Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 923239 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline Powerslave

  • Leden
  • Berichten: 285
  • Beer gangster
Re: Over de Veekaa
« Reactie #580 Gepost op: oktober 26, 2008, 10:46:49 pm »
889 plaatsen krijgen jullie. Reken er maar niet op dat jullie meer krijgen.
Slekke ge moe nie zeevren  :P

Online Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.029
Re: Over de Veekaa
« Reactie #581 Gepost op: oktober 26, 2008, 10:49:41 pm »
889 plaatsen krijgen jullie. Reken er maar niet op dat jullie meer krijgen.

Dan zullen die andere 1000 gegadigden in de KVK vakken moeten komen zitten.  Plaats zat !
Inderdaad 889 plaatjes ter beschikking en niets meer voor ons, tenzij je natuurlijk tussen de Kvk-supporters wil gaan zitten. Van die 889 zijn de meeste al op voorhand bestemd voor erkende supporterlokalen, dus 'los' een kaartje vinden wordt moeilijk vrees ik... Heb wel horen waaien dat er een alternatief gepland zou zijn in het Regeboogstadion voor iedere supporter die geen kaartje kan bemachtigen voor 23 november...

Offline delphine

  • Leden
  • Berichten: 319
Re: Over de Veekaa
« Reactie #582 Gepost op: oktober 27, 2008, 08:15:48 am »
dat zou geen slecht idee zijn,ik denk da je maar best niet met kinderen na kvk trekt,ik denk toch da er daar brokken gaan vallen zulle !

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Over de Veekaa
« Reactie #583 Gepost op: oktober 27, 2008, 09:15:56 am »
Als ik geen ticket kan bemachtigen dan overweeg ik wel om mij daar achter de goal te gaan zetten hoor, wil die match  niet missen!

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #584 Gepost op: oktober 27, 2008, 09:17:32 am »
Als ik geen ticket kan bemachtigen dan overweeg ik wel om mij daar achter de goal te gaan zetten hoor, wil die match  niet missen!
Baja das gewoon ff op de tanden bijten, als Essevee scoort of wint :)

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.264
Re: Over de Veekaa
« Reactie #585 Gepost op: oktober 27, 2008, 09:28:48 am »
Die blazen van KVK denken echt dat ze hun "kot" vol met eigen supporters gaan krijgen voor op 23 november! Tegen Moeskroen kostte een ticket 5 euro, maar die prijs was juist de reden voor dat volle huis (maar dat besef gaan hun intellectuele capaciteiten te boven). In die nieuwe tribune en in die achter de goal zitten welgeteld "0" abonnees! Ik voorspel tegen ons een halflege tribune achter de goal! Ik verwacht ook trouwens een combiregeling naar KVK (als ze herrie willen vermijden). En heel veel SV-fans in Kortrijkse vakken (vooral de zittribune achter de goal). Sorry, maar ze hebben het zelf gezocht! Punt andere lijn! Wacht maar tot RSCA en FCB naar Kortrijk moeten, zelfde scenario, relletjes en de ene boete na de andere voor de VK. (professioneel werken heet dat dan!).

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Over de Veekaa
« Reactie #586 Gepost op: oktober 27, 2008, 10:27:57 am »
Het zal tijd werden dat er eens wat duidelijk komt i.v.m. de tickets voor in Kortrijk!
DA is iedereen wat gerust!
Ik hoop dat ik kan gaan, maar ik vrees ervoor(ben niet aangesloten bij supportersclub)
Dat zou dan redelijk belachelijk zijn aangezien dit de dichste verplaatsing is, en ik alle andere wel al heb meegemaakt!
Dit geldt ook voor andere su^pporters

http://www.colonoboys.be/lidworden.htm

Houdt niets in, en je bent de rest van het seizoen verzekerd van een plaatsje. Think about it ;)

het is combi naar kortrijk dus moet iedereen die meewil lid zijn bij een lokaal!
essevee till i die!!!

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Over de Veekaa
« Reactie #587 Gepost op: oktober 27, 2008, 10:30:20 am »
dat zou geen slecht idee zijn,ik denk da je maar best niet met kinderen na kvk trekt,ik denk toch da er daar brokken gaan vallen zulle !

dat is idd waar als wij gepasseert zullen zijn mogen ze al beginnen met restauratiewerken aan hun nieuwe tribune :) :) :)
essevee till i die!!!

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Over de Veekaa
« Reactie #588 Gepost op: oktober 27, 2008, 10:43:52 am »
Zullen er velen plaatsnemen in de vakken van de thuisploeg me dunkt.  899 kaareten slechts, voor de beker zaten we er verdomme met 2200.

Plaats zat daar toch bij de bezoekers, die buiten tegen moeskroen nog geen 5000 man kunnen halen.  Kortrijk eraan!  Dikke HEIN!  En allemaal oes klakskes aan natuurlijk.

Offline Tjompe

  • Leden
  • Berichten: 290
  • Motherfucker from hell
Re: Over de Veekaa
« Reactie #589 Gepost op: oktober 27, 2008, 11:40:28 am »
889 kaartjes, ik vond dat een raar getal en heb dan maar een onderzoek ingesteld. Blijkt dat dikke hein die avond geschorst is en de match vanuit de tribune moet volgen. Indien dit niet zo was gingen we 900 kaarten krijgen!

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Over de Veekaa
« Reactie #590 Gepost op: oktober 27, 2008, 11:43:44 am »
Om alvast wat duidelijkheid te scheppen:

Volgende week dinsdag is er vergadering van de supportersraad en daar zal oa de wedstrijd op krotrijk besproken worden.

Wat ik nu al kan zeggen is dat mensen die geen lid zijn bij een erkend lokaal, ook geen kaarten kunnen bekomen voor de bezoekersvakken. Er geldt een combiregeling + er zijn slechts tss de 8 ? 900 kaarten voor ons beschikbaar. Die zullen verdeeld worden over de verschillende lokalen, volgens de aanwezigheden op andere verplaatsingen. Maw: de trouwste/actiefste lokalen zullen over meer kaarten kunnen beschikken. Hiervoor zal een verdeelsleutel gehanteerd worden. Dit is volgens ons de meest logische en meest faire manier van werken.

Meer info volgt volgende week!


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: Over de Veekaa
« Reactie #591 Gepost op: oktober 27, 2008, 01:00:53 pm »
gwn schandalig dat er maar 900 kaarten zijn! kortrijk zorgt er zo voor dat er nog meer rellen zullen zijn, wacht maar tot gent, brugge, genk, anderlecht kome...

Boer Boerie

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #592 Gepost op: oktober 27, 2008, 03:40:05 pm »
Ik roep op om ni te gaan :-)
Alle caf?s van Waregem hebben zowat Btv.
Zo steun je de eigen horeca en kunnen die van Kotrijk zelfs sfeer maken
en proberen hun kippehok op te vullen.  Hou er rekening mee dat de onderste rij
NIETS ziet wegens te hoge platen voor uw neus :-).
Ik zag ze tegen Moeskroen op tv en blijkbaar viel het de commentator op
dat Moeskroen bij momenten meer lawaai maakte dan de thuisdinges.

Offline athos

  • Leden
  • Berichten: 476
Re: Over de Veekaa
« Reactie #593 Gepost op: oktober 27, 2008, 03:44:33 pm »
Ik roep op om ni te gaan :-)
Alle caf?s van Waregem hebben zowat Btv.
Zo steun je de eigen horeca en kunnen die van Kotrijk zelfs sfeer maken
en proberen hun kippehok op te vullen.  Hou er rekening mee dat de onderste rij
NIETS ziet wegens te hoge platen voor uw neus :-).
Ik zag ze tegen Moeskroen op tv en blijkbaar viel het de commentator op
dat Moeskroen bij momenten meer lawaai maakte dan de thuisdinges.
Dat vind ik dan ook maar goeikoop, gwn nie gaan, iedereen wil toch gaan kijken naar KVK - SVZW ?

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #594 Gepost op: oktober 27, 2008, 03:57:30 pm »
Let it be a lesson. Vorig jaar kregen we meer dan 2200 plaatsen, dat is abnormaal veel. Voor zover ik weet moet een club 5% van de totale capaciteit van diens stadion vrij laten voor de bezoekende fans. In de Beker van Belgi? waren we waarschijnlijk met zo'n 2400 fans in Kortrijk, wat bijna een derde van het totaal aantal toeschouwers was. De capaciteit van hun stadion momenteel is zo'n 10.000 dacht ik, en 5% van 10.000 is volgens mij nog steeds 500 - ze bieden ons een kleine 1000 tickets aan. We hebben eigenlijk geen reden tot klagen, we zijn alleen v??l te verwend geweest vorig seizoen in de Beker. Het enige wat mij wel (terecht) stoort (denk ik), is dat wij 1500 tickets aanbieden in een stadion dat zo'n 1500 plaatsen minder telt dan dat van Kortrijk, wat niet bepaald correct lijkt/is. Maar dan kan je zeggen dat ons uitvak, hoeveel plaatsen het ook telt, vrij armtierig is in vergelijking met de nieuwe tribune op Kortrijk. En dat is een understatement (behalve de zitplaatsen op de nieuwe tribune).

Hoe dan ook, krijgen we 900 tickets dan is het gewoon voor de rappe. Voor hen die niet bij een fanclub zijn aangesloten (en voor hen die alleen de 'mooie' verplaatsingen doen), let it be a lesson. De fans die ook naar pakweg Tubeke en Westerlo trekken krijgen hier voorrang, en wat mij betreft is dat niet meer dan normaal, terecht, en verdiend. Iedereen naar Kortrijk!

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Over de Veekaa
« Reactie #595 Gepost op: oktober 27, 2008, 04:05:18 pm »
Mensen die geen ticket hebben, zorg gewoon dat je bij thuisploeg zit. desnoods spreek je hier een welbepaald vak af. zodanig dat alle svzw-supporters toch nog in blok zitten bij de thuis aanhang  ;)

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Over de Veekaa
« Reactie #596 Gepost op: oktober 27, 2008, 04:27:45 pm »
Ik roep op om ni te gaan :-)

Kortrijk away "voor de buis"?

Duuuuuhhh.

Als mijn vrouw niet net aan het bevallen is, ben ik daar! That's for sure!

"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline skalle p

  • Leden
  • Berichten: 360
Re: Over de Veekaa
« Reactie #597 Gepost op: oktober 27, 2008, 05:02:12 pm »
flauw excuus kartouch ! wat er ook mag gebeuren, je moet er zijn

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Over de Veekaa
« Reactie #598 Gepost op: oktober 27, 2008, 05:27:54 pm »
flauw excuus kartouch ! wat er ook mag gebeuren, je moet er zijn

Ik hoop dat dat sarcastisch bedoelt is...

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Over de Veekaa
« Reactie #599 Gepost op: oktober 27, 2008, 05:39:08 pm »
Ik was zowiezo al van plan om tussen de kvk'ers te zitten, dus voor mij geen probleem.
Als jullie er met 889 nog altijd goed hoorbaar zijn (beter dan kvk?) dan is dat een grotere prestatie dan als je dat met 2200 doet, en dat zal jullie nog lukken ook  :)