Auteur Topic: Radio 1  (gelezen 37742 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

13 april 1951

  • Gast
Re: Radio 1
« Reactie #40 Gepost op: februari 18, 2013, 11:25:56 am »
zou het niet zijn dat veel spelers/ leden van het bestuur niet meer willen gaan naar dat programma?
(van gelijk welke ploeg) tis toch meestal voor domme vragen te stellen en debiele opmerkingen.
Onderbouwd is deze show al helemaal niet

Zou inderdaad goed kunnen, ik herinner me dat nogal wat mensen (spelers/trainers) kritiek hadden op het programma in het verleden. En meer dan terecht natuurlijk. Incompetente Raes, onverstaanbare Schepens/Boskamps, hype-van-de-week-Joos, radiostem VDBempt... Enkel Gert Verheyen is een meerwaarde.

Offline dendanny

  • Leden
  • Berichten: 169
  • Essevee!
Re: Radio 1
« Reactie #41 Gepost op: februari 18, 2013, 01:11:01 pm »

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Radio 1
« Reactie #42 Gepost op: februari 25, 2013, 09:34:14 am »
Vandenbempt deze morgen over Essevee: 1) Essevee is terecht boos dat Chalala WEER niet in orde is met het veld en 2) geen compassie met Leye en Malanda: ze moeten het maar weten (beetje hypocriet m.i. aangezien de 'grote clubs' dit toch ook genoeg gedaan hebben) 3) vindt het toch jammer dat ze niet meedoen tegen Anderslecht (beetje consequent blijven h? Peter...)
link: zie hierboven

13 april 1951

  • Gast
Re: Radio 1
« Reactie #43 Gepost op: februari 25, 2013, 01:07:41 pm »
Vandenbempt deze morgen over Essevee: 1) Essevee is terecht boos dat Chalala WEER niet in orde is met het veld en 2) geen compassie met Leye en Malanda: ze moeten het maar weten (beetje hypocriet m.i. aangezien de 'grote clubs' dit toch ook genoeg gedaan hebben) 3) vindt het toch jammer dat ze niet meedoen tegen Anderslecht (beetje consequent blijven h? Peter...)
link: zie hierboven

'Juiste beslissing' om de wedstrijd niet te laten doorgaan, aldus VDB. Daar gaat het echter niet om: Charleroi heeft over, overduidelijk er niet alles aan gedaan om het veld speelklaar te krijgen. Met andere woorden, en mocht gerechtigheid geschieden... 0-5.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.177
Re: Radio 1
« Reactie #44 Gepost op: februari 25, 2013, 03:40:49 pm »
Vandenbempt deze morgen over Essevee: 1) Essevee is terecht boos dat Chalala WEER niet in orde is met het veld en 2) geen compassie met Leye en Malanda: ze moeten het maar weten (beetje hypocriet m.i. aangezien de 'grote clubs' dit toch ook genoeg gedaan hebben) 3) vindt het toch jammer dat ze niet meedoen tegen Anderslecht (beetje consequent blijven h? Peter...)
link: zie hierboven

'Juiste beslissing' om de wedstrijd niet te laten doorgaan, aldus VDB. Daar gaat het echter niet om: Charleroi heeft over, overduidelijk er niet alles aan gedaan om het veld speelklaar te krijgen. Met andere woorden, en mocht gerechtigheid geschieden... 0-5.

En mits forfait valt de schrosing van Malanda en Leye weg.

Offline dendanny

  • Leden
  • Berichten: 169
  • Essevee!
Re: Radio 1
« Reactie #45 Gepost op: april 22, 2013, 09:23:05 am »
stef wijnants op radio1 deze morgen: tot voor gisteren hield ik nooit rekening met svzw voor de titel maar het staat vast, nu herzie ik mijn mening

http://www.sporza.be/cm/1.594965?view=popupPlayer
« Laatst bewerkt op: april 22, 2013, 09:25:49 am door dendanny »

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: Radio 1
« Reactie #46 Gepost op: april 22, 2013, 10:28:15 am »
stef wijnants op radio1 deze morgen: tot voor gisteren hield ik nooit rekening met svzw voor de titel maar het staat vast, nu herzie ik mijn mening

http://www.sporza.be/cm/1.594965?view=popupPlayer

Mooie woorden van Wijnants...

Offline Eugene

  • Leden
  • Berichten: 405
Re: Radio 1
« Reactie #47 Gepost op: april 22, 2013, 06:37:11 pm »
stef wijnants op radio1 deze morgen: tot voor gisteren hield ik nooit rekening met svzw voor de titel maar het staat vast, nu herzie ik mijn mening

http://www.sporza.be/cm/1.594965?view=popupPlayer

Mooie woorden van Wijnants...
Inderdaad!

Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 747
Re: Radio 1
« Reactie #48 Gepost op: december 13, 2017, 11:26:25 am »
Fadi nu op radio 1 !

Offline varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.279
Re: Radio 1
« Reactie #49 Gepost op: december 13, 2017, 11:54:57 am »
Fadi nu op radio 1 !
Radio 1 stond  deze morgen  zoals altijd op en plots hoorde ik Fadi  wel 20x Zulte Waregem uitspreken.
Onderwerp was wel zijn rol als stadion-omroeper maar weet iemand hoe precies hij in dit programma kwam?

Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 747
Re: Radio 1
« Reactie #50 Gepost op: december 13, 2017, 12:01:40 pm »
was naar aanleiding van de stadionomroeper die in Eupen tijdens de rust de thuissupps aansprak met de mededeling dat de videorefbeslissing in hun nadeel wel degelijk terecht was. 
Vraag aan Fadi was of hij dit ook zou doen.  (antwoord was nee)

Ik zal een link posten van zodra beschikbaar.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Radio 1
« Reactie #51 Gepost op: december 13, 2017, 01:36:06 pm »
was naar aanleiding van de stadionomroeper die in Eupen tijdens de rust de thuissupps aansprak met de mededeling dat de videorefbeslissing in hun nadeel wel degelijk terecht was. 
Vraag aan Fadi was of hij dit ook zou doen.  (antwoord was nee)

Ik zal een link posten van zodra beschikbaar.

http://radioplus.be/#/radio1/herbeluister/0f539826-8bd9-11e7-b94b-02b7b76bf47f/026c252c-dff6-11e7-92d6-02b7b76bf47f/

vanaf 01:22:40

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Radio 1
« Reactie #52 Gepost op: december 13, 2017, 01:48:35 pm »
was naar aanleiding van de stadionomroeper die in Eupen tijdens de rust de thuissupps aansprak met de mededeling dat de videorefbeslissing in hun nadeel wel degelijk terecht was. 
Vraag aan Fadi was of hij dit ook zou doen.  (antwoord was nee)

Ik zal een link posten van zodra beschikbaar.

Ik vond zijn antwoord wel steek houden als ik het zo hoor ... dit terwijl ik voor het gesprek beluisterde van mening was van "allez dat was toch super van die stadionspeaker in Eupen".

Voor de mensen die het niet (willen) beluisteren ... Fadi zegt dat hij de beslissing in het midden wil laten en nooit uitspraken zal doen over beslissingen van de ref en videoref. Vooral om geen verwachtingen te cre?ren nij de supporters, bijvoorbeeld "wat als de videoref fout was".


Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 747
Re: Radio 1
« Reactie #53 Gepost op: december 13, 2017, 03:06:40 pm »
was naar aanleiding van de stadionomroeper die in Eupen tijdens de rust de thuissupps aansprak met de mededeling dat de videorefbeslissing in hun nadeel wel degelijk terecht was. 
Vraag aan Fadi was of hij dit ook zou doen.  (antwoord was nee)

Ik zal een link posten van zodra beschikbaar.

Ik vond zijn antwoord wel steek houden als ik het zo hoor ... dit terwijl ik voor het gesprek beluisterde van mening was van "allez dat was toch super van die stadionspeaker in Eupen".

Voor de mensen die het niet (willen) beluisteren ... Fadi zegt dat hij de beslissing in het midden wil laten en nooit uitspraken zal doen over beslissingen van de ref en videoref. Vooral om geen verwachtingen te cre?ren nij de supporters, bijvoorbeeld "wat als de videoref fout was".
Inderdaad, ik had net dezelfde reactie. 

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Radio 1
« Reactie #54 Gepost op: december 14, 2017, 08:53:29 am »
was naar aanleiding van de stadionomroeper die in Eupen tijdens de rust de thuissupps aansprak met de mededeling dat de videorefbeslissing in hun nadeel wel degelijk terecht was. 
Vraag aan Fadi was of hij dit ook zou doen.  (antwoord was nee)

Ik zal een link posten van zodra beschikbaar.

Ik vond zijn antwoord wel steek houden als ik het zo hoor ... dit terwijl ik voor het gesprek beluisterde van mening was van "allez dat was toch super van die stadionspeaker in Eupen".

Voor de mensen die het niet (willen) beluisteren ... Fadi zegt dat hij de beslissing in het midden wil laten en nooit uitspraken zal doen over beslissingen van de ref en videoref. Vooral om geen verwachtingen te cre?ren nij de supporters, bijvoorbeeld "wat als de videoref fout was".

Ik vond het van in het begin dom van die kerel in Eupen. Elke keer als er nu een dubieuze fase is, zal het publiek denken dat het in hun nadeel is als de omroeper zwijgt....Of ga je nu elke fase beginnen toelichten? Daarenboven ben je als speaker nog eens subjectief op de koop toe.