Auteur Topic: [NB] SVZW - FC Dender  (gelezen 7698 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [NB] SVZW - FC Dender
« Reactie #40 Gepost op: februari 15, 2009, 07:01:02 pm »
khoop dat we nu ook kunnen winnen van die andere prutsers uit tubeke. ;)

Nogal misplaatst. Tubeke schat ik een stukje hoger in dan het Dender van gisteren.

Hopelijk redeneren de spelers anders dan gij. ;-)

Het Dender van gisteren was nochtans een zeer moeilijke ploeg om tegen te scoren. Je weet dat als je achterkomt, winnen zo goed als onmogelijk is..

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.694
Re: [NB] SVZW - FC Dender
« Reactie #41 Gepost op: februari 15, 2009, 07:16:55 pm »
khoop dat we nu ook kunnen winnen van die andere prutsers uit tubeke. ;)

Nogal misplaatst. Tubeke schat ik een stukje hoger in dan het Dender van gisteren.

Hopelijk redeneren de spelers anders dan gij. ;-)

Het Dender van gisteren was nochtans een zeer moeilijke ploeg om tegen te scoren. Je weet dat als je achterkomt, winnen zo goed als onmogelijk is..

Ge kunt ook moeilijk beweren dat we zelf goed waren gisteren h?? De twee partijen leverden een schabouwelijke prestatie. Ik hoop dat we dat toch beseffen?

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [NB] SVZW - FC Dender
« Reactie #42 Gepost op: februari 15, 2009, 07:41:09 pm »
khoop dat we nu ook kunnen winnen van die andere prutsers uit tubeke. ;)

Nogal misplaatst. Tubeke schat ik een stukje hoger in dan het Dender van gisteren.

Hopelijk redeneren de spelers anders dan gij. ;-)

Het Dender van gisteren was nochtans een zeer moeilijke ploeg om tegen te scoren. Je weet dat als je achterkomt, winnen zo goed als onmogelijk is..

Ge kunt ook moeilijk beweren dat we zelf goed waren gisteren h?? De twee partijen leverden een schabouwelijke prestatie. Ik hoop dat we dat toch beseffen?

Ik vind van niet.. Ze vonden gewoon geen oplossing tegen de 10-mansverdediging van Dender, maar we waren duidelijk 100 keer beter dan Dender...

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: [NB] SVZW - FC Dender
« Reactie #43 Gepost op: februari 15, 2009, 09:21:24 pm »

[/quote]

Ge kunt ook moeilijk beweren dat we zelf goed waren gisteren h?? De twee partijen leverden een schabouwelijke prestatie. Ik hoop dat we dat toch beseffen?
[/quote]

Natuurlijk! Maar vergeet niet dat we met een onuitgegeven ploeg speelden. Zonder Matthys, Leye, Meert, Lutte, Reina, ... Bovendien tegen een gemetste muur uit Dender. Ik vond de wedstrijd ook niet geweldig, maar onder de omstandigheden hebben we dat goed gedaan. Jammer van de (wan)prestatie van Buysse en de mindere dag van Nfor... De rest was OK. Uitschieters: Minne, Roelandts en Berrier. Hyland niet slecht, Tavarel ook goed, Neemelo nog niet echt in de groep, Makiese goed (kan hij Leye doen vergeten?).

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: [NB] SVZW - FC Dender
« Reactie #44 Gepost op: februari 15, 2009, 09:24:38 pm »
Citaat
Natuurlijk! Maar vergeet niet dat we met een onuitgegeven ploeg speelden. Zonder Matthys, Leye, Meert, Lutte, Reina, ... Bovendien tegen een gemetste muur uit Dender. Ik vond de wedstrijd ook niet geweldig, maar onder de omstandigheden hebben we dat goed gedaan. Jammer van de (wan)prestatie van Buysse en de mindere dag van Nfor... De rest was OK. Uitschieters: Minne, Roelandts en Berrier. Hyland niet slecht, Tavarel ook goed, Neemelo nog niet echt in de groep, Makiese goed (kan hij Leye doen vergeten?).

 ??? ??? ???

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [NB] SVZW - FC Dender
« Reactie #45 Gepost op: februari 15, 2009, 09:26:56 pm »
Verdiende overwinning tegen een ploeg die overduidelijk kwam voor een punt.
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: [NB] SVZW - FC Dender
« Reactie #46 Gepost op: februari 15, 2009, 09:30:32 pm »
Gisteren viel mij op dat Minne ?rg aanvallend speelde. Buysse was redelijk zwak, als hij dan eens een mooie rush deed richting doel durfde hij meermaals niet te schieten, jammer.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: [NB] SVZW - FC Dender
« Reactie #47 Gepost op: februari 15, 2009, 09:36:47 pm »
Ik vrees dat ploegen in de rechterkolom nu altijd komen spelen voor een puntje op ons veld.  :-\
SV TILL I DIE

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: [NB] SVZW - FC Dender
« Reactie #48 Gepost op: februari 15, 2009, 09:39:43 pm »
Ploegen in degradatienood zullen (meer op het einde van het seizoen) bijna genoodzaakt zijn om 3 punten te halen. Nu kunnen ze nog verdedigend spelen, maar als we het einde vh seizoen naderen, zie ik dit toch verdwijnen...
Ik vrees dat ploegen in de rechterkolom nu altijd komen spelen voor een puntje op ons veld.  :-\

Offline tvdb

  • Leden
  • Berichten: 127
Re: [NB] SVZW - FC Dender
« Reactie #49 Gepost op: februari 15, 2009, 10:10:24 pm »
laat ons hopen dat het volgende week al van dat is, want ik denk eerlijk gezegd dat we daar niet veel gaan rapen...

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [NB] SVZW - FC Dender
« Reactie #50 Gepost op: februari 15, 2009, 11:11:07 pm »





 ::)

"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline d esseveeer

  • Leden
  • Berichten: 294
Re: [NB] SVZW - FC Dender
« Reactie #51 Gepost op: februari 15, 2009, 11:42:12 pm »
Goe gedaan Pots >:(! Zeg volgende keer leren tellen h?! (Ik zag dit in de samenvatting van die negen spelers van essevee, want kwas nog niet op mijn zitje). Wat een amateurs zeg, hier in Belgi?.



Offline mederico

  • Leden
  • Berichten: 235
Re: [NB] SVZW - FC Dender
« Reactie #52 Gepost op: februari 16, 2009, 08:31:42 am »
Nog iemand die Neemelo niet zo goed spelen vond gisteren?
Hij heeft wat problemen met vrijlopen en zich aanbieden zoals Makiese dit wel deed.

Niet?

Hij was zeker niet goed maar heb geduld met die 2 die van de Finse competitie komen. De Finse competitie ligt namelijk stil tijdens de winter dus veel wedstrijdritme hebben die gasten niet. Ik denk dat je die jongens eerder moet zien als aankopen naar volgend jaar toe. Ze kunnen beiden ook wel redelijk wat adelbrieven voor leggen en onze scouting is veel verbeterd, dus ik denk dat ze wel wat in hun mars zullen hebben maar dat we gewoon geduld moeten hebben.

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: [NB] SVZW - FC Dender
« Reactie #53 Gepost op: februari 16, 2009, 10:43:51 am »
Verdiende overwinning na een wat saaie match. Dender bleef 90 min lang in zijn egelstelling wat deed vermoeden dat ze niet beter kunnen. Ik vind sommigen hier wel nogal hard voor onze opponent. Zaterdag brachten ze negatief voetbal (wat ze notabene toegaven) maar pas op met direct veralgemenen. Zo worden wij nog altijd gelinkt aan termen zoals betonvoetbal terwijl dat ook maar op 1 match van toepassing was. En de rest van de matchen van Dender heb ik niet gezien.
Over ons nu. Roelandts en Minne inderdaad de sterke mannen bij ons. Als ik eerlijk ben zie ik Hyland op dit moment liever spelen dan Lutte. Tavarel uitstekend verdedigend maar nog te veel dom balverlies. En onzen Est speelde een zwakke match maar die verdiend nog wat respijt.
Ondanks het feit dat velen onder hun niveau acteerden stond niemand op de foto voor slechtste man op het veld. Die eer viel volledig te beurt aan POTS en hij vond het nog amusant ook.

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: [NB] SVZW - FC Dender
« Reactie #54 Gepost op: februari 16, 2009, 10:45:30 am »
De arbiter heeft  de tweede helft op het juiste tijdstip in gang gefloten, er stonden twee Waregemspelers niet op het terrein, wie was er dan in de fout? Moeten de spelers niet binnen de gestelde tijd op het veld staan?

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: [NB] SVZW - FC Dender
« Reactie #55 Gepost op: februari 16, 2009, 10:48:34 am »
Had indruk dat de commentator bijna in slaap lag :D
3 punten waren belangrijkste vandaag (net als volgende week) om aansluiting met 5de plaats te krijgen.
Over match valt niet veel te zeggen, verdiende overwinning weliswaar en blij dat Minne nog eens zo'n match speelde.

Dat de vrt maar eens kijkt naar zijn waalse broeders op studio 1.  Rtbf toont altijd alle echte kansen (schot van ver twee minuten van het einde van de eerste helft van Nemelo, kopbalkans van Roelandts enz) kan er mij iemand uitleggen waarom ze op de Vrt die kansen niet tonen?  Om de stelling van Demarez extra in de verf te zetten door enkele slechte passes te tonen ipv enkele goede kansen?  Ergerlijk!
Zeer juist! Vond Eddy Demarez persoonlijk ??n van de beteren maar zaterdag was zijn stukje ondermaats. Zijn stemtimbre was al om van te huilen (gisteren Chalala -Anderlecht een heel andere Demarez) en ook zijn analyse doet me twijfelen aan zijn voetbalinzicht. Zo vond hij Berrier met afstand de beste man op het veld, terwijl Franck volgens mij toch ??n van zijn mindere wedstrijden afhaspelde.
Een schande dat de beste kans van de match (kopbal Roelandts) zelfs het overzicht niet haalde.

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: [NB] SVZW - FC Dender
« Reactie #56 Gepost op: februari 16, 2009, 10:50:55 am »
De arbiter heeft  de tweede helft op het juiste tijdstip in gang gefloten, er stonden twee Waregemspelers niet op het terrein, wie was er dan in de fout? Moeten de spelers niet binnen de gestelde tijd op het veld staan?
Wat me vooral opviel aan die fase was dat onze spelers het precies ook niet doorhadden. Als er bij ons (op niveau caf?voetbal) nog iemand in de kleedkamer zit dan melden we dat. Nee er wordt afgetrapt en er werd niet gezegd. Zeer bizar...

Offline Misterbio

  • Leden
  • Berichten: 167
Re: [NB] SVZW - FC Dender
« Reactie #57 Gepost op: februari 16, 2009, 12:41:00 pm »
Het is de taak van de scheids om na te gaan of de spelers terug met correct aantal spelers op het terrein staan

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [NB] SVZW - FC Dender
« Reactie #58 Gepost op: februari 16, 2009, 05:48:58 pm »
Bij die rode kaart van Buysse. Je ziet in de samenvatting duidelijk dat Deflandre op zijn voet gaat staan, dan op zijn been schopt voor den bal die erachter lag. Daarom springt Buysse recht, waarop Deflandre hem neerklopt/duwt..
Dit was naar mijn inziens donkerrood voor Deflandre..

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: [NB] SVZW - FC Dender
« Reactie #59 Gepost op: februari 16, 2009, 05:57:13 pm »
Het is de taak van de scheids om na te gaan of de spelers terug met correct aantal spelers op het terrein staan

Het is de taak van de scheids om te kijken of ze niet met teveel op het veld staan, zo liet ik mij gisteren vertellen door een kenner. De kapitein van de ploeg moet de scheids waarschuwen en vragen om nog eventjes te wachten om te beginnen.
Los daarvan: triestige arbitrage van Pots, maar dat wordt een constante in Belgi?...