Auteur Topic: [21] GODEAU Bruno - ex speler  (gelezen 43431 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
[21] GODEAU Bruno - ex speler
« Gepost op: oktober 29, 2015, 02:02:52 pm »
Na zijn onverwachtse opstelling & verschijning tijdens de wedstrijd tegen STVV, verdient Bruno nu ook wel zijn eigen thread :)
Eigenlijk wel genoeg stuff om over te praten/nadenken/schrijven ...

Dury en Godeau leggen het uit na comeback met assist
29 oktober 2015 13:13 via: voetbalkrant.com

Bruno Godeau staat in de statistiekenboeken van het seizoen 2015-2016. In zijn eerste 65 minuten van het seizoen pakte hij een gele kaart en droeg hij met een assist bij tot de ruime 4-0 van Essevee tegen STVV. Speler en zijn coach gaven graag een woordje uitleg bij de vreemde situatie rond Godeau.

In Waasland-Beveren en thuis tegen Club Brugge zat Bruno Godeau nog op de bank, daarna verdween hij helemaal uit de selectie bij Zulte Waregem. Hij mocht weg en ging zelfs even testen bij De Graafschap in Nederland, maar bleef uiteindelijk bij Essevee.

Op veel speelkansen leek hij niet meer te moeten rekenen, even werd hij zelfs naar de B-kern verwezen. Maar plots was het wachten op Godot/Godeau voorbij: door blessures van Verboom, Ekangamene en Sami zat de linksvoetige ex-Anderlechtspeler in de selectie van Dury.

En toen ook Essikal uitviel met problemen aan de hamstrings mocht hij zelfs meteen invallen. Na tien minuten had hij al een assist achter zijn naam. "Elke speler wil natuurlijk spelen. Het was geen supermakkelijke periode natuurlijk, maar dat heb je soms in het voetbal."

"Ik ben in ieder geval blij dat ik mijn steentje heb kunnen bijdragen. En dat we de drie punten hebben kunnen pakken", gaf Godeau aan. Dat hij ?berhaupt nog een kans kreeg, heeft hij ook te danken aan zijn minzaam karakter. Natrappen? Dat zit niet in zijn aard.

Bruno heeft nooit iets verkeerd gedaanen kan ons altijd helpen - Francky Dury

"Bruno Godeau heeft uiteindelijk maar een goede week met de B-kern getraind in september. Hij mocht weg en het was moeilijk trainen met 28 spelers", gaf Francky Dury aan.

"Maar Bruno heeft nooit iets verkeerd gedaan. Toen de knieblessure van Karel D'Haene niet evolueerde zoals het wilde, hebben we hem vanaf 10 september opnieuw bij de A-kern genomen. Hij werkt goed op training, dus Bruno kan ons altijd helpen."

Bron: https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2015-10-29/bruno-godeau-plots-terug-tussen-de-lijnen-bij-essevee-tegen-stvv
« Laatst bewerkt op: mei 30, 2017, 07:49:17 pm door Frederik »

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: [21] GODEAU Bruno - speler
« Reactie #1 Gepost op: oktober 29, 2015, 03:56:19 pm »
Kunnen alleen maar zeggen dat het knap is wat Bruno doet, andere spelers zouden al langer in de pers gestaan hebben of nu achteraf een grote mond hebben dat hij wel degelijk een plaats in de kern heeft. Maar Bruno blijft gewoon zichzelf, heeft waarschijnlijk keihard gewerkt om zich te bewijzen en moeten hopen op de pech van anderen eer hij zich kon tonen op het veld.

Van Dury heb ik nog steeds de indruk dat Bruno er enkel was uit noodzaak. Hopelijk krijgt hij nog een paar wedstrijden de kans om zich te bewijzen. Ga niet beweren dat Bruno een basis speler moet worden maar hij is gewoon nodig in deze kern.

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: [21] GODEAU Bruno - speler
« Reactie #2 Gepost op: oktober 29, 2015, 11:24:49 pm »
Volgens mij kan Godeau enkel maar presteren als hij voldoende vertrouwen krijgt en in een degelijke ploeg speelt.

In het kampioenenjaar heeft hij toch meermaals goed gedepanneerd op de linksachter als ook centraal.
SV TILL I DIE

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [21] GODEAU Bruno - speler
« Reactie #3 Gepost op: oktober 30, 2015, 01:37:22 pm »
van mij mag hij gerust nog meer spelen / invallen. heb hem altijd ne goeien gevonden.

geen idee waarom hij weg  "moest" ? te weinig kwaliteit volgens dury ? een meningsverschil ?

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: [21] GODEAU Bruno - speler
« Reactie #4 Gepost op: oktober 30, 2015, 01:44:15 pm »
kon effectief ergens tekenen (in nederland) maar wou niet. Dury kon daar toen niet zo mee lachen. soit...zit nu toch al een maand terug in de A kern.
goeie mentaliteit....

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [21] GODEAU Bruno - speler
« Reactie #5 Gepost op: oktober 31, 2015, 11:23:16 am »
Kortrijk wil overbodige speler van Zulte Waregem strikken
31 Oktober 2015 10:37 via voetbalnieuws.be

Zulte Waregem en KV Kortrijk kijken zondagavond in het Regenboogstadion mekaar recht in de ogen. Beide ploegen doen het momenteel uitstekend in de Jupiler Pro League. Zo prijkt Essevee op een knappe vierde plaats. De Kerels bevinden zich op een gedeelde zevende plek. Johan Walem ziet wel wat in een overbodige speler van Zulte.

Zo zou de coach van Kortrijk interesse hebben in Bruno Godeau. De linksachter mag mogelijk rekenen op een basisplaats tegen Kortrijk. Desondanks moet hij zich geen illusies maken, want Essevee wil hem in de winter nog steeds verkopen.

Godeau was twee jaar geleden nog een belangrijke pion in de ploeg van Franky Dury, maar zit tegenwoordig meer op de bank dan hem lief is. Mogelijk biedt Kortrijk in januari een uitweg.


Bron: http://www.voetbalnieuws.be/news/194813/Kortrijk_wil_overbodige_speler_van_Zulte_Waregem_strikken

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [21] GODEAU Bruno - speler
« Reactie #6 Gepost op: oktober 31, 2015, 12:02:10 pm »
komt ook weer toevallig nu in de media :)

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: [21] GODEAU Bruno - speler
« Reactie #7 Gepost op: januari 05, 2016, 09:26:59 pm »
Over Godeau is Dury duidelijk: 'We laten Bruno niet meer gaan.' @hlnsport #Essevee

Kan verkeren...

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [21] GODEAU Bruno - speler
« Reactie #8 Gepost op: januari 05, 2016, 09:43:51 pm »
Over Godeau is Dury duidelijk: 'We laten Bruno niet meer gaan.' @hlnsport #Essevee

Kan verkeren...


Content dat ie z'n vergissing ingezien heeft. Bruno is n kerel, die bewezen heeft,  hoe 'n prof daadwerkelijk moet zijn. Terug geknokt!
-SVZW Forever-

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: [21] GODEAU Bruno - speler
« Reactie #9 Gepost op: januari 05, 2016, 10:21:54 pm »


Content dat ie z'n vergissing ingezien heeft. Bruno is n kerel, die bewezen heeft,  hoe 'n prof daadwerkelijk moet zijn. Terug geknokt!

2! Ook blij dat Bruno Godeau blijft  :)

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: [21] GODEAU Bruno - speler
« Reactie #10 Gepost op: januari 05, 2016, 10:26:45 pm »
Volgende match eens goed zijn naam scanderen, zal hem ongetwijfeld ook veel deugd doen!
SV TILL I DIE

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: [21] GODEAU Bruno - speler
« Reactie #11 Gepost op: januari 05, 2016, 10:51:21 pm »


Content dat ie z'n vergissing ingezien heeft. Bruno is n kerel, die bewezen heeft,  hoe 'n prof daadwerkelijk moet zijn. Terug geknokt!

Idd, ipv te mokken en zijn manager een spelletje te laten spelen!

Top!

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: [21] GODEAU Bruno - speler
« Reactie #12 Gepost op: januari 06, 2016, 07:18:51 am »
Over Godeau is Dury duidelijk: 'We laten Bruno niet meer gaan.' @hlnsport #Essevee

Kan verkeren...
Daaraan zie je dat ook Dury fouten kan toegeven. Daarom maak ik mij er sterk in dat "bij Dury is uitgeleend worden = weg mogen/moeten" een clich? is, dat niet altijd opgaat. (Ekangamene, Brebels,...) :)

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [21] GODEAU Bruno - speler
« Reactie #13 Gepost op: januari 06, 2016, 09:02:34 am »
Daaraan zie je dat ook Dury fouten kan toegeven. Daarom maak ik mij er sterk in dat "bij Dury is uitgeleend worden = weg mogen/moeten" een clich? is, dat niet altijd opgaat. (Ekangamene, Brebels,...) :)

Zoals zoveel clich?s die een eigen leven gaan leiden in starre hoofden.

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.177
Re: [21] GODEAU Bruno - speler
« Reactie #14 Gepost op: januari 06, 2016, 01:09:46 pm »
Daaraan zie je dat ook Dury fouten kan toegeven. Daarom maak ik mij er sterk in dat "bij Dury is uitgeleend worden = weg mogen/moeten" een clich? is, dat niet altijd opgaat. (Ekangamene, Brebels,...) :)

Thoh.
Zonder veel schorsingen en blessures was er nooit spraken van Godeau hoor.
En mocht hij in de zomer 2de klasse zien zitten hebben dan was hij ook weg.
Ik denk dat er 1 man is die er mee voor zorgde dat Bruno weer naar de A-kern mocht => Mbaye Leye.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: [21] GODEAU Bruno - speler
« Reactie #15 Gepost op: januari 06, 2016, 05:50:13 pm »
Thoh.
Zonder veel schorsingen en blessures was er nooit spraken van Godeau hoor.
En mocht hij in de zomer 2de klasse zien zitten hebben dan was hij ook weg.
Ik denk dat er 1 man is die er mee voor zorgde dat Bruno weer naar de A-kern mocht => Mbaye Leye.
Kan wel eens kloppen.  Ik vond het vooral vreemd dat Bruno niet moest spelen in Club Brugge(had een mindere helft gespeeld in Moeskroen?).  Maar ik denk ook dat Dury in Brugge besefte dat hij op dat moment niet anders kon dan Bruno op te stellen om zijn problemen op te lossen.  In ieder geval is Godeau ook op mentaal vlak heel sterk!

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: [21] GODEAU Bruno - speler
« Reactie #16 Gepost op: januari 07, 2016, 01:05:59 pm »
volgens mij mag hij gewoon blijven tot het einde van het seizoen omdat Verboom dit seizoen al vaak gekwetst is geweest en nu ook nog geen 100% is. Bruno heeft zijn plaats in 1ste klasse maar een constante bij een PO I ploeg??!!daarvoor is hij te slecht met de voeten (trapte s serieus naast de bal met goal tot gevolg en miste tegen Oostende een niet te missen kans). wel voorbeeldige mentaliteit!! sjiek van hem....maar dat heeft Jorgensen ook....

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: [21] GODEAU Bruno - speler
« Reactie #17 Gepost op: januari 07, 2016, 06:43:40 pm »
volgens mij mag hij gewoon blijven tot het einde van het seizoen omdat Verboom dit seizoen al vaak gekwetst is geweest en nu ook nog geen 100% is. Bruno heeft zijn plaats in 1ste klasse maar een constante bij een PO I ploeg??!!daarvoor is hij te slecht met de voeten (trapte s serieus naast de bal met goal tot gevolg en miste tegen Oostende een niet te missen kans). wel voorbeeldige mentaliteit!! sjiek van hem....maar dat heeft Jorgensen ook....

Sorry hoor maar godeau heeft al veel betere matchen gespeeld voor ons dan Jorgensen. Als Jorgensen de mentaliteit toonde als godeau dan zou hij dicht bij zijn beste niveau zijn gekomen. Godeau moet blijven! Jorgensen is niets voor ons!

Online Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: [21] GODEAU Bruno - speler
« Reactie #18 Gepost op: januari 07, 2016, 06:53:08 pm »
Sorry hoor maar godeau heeft al veel betere matchen gespeeld voor ons dan Jorgensen. Als Jorgensen de mentaliteit toonde als godeau dan zou hij dicht bij zijn beste niveau zijn gekomen. Godeau moet blijven! Jorgensen is niets voor ons!
Ik denk dat jij de Mentaliteit van Jorgensen niet goed inschat ..
Wetende dat elke supp je bij elke match op de korrel
gaat nemen , wat je ook doet , wetende dat je mag beschikken van de club , nog zo een mentaliteit op de mat leggen op training . Kunnen er veel een hoedje van
op steken .. .

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: [21] GODEAU Bruno - speler
« Reactie #19 Gepost op: januari 07, 2016, 07:23:35 pm »
Ik denk dat jij de Mentaliteit van Jorgensen niet goed inschat ..
Wetende dat elke supp je bij elke match op de korrel
gaat nemen , wat je ook doet , wetende dat je mag beschikken van de club , nog zo een mentaliteit op de mat leggen op training . Kunnen er veel een hoedje van
op steken .. .
Tis Jorgensen zijn eigen schuld, wie herinnert zich het vingertje naar de fans na die goal op cercle?
1 goeie match en hij vond het toen nodig om dat te doen ...