Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 923231 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #220 Gepost op: juli 07, 2008, 01:22:53 pm »
Nuja, MESTdagh hebben jullie nu wel, zodat jullie nu ook de Franse markt gaan verkennen.

Manneke, manneke, ga maar nr huis jongen. Ge kent echt NIETS van voetbal! Ten eerste: wij ebben al lang franse spelers (Dindeleux, Verschuere, Reina, ...)
Niet de meest briljante reactie voor iemand die zich een voetbalkenner noemt.  De oorspronkelijke post handelt over de franse markt verkennen.  Bij de voorbeelden die je geeft, zit geen enkele speler die van Frankrijk naar SVZW kwam (van Gent, Charleroi, Schotland).  Misschien volgende keer de post waarop je reageert wat beter lezen ?

Mja, misschien moet jij je dan eerst beter informeren vooraleer je uitspraken doet over Zulte Waregem. Vorig jaar hebben ze de Franse markt al intensief gevolgd. Getuige daarvan waren de transfers van Leye, Rudison en Sankar?. Ook zijn er een hele rits testers geweest uit die regio waar geen verder gevolg aan werd gegeven.

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #221 Gepost op: juli 07, 2008, 01:24:03 pm »

Leye?

Die wel, ja  :)

Anyway, ik beweer niet dat het scoutingsapparaat van SVZW niet functioneert, ik reageerde vooral op de toon van de vorige post  ;)

Uw goed recht, maar informeer u dan wat beter, anders komt het nogal dom over.  Voor de rest blijf je hier welkom. Je verdedigt je club, maar je blijft beleefd dus dat wordt geapprecieerd.
« Laatst bewerkt op: juli 07, 2008, 01:25:34 pm door fox »

Offline X-man

  • Leden
  • Berichten: 109
Re: Over de Veekaa
« Reactie #222 Gepost op: juli 07, 2008, 01:33:42 pm »

Uw goed recht, maar informeer u dan wat beter, anders komt het nogal dom over.  Voor de rest blijf je hier welkom. Je verdedigt je club, maar je blijft beleefd dus dat wordt geapprecieerd.
Blij dat ik welkom blijf. Ik zie echter niet in wat er dom is om aan te tonen dat de voorbeelden die in een post gegeven worden, fout zijn. Ik sluit nergens uit dat SVZW effectief goede spelers haalt uit Frankrijk.

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Over de Veekaa
« Reactie #223 Gepost op: juli 07, 2008, 02:12:44 pm »

Laat die mensen doen, het feit dat hij op ons forum moet komen pronken met de twee doelpunten van hun nieuwe spits tegen Wielsbeke zegt toch zo veel.
Tja, pronken is veel gezegd natuurlijk.  Feit is dat er op jullie forum een topic over KVK bestaat.  In dat topic werd Barbosa belachelijk gemaakt omwille van zijn beruchte penalty.  Laat het duidelijk zijn, als er een dergelijk filmpje bestond van een SVZW-aanwinst, zou dit ook furore maken onder KVK-supporters.  Maar dan lijkt het me toch wel te verwachten dat iemand zich geroepen voelt Barbosa te verdedigen. En 50 % van zijn waarde is natuurlijk maar een cijfer.  Feit is dat Barbosa een aantal maanden niet gevoetbald heeft, en met overgewicht kampt, waardoor we toch mogen aannemen dat hij nog zal verbeteren.
Maar ik weet natuurlijk goed dat jullie geen boodschap hebben aan de progressiemarge van onze nieuwe spits  8)

Is daar precies een veelvoorkomend probleem aan het worden...
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline X-man

  • Leden
  • Berichten: 109
Re: Over de Veekaa
« Reactie #224 Gepost op: juli 07, 2008, 02:34:25 pm »

Is daar precies een veelvoorkomend probleem aan het worden...

We waarderen jullie bezorgdheid.

Het overgewicht van onze trainer zal echter geen invloed hebben op de resultaten, we kunnen jullie hieromtrent geruststellen  ;)
« Laatst bewerkt op: juli 07, 2008, 02:36:51 pm door X-man »

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Over de Veekaa
« Reactie #225 Gepost op: juli 07, 2008, 06:03:30 pm »
...  Feit is dat Barbosa een aantal maanden niet gevoetbald heeft, en met overgewicht kampt, waardoor we toch mogen aannemen dat hij nog zal verbeteren.
...
Ie kan misschien hetzelfde regime gaan volgen van Heintje fijntje...  ;)

Offline deroose

  • Leden
  • Berichten: 217
Re: Over de Veekaa
« Reactie #226 Gepost op: juli 07, 2008, 06:22:35 pm »
By the way: William Barbosa maakte twee goals tegen SC Wielsbeke, blijkbaar is hij toch niet zo slecht... Staat nog niet scherp maar binnen een maandje zal hij er wel staan :)

KVK geen roste nagel? Dat is misschien een beetje overdreven, maar ons budget is inderdaad aan de lage kant... Dan vind ik het nog eens zo mooi dat we in 1ste klasse geraakt zijn, terwijl we qua budget maar in de middenmoot van 2de klasse zaten... Blijkbaar een goede scouting. Nuja, MESTdagh hebben jullie nu wel, zodat jullie nu ook de Franse markt gaan verkennen. Een echte lafaard als je 't mij vraagt, die Mestdagh. Nuja, nog een stuk of 4 spelers en we zijn gewapend om het behoud in eerste te verzekeren. De meeste hier zijn er blijkbaar al zeker van dat het een ticketje heen en terug wordt...

E?n ding weet ik zeker, de 13de speeldag wordt weer 'geestig' :) Ik kijk er al zwaar naar uit...

haha ;D
ik citeer:  William Barbosa maakte twee goals tegen SC Wielsbeke, blijkbaar is hij toch niet zo slecht... Staat nog niet scherp maar binnen een maandje zal hij er wel staan :)

Zelfde tijd, vorig seizoen, hadden we een zekere Maurice Sankar?. Die maakte maarliefst 3 doelpunten tegen datzelfde Wielsbeke. En waar hij nu speelt is me een raadsel, was bijlange niet goed genoeg.
Staar jullie maar blind!

Die Sankar? zat toen mss al aan het maximum van zijn kunnen h?, terwijl 'Willy Brasil' nog maar aan 50% van zijn kunnen zit...

Barabas versus barrios   geen uitleg meer nodig denk ik ;)

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: Over de Veekaa
« Reactie #227 Gepost op: juli 08, 2008, 10:04:19 pm »
Ik zet het hier maar h?

Deze avond , oefenmatch . Diksmuide-kortrijk 2-2




 




Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.694
Re: Over de Veekaa
« Reactie #228 Gepost op: juli 09, 2008, 09:26:30 am »
Ik zet het hier maar h?

Deze avond , oefenmatch . Diksmuide-kortrijk 2-2



En hun superaanwinst Barbosa geblesseerd van het veld...

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: Over de Veekaa
« Reactie #229 Gepost op: juli 09, 2008, 11:41:52 am »
Ik zet het hier maar h?

Deze avond , oefenmatch . Diksmuide-kortrijk 2-2



En hun superaanwinst Barbosa geblesseerd van het veld...

Idd en het is niet te verwonderen , als je zo dik staat . ;)

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: Over de Veekaa
« Reactie #230 Gepost op: juli 09, 2008, 09:17:20 pm »
Vandaag gemerkt dat ze terecht jaloers mogen zijn op ONZE Berrier! :-)

Offline tomassi

  • Leden
  • Berichten: 303
Re: Over de Veekaa
« Reactie #231 Gepost op: juli 09, 2008, 10:01:07 pm »
ondertussen verliest kvk met 1-0 tegen SK Eernegem.
Pas op, die spelen wel top in eerste provinciale, dus cava nog.

Nee, ok, voorbereiding al en wel en ok, er worden nieuwe spelers en systemen getest, maar kom.. als eerste klasser verliezen tegen een eerste provincialer..  ;D

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: Over de Veekaa
« Reactie #232 Gepost op: juli 09, 2008, 11:23:46 pm »
hebben ze serieus verloren en geen enkele goal gescoor ja man...

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Over de Veekaa
« Reactie #233 Gepost op: juli 09, 2008, 11:32:40 pm »
Teletext:

Provincialer te sterk voor Kortrijk 507

 Wielsbeke (III) - Z.Waregem    0-5     
 Barrios 0-1, Matthys 0-2,             
 Verdab 0-3, Coppin 0-4,               
 Meert 0-5                             
                                       
 Eernegem (1e prov) - Kortrijk  1-0     
                                     

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Over de Veekaa
« Reactie #234 Gepost op: juli 10, 2008, 07:44:47 am »
Eerst den elft van uldere kampioeneploeg die het afbolt, daarna uldere hoofdscout die naar de concurrentie trekt, ulderen internet Ollander die maar nie wilt bijtekenen, nen draw tegen ne vierdeklasser, uldere superspits na 1 week al in de lappenmand en nu nog verliezen tegen nen eersteprovincialer...
Ge zoudt zowaar compassie beginnen krijgen mee oes gebuurs!
 ;)

sv74

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #235 Gepost op: juli 10, 2008, 11:27:43 am »
Ge zoudt zowaar compassie beginnen krijgen mee oes gebuurs!
 ;)

Compassie compassie, dat is voor Boedhisten!  Allez, omdat je aandringt ik zal een kaarske branden op mijn terras straks (in openlucht welteverstaan).
KVK & Roeselare anno 2008-2009 :  :) :D ;D :'(

Hoe graag dat ik het ook heb dat die twee zakken, maar het is nog veel te vroeg om nu al conclusies te trekken, het is vanaf 15 augustus dat het telt.  We moeten dus zeker nog niet te hoog van de toren blazen.

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: Over de Veekaa
« Reactie #236 Gepost op: juli 10, 2008, 01:55:01 pm »
Die twee ploegen naar 2e klasse en tegen dat ze ooit terugkomen staan wij hier met onze moderne voetbaltempel en maken ze geen schijn van kans om nog langer te overleven! Zou mooi zijn...

Offline Sharky

  • Leden
  • Berichten: 457
Re: Over de Veekaa
« Reactie #237 Gepost op: juli 10, 2008, 03:29:39 pm »
Die twee ploegen naar 2e klasse en tegen dat ze ooit terugkomen staan wij hier met onze moderne voetbaltempel en maken ze geen schijn van kans om nog langer te overleven! Zou mooi zijn...
Kortrijk is gaan shoppen bij Monaco.  Hebben daar een 20-jarige spits uit het B-elftal weggeplukt.  Het vertrouwen in hun sterspits Xavier kan niet groot zijn!

Offline Vanessa

  • Leden
  • Berichten: 23
Re: Over de Veekaa
« Reactie #238 Gepost op: juli 10, 2008, 04:35:55 pm »
Die twee ploegen naar 2e klasse en tegen dat ze ooit terugkomen staan wij hier met onze moderne voetbaltempel en maken ze geen schijn van kans om nog langer te overleven! Zou mooi zijn...
Kortrijk is gaan shoppen bij Monaco.  Hebben daar een 20-jarige spits uit het B-elftal weggeplukt.  Het vertrouwen in hun sterspits Xavier kan niet groot zijn!

Alsof je met 1 goeie spits een seizoen kan volmaken. Je blindstaren op je Kortrijk haat kan leuk zijn, maar dat wil niet zeggen dat je niet meer moet posten met gezond verstand.

Die spits is 20 jaar en dus een versterking in de breedte.

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Over de Veekaa
« Reactie #239 Gepost op: juli 10, 2008, 04:45:14 pm »
Die twee ploegen naar 2e klasse en tegen dat ze ooit terugkomen staan wij hier met onze moderne voetbaltempel en maken ze geen schijn van kans om nog langer te overleven! Zou mooi zijn...
Kortrijk is gaan shoppen bij Monaco.  Hebben daar een 20-jarige spits uit het B-elftal weggeplukt.  Het vertrouwen in hun sterspits Xavier kan niet groot zijn!

Alsof je met 1 goeie spits een seizoen kan volmaken. Je blindstaren op je Kortrijk haat kan leuk zijn, maar dat wil niet zeggen dat je niet meer moet posten met gezond verstand.

Die spits is 20 jaar en dus een versterking in de breedte.

Versterking? je niet blindstaren op je Kortrijkliefde  ;) 1ste provinciale...