Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924926 keer)

0 leden en 46 gasten bekijken dit topic.

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2420 Gepost op: mei 18, 2010, 07:29:53 am »
Zeg wat je wilt maar een goeie transfer.

Op papier.
Op papier waren Chapi en Neumayr de beste transfers die een Belgische club de laatste 10 jaar deed, alleszins in 1 zomer. Kan meevallen, maar kan ook zwaar tegenvallen...
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2421 Gepost op: mei 18, 2010, 08:14:26 am »
Voila, dat is de eerste (serieuze) schijf opgesoupeerd. Voor een verdediger nog wel...

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2422 Gepost op: mei 18, 2010, 09:49:31 am »
zal wel geen geld gekost hebben maar zoals gewoon bij Kortrijk..... goed hoog loon en een relatief kort contract.

Offline lorrekvk

  • KVK Supporter
  • Leden
  • Berichten: 117
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2423 Gepost op: mei 18, 2010, 10:54:08 am »
2 jaar en transfervrij

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2424 Gepost op: mei 18, 2010, 08:25:01 pm »
Citaat
Kortrijk maakt werk van zijn team voor
het nieuwe seizoen. Voor de tweede dag
op rij kondigt de club een nieuwkomer
aan: het leent Ilombo "Pele" Mboyo voor
een seizoen van Sporting Charleroi.   
                                       
Mboyo is een spits van 1,90m en pas 23
jaar geworden. Bij de jeugd speelde hij
voor Anderlecht en Club Brugge. In   
december 2008 debuteerde hij in 1e bij
Charleroi. Dit seizoen mocht de neef 
van Mujangi Bia (die Charleroi uitleent
aan Wolverhampton) regelmatig meedoen.
                                       
Kortrijk versterkte maandag al z'n ver-
dedigende compartiment: met de Fransman
Baptiste Martin (25) van Auxerre.   

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2425 Gepost op: mei 18, 2010, 10:16:58 pm »
Citaat
Kortrijk maakt werk van zijn team voor
het nieuwe seizoen. Voor de tweede dag
op rij kondigt de club een nieuwkomer
aan: het leent Ilombo "Pele" Mboyo voor
een seizoen van Sporting Charleroi.   
                                       
Mboyo is een spits van 1,90m en pas 23
jaar geworden. Bij de jeugd speelde hij
voor Anderlecht en Club Brugge. In   
december 2008 debuteerde hij in 1e bij
Charleroi. Dit seizoen mocht de neef 
van Mujangi Bia (die Charleroi uitleent
aan Wolverhampton) regelmatig meedoen.
                                       
Kortrijk versterkte maandag al z'n ver-
dedigende compartiment: met de Fransman
Baptiste Martin (25) van Auxerre.   

Is dus geen slechte speler.  Wij lenen daarbij ook spelers. In tegenstelling tot iedereen hier,denk ik dat Krotrijk weer goed bezig is.  Afgelopen voetbalseizoen hebben ze zwaar gegokt, mocht het misgelopen zijn, geen top 6, dan zaten ze nu met de gebakken peren,maar nu dus niet.  Voor de rest, het kan mij geen bal schelen wat Kortrijk doet, zolang ze maar  geen ex-spelers van ons aantrekken.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2426 Gepost op: mei 18, 2010, 10:20:52 pm »
Is inderdaad een goede speler zoals vele spelers bij Charleroi trouwens alleen zit het vaak niet zo goed in die kopkes daar, dus daarom komt zo'n speler niet naar Waregem denk ik. Dat zou niet goed zijn voor de sfeer en het evenwicht in de ploeg. In Kortrijk daarentegen doet dat er zo niet toe. Hij is toch maar gehuurd voor een jaar en dan kijken ze daarna voor een andere speler. Ik denk dat die dat daar niet slecht gaat doen.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.271
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2427 Gepost op: mei 18, 2010, 10:24:17 pm »
In hun koppekes in Charleroi zit het inderdaad niet goed, maar mss als ze andere lucht opsnuiven dat het toch veranderd (zie makiese?)
SV TILL I DIE

Offline Sharky

  • Leden
  • Berichten: 457
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2428 Gepost op: mei 19, 2010, 11:05:05 am »
Net gelezen op de roddelkrant voetbalbelgie:

KV Kortrijk: Ferrera niet, Brys trainer?
19-05-2010
Emilio Ferrera had een goed gesprek met KV Kortrijk. De zaak leek in kannen en kruiken. De voormalige trainer van Lokeren hoorde echter al een week niets meer van de Kerels. Links en rechts valt te horen dat de financi?le standpunten te ver uit elkaar liggen.

In het Guldensporenstadion valt de naam van Marc Brys. De voormalige trainer van Germinal Beerschot en Excelsior Moeskroen was de jongste jaren in de Nederlandse Eerste Divisie actief, eerst bij FC Eindhoven daarna FC Den Bosch.

Online Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.030
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2429 Gepost op: mei 19, 2010, 11:20:11 am »
In hun koppekes in Charleroi zit het inderdaad niet goed, maar mss als ze andere lucht opsnuiven dat het toch veranderd (zie makiese?)
Zit het dan nu wel goed mentaal bij Makiese...?!?!

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2430 Gepost op: mei 19, 2010, 11:50:27 am »
In hun koppekes in Charleroi zit het inderdaad niet goed, maar mss als ze andere lucht opsnuiven dat het toch veranderd (zie makiese?)

slecht voorbeeld gekozen, gebruik dan Reina als voorbeeld :)


Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.271
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2431 Gepost op: mei 19, 2010, 01:29:21 pm »
In hun koppekes in Charleroi zit het inderdaad niet goed, maar mss als ze andere lucht opsnuiven dat het toch veranderd (zie makiese?)

slecht voorbeeld gekozen, gebruik dan Reina als voorbeeld :)
Ja Reina was mss een beter voorbeeld geweest mja, niet iedereen in Charleroi heeft nen slechten kop.
SV TILL I DIE

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2432 Gepost op: mei 19, 2010, 06:18:03 pm »
het opgroeien in kortrijk is niet altijd een lachertje  :)  :

Citaat
De beschrijving van haar jeugd in Kortrijk is ??n troosteloze opeenvolging van dronkenmansruzies, scheldpartijen, en hard en rauw familiaal geweld. In haar boek is Kimberley een West-Vlaamse Assepoester, die als jong tienermeisje om 5 uur 's ochtends caf?s gaat poetsen omdat haar moeder nog dronken in bed ligt. Kimberley overtuigt haar moeder om geen abortus te plegen als die zwanger is van haar zusje Lisa, en ze belooft dat zij voor het kind zal zorgen. Jarenlang moet ze haar vechtende ouders uit elkaar houden, loopt ze een gebroken neus op na een ruzie met haar nichtje, en ze mag als dank de weinige centen die ze bijeen sprokkelt afgeven aan moeder en vader.

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2433 Gepost op: mei 19, 2010, 06:56:21 pm »
het opgroeien in kortrijk is niet altijd een lachertje  :)  :

Citaat
De beschrijving van haar jeugd in Kortrijk is ??n troosteloze opeenvolging van dronkenmansruzies, scheldpartijen, en hard en rauw familiaal geweld. In haar boek is Kimberley een West-Vlaamse Assepoester, die als jong tienermeisje om 5 uur 's ochtends caf?s gaat poetsen omdat haar moeder nog dronken in bed ligt. Kimberley overtuigt haar moeder om geen abortus te plegen als die zwanger is van haar zusje Lisa, en ze belooft dat zij voor het kind zal zorgen. Jarenlang moet ze haar vechtende ouders uit elkaar houden, loopt ze een gebroken neus op na een ruzie met haar nichtje, en ze mag als dank de weinige centen die ze bijeen sprokkelt afgeven aan moeder en vader.
amai, veel meer miserie kunde toch niet hebben denk ik  ;D

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2434 Gepost op: mei 19, 2010, 07:28:15 pm »
Citaat
De beschrijving van haar jeugd in Kortrijk is ??n troosteloze opeenvolging van dronkenmansruzies, scheldpartijen, en hard en rauw familiaal geweld. In haar boek is Kimberley een West-Vlaamse Assepoester, die als jong tienermeisje om 5 uur 's ochtends caf?s gaat poetsen omdat haar moeder nog dronken in bed ligt. Kimberley overtuigt haar moeder om geen abortus te plegen als die zwanger is van haar zusje Lisa, en ze belooft dat zij voor het kind zal zorgen. Jarenlang moet ze haar vechtende ouders uit elkaar houden, loopt ze een gebroken neus op na een ruzie met haar nichtje, en ze mag als dank de weinige centen die ze bijeen sprokkelt afgeven aan moeder en vader.

Guldensporenstadion
T.a.v. Dhr. Allijns
Moorseelsestraat 111 B
8501 Kortrijk

Opsturen die handel. :)
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2435 Gepost op: mei 19, 2010, 11:06:06 pm »
het opgroeien in kortrijk is niet altijd een lachertje  :)  :

Citaat
De beschrijving van haar jeugd in Kortrijk is ??n troosteloze opeenvolging van dronkenmansruzies, scheldpartijen, en hard en rauw familiaal geweld. In haar boek is Kimberley een West-Vlaamse Assepoester, die als jong tienermeisje om 5 uur 's ochtends caf?s gaat poetsen omdat haar moeder nog dronken in bed ligt. Kimberley overtuigt haar moeder om geen abortus te plegen als die zwanger is van haar zusje Lisa, en ze belooft dat zij voor het kind zal zorgen. Jarenlang moet ze haar vechtende ouders uit elkaar houden, loopt ze een gebroken neus op na een ruzie met haar nichtje, en ze mag als dank de weinige centen die ze bijeen sprokkelt afgeven aan moeder en vader.
amai, veel meer miserie kunde toch niet hebben denk ik  ;D

o jawel daarachter staat nog een bezoekje aan een kinderoppas :

Citaat
Kimberley Vlaeminck: 'Ik was die dag samen met mijn nichtje op bezoek bij haar m?m?. We gingen langs bij de buurvrouw, een onthaalmoeder, omdat daar nog een nichtje van ons zat. Toen we binnenstapten, zaten de kindjes te eten. De man van de onthaalmoeder stond in de keuken, en hij speelde met zijn lid toen hij ons zag. Hij lokte me naar een klein kamertje. Daar sloeg hij me heel hard, met een lange ijzeren staaf, tegen mijn onderbuik. Ik draag nog steeds de littekens. De man is daarvoor later veroordeeld tot twee jaar gevangenisstraf. De politie ontdekte dat hij heel wat kinderen misbruikt had, waaronder zijn eigen zoon enz enz enz

Offline X-man

  • Leden
  • Berichten: 109
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2436 Gepost op: mei 20, 2010, 12:28:34 am »
Heeft dit nog iets met voetbal te maken, of hoeft dat niet meer ?
Ik stel me trouwens vragen bij het soort mensen dat dergelijke verhalen grappig vindt.
« Laatst bewerkt op: mei 20, 2010, 12:36:19 am door X-man »

Offline vazz

  • Leden
  • Berichten: 215
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2437 Gepost op: mei 20, 2010, 05:15:21 am »
Ik stel me meer vragen bij mensen die 100% geloof hechten aan dit soort verhalen...  :o Kan goed en wel wat van waar zijn, maar de kerel die deze boel neergepent heeft, zal ook wel al wa gezopen hebben... Jeetje!

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2438 Gepost op: mei 20, 2010, 08:50:29 am »
het opgroeien in kortrijk is niet altijd een lachertje  :)  :

Citaat
De beschrijving van haar jeugd in Kortrijk is ??n troosteloze opeenvolging van dronkenmansruzies, scheldpartijen, en hard en rauw familiaal geweld. In haar boek is Kimberley een West-Vlaamse Assepoester, die als jong tienermeisje om 5 uur 's ochtends caf?s gaat poetsen omdat haar moeder nog dronken in bed ligt. Kimberley overtuigt haar moeder om geen abortus te plegen als die zwanger is van haar zusje Lisa, en ze belooft dat zij voor het kind zal zorgen. Jarenlang moet ze haar vechtende ouders uit elkaar houden, loopt ze een gebroken neus op na een ruzie met haar nichtje, en ze mag als dank de weinige centen die ze bijeen sprokkelt afgeven aan moeder en vader.
amai, veel meer miserie kunde toch niet hebben denk ik  ;D
[/quote]
Jawel, supporter worden van kvk.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2439 Gepost op: mei 20, 2010, 11:22:35 pm »
Heeft dit nog iets met voetbal te maken, of hoeft dat niet meer ?
Ik stel me trouwens vragen bij het soort mensen dat dergelijke verhalen grappig vindt.

een mooie illustratie van wat velen al weten, hoe marginaal kortrijk wel vaak is , wordt ook vaak bewezen door de supporters en hun gedrag, vandaar de link met het voetbal :)