Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 922553 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Over de Veekaa
« Reactie #600 Gepost op: oktober 27, 2008, 05:41:49 pm »
Mensen die geen ticket hebben, zorg gewoon dat je bij thuisploeg zit. desnoods spreek je hier een welbepaald vak af. zodanig dat alle svzw-supporters toch nog in blok zitten bij de thuis aanhang  ;)

Neem dan maar een vak op de tribune achter de goal, Welk vak dat is weet ik niet!
Ik zie alleen op de Site van Kutrijk dat wij bij toppers staan en dat zitplaatsen 20? kosten!

Offline delphine

  • Leden
  • Berichten: 319
Re: Over de Veekaa
« Reactie #601 Gepost op: oktober 27, 2008, 06:12:50 pm »
ik ben precies niet goed mee met al jullie uitleg hier : als je nu bij de kvkers wenst te zitten,waar koop je dan je ticket ?

Rafa

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #602 Gepost op: oktober 27, 2008, 06:51:46 pm »
ik ben precies niet goed mee met al jullie uitleg hier : als je nu bij de kvkers wenst te zitten,waar koop je dan je ticket ?

Alleszins niet in het onthaal van Zulte Waregem he... Lijkt wel alsof iedereen hier de voorkeur geeft aan een plaats tussen de KVK'ers ? Probeer toch eerst in het bezoekersvak te geraken als je van plan bent actief te supporteren... Volgende week dinsdag is er supportersraad en weten we meer over de verdeling van de tickets.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #603 Gepost op: oktober 27, 2008, 06:55:22 pm »
via mijn supportersclub probeer ik alvast mee te raken naar krotrijk. als dat niet zou lukken, dan kijk ik wel ergens in waregem naar belgacom tv. wat ik zeker niet zou doen , is bij kutrijk te zitten . in gelijk welk resultaat krijg je bij actief supporter gegarandeerd problemen  (tenzij misschien bij 0-0 ... )

Offline skalle p

  • Leden
  • Berichten: 360
Re: Over de Veekaa
« Reactie #604 Gepost op: oktober 27, 2008, 06:56:21 pm »
je gaat in neutrale kledij (kleuren) naar de loketten als zogezegde thuissupporter en koopt ter plaatse een ticket als kvk supporter.  In een stadion dat niet uitverkocht is op voorhand (of door abo's) lukt dat zonder probleem. natuurlijk ga je een groot probleem hebben om uw "nek" te camoufleren , want het is niet evident om als dikkenek aan het loket te verschijnen. meschien ne keer informeren bij verhuur van carnavalkledij ? ook nen handigen tip is om bij de doelpunten van SVZW niet al te uitbundig te reageren zodoende geen petatten tegen uw peer te krijgen ! veel succes en leute alvast.

Offline delphine

  • Leden
  • Berichten: 319
Re: Over de Veekaa
« Reactie #605 Gepost op: oktober 27, 2008, 07:18:43 pm »
merci rafa ! ;)

nee nee,ik zit nie bij die kortrijkse dikken nekken zulle,ma ik ben nergens lid in een lokaal,vandaar nog eens de vraag hoe het dan juist zit(ga nooit op verplaatsing,ma da is nu niet zover,en ik wil het spektakel niet missen !)

nog een vraagske : als we naar den anderlecht moeten,wil ik mijn viend verrassen er eens naartoe te gaan,hij is supp.van and.,ik moet dan vb. na de klauwaert gaan om tickets ?

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: Over de Veekaa
« Reactie #606 Gepost op: oktober 27, 2008, 07:57:34 pm »
merci rafa ! ;)

nee nee,ik zit nie bij die kortrijkse dikken nekken zulle,ma ik ben nergens lid in een lokaal,vandaar nog eens de vraag hoe het dan juist zit(ga nooit op verplaatsing,ma da is nu niet zover,en ik wil het spektakel niet missen !)

nog een vraagske : als we naar den anderlecht moeten,wil ik mijn viend verrassen er eens naartoe te gaan,hij is supp.van and.,ik moet dan vb. na de klauwaert gaan om tickets ?
als u vriend graag bij zulte waregem zit wel... anderlecht is wss combi dan moet je verplicht met de bus mee, dus word je best ergens lid :)

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #607 Gepost op: oktober 27, 2008, 08:09:15 pm »
Nog een vraagske: is het mogelijk om m??r dan 1 ticket af te halen met 1 lidkaart?

Offline tvdb

  • Leden
  • Berichten: 127
Re: Over de Veekaa
« Reactie #608 Gepost op: oktober 27, 2008, 08:11:21 pm »
ff vraagske: als bv supporters van brugge bij ons in de thuisvakken zitten en ze worden buitengegooid.. worden die dan toevallig in vak van de bezoekers gezet..anders nog een ideetje :D

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Over de Veekaa
« Reactie #609 Gepost op: oktober 27, 2008, 08:12:23 pm »
Nog een vraagske: is het mogelijk om m??r dan 1 ticket af te halen met 1 lidkaart?

Ja, je kan tot 3 tickets per lidkaart krijgen geloof ik.


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #610 Gepost op: oktober 27, 2008, 08:14:59 pm »
Nog een vraagske: is het mogelijk om m??r dan 1 ticket af te halen met 1 lidkaart?

Ja, je kan tot 3 tickets per lidkaart krijgen geloof ik.
Ok, merci

Offline delphine

  • Leden
  • Berichten: 319
Re: Over de Veekaa
« Reactie #611 Gepost op: oktober 27, 2008, 08:19:51 pm »
sorry,ma hoeveel kost zo'n lidkaart dan ?

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: Over de Veekaa
« Reactie #612 Gepost op: oktober 27, 2008, 08:46:50 pm »
Heb het eigenlijk meer voor treincombi's...  :-\

Rafa

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #613 Gepost op: oktober 27, 2008, 11:28:43 pm »
sorry,ma hoeveel kost zo'n lidkaart dan ?

Voor 5 euro ben je ingeschreven bij een supporterslokaal. Meer info op www.colonoboys.be/lidworden.htm

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Over de Veekaa
« Reactie #614 Gepost op: oktober 28, 2008, 08:04:51 am »
Heb het eigenlijk meer voor treincombi's...  :-\

Als tie daar voor de deur stopt ik ook :) maar....
essevee till i die!!!

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Over de Veekaa
« Reactie #615 Gepost op: oktober 28, 2008, 08:11:44 am »
Ook schoon artikelke : http://www.voetbalkrant.com/index.php?comp=1&menu=Nieuws&pag=Lezen&nieuws=222628
Vooral daar waar staat dat de eigen groep stewards werden aangevuld met collega's van bruhhe en Zulte Waregem... Rarara, wie is dan degene die de voorzitter van de veekaa niet doorliet denkt ge?
Woehahaha !!!  ;D

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: Over de Veekaa
« Reactie #616 Gepost op: oktober 28, 2008, 09:01:39 am »
Ook schoon artikelke : http://www.voetbalkrant.com/index.php?comp=1&menu=Nieuws&pag=Lezen&nieuws=222628
Vooral daar waar staat dat de eigen groep stewards werden aangevuld met collega's van bruhhe en Zulte Waregem... Rarara, wie is dan degene die de voorzitter van de veekaa niet doorliet denkt ge?
Woehahaha !!!  ;D

dat gebeurt dikwijls hoor
dat onze stewards dienst doen op bv KVK
omgekeerd denk ik niet
ook op andere velden zijn mensen van ons actief
bv op de heizel voor Belgi? - Spanje waren er ook aanwezig

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Over de Veekaa
« Reactie #617 Gepost op: oktober 28, 2008, 10:28:48 am »
Heb het eigenlijk meer voor treincombi's...  :-\

Sup?rjood, er is al eens een treincombi georganiseerd in het verleden voor jullie. Is niet zo goed afgelopen... ;)

Offline delphine

  • Leden
  • Berichten: 319
Re: Over de Veekaa
« Reactie #618 Gepost op: oktober 28, 2008, 10:44:51 am »
merci voor de uitleg rafa ! ;)

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.262
Re: Over de Veekaa
« Reactie #619 Gepost op: oktober 28, 2008, 11:10:52 am »
Als je als niet KVK'er in de thuisvakken plaatsneemt, en je uit je sympathie voor SVZW...heb je direct stadionverbod, wegens het niet respecteren van de combiregeling. Geloof me, als je daar alleen zit (ik maakte het ooit mee in de doorregende supercup op RSCA, waar ik en mijn pa alleen tussen de thuisfans zaten) valt dat best mee. Maar  zit je met pakweg 200 SVZW'ers samen achter de goal, is de verleiding groot (is een heel natuurlijke reactie) om mee te doen met dat uitvak dat vlak naast jou zal zitten/staan! Vergeet ook niet dat je het stadion binnen en vooral nog buitenmoet langs de KVK-kop. Je kan hier nu stoer doen, enzo...maar zie de feiten onder ogen. Combi is combi, punt uit! Wat me wel stoort (mateloos, zelfs). De Waregemse politie zal KVK geen combi geven op 18 april! Die kunnen weer lekker treinen en amok maken rondom het Pand! Al eens een bezoekende combi in Waregem meegemaakt? Ik alvast niet! 2 maten en 2 gewichten, toch?