Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 923310 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Over de Veekaa
« Reactie #540 Gepost op: oktober 24, 2008, 09:14:17 am »
Vandaag een gans artikel in de krant van West-Vlaanderen over het vernieuwde Guldensporenstadion. Wat blijkt: het vak voor de bezoekers kan maximaal plaats bieden aan 889 supporters. Niet meer en niet minder. De tribune achter het doel waar vroeger de bezoekers zaten, wordt volledig voorbehouden voor KVK-supporters.


Klopt, maar kheb al links en rechts vernomen dat Essevee xtra plaatsen zou krijgen... We zullen ongetwijfeld later meer horen hierover.


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #541 Gepost op: oktober 24, 2008, 09:14:53 am »
Vandaag een gans artikel in de krant van West-Vlaanderen over het vernieuwde Guldensporenstadion. Wat blijkt: het vak voor de bezoekers kan maximaal plaats bieden aan 889 supporters. Niet meer en niet minder. De tribune achter het doel waar vroeger de bezoekers zaten, wordt volledig voorbehouden voor KVK-supporters.

Zo dom voor de bezoekers, vroeger was dit echt een van de beste verplaatsingen van Belgi? geweest!

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Over de Veekaa
« Reactie #542 Gepost op: oktober 24, 2008, 10:11:54 am »
Vandaag een gans artikel in de krant van West-Vlaanderen over het vernieuwde Guldensporenstadion. Wat blijkt: het vak voor de bezoekers kan maximaal plaats bieden aan 889 supporters. Niet meer en niet minder. De tribune achter het doel waar vroeger de bezoekers zaten, wordt volledig voorbehouden voor KVK-supporters.

Zo dom voor de bezoekers, vroeger was dit echt een van de beste verplaatsingen van Belgi? geweest!

Idd spijtige zaak, was het enige pluspunt aan heel heule.  Zoals met de beker dat volledige vak nokvol (2200 plaatsen ofzo) en wat een sfeer en achter het doel.

Nu zitten we ergens in een hoekske gestoken.

Een groot vak volledig voor de bezoekers achter het doel, is gewoon het beste dat je kunt hebben.  JE WEET WEL WAAROM. http://nl.youtube.com/watch?v=dQ_8GasgrLU
Was een thuismatch voor ons.

canard

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #543 Gepost op: oktober 24, 2008, 11:12:39 am »
Mo mannekes toch. Allemaal goed en wel ? maar een thuismatch?
Laat mij niet lachen ? van gans de match jullie miskiens 2 keer gehoord, en dan nog.
Het kinderkoor van essevee kan bijlange nie op tegen ons en da weetje maar al te goed. Jaloezie is weer groot aan de boerenkant. Swat ik wil bijlange niet uitdagen maar blijf aub wel een beetje eerlijk ?.
We zullen zien op 23 november wat jullie te bieden hebben.

Offline clercqie

  • Leden
  • Berichten: 479
    • Colono Boys
Re: Over de Veekaa
« Reactie #544 Gepost op: oktober 24, 2008, 11:25:44 am »
Mo mannekes toch. Allemaal goed en wel ? maar een thuismatch?
Laat mij niet lachen ? van gans de match jullie miskiens 2 keer gehoord, en dan nog.
Het kinderkoor van essevee kan bijlange nie op tegen ons en da weetje maar al te goed. Jaloezie is weer groot aan de boerenkant. Swat ik wil bijlange niet uitdagen maar blijf aub wel een beetje eerlijk ?.
We zullen zien op 23 november wat jullie te bieden hebben.
We kunnen niet veel te bieden hebben als we maar 899 kaarten krijgen...
Wij hebben jullie ook niet gehoord hoor tijdens de match , behalve na de match...
Als je zelf zingt hoor je elkaar niet!!!! Iemand die centraal in de hoofdtribune zat moet daarover oordelen...

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Over de Veekaa
« Reactie #545 Gepost op: oktober 24, 2008, 11:33:34 am »
Het kinderkoor van essevee kan bijlange nie op tegen ons en da weetje maar al te goed. Jaloezie is weer groot aan de boerenkant. Swat ik wil bijlange niet uitdagen maar blijf aub wel een beetje eerlijk ?.
We zullen zien op 23 november wat jullie te bieden hebben.

jaloezie? op bellegem zonder palmares. don't think so....
tjah de jaloezie zal zondag wel van jullie tronies gedropen hebben... LOL!

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.264
Re: Over de Veekaa
« Reactie #546 Gepost op: oktober 24, 2008, 12:24:48 pm »
1) Ik lees hier 23 november?! Ik vind dit nergens terug (onze website niet, die van KVK niet, k vraag me af waar men dan die info haalt?
2) Extra plaatsen voor Essevee!? "Ik heb dat horen waaien..." Man: BRON VERMELDEN (voor de 59 ste keer!). Hoop je het? Of weet je het? Groot verschil, h?!
3) Als wij maar 899 plaatsen krijgen, gaan er een hoop Esseveefans in KVK-vakken zitten en is er zeker ambras! Resultaat: ik verwacht een combiregeling, waarbij alle "losse" SV-fans (zoals ik) ongetwijfeld kiezen voor de zittribune achter de goal.

4) Moraal van het verhaal: 2200 plaatsen voor de bezoekers is inderdaad misschien teveel om telkens vol te krijgen, maar je moet eens zien hoeveel kaarten er nu voor hun fans ineens bijkomen (wetende dat de tribune achter de goal voor de bezoekers was en de nieuwe nog niet in gebruik was): daar zit geen enkele abonnee! Denken ze nu echt dat ze dit telkens vol gaan krijgen? Neen, dus! Ze nemen enkel risico's daar de bezoekers veel plaatsen af te nemen (het allerkleinste bezoekersvak van eerste klasse!) en ervoor te zorgen dat ze ambras gaan krijgen, let op mijn woorden!

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #547 Gepost op: oktober 24, 2008, 01:23:07 pm »
Mo mannekes toch. Allemaal goed en wel ? maar een thuismatch?
Laat mij niet lachen ? van gans de match jullie miskiens 2 keer gehoord, en dan nog.
Het kinderkoor van essevee kan bijlange nie op tegen ons en da weetje maar al te goed. Jaloezie is weer groot aan de boerenkant. Swat ik wil bijlange niet uitdagen maar blijf aub wel een beetje eerlijk ?.
We zullen zien op 23 november wat jullie te bieden hebben.
mods smijt dat scum er maar af :)

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Over de Veekaa
« Reactie #548 Gepost op: oktober 24, 2008, 02:52:16 pm »
Mo mannekes toch. Allemaal goed en wel ? maar een thuismatch?
Laat mij niet lachen ? van gans de match jullie miskiens 2 keer gehoord, en dan nog.
Het kinderkoor van essevee kan bijlange nie op tegen ons en da weetje maar al te goed. Jaloezie is weer groot aan de boerenkant. Swat ik wil bijlange niet uitdagen maar blijf aub wel een beetje eerlijk ?.
We zullen zien op 23 november wat jullie te bieden hebben.
mods smijt dat scum er maar af :)

Haha die gelooft zich zelf.

Kortrijk geen verleden, zelfs de 3 jaar wat z waregem gedaan heeft hebben ze nog niet verwezenlijkt in hun volledige bestaan.

En qua volk altijd moeten onderdoen.  Voetbal leeft er niet, heeft er nooit geleefd en zal er nooit leven.

FACE IT, FRUSTRO kortrijk man.

En nu van ons forum en vlug, hop, hop, ga maar naar papa HEIN.

Bart

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #549 Gepost op: oktober 24, 2008, 04:29:03 pm »
Vandaag een gans artikel in de krant van West-Vlaanderen over het vernieuwde Guldensporenstadion. Wat blijkt: het vak voor de bezoekers kan maximaal plaats bieden aan 889 supporters. Niet meer en niet minder. De tribune achter het doel waar vroeger de bezoekers zaten, wordt volledig voorbehouden voor KVK-supporters.


Klopt, maar kheb al links en rechts vernomen dat Essevee xtra plaatsen zou krijgen... We zullen ongetwijfeld later meer horen hierover.

Harald, 't is te hopen h?.
KV Mechelen krijgt alvast maar 889 tickets.

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: Over de Veekaa
« Reactie #550 Gepost op: oktober 24, 2008, 04:36:14 pm »
van een ander forum geplukt
hilarisch hoe ze daar over den dikke denken


Onze beste transfer is, zoals ik juni al postte, de contractverlenging van Hein VHZB gebleken : die gast is geboren om toptrainer te worden : tactisch een kraan, maar vooral communicatief en motiverend : maakt elke speler beter dan hij is ... hou hem in het oog, Club Brugge, Rode Duivels en dan Ajax : ik zie het hem doen .

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Over de Veekaa
« Reactie #551 Gepost op: oktober 24, 2008, 04:58:38 pm »
van een ander forum geplukt
hilarisch hoe ze daar over den dikke denken


Onze beste transfer is, zoals ik juni al postte, de contractverlenging van Hein VHZB gebleken : die gast is geboren om toptrainer te worden : tactisch een kraan, maar vooral communicatief en motiverend : maakt elke speler beter dan hij is ... hou hem in het oog, Club Brugge, Rode Duivels en dan Ajax : ik zie het hem doen .

Soort marginale sekte daar.  Met Hein als leider.  Die iedereen brainwasht met ophelderingen over zijn eigenste persoon.  Ze zien hem ook wereldkampioen worden in de handbal, en een leiderspositie in het dreamteam basket. Daarnaast, zal hij nog schoonspringen doen. Een kortrijkzaan brainwashes is niet moeilijk denk ik.


Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Over de Veekaa
« Reactie #552 Gepost op: oktober 24, 2008, 05:10:52 pm »
De wedstrijd tussen Kortrijk en SVZW is verplaatst naar zondag 23 november om 18u.

Bron: SVZW.be


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

svzw sup

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #553 Gepost op: oktober 24, 2008, 07:07:56 pm »
jah lap kan al niet meer gaan. Altijd het zelfde met dat klote belgacom, kunnen dien mannen da nu nie eens voor het seizoen allemaal schoon regelen?

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: Over de Veekaa
« Reactie #554 Gepost op: oktober 24, 2008, 08:04:39 pm »
ik ga zeker. ik wil die vuile nekken van kutrijk op hun bek zien gaan. en nekeer goe lachen met hein van hazelip. ;D

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.264
Re: Over de Veekaa
« Reactie #555 Gepost op: oktober 24, 2008, 08:52:29 pm »
"Ga zeker". Ik wil dit ook, maar euch...sorry als ik zaag maar ik wil o zoooo graag eens een duidelijk antwoord op de vraag: "Kan je in vvk kaarten kopen bij vb Colono Boys", ook al ben je GEEN lid en ga je "los" naar Kortrijk? (ik wil me anders gerust ergens lid maken, als t dat maar is!). Moeskroen heeft vanavond ook geen combi, en toch is het vak op voorhand uitverkocht! Kan ook moeilijk geloven dat Moeskroen 18 bussen zal vullen, dus hebben er velen op voorhand een kaart gekocht, en gaan ze met de auto! Kan dit bij ons ook? Bij de beker kan dit wel (op het onthaal). Competitie niet, toch vreemd? Of wel?  ::)

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Over de Veekaa
« Reactie #556 Gepost op: oktober 24, 2008, 08:56:40 pm »
Mo mannekes toch. Allemaal goed en wel ? maar een thuismatch?
Laat mij niet lachen ? van gans de match jullie miskiens 2 keer gehoord, en dan nog.
Het kinderkoor van essevee kan bijlange nie op tegen ons en da weetje maar al te goed. Jaloezie is weer groot aan de boerenkant. Swat ik wil bijlange niet uitdagen maar blijf aub wel een beetje eerlijk ?.
We zullen zien op 23 november wat jullie te bieden hebben.


meer dan jullie op het veld en naast het veld al jaren. tot dan
essevee till i die!!!

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #557 Gepost op: oktober 25, 2008, 01:25:31 pm »
ik ga zeker. ik wil die vuile nekken van kutrijk op hun bek zien gaan. en nekeer goe lachen met hein van hazelip. ;D

Vergeet er ook niet bij te vertellen dat je weer om het ontslag van Dury gaat vragen indien we daar zouden verliezen.

Offline tackie81

  • Leden
  • Berichten: 106
Re: Over de Veekaa
« Reactie #558 Gepost op: oktober 25, 2008, 02:00:52 pm »
Moet een administrator niet wat minder stoken op zijn eigen forum?

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Over de Veekaa
« Reactie #559 Gepost op: oktober 25, 2008, 02:57:44 pm »
Moet een administrator niet wat minder stoken op zijn eigen forum?

Hij uit enkel de mening van vele forumgangers!


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"