Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 922934 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline eperon

  • Leden
  • Berichten: 33
Re: Over de Veekaa
« Reactie #840 Gepost op: november 18, 2008, 10:28:16 pm »
Of kwestie van wa te overdrijven..

Was maar om te lachen  :), weet ook wel dat dat niet direct zal gebeuren, maar zolang dat we voor, tijdens en na de wedstrijd de manieren houden zal ik al blij zijn.

Online Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.029
Re: Over de Veekaa
« Reactie #841 Gepost op: november 19, 2008, 12:06:59 am »
Of kwestie van wa te overdrijven..

Was maar om te lachen  :), weet ook wel dat dat niet direct zal gebeuren, maar zolang dat we voor, tijdens en na de wedstrijd de manieren houden zal ik al blij zijn.
Zonder met modder te willen smijten: Ik ben er vrij van overtuigd dat dat langs onze zijde wel het geval zal zijn,... De rest mag je zelf invullen...

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: Over de Veekaa
« Reactie #842 Gepost op: november 19, 2008, 01:04:35 am »

Wie zegt dat KV Kortrijk-supporters en SVZW-supporters niet vriendschappelijk met elkaar kunnen omgaan  ;), we zijn hier al een hele tijd beleefd en vriendelijk onze meningen aan het uitwisselen  :), als dat niet schoon is  :).

't is schandalig! In het topic Rel met KVK hoort dit niet!!

on topic: smeerlap, ga naar je eigen forum!!

(grapje e  ;) )

 Dat wist ik wel  ;D, gevoel voor humor, dat zouden alle supporters beter hebben  :)!
 Tijd dat de naam van dit topic verandert wordt "vriendschappelijke RELatie MET KV KORTRIJK" misschien  :).

Huurt een kamer, jullie 2 :P

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Over de Veekaa
« Reactie #843 Gepost op: november 19, 2008, 08:41:56 am »
Ja man, wat is dit hier allemaal?

Straks wordt er nog in corteo naar het Guldensporenstadion gegaan  ::)

Dat is een goed voorstel  ;), is toch beter dat we vrienschappelijk met elkaar omgaan of niet  :)?

Prachtige evolutie hier op dit forum!
Ik was altijd al voor een fusie tussen de 2 belangrijjkste clubs in ZW Vlaanderen! 
Enkel op die manier kan het budget omhoog !  Begin er maar aan !  Club, Anderlecht en Standard : here we come !!


Om me even te laten gaan: '? ge zij gij zeker helegans?'
Ik heb er geen probleem mee om na afloop van de match tegen KVK een pint te drinken met een vk-supporter, maar dit begint hier wel een beetje ver te gaan! Ik haat Kortrijk en daarmee basta, een fusie: NO WAY! Sympathie voor die club: NO WAY! Derbysfeertje en een beetje elkaar jennen: ABSOLUUT! Alle respect voor eperon (lijkt me een aimabel supporter) maar je moet ons hier niet komen opvrijen ook he. Dat je  (in tegenstelling tot je medesupporters) een degelijk taalgebruik hanteert, kan ik enkel maar aanmoedigen; maar er mag gerust een beetje gejen en vijandigheid aanwezig zijn de week voor de derby!
Dit gezegd zijnde: we hakken die nekken gewoon in de pan zondag ;)

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: Over de Veekaa
« Reactie #844 Gepost op: november 19, 2008, 09:34:23 am »
Ja man, wat is dit hier allemaal?

Straks wordt er nog in corteo naar het Guldensporenstadion gegaan  ::)

Dat is een goed voorstel  ;), is toch beter dat we vrienschappelijk met elkaar omgaan of niet  :)?

Prachtige evolutie hier op dit forum!
Ik was altijd al voor een fusie tussen de 2 belangrijjkste clubs in ZW Vlaanderen! 
Enkel op die manier kan het budget omhoog !  Begin er maar aan !  Club, Anderlecht en Standard : here we come !!

een fusie, jah keep on dreaming. Dan gaat 70% van de supporters afhaken, inclusief mezelf, nooit of te nooit ga ik voor een ploeg supporteren waar kvk ook maar iets mee te maken heeft...

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Over de Veekaa
« Reactie #845 Gepost op: november 19, 2008, 10:00:36 am »
Ja man, wat is dit hier allemaal?

Straks wordt er nog in corteo naar het Guldensporenstadion gegaan  ::)

Dat is een goed voorstel  ;), is toch beter dat we vrienschappelijk met elkaar omgaan of niet  :)?

Prachtige evolutie hier op dit forum!
Ik was altijd al voor een fusie tussen de 2 belangrijjkste clubs in ZW Vlaanderen! 
Enkel op die manier kan het budget omhoog !  Begin er maar aan !  Club, Anderlecht en Standard : here we come !!

een fusie, jah keep on dreaming. Dan gaat 70% van de supporters afhaken, inclusief mezelf, nooit of te nooit ga ik voor een ploeg supporteren waar kvk ook maar iets mee te maken heeft...

Hear Hear!!!


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: Over de Veekaa
« Reactie #846 Gepost op: november 19, 2008, 10:05:29 am »
ik haat kvk. nooit wil ik iets met die ploeg te maken hebben. liever geen voetbal meer dan supporter zijn van die kakkers. >:(

Offline Tamboe

  • Leden
  • Berichten: 12
Re: Over de Veekaa
« Reactie #847 Gepost op: november 19, 2008, 11:49:36 am »
Een fusie met Zulte-Waregem, tjah Antwerp en Beerschot fusioneren en organiseren een BBQ  met Lierse zie ik er eerder aankomen.  :P

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Over de Veekaa
« Reactie #848 Gepost op: november 19, 2008, 12:19:18 pm »
Een fusie met Zulte-Waregem, tjah Antwerp en Beerschot fusioneren en organiseren een BBQ  met Lierse zie ik er eerder aankomen.  :P

Idd, samengaan met zo'n marginaal volkske... Nee bedankt!


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline eperon

  • Leden
  • Berichten: 33
Re: Over de Veekaa
« Reactie #849 Gepost op: november 19, 2008, 12:46:19 pm »
Ja man, wat is dit hier allemaal?

Straks wordt er nog in corteo naar het Guldensporenstadion gegaan  ::)

Dat is een goed voorstel  ;), is toch beter dat we vrienschappelijk met elkaar omgaan of niet  :)?

Prachtige evolutie hier op dit forum!
Ik was altijd al voor een fusie tussen de 2 belangrijjkste clubs in ZW Vlaanderen! 
Enkel op die manier kan het budget omhoog !  Begin er maar aan !  Club, Anderlecht en Standard : here we come !!


Om me even te laten gaan: '? ge zij gij zeker helegans?'
Ik heb er geen probleem mee om na afloop van de match tegen KVK een pint te drinken met een vk-supporter, maar dit begint hier wel een beetje ver te gaan! Ik haat Kortrijk en daarmee basta, een fusie: NO WAY! Sympathie voor die club: NO WAY! Derbysfeertje en een beetje elkaar jennen: ABSOLUUT! Alle respect voor eperon (lijkt me een aimabel supporter) maar je moet ons hier niet komen opvrijen ook he. Dat je  (in tegenstelling tot je medesupporters) een degelijk taalgebruik hanteert, kan ik enkel maar aanmoedigen; maar er mag gerust een beetje gejen en vijandigheid aanwezig zijn de week voor de derby!
Dit gezegd zijnde: we hakken die nekken gewoon in de pan zondag ;)

Een fusie is ook niet iets dat ik wil en opvrijen nog minder  :).
Schoon van udat je mij aimabel noemt ;), maar KV Kortrijk zal wel de betere ploeg zijn  ;)!

Offline eperon

  • Leden
  • Berichten: 33
Re: Over de Veekaa
« Reactie #850 Gepost op: november 19, 2008, 12:48:34 pm »
Of kwestie van wa te overdrijven..

Was maar om te lachen  :), weet ook wel dat dat niet direct zal gebeuren, maar zolang dat we voor, tijdens en na de wedstrijd de manieren houden zal ik al blij zijn.
Zonder met modder te willen smijten: Ik ben er vrij van overtuigd dat dat langs onze zijde wel het geval zal zijn,... De rest mag je zelf invullen...

Daar heb je misschien gelijk, ik zal alvast mijn manieren houden  ;).

Offline Johny Turbo

  • Leden
  • Berichten: 43
Re: Over de Veekaa
« Reactie #851 Gepost op: november 19, 2008, 02:14:23 pm »
Eperon ik krijg hier 't schijt van u ze... U beweert dat de meerderheid van de KVK-supps wil verzoenen met Zulte quoi? Man, doe eens normaal!! 90% is 100% anti-boeren, dus stop met dat gezever of straks gaan ze het hier nog gaan geloven!!

Op naar BLOODY sunday!!

Offline svthesharks

  • Leden
  • Berichten: 100
Re: Over de Veekaa
« Reactie #852 Gepost op: november 19, 2008, 02:50:19 pm »
haha, 0-2
 dikke hein steekt alles weer op de scheids

en essevee weerhalmt door het kutstadion van kvk

Offline eperon

  • Leden
  • Berichten: 33
Re: Over de Veekaa
« Reactie #853 Gepost op: november 19, 2008, 03:44:55 pm »
Eperon ik krijg hier 't schijt van u ze... U beweert dat de meerderheid van de KVK-supps wil verzoenen met Zulte quoi? Man, doe eens normaal!! 90% is 100% anti-boeren, dus stop met dat gezever of straks gaan ze het hier nog gaan geloven!!

Op naar BLOODY sunday!!

Heb nooit gezegd dat er geen rivaliteit is  :), maar denk wel dat de grote meerderheid van de KV Kortrijk-supporters geen rellen wil. Een beetje rivaliteit maakt het wat plezant, dat is zeker waar.

Offline barry007

  • Leden
  • Berichten: 3
Re: Over de Veekaa
« Reactie #854 Gepost op: november 19, 2008, 04:25:18 pm »
Merci :D (vriendelijke kvk-supporter, waren ze maar allemaal zo)

Maar ze zijn bijna allemaal zo ;), je mag niet teveel afgaan op dat kleine aantal supporters die soms minder goede bedoelingen hebben.

vind ik mooi en terecht gezegd

Offline trollie

  • Leden
  • Berichten: 516
Re: Over de Veekaa
« Reactie #855 Gepost op: november 19, 2008, 04:29:04 pm »
wat een gesprek is me dat ier....Fusie met die gasten van kortrijk gaat nie jong....Nooit van mijn leven zou ik nog gaan kijken....De racing zou veel volk trekken me dunkt.... ;)

Offline barry007

  • Leden
  • Berichten: 3
Re: Over de Veekaa
« Reactie #856 Gepost op: november 19, 2008, 04:29:54 pm »
ik haat kvk. nooit wil ik iets met die ploeg te maken hebben. liever geen voetbal meer dan supporter zijn van die kakkers. >:(

zzz, en ik haat zulte. so what? rivaliteit tussen de ploegen moet gewoon, als het maar op een deftige manier gebeurd. dwz nie gaan belachelijk doen na de match, ma tchill een pintje drinken me elkaar zoals in den (goeden) ouden tijd. moet volgens mij kunnen....
« Laatst bewerkt op: november 19, 2008, 04:31:43 pm door barry007 »

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Over de Veekaa
« Reactie #857 Gepost op: november 19, 2008, 04:31:21 pm »
wat een gesprek is me dat ier....Fusie met die gasten van kortrijk gaat nie jong....Nooit van mijn leven zou ik nog gaan kijken....De racing zou veel volk trekken me dunkt.... ;)

Ik zou er zeker en vast 100% tegen zijn!! Maar dat zal toch nooit gebeuren, hoor. En anders ga ik me wel een abo nemen op olsene sportief..  :P

Offline barry007

  • Leden
  • Berichten: 3
Re: Over de Veekaa
« Reactie #858 Gepost op: november 19, 2008, 04:33:20 pm »
wat een gesprek is me dat ier....Fusie met die gasten van kortrijk gaat nie jong....Nooit van mijn leven zou ik nog gaan kijken....De racing zou veel volk trekken me dunkt.... ;)

Ik zou er zeker en vast 100% tegen zijn!! Maar dat zal toch nooit gebeuren, hoor. En anders ga ik me wel een abo nemen op olsene sportief..  :P
ik doe mee, een fusie tussen die 2 ploegen?? nog in geen honderd jaar... maar zoals de situatie nu is, is het  dik in orde... gewoon wa rivaliteit, elkaar wa jennen, maar daar blijft het ook bij...

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: Over de Veekaa
« Reactie #859 Gepost op: november 19, 2008, 04:45:00 pm »
Derbysfeerverziekers :)
Snap echt niet hoe mensen de week voor zo'n wedstrijd over fusies praten.
Streekderbys>fusies, en ja ik besef dat svzw een fusieploeg is.