Auteur Topic: Essevee.be (Officieel)  (gelezen 85342 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline Dietjeuh

  • Leden
  • Berichten: 49
Re: Essevee.be (Officieel)
« Reactie #520 Gepost op: augustus 13, 2010, 07:35:21 pm »
Hoe kan je spelers wisselen? Dat lukt niet ...

Offline Powerslave

  • Leden
  • Berichten: 285
  • Beer gangster
Re: Essevee.be (Officieel)
« Reactie #521 Gepost op: augustus 14, 2010, 10:02:18 am »
Hoe kan je spelers wisselen? Dat lukt niet ...
Idd ,ook al geprobeerd ,en het werkt niet.

Offline alijas

  • Leden
  • Berichten: 60
Re: Essevee.be (Officieel)
« Reactie #522 Gepost op: augustus 17, 2010, 11:00:02 pm »
Ja puntentelling klopt niet, transferen lukt niet, ik had me tijdig ingeschreven voor eerste speeldag.  Helaas, pindakaas, 0 punten op conto. Had nochtans ruststand juist (al 50 punten).  Zou bijna denken dat ik gestraft ben wegens mijnen kritiek van op 6-08. ;D
Ik ga die pronostiek laten voor wat hij is,  een grote ramp.  Succes ermee.




Offline SV5381.be

  • Leden
  • Berichten: 424
    • SV5381.be
Re: Essevee.be (Officieel)
« Reactie #523 Gepost op: augustus 17, 2010, 11:36:46 pm »
Ja puntentelling klopt niet, transferen lukt niet, ik had me tijdig ingeschreven voor eerste speeldag.  Helaas, pindakaas, 0 punten op conto. Had nochtans ruststand juist (al 50 punten).  Zou bijna denken dat ik gestraft ben wegens mijnen kritiek van op 6-08. ;D
Ik ga die pronostiek laten voor wat hij is,  een grote ramp.  Succes ermee.

Stuur gerust een mailtje naar onthaal@essevee.be in plaats van goedkope kritiek te zitten geven.
Lever met andere woorden een nuttige bijdrage, waarvoor dank.
SV5381.be
D? fansite van SV Zulte Waregem


Offline esseveeboy

  • Leden
  • Berichten: 131
Re: Essevee.be (Officieel)
« Reactie #524 Gepost op: augustus 18, 2010, 10:31:44 am »
Hoe kan je spelers wisselen? Dat lukt niet ...
Dat lukt wel. Als je op je veld op een bolletje gaat staan met je pijl, dan komt er een kader op met een foto enzo van de speler die jij daar staan hebt. Links boven in dat kader staat een kruisje, als je daar op klikt is deze positie leeg en kan je er een nieuwe speler opzetten.

Offline alijas

  • Leden
  • Berichten: 60
Re: Essevee.be (Officieel)
« Reactie #525 Gepost op: augustus 18, 2010, 12:15:48 pm »
Mail naar webmaster  bleef onbeantwoord. In het onthaal weten ze niets van de voorziene prijzen.  Op forum mag je blijkbaar de problemen niet aanhalen of  een administrateur is op zijn tenen getrapt. Voor wat dient een forum dan!  Ja, site en pronostiek,  het is allemaal dik in orde.   ;D

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Essevee.be (Officieel)
« Reactie #526 Gepost op: augustus 18, 2010, 12:25:28 pm »
Geen problemen, alles werkt perfect. Het is allemaal dik in orde.  ;) Mooie pronostieksite!


Offline SV5381.be

  • Leden
  • Berichten: 424
    • SV5381.be
Re: Essevee.be (Officieel)
« Reactie #527 Gepost op: augustus 18, 2010, 01:00:45 pm »
Mail naar webmaster  bleef onbeantwoord. In het onthaal weten ze niets van de voorziene prijzen.  Op forum mag je blijkbaar de problemen niet aanhalen of  een administrateur is op zijn tenen getrapt. Voor wat dient een forum dan!  Ja, site en pronostiek,  het is allemaal dik in orde.   ;D


Ik ben niet op mijn tenen getrapt, maar veel mensen komen hier maar kritiek spuien omdat ze thuis hun mond niet mogen open doen. Blijkbaar niet in jouw geval dus.

Als je een mail stuurt i.v.m. de pronostiek zullen de mensen op het onthaal die vast en zeker (letterlijk 100% zeker) doorsturen naar de bevoegde personen, don't worry.
SV5381.be
D? fansite van SV Zulte Waregem


Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Essevee.be (Officieel)
« Reactie #528 Gepost op: augustus 18, 2010, 08:22:44 pm »
Mail naar webmaster  bleef onbeantwoord. In het onthaal weten ze niets van de voorziene prijzen.  Op forum mag je blijkbaar de problemen niet aanhalen of  een administrateur is op zijn tenen getrapt. Voor wat dient een forum dan!  Ja, site en pronostiek,  het is allemaal dik in orde.   ;D


dit (supporters)forum en de (officiele) clubwebsite worden niet door dezelfde mensen beheert he ...

Offline EsseveeForLife

  • Leden
  • Berichten: 2.433
  • AFC
    • ARSENAL.COM
Re: Essevee.be (Officieel)
« Reactie #529 Gepost op: augustus 19, 2010, 11:44:14 am »
Mail naar webmaster  bleef onbeantwoord. In het onthaal weten ze niets van de voorziene prijzen.  Op forum mag je blijkbaar de problemen niet aanhalen of  een administrateur is op zijn tenen getrapt. Voor wat dient een forum dan!  Ja, site en pronostiek,  het is allemaal dik in orde.   ;D

Je zal nog wel leren dat de manier waarop je problemen aankaart zeer belangrijk is voor het antwoord dat je daarop krijgt. Ik kan zo al afleiden dat je niets afweet van het bouwen van websites anders zou je meer respect hebben en beter begrijpen waarom een website bijna nooit foutloos is.

Mochten er mensen zijn die problemen hebben met de pronostieksite mag je die altijd PM'en naar mij. Het is belangrijk dat je uw probleem goed omschrijft. Alvast bedankt aan de mensen die het w?l goed vinden.

Offline Misterbio

  • Leden
  • Berichten: 167
Re: Essevee.be (Officieel)
« Reactie #530 Gepost op: augustus 25, 2010, 08:10:44 am »
Vorige week een aantal spelers gewisseld, onmiddellijk mijn puntenaantal -70, deze week wissel zet ik enkel 2 bankzitters in de ploeg weer -70 punten, wie kan mij hier ne deftigen uitleg voor geven???

Offline alijas

  • Leden
  • Berichten: 60
Re: Essevee.be (Officieel)
« Reactie #531 Gepost op: augustus 25, 2010, 05:02:22 pm »
Ik ga hier niet alle onregelmatigheden van dit en vorig jaar omtrent pronostiek hier opsommen wegens plaatsgebrek.

SV5381.be,  als je mijn huidige gezinssitutuatie hier ter sprake wil brengen, wil me eerst een PM sturen, ik zal je graag informeren.
esseveeforlive, ik ben al vele jaren fulltime IT'er, zo'n misplaatste solidariteit tussen webmasters is me onbekend, of ben jij mee verantwoordelijk misschien?

jullie afficheren jullie site   www.sv5381.be   als  'd? fansite van SV Zulte Waregem'   met mission :  'Ons doel is om de supporters van Zulte Waregem zo goed en snel mogelijk op de hoogte te brengen over hun favoriete club. '  Laat me niet lachen.
Jullie laatste bericht dateert van ... 24 juni  over match tegen Mouscron-Peruwelz. ;D ;D
Hebben jullie dan niets beter te doen dat zo gepicqeerd te reageren.

Ik maak er verder geen woorden meer aan vuil.  Ik laat die   pronostiek   forum en  jullie site  voor wat het is, en ik denk het er het mijne over.  :'( :'(
  

 




« Laatst bewerkt op: augustus 25, 2010, 05:04:44 pm door alijas »

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Essevee.be (Officieel)
« Reactie #532 Gepost op: augustus 25, 2010, 10:45:51 pm »
sv5381 heeft duidelijk gemeld dat er (voorlopig) geen nieuws meer op de site ging komen wegens tijdsgebrek, ed.
Je mag altijd zelf zo'n site oprichten als je denkt het beter te kunnen.  :)
sv5381 biedt trouwens nog steeds het meest recente nieuws via facebook.

Offline SV5381.be

  • Leden
  • Berichten: 424
    • SV5381.be
Re: Essevee.be (Officieel)
« Reactie #533 Gepost op: augustus 26, 2010, 01:32:11 pm »
Ik ga hier niet alle onregelmatigheden van dit en vorig jaar omtrent pronostiek hier opsommen wegens plaatsgebrek.

SV5381.be,  als je mijn huidige gezinssitutuatie hier ter sprake wil brengen, wil me eerst een PM sturen, ik zal je graag informeren.
esseveeforlive, ik ben al vele jaren fulltime IT'er, zo'n misplaatste solidariteit tussen webmasters is me onbekend, of ben jij mee verantwoordelijk misschien?

jullie afficheren jullie site   www.sv5381.be   als  'd? fansite van SV Zulte Waregem'   met mission :  'Ons doel is om de supporters van Zulte Waregem zo goed en snel mogelijk op de hoogte te brengen over hun favoriete club. '  Laat me niet lachen.
Jullie laatste bericht dateert van ... 24 juni  over match tegen Mouscron-Peruwelz. ;D ;D
Hebben jullie dan niets beter te doen dat zo gepicqeerd te reageren.

Ik maak er verder geen woorden meer aan vuil.  Ik laat die   pronostiek   forum en  jullie site  voor wat het is, en ik denk het er het mijne over.  :'( :'(

My dear

1. De pronostiek heeft niets met SV5381 te maken. Ik zie dan ook geen verband tussen pronostiek, forum en site.

2. In mijn vorig bericht staat er duidelijk: "Blijkbaar niet in jouw geval dus."

3. We hebben een perfecte nieuwsfeed via onze Facebookpagina, waar er zowat iedere dag nieuws, filmpjes, links of foto's te vinden zijn i.v.m. Essevee. Als voltijds IT'er is Facebook je niet onbekend, dus neem gerust een kijkje op http://www.facebook.com/home.php?#!/pages/SV5381be/93780108194?ref=ts !

Met hartelijke groeten
SV5381.be
SV5381.be
D? fansite van SV Zulte Waregem


Offline Misterbio

  • Leden
  • Berichten: 167
Re: Essevee.be (Officieel)
« Reactie #534 Gepost op: september 02, 2010, 11:29:47 am »
Het is nu al meer als een week geleden dat ik mijn opmerkingen over de pronostiek naar het onthaal heb gestuurd.  Maar ik heb nog steeds niks van antwoord gekregen.  De pronostiek op zich is chique, maar er loopt zoveel fout dat er nog maar weinig correct is aan de klassementen.

Offline Misterbio

  • Leden
  • Berichten: 167
Re: Essevee.be (Officieel)
« Reactie #535 Gepost op: september 08, 2010, 04:34:50 pm »
Het wordt nog erger.  Nu doe ik bewust geen transfers of wissels, weer -70 punten.  Wa een gefoefel is dat daar eigenlijk ;-)

Offline Tarzan

  • Leden
  • Berichten: 259
Re: Essevee.be (Officieel)
« Reactie #536 Gepost op: september 09, 2010, 04:57:55 pm »
Gewoon even ter info voor de webmaster van de site svzw.be, zodat hij kan corrigeren : bij de wedstrijd op Anderlecht staat er een 1-1 uitslag (ipv 0-0)

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Essevee.be (Officieel)
« Reactie #537 Gepost op: september 09, 2010, 06:58:57 pm »
Aangepast, tnx !
Webteam SV Zulte Waregem

Offline Misterbio

  • Leden
  • Berichten: 167
Re: Essevee.be (Officieel)
« Reactie #538 Gepost op: oktober 11, 2010, 06:32:16 pm »
Dat men maar blijft doorgaan met een pronostiek die aan geen kanten klopt snap ik niet zenne.  Mails blijven onbeantwoord

Offline Xavier Waterslaeghers

  • Leden
  • Berichten: 352
Re: Essevee.be (Officieel)
« Reactie #539 Gepost op: oktober 23, 2010, 03:03:31 pm »
Is de prono ondertussen al aangepast of komt er nog altijd geen reactie?