Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 923329 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Over de Veekaa
« Reactie #300 Gepost op: augustus 31, 2008, 12:01:17 pm »
Ik schreef het al in de andere topic (NB Kvm), dit is spijtig. En inderdaad, wat doe je eraan, sommige mensen hebben nu eenmaal minder hersencellen dan andere, sommigen hebben er zelfs geen blijkbaar.

Hopelijk zijn de ouderen/kinderen niet teveel geschrokken zodat ze de verplaatsingen niet links gaan laten liggen, en laat ons hopen dat ze deze randgevallen ver weg van de bewoonde, normale wereld houden.
Na KVM-SVZW werd de bus van De Gilde en St-Benedictus nog aangevallen door KVK-supporters op de parking in Wetteren . De achterruit en enkele zijruiten sneuvelden wanneer een honderdtal KVK-supporters de bus omsingelden. De politie kwam ter plekke en zal de nodige stappen nemen. De KVK-supporters waren al verdwenen, maar de nummerplaten van hun autocars werden doorgegeven ....

Kan iemand dit doorsturen naar de media?  Dan kan heel Belgie zien en horen wat voor losers en marginalen de kvk-supporters zijn.  En hopelijk volgen er zware sancties voor dat krapuul.

Erg laag ....
Triestig, laf, marginaal, heel ruimdenkend. Je club zwart maken en laten opdraaien voor de kosten. Iedereen kan vechten en met dingen gooien, en zeker tegen kinderen en vrouwen met 50 man op 1. Maar niet iedereen heeft zo weinig verstand en denkt aan zijn club.  Maar ja laten we daar nt verder over uitwijden, en over voetbal klappen.

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: Over de Veekaa
« Reactie #301 Gepost op: augustus 31, 2008, 12:22:02 pm »
Dit komt van het kvk forum:zoals je zal lezen, zitten er toch nog verstandige tussen.
--------------------------------------------------------------------------------

Ze mogen zij van mij uitdagen al wat ze willen. Tis dan aan ons om te tonen wie er het meeste verstand heeft... Nen dommen boer of ne Kortrijk supporter...
Volgens mij hier in ieder geval de Kortrijk supporter niet... 4 kindjes die uitdagen en direct den bus afbreken...
Ik kom hier ziek van. Sjonges toch, is da nu echt nodig...
We gaan weer goeie reputatie krijgen, gaan dan verwonderd zijn dat ze ons behandelen als het grootste krapuul als we ergens toe komen.
We gaan massa Combi's aan ons broek hebben. (Al zijn die mee de oorzaak) Tis echt triestig.

Ik stel voor dat ze naast de racewagen competitie voor voetbalploegen ook boksmatchen gaan organizeren voor 'Supporters'(???) ze kunnen ulder daar dan beetje gaan uitleven en de goe bedoelende supporters op het gemak van de voetbal laten genieten...

Wat dat uitdagen betreft, toen we in Nazareth aankwamen stond daar bus met Moeskroen supporters ook. Die van ons vonden het ook nodig om te staan roepen van 'et les wallons,...' Wat doen die van Moeskroen, op den bus kruipen en vertrekken...
Das nu ne keer een reactie zoals ze zou moeten zijn. Maja tegen dat wij dat verstand zullen hebben.

Reacties van wat komen die op een parking doen waar bussen van Kortrijk staan, zijn belachelijk, als je beslist een parking op te rijden staan daar geen borden met opgepast KVK supporters...

pfff... hopeloos


Offline athos

  • Leden
  • Berichten: 476
Re: Over de Veekaa
« Reactie #302 Gepost op: augustus 31, 2008, 12:59:48 pm »
Dit komt van het kvk forum:zoals je zal lezen, zitten er toch nog verstandige tussen.
--------------------------------------------------------------------------------

Ze mogen zij van mij uitdagen al wat ze willen. Tis dan aan ons om te tonen wie er het meeste verstand heeft... Nen dommen boer of ne Kortrijk supporter...
Volgens mij hier in ieder geval de Kortrijk supporter niet... 4 kindjes die uitdagen en direct den bus afbreken...
Ik kom hier ziek van. Sjonges toch, is da nu echt nodig...
We gaan weer goeie reputatie krijgen, gaan dan verwonderd zijn dat ze ons behandelen als het grootste krapuul als we ergens toe komen.
We gaan massa Combi's aan ons broek hebben. (Al zijn die mee de oorzaak) Tis echt triestig.

Ik stel voor dat ze naast de racewagen competitie voor voetbalploegen ook boksmatchen gaan organizeren voor 'Supporters'(???) ze kunnen ulder daar dan beetje gaan uitleven en de goe bedoelende supporters op het gemak van de voetbal laten genieten...

Wat dat uitdagen betreft, toen we in Nazareth aankwamen stond daar bus met Moeskroen supporters ook. Die van ons vonden het ook nodig om te staan roepen van 'et les wallons,...' Wat doen die van Moeskroen, op den bus kruipen en vertrekken...
Das nu ne keer een reactie zoals ze zou moeten zijn. Maja tegen dat wij dat verstand zullen hebben.

Reacties van wat komen die op een parking doen waar bussen van Kortrijk staan, zijn belachelijk, als je beslist een parking op te rijden staan daar geen borden met opgepast KVK supporters...

pfff... hopeloos



Idd , nog enen met verstand ...

Offline d esseveeer

  • Leden
  • Berichten: 294
Re: Over de Veekaa
« Reactie #303 Gepost op: augustus 31, 2008, 01:06:52 pm »
Is het een bus van caf? Benedictus uit Deerlijk die aangevallen is? Ik was van plan om mee te gaan naar Mechelen maar ben blij dat ik het niet gedaan heb. Maar naar Standard zou ik wel nog willen gaan. Triestige supporters van Kortrijk. Heeft iemand van de supportersbussen van Waregem die gasten uitgedaagd misschien?



Offline athos

  • Leden
  • Berichten: 476
Re: Over de Veekaa
« Reactie #304 Gepost op: augustus 31, 2008, 01:07:48 pm »
Is het een bus van caf? Benedictus uit Deerlijk die aangevallen is? Ik was van plan om mee te gaan naar Mechelen maar ben blij dat ik het niet gedaan heb. Maar naar Standard zou ik wel nog willen gaan. Triestige supporters van Kortrijk. Heeft iemand van de supportersbussen van Waregem die gasten uitgedaagd misschien?
4 kleine gastjes naar het schijnt , en ze gingen waarschijnlijk al helemaal op ... Egt triest ...

Offline d esseveeer

  • Leden
  • Berichten: 294
Re: Over de Veekaa
« Reactie #305 Gepost op: augustus 31, 2008, 01:12:04 pm »
Dus in feite eerst die van Waregem die uitgedaagd hebben? Ja dan krijg je problemen. Was het iemand van de Benedictus bus of een andere? Hopelijk stopt Benedictus er niet mee met bussen in te leggen. Ik ken zelf iemand die kvk supporter is en ja je hebt wel pittige discussies (fusiegem, oost en west vlaamse ploeg enz) maar nooit fysiek geweld. Er zitten wel slimme gasten tussen, maar ook gasten waarbij de vuisten graag spreken.



Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #306 Gepost op: augustus 31, 2008, 01:43:48 pm »
die gastjes waren gewoon gefrustreerd omdat ze zo een zware pandoering in anderlecht gekregen hadden. ze gingen belgie eens tonen wie de best voetballende ploeg van het land had en tactisch de meeste begaafde trainer ... juist ja. met 4-0 op je bek gaan, geen enkele kans versieren en dan nog enkele heel vuile krotrijk-tackels gaan uitvoeren ...

indien en svzw en kvk tegelijk uitwedstrijden hebben, is het heel logisch dat we nog op parkings gaan komen waar zowel svzw als kvk staan (aangezien we dan vaak op hetzelfde stuk van E17 of E40 gaan zitten op weg naar de wedstrijd of op weg terug naar huis), wie weet komen wij eens op een parking waar wij dan met meer zijn dan zij, benieuwd wat er dan zou gebeuren ...

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.369
Re: Over de Veekaa
« Reactie #307 Gepost op: augustus 31, 2008, 02:13:53 pm »
Uhh die van waregem hebben niemand uitgedaagd. Wij gingen gewoon plassen en wat inkopen doen en doen waren de supporters van Kortrijk al bijna tot op de bus ze worden geroepen door enkele kortrijk supporters die dichter stonden. De supporters van Zulte Waregem treffen hier geen schuld. Het is een openbare parking iedereen mag inkopen doen of naar de wc gane

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Over de Veekaa
« Reactie #308 Gepost op: augustus 31, 2008, 02:14:17 pm »
die gastjes waren gewoon gefrustreerd omdat ze zo een zware pandoering in anderlecht gekregen hadden. ze gingen belgie eens tonen wie de best voetballende ploeg van het land had en tactisch de meeste begaafde trainer ... juist ja. met 4-0 op je bek gaan, geen enkele kans versieren en dan nog enkele heel vuile krotrijk-tackels gaan uitvoeren ...

indien en svzw en kvk tegelijk uitwedstrijden hebben, is het heel logisch dat we nog op parkings gaan komen waar zowel svzw als kvk staan (aangezien we dan vaak op hetzelfde stuk van E17 of E40 gaan zitten op weg naar de wedstrijd of op weg terug naar huis), wie weet komen wij eens op een parking waar wij dan met meer zijn dan zij, benieuwd wat er dan zou gebeuren ...

Denk net hetzelfde.
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: Over de Veekaa
« Reactie #309 Gepost op: augustus 31, 2008, 03:25:47 pm »
die vuile smeerlappen van kv kotsrijk. de kist in met die rotzakken. een nagel erop en de grond in. >:(

Online -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: Over de Veekaa
« Reactie #310 Gepost op: augustus 31, 2008, 03:55:57 pm »
die Coulibaly gezien gisteren ? ;D zelfs na zijn rode kaart bleef hij maar uitdagen ...

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.262
Re: Over de Veekaa
« Reactie #311 Gepost op: augustus 31, 2008, 04:21:15 pm »
die Coulibaly gezien gisteren ? ;D zelfs na zijn rode kaart bleef hij maar uitdagen ...
dat zit gewoon in heel het kvk bloed dat zielig gedoe
SV TILL I DIE

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: Over de Veekaa
« Reactie #312 Gepost op: augustus 31, 2008, 04:30:15 pm »
Hopelijk krijgt het voorval een staartje en worden de amokmakers uit de stadions gehouden.
Wij daarentegen (Colono's en Knok) hebben op de parking van Ternat gewoon staan babbelen met Mechelen en RSCA supporters, Westvlamingen blijkbaar.
Er was enkel wat rumoer toen de KVK spelersbus de parking opreed, en wijselijk NIET stopte.
In de heenreis zijn wij zelf ook op een parking doorgereden omdat er een andere bus (KVK ?) stond,
en dat terwijl zowat iedereen moest pissen  ;D
jawel, het drankverbruik steeg weer naar nog nooit gezien proporties, met dank aan de Knok die hun aangeboden drankenkaart uitgebreid hebben met zomaar eventjes Champagne (schuimwijn eigenlijk maar who cares)
« Laatst bewerkt op: augustus 31, 2008, 08:29:18 pm door Daredevil »

Offline essevee kampioen

  • Leden
  • Berichten: 12
Re: Over de Veekaa
« Reactie #313 Gepost op: augustus 31, 2008, 05:05:02 pm »
stond 1 bus van kvk niet ver van onze bus en die hebben geropen naar die andere bussen "de boeren zijn daar"en zo is het begonnen. dan beginnen gooien met bier flessen, trekker, mensen uit de bus proberen trekken, ...

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.262
Re: Over de Veekaa
« Reactie #314 Gepost op: augustus 31, 2008, 05:15:44 pm »
Wij hebben geen 1 keer gestopt langs de baan nog het best ook  :P gewoon pissen als de match gedaan is in het stadion zelf nog
SV TILL I DIE

forza essevee

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #315 Gepost op: augustus 31, 2008, 09:01:39 pm »
Hopelijk krijgt het voorval een staartje en worden de amokmakers uit de stadions gehouden.
Wij daarentegen (Colono's en Knok) hebben op de parking van Ternat gewoon staan babbelen met Mechelen en RSCA supporters, Westvlamingen blijkbaar.
Er was enkel wat rumoer toen de KVK spelersbus de parking opreed, en wijselijk NIET stopte.
In de heenreis zijn wij zelf ook op een parking doorgereden omdat er een andere bus (KVK ?) stond,
en dat terwijl zowat iedereen moest pissen  ;D
jawel, het drankverbruik steeg weer naar nog nooit gezien proporties, met dank aan de Knok die hun aangeboden drankenkaart uitgebreid hebben met zomaar eventjes Champagne (schuimwijn eigenlijk maar who cares)
Ja, die bus in de heenreis was inderdaad ook van KVK(supporters :-\) Daarom dat wij ietsje verder dan gestopt hebben;

svzw sup

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #316 Gepost op: augustus 31, 2008, 09:15:32 pm »
die gastjes waren gewoon gefrustreerd omdat ze zo een zware pandoering in anderlecht gekregen hadden. ze gingen belgie eens tonen wie de best voetballende ploeg van het land had en tactisch de meeste begaafde trainer ... juist ja. met 4-0 op je bek gaan, geen enkele kans versieren en dan nog enkele heel vuile krotrijk-tackels gaan uitvoeren ...

indien en svzw en kvk tegelijk uitwedstrijden hebben, is het heel logisch dat we nog op parkings gaan komen waar zowel svzw als kvk staan (aangezien we dan vaak op hetzelfde stuk van E17 of E40 gaan zitten op weg naar de wedstrijd of op weg terug naar huis), wie weet komen wij eens op een parking waar wij dan met meer zijn dan zij, benieuwd wat er dan zou gebeuren ...

Denk net hetzelfde.

helemaal niets , want wij gaan wel ons gezond verstand gebruiken.

CB06_boy

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #317 Gepost op: augustus 31, 2008, 09:52:27 pm »
voor de rest van het seizoen speelt kvk thuis als wij op verplaatsing gaan. dus 1ste en laatste keer was het

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.262
Re: Over de Veekaa
« Reactie #318 Gepost op: augustus 31, 2008, 10:54:22 pm »
Standard zou daar beter eens met afrekenen
SV TILL I DIE

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #319 Gepost op: september 01, 2008, 12:04:49 pm »
Dus in feite eerst die van Waregem die uitgedaagd hebben? Ja dan krijg je problemen. Was het iemand van de Benedictus bus of een andere? Hopelijk stopt Benedictus er niet mee met bussen in te leggen. Ik ken zelf iemand die kvk supporter is en ja je hebt wel pittige discussies (fusiegem, oost en west vlaamse ploeg enz) maar nooit fysiek geweld. Er zitten wel slimme gasten tussen, maar ook gasten waarbij de vuisten graag spreken.

Bedenkelijke stelling vind ik. Dus als een verkrachter een meisje aanrandt kan hij achteraf pleiten dat ze aan het uitdagen was met haar korte rokje - zelfde principe. Hoe je het ook draait of keert, dat die leeghoofden van Kutrijk een bus met kinderen en oudere mensen aanvallen is de marginaliteit zelve. Moest ik iedereen aanvallen die me in mijn leven heeft ge?ntimideerd of uitgedaagd, ik zou er nogal wat vermoord hebben denk ik. Feit is, ik heb het geluk hersencellen te bezitten, die 'fans' van Kutrijk duidelijk niet.

Maar je hebt natuurlijk wel gelijk dat we allen zouden moeten weten wat voor marginaal volk er rondloopt bij Kutrijk, en we ze dus best straal negeren, anders komt hun oerinstinct naar boven met alle gevolgen van dien. Goed nieuws is ook dat we deze randdebielen hoogstwaarschijnlijk niet teveel meer zullen moeten 'ontmoeten' op verplaatsing dit seizoen.

Oh, en chapeau voor die ene fan van Kutrijk met zijn/haar reactie tegen die eigen 'fans'. Geboren in Waregem?