet in het beleid om op termijn een volledig huurlingenlegioen op de mat te plaatsen.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2261 Gepost op: maart 12, 2010, 11:39:15 am »
Met z'n allen duimen voor Lokeren van 't week-end!  ;)
Amai, de frustratie druipt eraf precies... Wij wensen jullie van onze kant veel succes zondag. Bij winst volstaat voor ons een puntje en krijgen we er twee sfeervolle derby's bij !
Ten eerste : die knipoog staat er niet voor niets bij.
Ten tweede :  dit heeft niets met frustratie te maken, ik zie jullie sowieso ALTIJD liever verliezen dan winnen, dat is me met de moedermelk meegegeven.
Ten derde : puur economisch gezien zie ik jullie liever niet in PO1 belanden, omdat het geld dat jullie daardoor zouden binnenrijven zou toelaten jullie huurlingenleger langer te blijven betalen en ik jullie hoe rapper hoe liever terug zie zakken naar de lagere reeksen ( en liefst zo laag mogelijk ), want jullie zitten qua sponsering in onze vijver te vissen.
Ten vierde : die sfeervolle derby's kunnen me eerlijk gezegd gestolen worden, want sportief gezien leveren die ons geen punten op, daar jullie niet voetballen en wij enkel goed presteren tegen voetballende ploegen.
Nee, geef mij maar play-offs met Anderlecht, Brugge, Gent, Standard en dan nog liever STVV dan jullie.
 :P
« Laatst bewerkt op: maart 12, 2010, 11:41:08 am door die hard essevee?r »

Offline Eden

  • Leden
  • Berichten: 373
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2262 Gepost op: maart 12, 2010, 01:13:57 pm »
Ten vierde : die sfeervolle derby's kunnen me eerlijk gezegd gestolen worden, want sportief gezien leveren die ons geen punten op, daar jullie niet voetballen en wij enkel goed presteren tegen voetballende ploegen.

Wat is dan nog het nut van een streekrivaal als je niet eens tegen elkaar voetbalt?

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2263 Gepost op: maart 12, 2010, 02:01:05 pm »
Ten vierde : die sfeervolle derby's kunnen me eerlijk gezegd gestolen worden, want sportief gezien leveren die ons geen punten op, daar jullie niet voetballen en wij enkel goed presteren tegen voetballende ploegen.
Wat is dan nog het nut van een streekrivaal als je niet eens tegen elkaar voetbalt?
Voor mij moet er dan ook helemaal geen streekrivaal zijn.
Hoe eerder ze bij het grof huisvuil staan, hoe liever wat mij betreft.
Ik wil VOETBAL zien en da's bij die gasten NOOIT het geval als ze tegen ons spelen.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2264 Gepost op: maart 12, 2010, 05:46:19 pm »
over dat feit dat Kortrijk geschiedenis schrijft?!! man wat een zever??!!
Een ploeg die promoveert van tweede naar eerste en die dan meteen de Beker wint en Europees speelt??!! dat was geschiedenis schrijven want nog geen enkele Belgische club had dit Essevee voorgedaan..... :)

Haha, kortrijk heeft inderdaad zijn eerste lijntje geschiedenis op zijn blad staan.  Alleen de 5 jaar eerste klasse van zulte waregem zijn al niet meer te vergelijken en van een groter kaliber dan kortrijkje in gans zijn bestaan heeft bereikt.  We zwijgen dan maar over de andere jaren.  Appart volkje?  Nen keer 4de staan op een mannier waar iedereen zijn bedenkingen bij heeft en waar ze zichzelf nai?f aan zullen verbranden.  Als ze dat al geschiedenis noemen.  Is alleen maar een teken dat het daar voor de rest niet te VET is.

Offline Eugene

  • Leden
  • Berichten: 405
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2265 Gepost op: maart 15, 2010, 10:22:37 am »
Citaat
Verbauwhede: ?Standard lijkt wel de Bronx in New York'
maandag 15 maart 2010 Auteur: (LVDW) Glenn Verbauwhede zal nooit voor Anderlecht of Standard spelen. Dat zei de 24-jarige doelman van KV Kortrijk op Radio 1. ?Voor Anderlecht kan ik nooit spelen, dat zit gewoon in mijn lichaam', aldus Verbauwhede die eigendom is van Club Brugge. ?Ik ben op een beleefde manier opgevoed. Dat vind ik niet terug bij Standard. Die jongens van 17, 18 jaar lopen daar rond met een bijouterie en dat heeft niks met voetbal te maken. Het lijkt wel de Bronx in New York. Ik vind dat je deftig moet zijn als voetballer. Niet tonen dat je al die bijouterie hebt. Nederigheid is een belangrijke deugd. Ik heb ook gezien wat er na onze zege op Standard in de beker in de kleedkamer is gebeurd. Ik zei dat tegen Gregory Dufer dat het een bende imbecielen zijn. Dufer (een speler van Standard, red.) bevestigde het. Dan weet je het wel.'

Het woord waarmee de Standardspelers omschreven worden, past perfect bij de persoon die dit (in de media) uitkraamt. Maar dat wisten we al langer van hem  8)

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2266 Gepost op: maart 15, 2010, 10:25:56 am »
Citaat
Verbauwhede: ‘Standard lijkt wel de Bronx in New York'
maandag 15 maart 2010 Auteur: (LVDW) Glenn Verbauwhede zal nooit voor Anderlecht of Standard spelen. Dat zei de 24-jarige doelman van KV Kortrijk op Radio 1. ‘Voor Anderlecht kan ik nooit spelen, dat zit gewoon in mijn lichaam', aldus Verbauwhede die eigendom is van Club Brugge. ‘Ik ben op een beleefde manier opgevoed. Dat vind ik niet terug bij Standard. Die jongens van 17, 18 jaar lopen daar rond met een bijouterie en dat heeft niks met voetbal te maken. Het lijkt wel de Bronx in New York. Ik vind dat je deftig moet zijn als voetballer. Niet tonen dat je al die bijouterie hebt. Nederigheid is een belangrijke deugd. Ik heb ook gezien wat er na onze zege op Standard in de beker in de kleedkamer is gebeurd. Ik zei dat tegen Gregory Dufer dat het een bende imbecielen zijn. Dufer (een speler van Standard, red.) bevestigde het. Dan weet je het wel.'

Het woord waarmee de Standardspelers omschreven worden, past perfect bij de persoon die dit (in de media) uitkraamt. Maar dat wisten we al langer van hem  8)

Het is wel waar wat hij zegt, maar dat net hij anderen een gebrek aan nederigheid verwijt is hylarisch.

Soit, goeie keeper die Verbauwhede.

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2267 Gepost op: maart 15, 2010, 10:39:17 am »
Gewoon niet de verstandigste jongen, das alles..

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2268 Gepost op: maart 15, 2010, 11:50:52 am »
Ik zeg het niet graag, maar toch chapeau voor de VK, zij zijn er al en wij nog niet.

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2269 Gepost op: maart 15, 2010, 11:53:04 am »
Mond spoelen met zeep!

Boer Boerie

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2270 Gepost op: maart 15, 2010, 12:04:31 pm »
Da is toch nen domme jongen zulle.
VK deed het wij nog ni

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2271 Gepost op: maart 15, 2010, 03:14:04 pm »
Inderdaad verdiend voor KVK. heb er geen probleem mee dit toe te geven.
toen ik zaterdag de colum las van Hans Van de weghe (die er wel iets van kent) haalde hij toch bepaalde feiten aan en stelde hij ploegen in vraag over hun lange termijnvisie....
namen van die ploegen (waarvan er enkelen eigenlijk al lang geen licentie meer mochten krijgen)
- Antwerp (18 miljoen euro schuld)
- Lierse (10 miljoen euro schulden en willen nog twee spelers aantrekken)
- Lokeren (als ze zakken is het ook gedaan)
- en over Kortrijk had hij ook zijn bedenkingen....
dus laat ze maar doen in Kortrijk... laat ze zweven... Georgke komt zeker ergens in beeld en is dan weg net als een helft van hun ploeg

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2272 Gepost op: maart 15, 2010, 08:02:35 pm »
gewoon het feit dat WIJ MET ZO STERKE PLOEG er meschien niet inzitten en zij met EEN SAMENRAAPSEL VAN SPELERS wel in die play offs zitten is gewoon een afgang voor ons en ploegen zoals standard, genk, gba, mechelen,enz... wij niet in de play offs zou gewoon beschamend zijn! genoeg gejankt over de veeka zeker we zouden beter eerst ke na ons zelf kijken! BEGINNEN MET ALLEMAAL AANWEZIG TE ZIJN OP MECHELEN!!!

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2273 Gepost op: maart 16, 2010, 08:36:22 am »
samenraapsel van spelers bij KVK?! de spelers die ze huren komen voornamelijk uit topploegen dus die gasten zullen wel talent hebben.
ze geven trouwens hun spelers 150000 EUR premie te verdelen over 22 spelers. Sedert Leekens daar zit groeit het geld aan de bomen

Offline deure toe

  • Leden
  • Berichten: 45
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2274 Gepost op: maart 17, 2010, 10:05:36 am »
over dat feit dat Kortrijk geschiedenis schrijft?!! man wat een zever??!!
Een ploeg die promoveert van tweede naar eerste en die dan meteen de Beker wint en Europees speelt??!! dat was geschiedenis schrijven want nog geen enkele Belgische club had dit Essevee voorgedaan..... :)

Haha, kortrijk heeft inderdaad zijn eerste lijntje geschiedenis op zijn blad staan.  Alleen de 5 jaar eerste klasse van zulte waregem zijn al niet meer te vergelijken en van een groter kaliber dan kortrijkje in gans zijn bestaan heeft bereikt.  We zwijgen dan maar over de andere jaren.  Appart volkje?  Nen keer 4de staan op een mannier waar iedereen zijn bedenkingen bij heeft en waar ze zichzelf nai?f aan zullen verbranden.  Als ze dat al geschiedenis noemen.  Is alleen maar een teken dat het daar voor de rest niet te VET is.

Het leuke aan jouw is dat je teksten die je hier schrijft regelmatig terugkomen op andere forums !
Alleen je naam veranderd soms ...... FCB , Allez les Mauves enz ....
Kan je echt geen beslissing nemen voor wie je nu supporter ben ?
Gelukkig voor ons weten we dankzij jou hoe het eigenlijk zit bij KVK ........ je bent een echte helderziende.
Jammer genoeg is het blijkbaar altijd het negatieve die ziet !
Dat Hempte ( goeie speler )de VK verlaat is jammer maar wanneer jij hem al een sterkhouder noemt ....... tja ?
Kwam al het volgende niet van U ?
- Leekens zou geen 3 maanden blijven ?
- Spelers van de VK zouden na een maand al onderling in ruzie liggen ?
- We hadden geen volk ( idd jullie hebben er gem. 500 meer )
- Iedere speler ging weg gaan na het seizoen ( we zullen zien )
- Sponsers zouden afhaken ( nog een beetje geduld zou ik zeggen .)
 enz enz enz .......

Niettemin wens ik jullie een plaats in de Po 1 ( zou verdiend zijn ) met weer 2 mooie derby's als inzet .
Groetjes van een KVK fan .
Tot in de PO1

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2275 Gepost op: maart 17, 2010, 10:17:09 am »
over dat feit dat Kortrijk geschiedenis schrijft?!! man wat een zever??!!
Een ploeg die promoveert van tweede naar eerste en die dan meteen de Beker wint en Europees speelt??!! dat was geschiedenis schrijven want nog geen enkele Belgische club had dit Essevee voorgedaan..... :)

Haha, kortrijk heeft inderdaad zijn eerste lijntje geschiedenis op zijn blad staan.  Alleen de 5 jaar eerste klasse van zulte waregem zijn al niet meer te vergelijken en van een groter kaliber dan kortrijkje in gans zijn bestaan heeft bereikt.  We zwijgen dan maar over de andere jaren.  Appart volkje?  Nen keer 4de staan op een mannier waar iedereen zijn bedenkingen bij heeft en waar ze zichzelf nai?f aan zullen verbranden.  Als ze dat al geschiedenis noemen.  Is alleen maar een teken dat het daar voor de rest niet te VET is.

Het leuke aan jouw is dat je teksten die je hier schrijft regelmatig terugkomen op andere forums !
Alleen je naam veranderd soms ...... FCB , Allez les Mauves enz ....
Kan je echt geen beslissing nemen voor wie je nu supporter ben ?
Gelukkig voor ons weten we dankzij jou hoe het eigenlijk zit bij KVK ........ je bent een echte helderziende.
Jammer genoeg is het blijkbaar altijd het negatieve die ziet !
Dat Hempte ( goeie speler )de VK verlaat is jammer maar wanneer jij hem al een sterkhouder noemt ....... tja ?
Kwam al het volgende niet van U ?
- Leekens zou geen 3 maanden blijven ?
- Spelers van de VK zouden na een maand al onderling in ruzie liggen ?
- We hadden geen volk ( idd jullie hebben er gem. 500 meer )
- Iedere speler ging weg gaan na het seizoen ( we zullen zien )
- Sponsers zouden afhaken ( nog een beetje geduld zou ik zeggen .)
 enz enz enz .......

Niettemin wens ik jullie een plaats in de Po 1 ( zou verdiend zijn ) met weer 2 mooie derby's als inzet .
Groetjes van een KVK fan .
Tot in de PO1

Deure toe, je hebt overal mensen die zichzelf zwaar overschatten en het niet over hun hart kunnen krijgen om de concurrentie ook eens proficiat te wensen. Dat is uiteraard zielig, maar veel valt daar natuurlijk niet aan te veranderen.

Ik zie het uiteraard ook niet zo graag gebeuren dat de eeuwige rivaal het zo goed doet, maar jullie zaten de afgelopen 5 jaar in dat schuitje. Nu is het eens onze beurt, zo gaat dat in sport. You win some, you lose some.

KVK verdient de PO1 en de meeste onder ons hebben geen enkel probleem om dat toe te geven.

Ik dacht ook dat jullie het volgend seizoen heel erg moeilijk zouden krijgen, maar die PO1 verandert natuurlijk heel de zaak. Nu wordt het koffiedik kijken wat er allemaal te gebeuren staat deze zomer.

Offline Arend

  • Leden
  • Berichten: 1
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2276 Gepost op: maart 17, 2010, 12:16:47 pm »
Aangezien noch mijn leven, noch mijn humeur afhangt van wat jullie presteren, wens ik jullie veel succes toe tegen Mechelen. Hopelijk kunnen we dan in twee sfeervolle derby's en met open vizier strijden voor de eer en misschien zelfs een Europese plaats.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2277 Gepost op: maart 17, 2010, 05:43:04 pm »
Aangezien noch mijn leven, noch mijn humeur afhangt van wat jullie presteren, wens ik jullie veel succes toe tegen Mechelen. Hopelijk kunnen we dan in twee sfeervolle derby's en met open vizier strijden voor de eer en misschien zelfs een Europese plaats.
Met open vizier? Jullie? Leekens? That 'll be the day!  ::)

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2278 Gepost op: maart 26, 2010, 11:54:38 am »
Benteke beoogt basisplaats bij Standard
Christian Benteke (foto) doet het momenteel heel goed bij KV Kortrijk. Hij wordt door de West-Vlamingen gehuurd van Standard Luik. Daar wil de spits opnieuw heen om er in de basis te spelen.
26/03/2010 11:03 | 1 reacties | 134x gelezen
Vandaag gaat de manager van Christian Benteke de toekomst van de spits bespreken met het bestuur van Standard Luik. De beloftevolle speler zou volgend seizoen graag weer voor de Rouches spelen.

"Het is mijn grootste wens om basisspeler te worden bij Standard. Garanties krijgen is uiteraard moeilijk, maar voor mij is het vooral belangrijk dat ik kan spelen. Anders vertrek ik naar het buitenland", aldus het jeugdproduct van RC Genk.

Georges Leekens acht Benteke nog niet klaar voor de basis van Standard. "Hij kan Dieumerci Mbokani nog niet vervangen. Voor zijn ontwikkeling zou het beter zijn mocht hij nog ??n jaar bij KV Kortrijk blijven", spreekt de KVK-trainer voor zijn eigen winkel.


ps: oooh wat is leedvermaak toch fijn :-)
 

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2279 Gepost op: maart 26, 2010, 12:52:50 pm »
en messoudi die aast op een mooie transfer... Me like!  ;D :D


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"