Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924926 keer)

0 leden en 45 gasten bekijken dit topic.

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2300 Gepost op: maart 31, 2010, 02:01:06 pm »
Verbauwhede flirt met Germinal BeerschotBij Kortrijk denken ze aan Daniel Zitka voor volgend seizoen. Bij Club Brugge staat nog altijd ene Stijn Stijnen onder de lat, dus lijkt de toekomst van Glenn Verbauwhede elders te liggen.
31/03/2010 13:15 | 5 reacties | 624x gelezen

Er gaan reeds geruchten dat Verbauwhede contacten zou hebben met Germinal Beerschot. In Sport/Voetbalmagazine ontkent de Kortrijkse doelman echter de geruchten, maar doet hij ook wel een openlijke sollicitatie. "Ik begrijp wel dat er geruchten zijn", laat Verbauwhede weten. "Vorig jaar waren er contacten, maar dat draaide op niets uit."

Ik stak ook nooit mijn sympathie voor Germinal Beerschot weg. De sfeer, het stadion en de stad passen bij mijn karakter. Ik pik ook af en toe een wedstrijd op het Kiel mee." De van Club Brugge geleende doelman zou dus wel eens perfect passen bij Germinal Beerschot.


Auteur: Johan Walckiers

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2301 Gepost op: maart 31, 2010, 04:36:25 pm »


Ik stak ook nooit mijn sympathie voor Germinal Beerschot weg. De sfeer, het stadion en de stad passen bij mijn karakter. Ik pik ook af en toe een wedstrijd op het Kiel mee." De van Club Brugge geleende doelman zou dus wel eens perfect passen bij Germinal Beerschot.
Het zal wel zijn dat Glenneke past in Beerschot. Het is Antwerpen en ze hebben daar allemaal een grote mond...  ;D (met mijn excuses voor de enkele uitzonderingen)

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2302 Gepost op: maart 31, 2010, 06:48:21 pm »
Als men een vijftal centimeter lager dan de mond kijkt, ziet men in Antwerpen ook een sterk ontwikkeld lichaamsdeel. Net als in de stad waar Glenneke nu keepert trouwens...

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2303 Gepost op: april 06, 2010, 06:47:17 pm »
Citaat
Leekens op weg naar Kiel"
 
Georges Leekens is goed op weg om Jos Daerden op te volgen als trainer van Germinal Beerschot. Volgens de RTBF heeft de huidige trainer van KV Kortrijk een voorstel op zak van de Antwerpse club.

De voorbije weken viel vooral de naam van Emilio Ferrera te noteren op het Kiel, maar het Beerschot-bestuur zou van mening veranderd zijn en heeft zijn zinnen nu op Mac the Knife gezet. Volgens de RTBF hebben Leekens en het bestuur van de Antwerpse eersteklasser vorige week samengezeten en is Leekens erg gecharmeerd door het voorstel van Germinal Beerschot.

Enkele weken geleden gaf de Antwerpse club aan dat het volgend seizoen niet zou doorgaan met Jos Daerden als hoofdcoach. Daerden volgde Aim? Anthuenis op na een dramatisch seizoensbegin. De Limburger loodste de Mannekens vervolgens na een indrukwekkende reeks naar de derde plek met uitzicht op play-off I. Na een al even indrukwekkend dramatisch slechte reeks (3 op 30) grepen de Antwerpenaars toch nog naast de lucratieve play-offplaats.

Het bestuur van Germinal Beerschot ontkent dat het contact heeft met Georges Leekens, klinkt het nog volgens de RTBF. (sps)


Tis begonnen :)


Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2304 Gepost op: april 06, 2010, 07:14:15 pm »
Nenee, 't is gedaan :-)
Webteam SV Zulte Waregem

real-ist

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2305 Gepost op: april 06, 2010, 08:14:56 pm »
Verwondert mij niets.
Hoe zou Kums zich dan voelen als Leekens vertrekt?
We weten alvast waar Pavlovic zal spelen want die volgt Leekens toch overal?

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2306 Gepost op: april 06, 2010, 08:27:09 pm »
En Hlenne

Leatherfaceje

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2307 Gepost op: april 06, 2010, 11:23:12 pm »
typisch Leekens

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2308 Gepost op: april 07, 2010, 12:54:52 am »
Zou geen slechte zaak zijn, zonder Leekens stonden ze bij de 6 laatste in plaats van de 6 eerste  ;)

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.271
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2309 Gepost op: april 07, 2010, 01:10:51 am »
Hahaha beestig  8)
SV TILL I DIE

Offline dimmah

  • Leden
  • Berichten: 24
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2310 Gepost op: april 07, 2010, 05:42:52 pm »
vooraleer te zeggn dat Leekens naar GBA gaat: http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=NU2OI9NR

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2311 Gepost op: april 07, 2010, 05:49:51 pm »
vooraleer te zeggn dat Leekens naar GBA gaat: http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=NU2OI9NR

Tgoh, er zijn meer ploegen dan enkel Beerschot die meer centen willen geven aan Georges hoor. Of geloof je hem op zijn "woord" misschien dat hij naar nergens anders wil?

Offline dimmah

  • Leden
  • Berichten: 24
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2312 Gepost op: april 07, 2010, 05:57:13 pm »
vooraleer te zeggn dat Leekens naar GBA gaat: http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=NU2OI9NR

Tgoh, er zijn meer ploegen dan enkel Beerschot die meer centen willen geven aan Georges hoor. Of geloof je hem op zijn "woord" misschien dat hij naar nergens anders wil?

voor mij mag die gerust weg in de vk, heeft zijn diensten bewezen en hogerop kunne we niet meer gaan, dus als die vertrekt hebbn we extra $$$ en dat hebben we nu in de vk juist broodnodig

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2313 Gepost op: april 08, 2010, 08:41:40 am »
vooraleer te zeggn dat Leekens naar GBA gaat: http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=NU2OI9NR

Tgoh, er zijn meer ploegen dan enkel Beerschot die meer centen willen geven aan Georges hoor. Of geloof je hem op zijn "woord" misschien dat hij naar nergens anders wil?

voor mij mag die gerust weg in de vk, heeft zijn diensten bewezen en hogerop kunne we niet meer gaan, dus als die vertrekt hebbn we extra $$$ en dat hebben we nu in de vk juist broodnodig
Die schulden zijn nu toch al lang terugbetaald met het geld van de playoffs? Ge zou nog wat op  overschot moeten hebben. Denkt ge niet dat Leekens nog zo'n seizoen zou kunnen draaien?

Offline dimmah

  • Leden
  • Berichten: 24
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2314 Gepost op: april 08, 2010, 11:18:17 am »
vooraleer te zeggn dat Leekens naar GBA gaat: http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=NU2OI9NR

Tgoh, er zijn meer ploegen dan enkel Beerschot die meer centen willen geven aan Georges hoor. Of geloof je hem op zijn "woord" misschien dat hij naar nergens anders wil?

voor mij mag die gerust weg in de vk, heeft zijn diensten bewezen en hogerop kunne we niet meer gaan, dus als die vertrekt hebbn we extra $$$ en dat hebben we nu in de vk juist broodnodig
Die schulden zijn nu toch al lang terugbetaald met het geld van de playoffs? Ge zou nog wat op  overschot moeten hebben. Denkt ge niet dat Leekens nog zo'n seizoen zou kunnen draaien?
als hij min of meer de ploeg wat kan samenhouden mss wel, maar een seizoen als dit 2x na elkaar zou me toch verbazen. Ook weten we ng niet wie er zal tussen komen voor de veldverwarming het stad of uit eigen kas ...

real-ist

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2315 Gepost op: april 08, 2010, 11:26:24 am »
@Dimmah: inderdaad, de politiek laat zich wel zien op de Veekaa maar als het over centen gaat...
Is het ook niet bij jullie dat er een aantal matchen in de play-offs inbegrepen zijn in het gewone abonnement? Dit scheelt toch ook een serieuze slok op de borrel naar inkomsten voor de club toe.

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2316 Gepost op: april 08, 2010, 11:29:45 am »
Eerste 2 waren gratis, alginder!
Webteam SV Zulte Waregem

Offline dimmah

  • Leden
  • Berichten: 24
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2317 Gepost op: april 08, 2010, 11:32:24 am »
Eerste 2 waren gratis, alginder!

wie al een abbo had kreeg 3 thuismatchn (tegen gent, stvv en svzw)

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2318 Gepost op: april 08, 2010, 12:05:55 pm »
ah, nog beter (of slechter) ... !
Webteam SV Zulte Waregem

Offline Mulle

  • Leden
  • Berichten: 107
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2319 Gepost op: april 17, 2010, 08:51:41 pm »
De Veeka op achterstand en kijk maar eens op Sporza wat ze ervan maken :

#

# 34'

Weer ziet de Kotrijkse verdediging er niet goed uit. Sidibe snoept de bal af van Vandenbroeck en tikt door tot bij Siani. Siani vindt dan Wilmet, die onvoldoende kracht kan zetten achter zijn schuiver om Verbauwhede te bedreigen.
# 33'

Kotrijk heeft het moeilijk op Stayen. Spits Benteke komt amper in het stuk voor en zit absoluut niet in de wedstrijd.