Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924490 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Crudo

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #380 Gepost op: september 09, 2008, 10:49:14 pm »
Idd schoon gemaakt

Wij zouden iets me Supersize me en Heintje kunnen doen  :D

Offline gaver

  • Leden
  • Berichten: 22
  • scoren = boeren
Re: Over de Veekaa
« Reactie #381 Gepost op: september 10, 2008, 11:51:58 am »
Welke schoolkinderen houden zich daar mee bezig ?  Maar inderdaad in de les fotoshoppen zullen ze w?l geslaagd zijn!

euhm  enkele jaren geleden deed reclamebureau mink toch iets dergelijks bij elke nieuwsbrief van svzw...

ik vind het ook wel geslaagd.
een sv boer wil geen paradepaarden en goudhaantjes
een sv boer wil werkpaarden die boeren op het veld!
voor een sv boer is een  paradepaard het werkpaard

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #382 Gepost op: september 10, 2008, 12:16:41 pm »
Liever zo'n 'rivaliteit', dan op elkaars gezicht staan slaan of elkaars bussen aanvallen gelijk een bende oermensen.

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: Over de Veekaa
« Reactie #383 Gepost op: september 10, 2008, 12:35:32 pm »
na de bekermatch in kortrijk was het ook al bijna allemaal met politie e, de bussen werden nog begeleid tot aan en op de e17... als zij naar hier komen hebben ze ook wel een combi aan hun broek oor, zij daar maar zeker van.
wordt er trouwens terug een spandoek gemaakt die laat zien dat we terug toeleven naar de derby op 22/10?

Offline winterke

  • Leden
  • Berichten: 176
Re: Over de Veekaa
« Reactie #384 Gepost op: september 10, 2008, 12:50:03 pm »
Kortrijk combi naar ons? Daar ben ik toch nog niet zo zeker van hoor!
Volgens mij hebben ze dat nog nooit gehad... Waaom dan nu wel????
Het zijn een stelletjes lafaards! Hun niveau verlaagd niet met de dag maar met de minuut! Ze mogen zich aan een grote tegenreactie verwachten!!!!!
- One essevee!
- Tegen het moderne voetbal!
- vrijheid voor ultras!

svzw sup

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #385 Gepost op: september 10, 2008, 01:19:27 pm »
Mijn vader (die lesgeeft in kortrijk en een net als ik een groot svzw supporter is), kreeg vandaag dit in zijn bakje:



Man, ik kan echt niet wachten tot we hen een pak slaag geven

eddy eddy eddy is van ons ! ;)

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: Over de Veekaa
« Reactie #386 Gepost op: september 10, 2008, 01:58:30 pm »
Kortrijk combi naar ons? Daar ben ik toch nog niet zo zeker van hoor!
Volgens mij hebben ze dat nog nooit gehad... Waaom dan nu wel????
Het zijn een stelletjes lafaards! Hun niveau verlaagd niet met de dag maar met de minuut! Ze mogen zich aan een grote tegenreactie verwachten!!!!!

ons stadion is nu niet meteen het veiligste e. als ze echt willen kunnen ze zo aan onze supporters. hun bussen staan op nog geen 20m van waar er heeeel wat supporters van ons lopen dus risico is wel erg groot. tegenreactie?

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: Over de Veekaa
« Reactie #387 Gepost op: september 10, 2008, 02:31:49 pm »
na de bekermatch in kortrijk was het ook al bijna allemaal met politie e, de bussen werden nog begeleid tot aan en op de e17... als zij naar hier komen hebben ze ook wel een combi aan hun broek oor, zij daar maar zeker van.
wordt er trouwens terug een spandoek gemaakt die laat zien dat we terug toeleven naar de derby op 22/10?
Wij waren met de auto en geen combi regeling gezien
SV TILL I DIE

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Over de Veekaa
« Reactie #388 Gepost op: september 10, 2008, 05:19:32 pm »
Kunnen we dit topic sluiten: Heeft toch geen zin om over een bende laffaards te praten en die alleen zaken vernielt en kinderen en vrouwen en oudere mensen aanvalt, en op hun eigen supporters klopt.  En zo door dat topic tijd verliezen van onze dag.

Voetbaltalk terug graag.

Rafa

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #389 Gepost op: september 10, 2008, 05:26:50 pm »
Kunnen we dit topic sluiten: Heeft toch geen zin om over een bende laffaards te praten en die alleen zaken vernielt en kinderen en vrouwen en oudere mensen aanvalt, en op hun eigen supporters klopt.  En zo door dat topic tijd verliezen van onze dag.

Voetbaltalk terug graag.
Niemand is verplicht om dit topic te lezen. Als we dit topic weggooien, wordt er in 20 topics gepraat over KVK... En dat willen we zeker niet.

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: Over de Veekaa
« Reactie #390 Gepost op: september 10, 2008, 05:59:20 pm »
khoop dat ze in standard een grote pandoering krijgen waar ze niet goe van zijn. de vuile nekken. >:(

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Over de Veekaa
« Reactie #391 Gepost op: september 11, 2008, 11:54:11 am »
Moet toch kunnen, dergelijke humor. Leuk!

Laat ons ook gewoon eentje maken h?. "Supersize Me" is goed idee, maar dan beperk je je weer tot het uiterlijk van de trainer.

Jammer trouwens, dat die cartoons van Mink niet meer verschijnen. Iemand hier die het zien zitten om er weer een paar te maken?

Offline winterke

  • Leden
  • Berichten: 176
Re: Over de Veekaa
« Reactie #392 Gepost op: september 11, 2008, 12:43:38 pm »
Kortrijk combi naar ons? Daar ben ik toch nog niet zo zeker van hoor!
Volgens mij hebben ze dat nog nooit gehad... Waaom dan nu wel????
Het zijn een stelletjes lafaards! Hun niveau verlaagd niet met de dag maar met de minuut! Ze mogen zich aan een grote tegenreactie verwachten!!!!!

ons stadion is nu niet meteen het veiligste e. als ze echt willen kunnen ze zo aan onze supporters. hun bussen staan op nog geen 20m van waar er heeeel wat supporters van ons lopen dus risico is wel erg groot. tegenreactie?
Ja... Zo laten we het niet!
- One essevee!
- Tegen het moderne voetbal!
- vrijheid voor ultras!

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #393 Gepost op: september 11, 2008, 12:55:20 pm »
Kortrijk combi naar ons? Daar ben ik toch nog niet zo zeker van hoor!
Volgens mij hebben ze dat nog nooit gehad... Waaom dan nu wel????
Het zijn een stelletjes lafaards! Hun niveau verlaagd niet met de dag maar met de minuut! Ze mogen zich aan een grote tegenreactie verwachten!!!!!

ons stadion is nu niet meteen het veiligste e. als ze echt willen kunnen ze zo aan onze supporters. hun bussen staan op nog geen 20m van waar er heeeel wat supporters van ons lopen dus risico is wel erg groot. tegenreactie?
Ja... Zo laten we het niet!

jij bent een stoere jongen

Offline espa?ol

  • Leden
  • Berichten: 3
Re: Over de Veekaa
« Reactie #394 Gepost op: september 11, 2008, 12:55:31 pm »
@ winterke?

En vertel nu maar eens wat je precies van plan bent om te doen

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Over de Veekaa
« Reactie #395 Gepost op: september 11, 2008, 02:34:40 pm »
Kortrijk combi naar ons? Daar ben ik toch nog niet zo zeker van hoor!
Volgens mij hebben ze dat nog nooit gehad... Waaom dan nu wel????
Het zijn een stelletjes lafaards! Hun niveau verlaagd niet met de dag maar met de minuut! Ze mogen zich aan een grote tegenreactie verwachten!!!!!

ons stadion is nu niet meteen het veiligste e. als ze echt willen kunnen ze zo aan onze supporters. hun bussen staan op nog geen 20m van waar er heeeel wat supporters van ons lopen dus risico is wel erg groot. tegenreactie?
Ja... Zo laten we het niet!

jij bent een stoere jongen

Zo kennen we winterke e!! Maakt wel da je nie direct were voor den tv thuis moogt gaan zitten e :)
essevee till i die!!!

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Over de Veekaa
« Reactie #396 Gepost op: september 12, 2008, 11:35:26 am »
de 'flyer' heeft al de (lokale) media bereikt... http://nieuwsblad.typepad.com/waregem/2008/09/al-animositeit.html

da'k allyns nu nog 1 keer hoor zeggen dat de provocaties van ons komen...
we moeten hier zeker nie op reageren. ze moeten hun motivatie daar maar intern gaan zoeken... hein kan misschiens nu eens artikels hangen ivm de talrijke incidenten met hun 'supporters'.
wij moeten op het veld reageren.

Offline winterke

  • Leden
  • Berichten: 176
Re: Over de Veekaa
« Reactie #397 Gepost op: september 12, 2008, 12:57:34 pm »
je zal da wel zien... En ik een stoere jongen???? Hah :). Achgteraf zal je wel lachen ;)
- One essevee!
- Tegen het moderne voetbal!
- vrijheid voor ultras!

Offline winterke

  • Leden
  • Berichten: 176
Re: Over de Veekaa
« Reactie #398 Gepost op: september 12, 2008, 12:59:07 pm »
@ winterke?

En vertel nu maar eens wat je precies van plan bent om te doen

Naar verluidt zal hij voor de match uitgebreid zijn water maken tegen de auto van de trainer van KVK !  :D
Grapjas
- One essevee!
- Tegen het moderne voetbal!
- vrijheid voor ultras!

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #399 Gepost op: september 12, 2008, 01:15:04 pm »
de 'flyer' heeft al de (lokale) media bereikt... http://nieuwsblad.typepad.com/waregem/2008/09/al-animositeit.html

da'k allyns nu nog 1 keer hoor zeggen dat de provocaties van ons komen...
we moeten hier zeker nie op reageren. ze moeten hun motivatie daar maar intern gaan zoeken... hein kan misschiens nu eens artikels hangen ivm de talrijke incidenten met hun 'supporters'.
wij moeten op het veld reageren.

Provocatie, provocatie, jongens toch. Dat is gewoon grappig en dat moet zeker en vast kunnen. Mink heeft dit vorig jaar ook een aantal keer gedaan en dat was ook heel erg grappig. Zoiets hoort bij het voetbal en is volledig in de geest van de sportieve rivaliteit die er moet zijn! Dat hoort er gewoon bij, het is aan ons om ook zoiets ludieks te verzinnen.