Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 923243 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline stijnmeert

  • Leden
  • Berichten: 37
Re: Over de Veekaa
« Reactie #340 Gepost op: september 02, 2008, 05:09:43 pm »
Nunu, andere kant van de parking, de voorkant van die winkel stond vol met Kortrijksupporters. Andere kant tov. de bussen waar niemand meer opzat, dat wel.

Offline trollie

  • Leden
  • Berichten: 517
Re: Over de Veekaa
« Reactie #341 Gepost op: september 02, 2008, 06:22:58 pm »
Ook ik maakte de verplaatsing mee naar mechelen...Bij de eerste plasstop zijn wij inderdaad doorgereden toen we kutrijkbussen zagen staan....Ik vond dit schandalig....Weliswaar niet van de buschauffeur of van de organiserende lokalen(repect en begrip);maar gewoon het feit dat de mensen niet op hun gemak een plasje kunnen maken omdat je moet bang zijn aangevallen te worden door een bende hools....Spijtig dat dit moet voorvallen.Ik ben persoonlijk ook fanatiek voor ons aller svzw maar heb nog nooit de intentie gehad om een 70-jarige aan te vallen van vortrijk(bij wijze van spreken)  Dit gezegd zijnde mogen de instanties eindelijk eens beginnen met daar grote kuis te houden bij de zogezegde supporters ....Dit is nu al jaren dat er problemen zijn die volgens mij alleen maar verergeren....Waar gaat dit stoppen?

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: Over de Veekaa
« Reactie #342 Gepost op: september 02, 2008, 08:17:02 pm »
@ X-man :
hoe je het nu draait of keert, of je nu 12, 22 of 44 jaar bent, het interesseert me hoegenaamd niet.
Zo'n gedrag valt niet goed te praten.
Nooit.
Ikzelf ben met mijn zoon van 10 naar KV Mechelen geweest.  Onze auto stond in een woonwijk dichtbij het stadion.  Na de match liepen we tussen allemaal Mechelen-supporters naar onze auto.  Ik zie het ons in Kortrijk toch niet doen. 

Offline STRuben

  • Leden
  • Berichten: 73
Re: Over de Veekaa
« Reactie #343 Gepost op: september 02, 2008, 08:31:56 pm »
Ne mens zou al niemeer naar ne match tegen de veekaa durven gaan kijken.
De kans om op uw neus te krijgen in Kortrijk is wss wl groot. >:(
bende marginalen.


Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Over de Veekaa
« Reactie #344 Gepost op: september 02, 2008, 09:52:26 pm »
Je mag inderdaad niet alle KVK-supporters over dezelfde kam scheren. Van een Waregemnaar verwacht je dat hij supportert voor Essevee, van een Kortrijkzaan dat hij supportert voor de VeeKaa! Eenieders recht om een favoriete ploeg te kiezen en deze te steunen. Dat er eens wat (ongevaarlijk) opgejut wordt moet kunnen. Ik spreek niet van uitdagen of amok maken, maar wel over ,bijvoorbeeld, de ganse sfeer naar de derby toe.
Het gaat hier echter om de rotte appels die blijkbaar bij Kortrijk zitten. Ik kan me in de laatste jaren geen dergelijke problemen meer voor de geest halen , veroorzaakt door heethoofden van 1 club.
Deze moeten eruit, dat zal iedere echte KVK-supporter beamen en ik hoop echt dat diegene die zaterdagavond de boel opgejut hebben en de beschadigingen hebben aangebracht, gevonden worden en zwaar gestraft! De KBVB moet consequent zijn, zoiets hoort niet bij het voetbal.
Zoals hierboven al ergens vermeld, is het een echte schande dat mensen al bang moeten zijn om ergens van de bus te stappen. Voetbal is maar een spel h? ...

Moest het door ons gebeuren , zou ik zwaar beschaamd zijn!
Webteam SV Zulte Waregem

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Over de Veekaa
« Reactie #345 Gepost op: september 03, 2008, 08:41:26 am »
die rotte appels moeten er echter uit en ik versta niet dat ze na vorig jaar er nog niet uit zijn bij de VK. Vorig jaar hebben ze na de match tegen ons hun eigen oefenterrein vernield. Tegen Gent thuis was het ook prijs (maar vooral Gent supporters), in Gent hebben ze er ook een zootje van gemaakt terwijl er dan nog op de markt in Kortrijk ook een paar zielen amok aan het maken waren.
als je dan weet waarom enkele supporters van essevee een stadionverbod hebben en da krapuul verder mag doen???!! gaat mijn petje te boven.
natuurlijk gaat het over uitschot van de VK die maar een klein deel van de supporters vertegenwoordigt. ze zijn dan nog zo kinderachtig om in het stadion hun manieren te houden maar buiten het stadion (als er minder controle is) terug te vallen op dierlijke instincten. meerendeels van de dieren kunnen geconditioneerd worden maar als de deftige opvoeding er niet is.........

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: Over de Veekaa
« Reactie #346 Gepost op: september 03, 2008, 11:31:02 am »
Ne mens zou al niemeer naar ne match tegen de veekaa durven gaan kijken.
De kans om op uw neus te krijgen in Kortrijk is wss wl groot. >:(
bende marginalen.

sinds datk vorig jaar op 'mn tanden' gekregen heb in kortrijk tijdens de bekermatch ben ik ook niet geneigd meer om nog een voet daar binnen te zetten...

Online Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.029
Re: Over de Veekaa
« Reactie #347 Gepost op: september 03, 2008, 01:13:48 pm »
Ne mens zou al niemeer naar ne match tegen de veekaa durven gaan kijken.
De kans om op uw neus te krijgen in Kortrijk is wss wl groot. >:(
bende marginalen.

sinds datk vorig jaar op 'mn tanden' gekregen heb in kortrijk tijdens de bekermatch ben ik ook niet geneigd meer om nog een voet daar binnen te zetten...

Er is eigenlijk maar 1 manier op hen een hak te zetten : geen hond die meegaat op verplaatsing.  Maar dan laten we onze spelers in de steek.   :-\
Laat dat maar achterwege! Ze zouden nogal leute hebben zeker!

Offline deuce

  • Leden
  • Berichten: 8
Re: Over de Veekaa
« Reactie #348 Gepost op: september 03, 2008, 01:21:39 pm »
Het waren vooral jonge gastjes van kortrijk ze, waren niet ouder dan 18j!!!!

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: Over de Veekaa
« Reactie #349 Gepost op: september 03, 2008, 01:24:12 pm »
integendeel
als morele schade :
gratis ingang voor alle svzw supporters  ;)


Offline lg

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: Over de Veekaa
« Reactie #350 Gepost op: september 03, 2008, 01:26:40 pm »
er kan maar op 1 echte goede manier wraak genomen worden!
en dat is door onze spelers door te winnen tegen die kv kutrijk laffaards!
dan kunnen wij goed lachen en het enige wat zij zullen doen is spel maken tegen de politie
en dan krijgen ze stadionverbod en zo zullen ze vroeg of laat de grootste diebielen wel weg blijven ;D

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Over de Veekaa
« Reactie #351 Gepost op: september 03, 2008, 03:19:32 pm »
Het waren vooral jonge gastjes van kortrijk ze, waren niet ouder dan 18j!!!!

En daarom zouden we een oogje moeten toeknijpen zeker? Leren die kleine apen dan niets op school?? Of gaan kutrijkzanen maar naar school tot hun 6 jaar?


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Over de Veekaa
« Reactie #352 Gepost op: september 03, 2008, 04:26:17 pm »
Het waren vooral jonge gastjes van kortrijk ze, waren niet ouder dan 18j!!!!

En daarom zouden we een oogje moeten toeknijpen zeker? Leren die kleine apen dan niets op school?? Of gaan kutrijkzanen maar naar school tot hun 6 jaar?

Er zat vanalles tussen, een bende onverstandige, heel ruimdenkende mensen.  Iedereen kan vechten, ik, jij, enz... .  Het is niet moeilijk fleskes smijten en materiaal beschadigen die aan geen kanten van U is, en waar je je club dik laat voor betalen.  Wij kunnen dit ook, maar wij hebben verstand, en blijkbaar is kortrijk de enigste in belgie waar dat verstand ver te zoeken is. En  kinderen en oudere mensen en vrouwen aanvallen, laf en triestig.  Mensen die aan geen kanten ambras zochten.  Tja, het is al erg dat we hier zoveel posts hierover hebben.  Is eigenlijk het niet waard.  Msh topic afsluiten?

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #353 Gepost op: september 03, 2008, 09:30:52 pm »
Het waren vooral jonge gastjes van kortrijk ze, waren niet ouder dan 18j!!!!


geen probleem, dat ze maar een jaar of 2 stadionverbod krijgen (tegen dan zitten ze toch weer in tweede of derde klasse) , er bestaan anders nog voor de ergste gevallen jeugdinstellingen, of anders hun papa of mama om de schade te vergoeden.

hopelijk worden er een paar herkent om de schade op te verhalen, wat dan natuurlijk waarschijnlijk ook wil zeggen dat er een paar niet herkent zullen worden ...
« Laatst bewerkt op: september 03, 2008, 09:33:02 pm door svzw81 »

Online Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Over de Veekaa
« Reactie #354 Gepost op: september 04, 2008, 03:11:29 pm »
integendeel
als morele schade :
gratis ingang voor alle svzw supporters  ;)



Nee, eerder een verbod van minstens een paar weken voor KVK fans om nog thuis ?n uit supporters binnen te laten.
Thuis = grote financi?le aderlating
Uit = financieel een verlies voor de thuisploeg, maar als je de kosten van je kapotte hekken ed in rekening brengt komt het goedkoper uit ;)

Offline essevee kampioen

  • Leden
  • Berichten: 12
Re: Over de Veekaa
« Reactie #355 Gepost op: september 04, 2008, 08:46:34 pm »
dit stond op de website van WTV

Kortrijk - Er waren verleden week zaterdag op verschillende plaatsen rellen waarin KVK-supporters betrokken waren. Zowel bij KV Kortrijk als bij de supportersclubs zelf betreurt men zwaar de feiten. Vandaag komen zij met een gezamenlijk standpunt naar buiten.

In Anderlecht werden de bussen belaagd door paars-wit supporters bij het wegrijden. In Groot-Bijgaarden werden de KVK-supporters belaagd door mensen van Zulte-Waregem.  In Nazareth waren de supporters van KVK alweer het mikpunt van mensen van Zulte Waregem.

De rood-witfans namen dan weerwraak in Wetteren. Maar de drieste KVK-supporter, die een sjaal van een bejaarde Zulte Waregemfan pikte, werd door de eigen aanhang hardhandig aangepakt.

Zij wijzen op het feit dat KVK niet alle schuld treft en dat er nog meer maatregelen zullen genomen worden om dergelijke feiten te vermijden.

Er was immers ook nog een incident met supporters van Bergen. Op een parking in Nazareth verbroederden KVK- en Moeskroensupporters, maar de vreedzame voetbalbabbel werd bruut gestoord door de Bergensupporters, die zowaar met stokken en kettingen de andere voetballiefhebbers tekeer gingen.

Zowel van de rellen in Nazareth als in Wetteren zijn er beelden. Enkele heethoofden kunnen met zekerheid ge?dentificeerd worden en zullen zich moeten verantwoorden. (DEL)

Uitgebreide versie in Krant van West-Vlaanderen (editie Kortrijks Handelsblad) van 6 september 2008.

svzw sup

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #356 Gepost op: september 04, 2008, 08:57:12 pm »
dit stond op de website van WTV

Kortrijk - Er waren verleden week zaterdag op verschillende plaatsen rellen waarin KVK-supporters betrokken waren. Zowel bij KV Kortrijk als bij de supportersclubs zelf betreurt men zwaar de feiten. Vandaag komen zij met een gezamenlijk standpunt naar buiten.

In Anderlecht werden de bussen belaagd door paars-wit supporters bij het wegrijden. In Groot-Bijgaarden werden de KVK-supporters belaagd door mensen van Zulte-Waregem.  In Nazareth waren de supporters van KVK alweer het mikpunt van mensen van Zulte Waregem.

De rood-witfans namen dan weerwraak in Wetteren. Maar de drieste KVK-supporter, die een sjaal van een bejaarde Zulte Waregemfan pikte, werd door de eigen aanhang hardhandig aangepakt.

Zij wijzen op het feit dat KVK niet alle schuld treft en dat er nog meer maatregelen zullen genomen worden om dergelijke feiten te vermijden.

Er was immers ook nog een incident met supporters van Bergen. Op een parking in Nazareth verbroederden KVK- en Moeskroensupporters, maar de vreedzame voetbalbabbel werd bruut gestoord door de Bergensupporters, die zowaar met stokken en kettingen de andere voetballiefhebbers tekeer gingen.

Zowel van de rellen in Nazareth als in Wetteren zijn er beelden. Enkele heethoofden kunnen met zekerheid ge?dentificeerd worden en zullen zich moeten verantwoorden. (DEL)

Uitgebreide versie in Krant van West-Vlaanderen (editie Kortrijks Handelsblad) van 6 september 2008.


ok dit is erg.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #357 Gepost op: september 04, 2008, 09:47:57 pm »
In Nazareth is een groep van Kortrijk aangevallen door mensen van Bergen. Frappant om dit te lezen.

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: Over de Veekaa
« Reactie #358 Gepost op: september 04, 2008, 11:22:49 pm »
als er WK of EK is zegt men altijd :

iedereen speelt z'n wedstrijd en aan het eind winnen de Duitsers

in het geval "Rel met KVK" :

iedereen denkt en zegt wat ie wil, en aan het eind krijgen wij de schuld.

ik loop al niet hoog op met diverse persgroepen,
maar WTV maakt het hier toch al te bont

Online Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.029
Re: Over de Veekaa
« Reactie #359 Gepost op: september 05, 2008, 06:06:06 am »
Door hun eigen zever wordt de eventuele geloofwaardigheid van WTV nu wel volledig gekelderd! Degoutant!