Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 923260 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline elarto

  • Leden
  • Berichten: 104
Re: Over de Veekaa
« Reactie #760 Gepost op: november 13, 2008, 04:27:44 pm »
Hij hoopt dat we in hun vakken zitten...

Maar is dit dan omdat hij ons zogezegd een pak slaag kan geven of is het omdat hij bang is dat het anders een leeg vak wordt? :p

svzw sup

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #761 Gepost op: november 13, 2008, 04:35:00 pm »
Jongens jongens, negeren die mannen. Nie terug provoceren ;)

Offline deuce

  • Leden
  • Berichten: 8
Re: Over de Veekaa
« Reactie #762 Gepost op: november 13, 2008, 05:10:58 pm »
Ach kom, wat staat er in mijn bericht van uitlokking. Ik antwoord alleen op jullie posten. hahahaha onnozelaarke.
« Laatst bewerkt op: november 13, 2008, 05:15:16 pm door deuce »

Offline Eugene

  • Leden
  • Berichten: 405
Re: Over de Veekaa
« Reactie #763 Gepost op: november 13, 2008, 05:16:30 pm »
Deuce,regel maar 'n kaartje voor mij. 'k Zou graag weten of de Waregem-aanhang goed of heel goed hoorbaar is in jullie spionkop. Weet wel dat de elementaire beleefdheid zegt dat diegene die inviteert, ook betaald...
U zult zien dat ik geen pak slaag zal krijgen, zelfs niet 1 tik. Ik zal me namelijk rustig houden en mij beheersen. 2 woorden waar menig KVK-supporter nog nooit van gehoord heeft.

Offline Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.029
Re: Over de Veekaa
« Reactie #764 Gepost op: november 13, 2008, 05:30:49 pm »
Neen geachte heren, de gezangen kwamen er omdat we volledig klaar voor zijn om jullie te ontvangen.

Indien jullie willen wil ik gerust kijken voor jullie kaarten in onze vakken. Vergeet niet dat jullie het dan zelf zoeken als jullie een pak slaag zullen krijgen. Uitlokking heet dit dan.

Hopelijk hebben jullie de ballen om bij ons te komen zitten (o ja, tal van onze supps gaan zeker in tribune, het vroegere bezoeksvak, plaatsnemen). Kan nog leuk worden dan.

Herkend gaan jullie zeker worden, succes farmer vrienden. Tot de 23ste.

groeten
K'hoor het u allemaal graag zeggen... Blaffende honden bijten namelijk niet...

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Over de Veekaa
« Reactie #765 Gepost op: november 13, 2008, 05:47:19 pm »
Vul gij maar gerust onze tribunes allemaal, het geld komt toch maar mooi in onze zakken terecht.
En ik heb nog nooit iemand aangevallen en ben dit ook niet van plan (slaat op essevee07 zijn post in het andere topic)

dan hebben jullie weer eens wat centjes om de internetaansluiting van Heintje te betalen... de winterstop komt eraan dus zal wel op zoek zijn naar een transfer.

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: Over de Veekaa
« Reactie #766 Gepost op: november 13, 2008, 06:20:11 pm »
Wat me opviel is dat de uittribune nu vlak achter de dug-out is, dus aanwijzingen kunnen we rechtstreeks aan Dury doorgeven :P

Offline skalle p

  • Leden
  • Berichten: 360
Re: Over de Veekaa
« Reactie #767 Gepost op: november 13, 2008, 06:52:26 pm »
Heintje vroeg om drainage van het veld.......geef hem gewoon een rietje, stop dat in het gras, en Heintje haal ne keer diep adem......de rest kennen we wel zeker ? kurkdroge grasmat tegen zeundag en acht dagen !

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Over de Veekaa
« Reactie #768 Gepost op: november 13, 2008, 08:02:07 pm »
Neen geachte heren, de gezangen kwamen er omdat we volledig klaar voor zijn om jullie te ontvangen.

Indien jullie willen wil ik gerust kijken voor jullie kaarten in onze vakken. Vergeet niet dat jullie het dan zelf zoeken als jullie een pak slaag zullen krijgen. Uitlokking heet dit dan.

Hopelijk hebben jullie de ballen om bij ons te komen zitten (o ja, tal van onze supps gaan zeker in tribune, het vroegere bezoeksvak, plaatsnemen). Kan nog leuk worden dan.

Herkend gaan jullie zeker worden, succes farmer vrienden. Tot de 23ste.

groeten

Dus dat veld vinden jullie normaal en volledig klaar?  ::) Ze zouden dit echt moeten verbieden in eerste klasse..

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Over de Veekaa
« Reactie #769 Gepost op: november 13, 2008, 08:32:56 pm »
Heintje vroeg om drainage van het veld.......geef hem gewoon een rietje, stop dat in het gras, en Heintje haal ne keer diep adem......de rest kennen we wel zeker ? kurkdroge grasmat tegen zeundag en acht dagen !

het duurt welgeteld 6 matchen tegen dat men eens iets zegt over da pattattenplein in kortrik.
en hypocriet hein begint dan te memmen dat het zijn spel tegenwerkt: yeah right, tis daarom dat ie zijn enigste punten ip verplaatsing haalde ip de akkers te roulers en ch'loi....

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.264
Re: Over de Veekaa
« Reactie #770 Gepost op: november 13, 2008, 08:58:41 pm »
Ik heb me alvast verzekerd van een plaatsje in het uitvak (ben nu officieel CB 06 member, iets om trots over te zijn  : ;) . Die plaatsen net achter de dugout zijn wel goed gezien, had nog liever achter Hein gestaan ofzo! Misschien eventjes beginnen nadenken over "alternative songs" voor op 23/11...en we drinken ons zat crimineel...die van Kortrijk steken wij op nen borstelsteel, en dikke Hein die kan er niet meer bij...en die van SV dat zijn wij!  :D

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: Over de Veekaa
« Reactie #771 Gepost op: november 13, 2008, 09:08:14 pm »
Liever een boer dan een KV hoer! :)

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #772 Gepost op: november 13, 2008, 09:09:46 pm »
-10!

KOMAAN SV!

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Over de Veekaa
« Reactie #773 Gepost op: november 13, 2008, 09:10:13 pm »
eerst onze ploeg aanmoedigen en dan kijken...

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: Over de Veekaa
« Reactie #774 Gepost op: november 13, 2008, 10:17:31 pm »
Wat me opviel is dat de uittribune nu vlak achter de dug-out is, dus aanwijzingen kunnen we rechtstreeks aan Dury doorgeven :P

Of we kunnen natuurlijk ook eens van dichtbij "Dury buiten" roepen of gwn gezellig wat bijkletsen, mss heeft hij het dan eindelijk eens goed verstaan :P (zit wss al met een ei in zijn broek mocht het fout aflopen, want zo dicht heeft hij wss nog nooit bij zijn aanhang gestaan, en straks zelfs anderhalf uur lang)  ;)

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #775 Gepost op: november 13, 2008, 10:27:05 pm »
Wat me opviel is dat de uittribune nu vlak achter de dug-out is, dus aanwijzingen kunnen we rechtstreeks aan Dury doorgeven :P

Of we kunnen natuurlijk ook eens van dichtbij "Dury buiten" roepen of gwn gezellig wat bijkletsen, mss heeft hij het dan eindelijk eens goed verstaan :P (zit wss al met een ei in zijn broek mocht het fout aflopen, want zo dicht heeft hij wss nog nooit bij zijn aanhang gestaan, en straks zelfs anderhalf uur lang)  ;)

Het verstand komt met de jaren, nog eventjes wachten. :)

Offline Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.029
Re: Over de Veekaa
« Reactie #776 Gepost op: november 13, 2008, 11:29:57 pm »
Ik vind dat de 'We are famous, we are famous, you're not, you're not' nog eens door dat uitvak mag spoken! Verder zou een leuke combinatie van Hein en BMI in een liedje verwerkt ook eens toepasselijk zijn... Iemand ideetjes?

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Over de Veekaa
« Reactie #777 Gepost op: november 14, 2008, 01:30:36 am »
Op de tonen van "Fonske, ik heb uw gat ge-zien": "Heintje, waar is uw nek naar-toe"?

Offline Johny Turbo

  • Leden
  • Berichten: 43
Re: Over de Veekaa
« Reactie #778 Gepost op: november 14, 2008, 11:10:18 am »
Hoh... Dit wordt leuk  :D

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Over de Veekaa
« Reactie #779 Gepost op: november 14, 2008, 11:21:02 am »
Nog leuker

Citaat
Glenn Verbauwhede wou zijn collega flikken
vr 14/11/08 - KV Kortrijk heeft zijn doelman Glenn Verbauwhede op non-actief gezet. De huurspeler van Club Brugge is gestraft omdat hij collega-keeper Peter Mollez gedestabiliseerd zou hebben.
Glenn Verbauwhede komt dit seizoen maar niet aan spelen toe bij Kortrijk. Woensdag stond zelfs derde doelman Kristof Van Hout onder de lat, al klonk het in Kortrijk dat Verbauwhede "ziek" was. (Belga) Volgens de krant Het Laatste Nieuws klopt die theorie niet. Verbauwhede zou gestraft zijn.

Vlak voor KV Mechelen-Kortrijk zou Verbauwhede zijn vriend en KV Mechelen-spits Bj?rn Vleminckx (foto) op de zwakke punten van Mollez gewezen hebben.

Verbauwhede hoopte dat Mollez er zo slecht zou uitkomen en hijzelf een kans zou krijgen. Maar Mollez keepte een sterke match en hield de nul op het bord.

Kortrijk zet Verbauwhede op non-actief, al is hij officieel ziek. Coach Vanhaezebrouck zou hem nog een kans willen geven als de spelers hun zegen geven.

Kortrijk wil niet reageren over de keeperskwestie.
Webteam SV Zulte Waregem