Auteur Topic: Speeldag 22 : 19/01/2019 - 20.30u : Essevee - Royal Antwerp FC  (gelezen 17856 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 22 : 19/01/2019 - 20.30u : Essevee - Royal Antwerp FC
« Reactie #60 Gepost op: januari 19, 2019, 11:46:05 pm »
Wat een slappe bedoening, tegen een heel matig Antwerp, wisselen we van coach dan staan wij daar niet te spartelen vanachter in het klassement.
Walsh op links???  Hoe idioot moet je zijn om dit terug te proberen(de vorige keren dat Walsh op links stond waren een drama,nu terug)ik dacht dat burki gekwetst was of zoiets, maar nee, niet te geloven, laat Walsh op rechts staan(De fauw is een echt drama, niet te geloven)en Burki op links, Pletinck deed het imo heel goed.
I Sylla heeft geen matchritme, toch laat onze 'tovenaar' hem 90 minuten zwemmen, Peeters was op(deed het niet slecht de eerste helft) maar tweede helft was hij weg, geen vervanging, De Pauw was nergens de eerste helft, toch blijft hij in de tweede helft staan, Bongonda was 80 minuten (net zoals in Kortrijk)geen kl"ten waard, Dury kan Theo niet op niveau brengen,Bossut red die eerste kans van Antwerp, maar zijn coaching,zijn uittrappen zijn reactie op de tweede goal van Antwerp, allemaal ondermaats.  Dury is niet de coach die wij nu nodig hebben,waar is die winnaarsdrang,hij is veel te gelaten, doe under ogen open.
Wij, de supporters, zijn ook zo gelaten,de club moet dringend een nieuw elan krijgen, de grove borstel door de technische staf!

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Speeldag 22 : 19/01/2019 - 20.30u : Essevee - Royal Antwerp FC
« Reactie #61 Gepost op: januari 20, 2019, 12:06:14 am »
Wat een slappe bedoening, tegen een heel matig Antwerp, wisselen we van coach dan staan wij daar niet te spartelen vanachter in het klassement.
Walsh op links???  Hoe idioot moet je zijn om dit terug te proberen(de vorige keren dat Walsh op links stond waren een drama,nu terug)ik dacht dat burki gekwetst was of zoiets, maar nee, niet te geloven, laat Walsh op rechts staan(De fauw is een echt drama, niet te geloven)en Burki op links, Pletinck deed het imo heel goed.
I Sylla heeft geen matchritme, toch laat onze 'tovenaar' hem 90 minuten zwemmen, Peeters was op(deed het niet slecht de eerste helft) maar tweede helft was hij weg, geen vervanging, De Pauw was nergens de eerste helft, toch blijft hij in de tweede helft staan, Bongonda was 80 minuten (net zoals in Kortrijk)geen kl"ten waard, Dury kan Theo niet op niveau brengen,Bossut red die eerste kans van Antwerp, maar zijn coaching,zijn uittrappen zijn reactie op de tweede goal van Antwerp, allemaal ondermaats.  Dury is niet de coach die wij nu nodig hebben,waar is die winnaarsdrang,hij is veel te gelaten, doe under ogen open.
Wij, de supporters, zijn ook zo gelaten,de club moet dringend een nieuw elan krijgen, de grove borstel door de technische staf!
Mja, ik hoop ook dat we ons redden en volgend jaar starten met nieuwe staff want het is duidelijk over.
Oefenen op stilstaande fases was daar geen tijd voor in Spanje?

Offline kulle

  • Leden
  • Berichten: 247
  • Essevee!
Re: Speeldag 22 : 19/01/2019 - 20.30u : Essevee - Royal Antwerp FC
« Reactie #62 Gepost op: januari 20, 2019, 12:14:49 am »
Heylen speler van de maand,zegt genoeg over ons kwaliteit

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.641
Re: Speeldag 22 : 19/01/2019 - 20.30u : Essevee - Royal Antwerp FC
« Reactie #63 Gepost op: januari 20, 2019, 12:39:20 am »
Wat een gelatenheid in alle gelederen van den Essevee. Dit is niet gezond meer. Ik vrees ook dat het tijdperk Dury voorbij is.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Speeldag 22 : 19/01/2019 - 20.30u : Essevee - Royal Antwerp FC
« Reactie #64 Gepost op: januari 20, 2019, 01:16:36 am »
Eerste helft viel nog mee.
Zoveel stilstaande fases en er niks mee doen....antwerp kan dan scoren via n ingestudeerd nummertje (bal was zeker pakbaar).
Bolat was snel over zijn ontgoocheling heen want pakte tweemaal heel mooi.
2de helft heb ik mij dood geergerd aan Refaelov die constant alleen stond....wordt id theorie gezegd:laat hun beste speler vrij staan???
In balbezit creëren wij zelden n 1op 1 situatie.had Theo de bal,meteen tegenstanderd in overtal.
Als tegenstander n aanval opzet vaak 1 op 1 en we sloffen er naar toe....dit zijn toch tactische keuzes?
Antwerpen was veel beweeglijker,er stond n blok,n ploeg

Offline Forza Essevee

  • Leden
  • Berichten: 393
Re: Speeldag 22 : 19/01/2019 - 20.30u : Essevee - Royal Antwerp FC
« Reactie #65 Gepost op: januari 20, 2019, 03:02:35 am »
Niet dat ik 3 punten had verwacht deze match, maar toch ben ik ontgoocheld naar huis getrokken vandaag. Eerste helft spelen we goed voetbal, weliswaar zonder grote dreiging. We lieten de bal goed gaan, vonden af en toe de ruimtes door de '3de' man aan te spelen en er was beweging rond de bal met lopende mensen. Het leverde een resem hoekschoppen op, maar zoals hierboven al beschreven kwam er geen enkel gevaar uit onze stilstaande fases. Was er op stage geen tijd om een aantal varianten in te studeren?  ??? Je trapt corners waarvan er 3 niet voorbij de eerste paal komen (en bij degene die dan toch voor doel komen verlies je alle duels). Een korte corner, een variatie met een man op de 16, ... Totaal geen verrassing bij ons op dat gebied. De Antwerpse torens zagen ze graag komen en kopten alles probleemloos weg.

Met een 0-0 de rust ingaan denk je dan, proberen die stand zo lang mogelijk vol te houden in de tweede helft en hopen dat je de ruimtes die zij in hun rug laten kan benutten met een Bongonda, M.Sylla ,... Maar dan worden we terug zo gemakkelijk in onze rug gepakt en jammer genoeg wordt kinderlijk verdedigen meteen afgestraft tegen zo'n teams. Als je dan na 5' in de tweede helft zo'n pakbare bal van Rafaelov binnen laat, weet je dat het opnieuw een onmogelijke taak wordt. Antwerp speelde , met hun ervaring, de wedstrijd uit zonder eigenlijk echt goed te voetballen.

Hetgeen mij nog het meest stoort is de inzet, de grinta, de passie , de wil om te winnen, de onverzettelijkheid,... Of eigenlijk het totale gebrek daar aan.  Waar is de boerenmentaliteit ? Hard werken en volledig in het rood gaan? Steken oprapen voor elkaar?  :-\ Het is money time. Volgende week wordt cruciaal en in volle degradatiestrijd heb je mannen nodig die de mouwen opstropen.

Bossut : Pakte uit met een goede redding 1 op 1, maar kan weer maar eens een doelpunt op zijn klak schrijven met de pakbare bal van Rafaelov. Spelhervattingen bovendien dramatisch en straalt imo totaal geen vertrouwen uit. Speelt bij gebrek aan beter volgens mij.

Walsh: In het verleden al meermaals gebleken dat hij links moeilijkheden heeft en dat was vandaag niet anders. Werkt wel keihard, wat niet van iedereen kan gezegd worden.

Baudry : Degelijk, zonder meer.

Plettinckx : Debuteerde meer dan behoorlijk! Liet zich gelden in de duels met Mbokani en toonde op een aantal fases zijn snelheid en verdedigende kwaliteiten. Chapeau!

De Fauw : Hij staat al het ganse seizoen te voetballen als een natte krant. Technisch een ramp, in de duels veel te zwak en meevoetballend absoluut  geen meerwaarde. Het jaar te veel?

Seck : Wisselde goede met mindere momenten af. Logisch ook als je totaal geen wedstrijdritme hebt. Hij zal de komende weken nog vooruitgang boeken en ik ben ervan overtuigd dat hij ons zeker diensten kan bewijzen.

Tardieu : Speelde voor mij totaal onopvallend. Wisselwerking met Seck moet nog beter, maar dat lijkt me evident als je nog geen enkele officiële wedstrijd samen hebt gespeeld.

Peeters : Toonde in de eerste helft flitsen van zijn klasse. Goeie voetjes, technisch sterk en ziet de ruimtes sneller dan de anderen. Ik was aangenaam verrast, in tegenstelling tot een aantal andere forumleden blijkbaar. Zeker wel aanmerken dat zijn stilstaande fases erbarmelijk waren en ik ben het  ook volledig eens dat hij in de 2de helft volledig weggedeemsterd is. Tuurlijk was dit ook te verwachten - matchritme

De Pauw : Tja, wat kan ik hier over zeggen. Onbesuisd, verloor heel wat duels, ongelukkig in zijn acties, aanvallend weinig toevoegend aan het spel. Dit gevoel heb ik nu al het volledige seizoen en ik vrees dat dit niet meer zal veranderen. Hopelijk bewijst hij mijn ongelijk, maar ik vrees er voor.

I. Sylla : Je kan moeilijk een speler beoordelen die totaal niet wedstrijdfit is. Ging strijdend ten onder tegen het duo Van Damme - Arslanagic. Verweerde zich kranig en ging wel elk duel aan, dat moet ik hem wel nageven. Heeft nog heel wat werk voor de boeg, maar een fitte Sylla is altijd een meerwaarde voor ons lijkt me.

Bongonda : Die jongen staat al WEKEN ongeïnteresseerd te spelen. Verdedigende taken laat hij af en toe schieten (1ste tegendoelpunt vandaag)  , in balbezit voorspelbaar vanaop zijn linkerflank en gewoon niet gefocust op de wedstrijd. Zoals hier al vermeld krijgt Dury hem inderdaad niet voldoende gemotiveerd. Hij schiet dan in actie in minuut 85 en dan zie je wel dat hij intrinsiek over vele kwaliteiten beschikt, maar hij laat ze dit seizoen o zo weinig zien. Ik verwacht veel en veel meer van hem. Ik zal vast en zeker niet de enige zijn die er zo over denkt.

Dury : Toonde lef door met de jonge Plettinckx te starten tegen ervaren rot Mbokani. Liet De Pauw VEEL te lang staan , mag De Fauw eigenlijk niet meer opstellen en liet een niet-wedstrijdfitte I. Sylla 90' staan terwijl je M. Sylla op de bank hebt. Vond M. Sylla, in tegenstelling tot Soissalo, gretig invallen. Dreigend, acties richting doel en bovendien puike assist op Bongonda. Voor mij mag hij volgende week starten ipv De Pauw op rechts!

Forza Essevee!
FORZA FORZA FORZA ESSEVEE

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Speeldag 22 : 19/01/2019 - 20.30u : Essevee - Royal Antwerp FC
« Reactie #66 Gepost op: januari 20, 2019, 08:40:36 am »
Ik ben het zo goed als volledig eens met Forza Essevee.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Speeldag 22 : 19/01/2019 - 20.30u : Essevee - Royal Antwerp FC
« Reactie #67 Gepost op: januari 20, 2019, 09:41:44 am »
Ach ja hetzelfde liedje als altijd...

Bossut die amper nog iets pakt.
De fauw die er compleet nutteloos bij loopt en constant met de armen staat te wapperen
Plentinckx verdedigend weinig weggeven, maar voetballend stelt die ook niet veel voor.
Walsh stond veel te hoog, vergeet constant verdedigende taak. Bij hem heb ik altijd het gevoel dat ie een oefenmatchke speelt.

Seck: zal wel groeien
Idem voor Peeters die er na 55min doorzat

Sylla op een eiland
En theo tjah... Zoveel potentieel, maar tkomt er veel te weinig uit.

Antwerp was niet top, maar heeft ook amper iets weggeven...

Waar is de tijd dat we een subtopper waren... T ligt al bijna 2 jaar achter ons.

 :'(

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: Speeldag 22 : 19/01/2019 - 20.30u : Essevee - Royal Antwerp FC
« Reactie #68 Gepost op: januari 20, 2019, 09:47:26 am »
Denkt onzen Theo zo in het buitenland terecht te komen?
Zal eerder FC Tubize zijn...
Tijd dat die jongen eens op de bank zit.
En Sammy en Davy, de 2 leiders zogezegd, ze laten ons lijden.
Volgende week een 4-4-2(99% zeker e), dat zie ik ook niet zitten. Daarvoor is de motor van Peeters te laag
Heb bij Peeters een Faik gevoel. Iedereen was hier ook content van hem in het begin. Ik zag het er niet in, en het was jammer genoeg juist...
Ook alles aan dat zelfde tempo. Hopelijk heeft hier na de match iemand met Hairemans gesproken.
Manneke die iedere week wil winnen en er vol voor gaat, + kan nog voetballen ook.
Het ontbreekt ons aan West-Vlaamse boerenmentaliteit.
We zouden beter ook een resem Jappen gaan halen, die hebben respect en werken voor wat ze waard zijn

Bij verlies tegen Lokeren zie ik het somber in

Offline tmk

  • Leden
  • Berichten: 61
  • Essevee!
Re: Speeldag 22 : 19/01/2019 - 20.30u : Essevee - Royal Antwerp FC
« Reactie #69 Gepost op: januari 20, 2019, 09:52:55 am »
Kan Forza Essevee volledig volgen, behalve bij Sammy "Speelt bij gebrek aan beter volgens mij".
Bansen gezien eerste helft tegen Hannover?

« Laatst bewerkt op: januari 20, 2019, 09:53:51 am door svennay »

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.624
  • Essevee!
Re: Speeldag 22 : 19/01/2019 - 20.30u : Essevee - Royal Antwerp FC
« Reactie #70 Gepost op: januari 20, 2019, 10:00:44 am »
Denkt onzen Theo zo in het buitenland terecht te komen?
Zal eerder FC Tubize zijn...
Tijd dat die jongen eens op de bank zit.
En Sammy en Davy, de 2 leiders zogezegd, ze laten ons lijden.
Volgende week een 4-4-2(99% zeker e), dat zie ik ook niet zitten. Daarvoor is de motor van Peeters te laag
Heb bij Peeters een Faik gevoel. Iedereen was hier ook content van hem in het begin. Ik zag het er niet in, en het was jammer genoeg juist...
Ook alles aan dat zelfde tempo. Hopelijk heeft hier na de match iemand met Hairemans gesproken.
Manneke die iedere week wil winnen en er vol voor gaat, + kan nog voetballen ook.
Het ontbreekt ons aan West-Vlaamse boerenmentaliteit.
We zouden beter ook een resem Jappen gaan halen, die hebben respect en werken voor wat ze waard zijn

Bij verlies tegen Lokeren zie ik het somber in
middenveld Seck ,Peeters is 2 klassen beter dan Faik en Walsh. 🤪

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.624
  • Essevee!
Re: Speeldag 22 : 19/01/2019 - 20.30u : Essevee - Royal Antwerp FC
« Reactie #71 Gepost op: januari 20, 2019, 10:04:19 am »
Wij hebben geen Bolat,Mbokani,Rafaélof enz .... .Hun bank zou altijd titularis zijn bij ons.Dus nog nie panikeren hé.  :o

Offline Forza Essevee

  • Leden
  • Berichten: 393
Re: Speeldag 22 : 19/01/2019 - 20.30u : Essevee - Royal Antwerp FC
« Reactie #72 Gepost op: januari 20, 2019, 10:05:31 am »
Kan Forza Essevee volledig volgen, behalve bij Sammy "Speelt bij gebrek aan beter volgens mij".
Bansen gezien eerste helft tegen Hannover?
Ik heb Bansen inderdaad bezig gezien tegen Hannover. Moet voor mij altijd de voorkeur krijgen, zonder twijfel  :) ! In geen enkele andere ploeg in eerste klasse kan een keeper zo klungelen en blijven staan zoals Sammy dat momenteel doet. Die 'gebrek aan beter' bedoelde ik ietwat sarcastisch, omdat Dury hem er toch nooit zal naast zetten  ::). Wees nu eerlijk, welke zichzelf respecterende coach laat zijn doelman zo prutsen zonder de alternatieven eens een kans te geven ? Wat moet Bansen nu niet denken? Wat moet er gebeuren vooraleer die jongen eens zijn kans krijgt?! Geen mens die het snapt  ::). Het logische gevolg zal zijn dat de jonge en beloftevolle Bansen volgend seizoen bij een ander team het goede weer zal maken (zoals bvb. Steppe) en binnen hier en 3 jaar met een meerwaarde verkocht zal worden door de club waar hij zal spelen. Want ook op langere termijn heb je met hem veel meer mogelijkheden om er financieel iets uit te halen.
FORZA FORZA FORZA ESSEVEE

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Speeldag 22 : 19/01/2019 - 20.30u : Essevee - Royal Antwerp FC
« Reactie #73 Gepost op: januari 20, 2019, 10:11:43 am »
Sammy zit mentaal enorm diep, amper coaching, ook na de goal van Rafa, meteen dat kopje naar beneden. Bal was absoluut te pakken. Vervanging is absoluut aan de orde.
Walsh vergeet zijn verdedigende taak, staat veel te hoog, als de steekballen van antwerp beter waren was hij meerdere malen gepakt binnendoor. Sinds zijn champagne glazeke na Kortrijk in het vliegtuig mag hij toch wel eens uit zijn hoge wolk komen. Seck en Peeters, met wat matchritme worden dat de mannen in de ploeg. Al zal het snel moeten gaan, volgende week levensbelangrijke pot. Hamdi komt terug, hopelijk neemt hij de jongens mee op sleeptouw. Complimenten aan Pelttinckx kun je geven, maar bij eerste goal staat hij verkeerd, altijd voorbereid zijn op het slechte scenario, streng gezegd.

Volgende week van moeten, wedstrijdje zoals Mechelen vorig seizoen. Iedereen aanwezig!
« Laatst bewerkt op: januari 20, 2019, 10:16:18 am door wOaregem »

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Speeldag 22 : 19/01/2019 - 20.30u : Essevee - Royal Antwerp FC
« Reactie #74 Gepost op: januari 20, 2019, 10:38:37 am »
Bossut moest die 2e goal kunnen hebben?
indien ja: tijd voor bank
zolang we onze vriendjes blijven voortrekken
stellen we niet onze beste ploeg op...

Depauw schopt een kans de tribune uit,
geen meterke of 2 over
maar 30m erboven
constant balverlies ook
maar o nee, Soisalo (die in 10min gevaarlijker was dan Depauw
in een uur) mag op bankje zitten
kijken hoe de grote jongens het doen

ingestudeerde vrije trap gezien van Antwerpen?
DAT is trainen!
bij ons is er ook zo een nummerke,
enen loopt, stopt mee lopen
en de anderen schiet.... klasse, kruipt wss veel tijd in....
geen enkele corner of vrije trap die op iets trekt, toekomt
en al zeker geen gevaar creeerd...
trainen die daar eigenlijk op?
ik vrees et, ja da zijn ma standardsituaties e....

defauw het jaar teveel
maar jah
hel uithalen zal zijn vriendje ni doen e

en plots voetbalden we, 5min voor het einde...
kga de euforie wegpakken
twas omda we wa mochten spelen van antwerpen
voet van pedaal enzo....

seck, peeters gaan versterkingen zijn
soissalo idem, mo da weten wij al
nu onze tovenaar nog....

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 22 : 19/01/2019 - 20.30u : Essevee - Royal Antwerp FC
« Reactie #75 Gepost op: januari 20, 2019, 10:57:55 am »
Verdediging is het voornaamste pijnpunt en daaraan is (nog) niets veranderd. Aanvallend stellen we ook niets voor (hoeveel kansen?) Zwakste ploeg in 1A. Tijdens de ganse match puffen en zuchten, soms goesting om de TV uit te zetten.
Als we ons zouden redden, dan is het probleem nog niet van de baan, want voor volgend seizoen blijven we met de meeste zwakke spelers zitten. We kunnen toch niet een volledige nieuwe ploeg kopen ?

Offline svzw1978

  • Leden
  • Berichten: 721
Re: Speeldag 22 : 19/01/2019 - 20.30u : Essevee - Royal Antwerp FC
« Reactie #76 Gepost op: januari 20, 2019, 11:08:05 am »
Er is vooral geen aanvoer naar de aanval.  Goede aanvallers genoeg, maar ze moeten ook deftige ballen krijgen. Iemand die de balletjes neerlegt hebben we nodig, zoals Berrier en Kaya indertijd.

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: Speeldag 22 : 19/01/2019 - 20.30u : Essevee - Royal Antwerp FC
« Reactie #77 Gepost op: januari 20, 2019, 11:13:53 am »
Kan Forza Essevee volledig volgen, behalve bij Sammy "Speelt bij gebrek aan beter volgens mij".
Bansen gezien eerste helft tegen Hannover?
Ik heb Bansen inderdaad bezig gezien tegen Hannover. Moet voor mij altijd de voorkeur krijgen, zonder twijfel  :) ! In geen enkele andere ploeg in eerste klasse kan een keeper zo klungelen en blijven staan zoals Sammy dat momenteel doet. Die 'gebrek aan beter' bedoelde ik ietwat sarcastisch, omdat Dury hem er toch nooit zal naast zetten  ::). Wees nu eerlijk, welke zichzelf respecterende coach laat zijn doelman zo prutsen zonder de alternatieven eens een kans te geven ? Wat moet Bansen nu niet denken? Wat moet er gebeuren vooraleer die jongen eens zijn kans krijgt?! Geen mens die het snapt  ::). Het logische gevolg zal zijn dat de jonge en beloftevolle Bansen volgend seizoen bij een ander team het goede weer zal maken (zoals bvb. Steppe) en binnen hier en 3 jaar met een meerwaarde verkocht zal worden door de club waar hij zal spelen. Want ook op langere termijn heb je met hem veel meer mogelijkheden om er financieel iets uit te halen.

Het probleem bij Sammy is dat hij dikwijls verkeerd opgesteld staat en één kant laat open staan en dat hij dan niet meer bij de bal kan of ernaast slaat en zijn reactiesnelheid is ook niet meer van dat.

Offline Forza Essevee

  • Leden
  • Berichten: 393
Re: Speeldag 22 : 19/01/2019 - 20.30u : Essevee - Royal Antwerp FC
« Reactie #78 Gepost op: januari 20, 2019, 11:26:44 am »
Kan Forza Essevee volledig volgen, behalve bij Sammy "Speelt bij gebrek aan beter volgens mij".
Bansen gezien eerste helft tegen Hannover?
Ik heb Bansen inderdaad bezig gezien tegen Hannover. Moet voor mij altijd de voorkeur krijgen, zonder twijfel  :) ! In geen enkele andere ploeg in eerste klasse kan een keeper zo klungelen en blijven staan zoals Sammy dat momenteel doet. Die 'gebrek aan beter' bedoelde ik ietwat sarcastisch, omdat Dury hem er toch nooit zal naast zetten  ::). Wees nu eerlijk, welke zichzelf respecterende coach laat zijn doelman zo prutsen zonder de alternatieven eens een kans te geven ? Wat moet Bansen nu niet denken? Wat moet er gebeuren vooraleer die jongen eens zijn kans krijgt?! Geen mens die het snapt  ::). Het logische gevolg zal zijn dat de jonge en beloftevolle Bansen volgend seizoen bij een ander team het goede weer zal maken (zoals bvb. Steppe) en binnen hier en 3 jaar met een meerwaarde verkocht zal worden door de club waar hij zal spelen. Want ook op langere termijn heb je met hem veel meer mogelijkheden om er financieel iets uit te halen.

Het probleem bij Sammy is dat hij dikwijls verkeerd opgesteld staat en één kant laat open staan en dat hij dan niet meer bij de bal kan of ernaast slaat en zijn reactiesnelheid is ook niet meer van dat.
Die bal van Rafaelov was niet hard, niet diep EN in de hoek die hij moet afdekken. Zoveelste blunder dit seizoen. In het topic van Standard Away maakte ik een oplijsting van al zijn blunders dit seizoen en deze kan hij er gerust bij noteren. Kost ons al heel wat punten dit seizoen. 
FORZA FORZA FORZA ESSEVEE

Offline dejak

  • Leden
  • Berichten: 144
Re: Speeldag 22 : 19/01/2019 - 20.30u : Essevee - Royal Antwerp FC
« Reactie #79 Gepost op: januari 20, 2019, 11:36:49 am »
Een 10? Toen Dury een 10 had met Troisi, maakte hij er  nauwelijks gebruik van. Spelen met een 10 is ouderwets volgens onze tovenaar... Hij heeft een beter systeem: flankspelers hoog en opendeurdag houden.