Auteur Topic: Vragen/opmerkingen  (gelezen 198855 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline velociraptor

  • Leden
  • Berichten: 309
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #20 Gepost op: juli 26, 2015, 01:54:24 am »
Inderdaad ,de sfeer groep verdient een pluim! Dat de andere supporters  van de tegenpartij ook goed te horen waren stoorde mij niet,geeft zo,n Engels sfeertje, vond dat wel plezant♥

Offline ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.041
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #21 Gepost op: juli 26, 2015, 09:20:49 am »
Klein vraagje aan de sfeergroep: konden die truitjes niet in een meer opvallende kleur gemaakt worden ? Dat zwart valt totaal niet op in de tribune.

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #22 Gepost op: juli 26, 2015, 09:41:31 am »
Klein vraagje aan de sfeergroep: konden die truitjes niet in een meer opvallende kleur gemaakt worden ? Dat zwart valt totaal niet op in de tribune.

Ja, we hebben bewust voor zwart gekozen om af te zijn van de eeuwige kleurendiscussie onder ons supporters. Doen we ze in't rood, is't teveel rood voor sommige. Doen we ze in't groen, is't teveel groen voor sommige. Vandaar dat we voor een neutraal kleur gekozen hebben. En ook, ons afbeelding op de tshirts komt heel mooit uit op die zwarte achtergrond.
No pain, no gain.

Offline kristof

  • Leden
  • Berichten: 53
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #23 Gepost op: juli 26, 2015, 10:49:03 am »
Ik heb me gisteren geamuseerd en dat komt ook voor een groot deel door jullie! Chapeau!
Vanop de oude tribune bekeken, vond ik het stukken beter dan vorig jaar. De sfeer komt veel beter over. Die nieuwe tribune is ideaal voor een sfeeractie a la Dormund... 8)


Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #24 Gepost op: juli 26, 2015, 11:03:21 am »
Leuk sfeertje weer gisteren :). Ik zat op de hoofdtribune en jullie kwamen er goed door. Doe zo verder :). Leuk om te zien!

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #25 Gepost op: juli 26, 2015, 11:14:09 am »
Ik heb me gisteren geamuseerd en dat komt ook voor een groot deel door jullie! Chapeau!
Vanop de oude tribune bekeken, vond ik het stukken beter dan vorig jaar. De sfeer komt veel beter over. Die nieuwe tribune is ideaal voor een sfeeractie a la Dormund... 8)
Ja idd! Hoewel vak x ook al plezant was om in te staan , heb je nog meer het sfeergevoel in die nieuwe tribune. Je hebt meer het gevoel dat de gezangen erdoor komen waardoor je nog meer en luider probeert.
En idd ik denk wel dat er leuke acties kunnen gedaan worden ( bv ene kant groene papiertjes en andere kant rode ) Al kost dat jammergenoeg de nodige centjes.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #26 Gepost op: juli 26, 2015, 11:52:21 am »
mooie goede sfeer gisteren , kan enkel nog maar verbeteren voor de volgende matchen !

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #27 Gepost op: juli 26, 2015, 02:20:59 pm »
Wij zaten op de nieuwe tribune tussen jullie en de supporters van Lokeren. Wij hoorden die van Lokeren meer, maar die zitten ook meer naar ons gericht natuurlijk. Op het einde wel leuk sfeertje!

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #28 Gepost op: juli 26, 2015, 05:16:11 pm »

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.263
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #29 Gepost op: juli 26, 2015, 05:31:21 pm »
Goed, mannen. Ik zit relatief veraf (313), maar jullie waren goed hoorbaar! Ook de andere vakken deden goed mee!

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #30 Gepost op: juli 26, 2015, 05:37:22 pm »
kijken van 12:58 tot 13:02


http://nieuws.vtm.be/stadion/151463-essevee-start-seizoen-met-winst
Toch echt zonde dat de gangmakers de clubkleuren niet dragen.

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #31 Gepost op: juli 26, 2015, 05:47:13 pm »
Toch echt zonde dat de gangmakers de clubkleuren niet dragen.
Zoals eerder gezegd: Bewust gekozen om de tshirts zwart te houden, met opdruk. Anders is't voor de ??n teveel rood, voor de ander teveel groen. We hebben 't gezien hoe 't gegaan is met de nieuwe stoeltjes op de tribunes...
Vandaar: zwarte tshirt met, centeaal in de opdruk de clubkleuren verwerkt.
No pain, no gain.

Offline wyffelch

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #32 Gepost op: juli 29, 2015, 04:53:57 pm »
Een tip voor terugreis van Standard.
Indien mogelijk met de bussen af te spreken voor plaspauzes op de zelfde plaats.
daar er ook meedere bussen van Standard zijn.
bij problemen ben je dan toch meer op u gemak als je allemaal samen bent
vorig jaar ook meegemaakt 2 bussen Essevee en 6 bussen Standard, ja dan sta je daar.

Offline Tomtom2459

  • Leden
  • Berichten: 121
  • Essevee!
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #33 Gepost op: juli 29, 2015, 06:08:00 pm »
Daar heb ik ook schrik voor. Bezoekersvak is echt een enorm mooi vak om sfeer te maken. Nuja, 't zal een jaar zoeken en 'tjollen' zijn. Maar als we der allemaal voor gaan, kunnen we ons niks verwijten. Eens 't nieuwe Vak X er staat, kunnen we weer gas geven.

Song ivm Oli mag dan idd ook stoppen, tussen de 'Forza' in. Hoe jammer het ook is, hij is weg...

De bovenste rijen bleven ook zitten in het sfeervak... We zouden de hele tribune moeten meekrijgen.... Toen ze bij de 2-1 begonnen te jennen van "boeren" gingen we er toch mooi over... :D

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #34 Gepost op: juli 29, 2015, 06:48:59 pm »
Een tip voor terugreis van Standard.
Indien mogelijk met de bussen af te spreken voor plaspauzes op de zelfde plaats.
daar er ook meedere bussen van Standard zijn.
bij problemen ben je dan toch meer op u gemak als je allemaal samen bent
vorig jaar ook meegemaakt 2 bussen Essevee en 6 bussen Standard, ja dan sta je daar.
Da's meer werk voor de supportersfederatie en de lokalen. Die moeten die afspraken maken. Daar hebben wij niet zoveel op te zeggen...
No pain, no gain.

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #35 Gepost op: juli 29, 2015, 06:50:23 pm »
De bovenste rijen bleven ook zitten in het sfeervak... We zouden de hele tribune moeten meekrijgen.... Toen ze bij de 2-1 begonnen te jennen van "boeren" gingen we er toch mooi over... :D
Da's het eerste doel. 'T sfeervak volledig mee krijgen. Dat principe van "Ik ga me in het sfeervak zetten om in de sfeer te zitten" moet er uit. Sfeer maak je samen. Sfeervak is voor sfeermakers. Wil je in de sfeer zitten, dan moet je daar aan meewerken ook :)
No pain, no gain.

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #36 Gepost op: juli 29, 2015, 09:32:08 pm »
Voor de mensen die via TV volgen: Komen wij een beetje goed door?
ik kreeg tijdens de match van mijn vrouw een sms-ke: "kunnen die gasten niets anders zingen dan boeren? En dienen trommel werkt op de zenuwen!" kheb et al zelf ook eens gezegd, der bestaat meer dan 1 liedje, hou de baby-liedjes thuis en hou de trommel enkel vo nen inzet of voor nen keer nen duw in de rug te geven...

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #37 Gepost op: juli 29, 2015, 09:52:50 pm »
ik kreeg tijdens de match van mijn vrouw een sms-ke: "kunnen die gasten niets anders zingen dan boeren? En dienen trommel werkt op de zenuwen!" kheb et al zelf ook eens gezegd, der bestaat meer dan 1 liedje, hou de baby-liedjes thuis en hou de trommel enkel vo nen inzet of voor nen keer nen duw in de rug te geven...

Ook al zou ik willen dat het anders was, ook ik krijg die opmerkingen vaak. Ik krijg vaak de opmerking dat het altijd dezelfde liedjes zijn en weinig 'vernieuwends'. Zijn geen verwijten van mijnen twege maar van anderen. Zelf ik heb ik niet zo'n problemen daarmee. Misschien nog eens samenzitten en enkele nieuwe dingetjes proberen te verzinnen?

En iets wat ik al gezegd heb: een echt clublief lijkt me wel leuk. Ook al hebben we er nu een, er zijn er weinig die het kennen. Misschien eens overleggen met de club?

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #38 Gepost op: juli 29, 2015, 10:41:13 pm »
ik kreeg tijdens de match van mijn vrouw een sms-ke: "kunnen die gasten niets anders zingen dan boeren? En dienen trommel werkt op de zenuwen!" kheb et al zelf ook eens gezegd, der bestaat meer dan 1 liedje, hou de baby-liedjes thuis en hou de trommel enkel vo nen inzet of voor nen keer nen duw in de rug te geven...

Zelf ben ik ook niet zo voor dat boeren, boeren, ...

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #39 Gepost op: juli 29, 2015, 11:46:10 pm »
Die boeren vind ik juist wel goed!

En niet teveel verschillende liedjes, nu dat iedereen ze eens begint te kennen kunnen er ook meer meedoen.
SV TILL I DIE