Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924911 keer)

0 leden en 38 gasten bekijken dit topic.

Offline antiekske

  • Leden
  • Berichten: 58
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2360 Gepost op: april 24, 2010, 04:15:19 pm »
we moeten wij daar zelf niet over zagen want we trekken ook minder volk dan in de reguliere competitie

Toch niet denk ik. Ik lees toch telkens week cijfers in de 7000 , terwijl we anders eerder rond 6800 of zo zitten.

Zijn er hier KVK-supporters die kunnen bevestigen dat er 700 000 geboden wordt voor Ciman? En zo ja, wat vinden die daar van?


In mijn ogen: 'gazetteklap'. Ik denk dat FCB momenteel 700.000 euro vraagt en Kortrijk wel interesse toont. Maar ik vrees dat ze nog veel water bij de wijn moeten doen om tot een akkoord te komen. Dat bedrag lijkt ons onbetaalbaar. Feit is wel dat Ciman en Vandenbroeck samen een secuur duo vormen. Ciman mag zich ook aanvallend uitleven en deed het ook op de RB niet slecht. Nu staat daar Capon en daarover zijn de meningen verdeeld. Onze ploeg zal er volgend jaar hoe dan ook een stuk anders uitzien, maar dat was vorig jaar ook het geval en zie...

Dachelet een valabele back-up? Ken hem niet, maar naam circuleert vaak in de media/forum/roddels.

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2361 Gepost op: april 24, 2010, 04:49:04 pm »
Kluup wil van Ciman af, dus zullen ze hem uiteindelijk wel voor veel minder later gaan ...

Offline ratje

  • Leden
  • Berichten: 1
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2362 Gepost op: april 24, 2010, 05:47:59 pm »
we moeten wij daar zelf niet over zagen want we trekken ook minder volk dan in de reguliere competitie

Toch niet denk ik. Ik lees toch telkens week cijfers in de 7000 , terwijl we anders eerder rond 6800 of zo zitten.

Zijn er hier KVK-supporters die kunnen bevestigen dat er 700 000 geboden wordt voor Ciman? En zo ja, wat vinden die daar van?

van iemand op het werk gehoord die veekaa sup is
wel degelijk bod gedaan van 700.000 maar wel met de bedoeling het in een termijn van 3 jaar af te betalen

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2363 Gepost op: april 24, 2010, 07:08:21 pm »
Dachelet een valabele back-up? Ken hem niet, maar naam circuleert vaak in de media/forum/roddels.

Dachelet is een uitstekende speler. Jammer dat hij hier weggaat. Duelkrachtig en secuur.

real-ist

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2364 Gepost op: april 26, 2010, 09:24:19 am »
Good luck Zorze met de Rode Duivels!
Benieuwd met wie Allyns nu in zee zal gaan.  Gokje : BROOZIE !

Pas maar op dat Heintje niet terug zijn opwachting zal maken.

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2365 Gepost op: april 26, 2010, 09:55:01 am »
Good luck Zorze met de Rode Duivels!
Benieuwd met wie Allyns nu in zee zal gaan.  Gokje : BROOZIE !

Pas maar op dat Heintje niet terug zijn opwachting zal maken.
mss wel maar het botert niet echt met Verbauwhede...

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2366 Gepost op: april 26, 2010, 10:22:47 am »
Good luck Zorze met de Rode Duivels!
Benieuwd met wie Allyns nu in zee zal gaan.  Gokje : BROOZIE !

Pas maar op dat Heintje niet terug zijn opwachting zal maken.
mss wel maar het botert niet echt met Verbauwhede...

Des te leuker het zal worden :) !
Webteam SV Zulte Waregem

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2367 Gepost op: april 26, 2010, 10:43:10 am »
Good luck Zorze met de Rode Duivels!
Benieuwd met wie Allyns nu in zee zal gaan.  Gokje : BROOZIE !

Pas maar op dat Heintje niet terug zijn opwachting zal maken.

Dat zou fantastisch zijn. Maar ik denk echt niet dat ze ZO achterlijk zijn bij KVK. Broos lijkt me inderdaad wel een optie.

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2368 Gepost op: april 26, 2010, 11:11:18 pm »
Nogmaals bevestiging (krijg er niet genoeg van) :

KVK-preses: "Leekens zou naar Lokeren gaan" 
Belga ma 26/04/2010 - 22:30
Dat Georges Leekens geen bondscoach wordt, is niet het einde van het verhaal. In een gesprek met Sporza heeft Kortrijk-voorzitter Joseph Allijns gezegd dat zijn coach binnenkort wellicht vertrekt en Lokeren zal coachen volgend seizoen.

KV Kortrijk Lokeren
Beluister ook:
reactie KVK-preses Joseph Allijns
Lees ook:
Bond: "Gesprekken met Leekens afgesprongen"
Lambrecht: "Ik wil Leekens terughalen"
Leekens: "Heb ook buitenlandse aanbiedingen"
Leekens wilde de job van bondscoach combineren met die van een club. Maar dan heeft hij niet zijn huidige club Kortrijk in zijn achterhoofd, maar wel Lokeren. Dat zegt de KVK-preses alvast.

 
PhotoNews "Ik heb via mensen van de KBVB vernomen dat de dubbele baan, waarvan sprake, er niet met KV Kortrijk was gekomen. Het zou om Lokeren gaan", zo zegt Allijns.

"Ik heb de voorbije weken altijd rustig gereageerd op de geruchten dat Georges Leekens naar Lokeren zou gaan, want hij heeft een contract met KV Kortrijk. Als hij dat wil be?indigen, moet hij de telefoon nemen en met ons spreken."

"Als hij dat niet doet en naar Lokeren zou gaan, pleegt hij contractbreuk", zegt Allijns. "Maar dat zou me verwonderen, gezien het succes dat we samen hebben behaald en onze goeie relatie."

"Bal in kamp van Lambrecht"
KVK-voorzitter Joseph Allijns voelt zich buitenspel gezet. "Ik denk veeleer dat de bal nu in het kamp ligt van meneer Lambrecht (voorzitter van Lokeren, red). Als hij onze trainer wil, dat hij dan de telefoon neemt en mij daarover spreekt, h?."

"Ik wil dit niet allemaal via derden vernemen, maar van de betrokkenen zelf. Uiteindelijk moet ik de keuze van Leekens respecteren, maar het minste dat  ik vraag is dat ze ons iets zeggen."

 
 
Webteam SV Zulte Waregem

Crudo

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2369 Gepost op: april 26, 2010, 11:52:17 pm »
Bon, Leekens moet een ander achterpoortje vinden  :) Ben benieuwd welk konijn hij nu weer uit zijn hoed zal toveren

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2370 Gepost op: april 28, 2010, 10:20:06 am »

KV Kortrijk: "Beseffen dat Leekens weg is"

KV Kortrijk legt zich neer bij het vertrek van zijn trainer Georges Leekens. Die heeft een akkoord met Lokeren. ?Ik weet dat hij weg is?, zegt voorzitter Joseph Allijns.


Allijns hield lange tijd vol dat Leekens volgend seizoen toch nog in West-Vlaanderen zou werken, maar geeft de strijd nu op. ?Ik hield de boot af in het belang van de club?, zegt Allijns in HNB.

?Maar we weten dat hij weg is. Daar ben ik nu over. Als Leekens vertrekt, gaan we bespreken hoe Kortrijk zal worden gecompenseerd. Ik wil er al pratend uitkomen. Niemand heeft baat bij een bitter afscheid.? Leekens heeft geen clausule om naar een binnenlandse club te vertrekken.

Allijns is niet kwaad op Leekens, maar wel op Lokeren-voorzitter Roger Lambrecht. ?Ik vind het niet kunnen dat meneer Lambrecht al een akkoord heeft of in ieder geval verregaande gesprekken voerde met een trainer die bij ons onder contract ligt. Het is toch makkelijk om eens een telefoon te nemen? Wij worden in dit verhaal als een pakketje lucht aangezien.?

Leekens zou bij Lokeren 800.000 euro per jaar kunnen verdienen.

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2371 Gepost op: april 28, 2010, 10:43:38 am »
Wie had nu ooit kunnen denken dat Leekens zou vertrekken als hij ergens meer geld zou kunnen verdienen?

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2372 Gepost op: april 28, 2010, 11:01:08 am »
Wat dat Lambrechts allemaal mag versta ik toch ook niet. De voetbalbond roept moord en brand omdat de Russen geldwolf Advocaat komen halen, maar ze laten wel toe dat Lambrechts hetzelfde doet met Geldwolf Leekens.

Nuja, tegen november zit Leekens misschien terug in ??n of ander oliestaatje en is Lambrechts terug aan het bleiten omdat Lokeren laatste staat. Lange termijn visie heeft Lambrechts niet nodig, ik ben geen dokter, maar die mens gaat volgens mij de 100 niet halen...

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2373 Gepost op: april 28, 2010, 11:13:02 am »
Wat dat Lambrechts allemaal mag versta ik toch ook niet. De voetbalbond roept moord en brand omdat de Russen geldwolf Advocaat komen halen, maar ze laten wel toe dat Lambrechts hetzelfde doet met Geldwolf Leekens.

Nuja, tegen november zit Leekens misschien terug in ??n of ander oliestaatje en is Lambrechts terug aan het bleiten omdat Lokeren laatste staat. Lange termijn visie heeft Lambrechts niet nodig, ik ben geen dokter, maar die mens gaat volgens mij de 100 niet halen...

De voetbalbond heeft dan ook geen zaken met wat er tussen KVK en Lokeren gebeurt.

Mathyssen wordt getipt als opvolger van Leekens. Hahahahhahaahaahhaahahaahahahhaahhaahahahaahahahahah

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2374 Gepost op: april 28, 2010, 03:17:38 pm »
Citaat:
KV Kortrijk: "Beseffen dat Leekens weg is"



Blijkbaar weten enkele spelers meer dan de voorzitter zelf daar in kortrijk.

Ik zelf was al op de hoogte , door een speler van de VK .

Het is al een paar weken in kannen en kruiken. ;)

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2375 Gepost op: april 29, 2010, 11:05:15 am »

Ferrera gaat Kortrijk lijden


Emilio Ferrera wordt de nieuwe trainer van Kortrijk. De Spaanse Belg zet vandaag zijn handtekening bij de West-Vlaamse club.


Nadat duidelijk werd dat Georges Leekens vanaf komend seizoen aan de slag gaat bij Lokeren reageerde Kortrijk bliksemsnel. Het stelde een shortlist op van mogelijke opvolgers: Mathijssen, Collins en Emilio Ferrera werden genoemd. Uiteindelijk werden gesprekken opgestart met die laatste, allicht worden de onderhandelingen vandaag afgerond. Op die manier wisselen Leekens en Ferrera gewoon van club.

Het is een stijlbreuk met de laatste jaren, na twee extraverte trainers als van Haezebrouck en Leekens, kiest Kortrijk nu duidelijk voor een introverte, statistische trainer. Kortrijk legt de Spaanse Belg geen druk op. De betrachting is een rustig seizoen te draaien in de hoogste klasse.

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2376 Gepost op: april 29, 2010, 11:14:54 am »

Ferrera gaat Kortrijk lijden




Het zal inderdaad lijden worden voor de Kortrijkzanen.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2377 Gepost op: april 29, 2010, 11:22:19 am »
mhehe Ferrera, de uitstraling van ne geslagen hond.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2378 Gepost op: april 29, 2010, 11:43:26 am »
Het is ten minste een eerlijke trainer, zonder grote mond, iets wat na de voorbije trainers misschien wel eens goed is daar.

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2379 Gepost op: april 29, 2010, 03:55:37 pm »
Damn, khad liever 'Comical Jacky' gezien bij kvk.