Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 922610 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #900 Gepost op: januari 26, 2009, 07:14:34 pm »
15/02 Charleroi - Anderlecht

18/02 Gent - Anderlecht

22/02 Anderlecht - Standard

 :-X

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: Over de Veekaa
« Reactie #901 Gepost op: januari 26, 2009, 07:32:26 pm »
15/02 Charleroi - Anderlecht

18/02 Gent - Anderlecht

22/02 Anderlecht - Standard

 :-X
nog een geluk da ze europees uitgeschakeld zijn :p anders nog wat matchen extra

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #902 Gepost op: januari 26, 2009, 07:39:33 pm »
ondertussen zal vet heintje nog wat meer gefrustreerd zijn door het mislopen van berrier, nu hij zo veel en zo uitgebreid in de media komt (interview in het nieuwsblad op zaterdag) , uitvoerig aan bod gekomen op studio 1 op zondag, beschreven in de kranten van maandag , en waarschijnlijk nog eens op studio 1 op maandag . verschillende collega's die vol bewondering waren over hem vroegen mij ook meer informatie wie is diene berrier toch .  :)

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #903 Gepost op: januari 26, 2009, 07:47:57 pm »
Niet vergeten dat hij in het begin van het seizoen klaagde dat hij teveel in de media kwam! Blijkbaar hoort hij zichzelf dan toch n?t ietsje e graag bezig. Elke drie dagen een interview hier en daar, reportages, en uiteraard het wekelijkse geklaag over scheidsrechters en alles behalve Kortrijk, je moet het toch maar blijven (onbestraft) doen.

Wij hebben, zoals gezegd, ook al veel reden gehad tot klagen, maar laat dat nu net het verschil zijn tussen een dikke nek zonder klasse en een boer met gezond verstand. Ahja, het is genoeg om ons eerste jaar eerste klasse - met onze semi-profs en nuchterheid, onze klasse, goed voetbal ?n onze voeten op de grond - te vergelijken met Kortrijk, en voorop hun zagend en klagend dikzakske.


Offline Johny Turbo

  • Leden
  • Berichten: 43
Re: Over de Veekaa
« Reactie #904 Gepost op: januari 26, 2009, 10:02:41 pm »
ondertussen zal vet heintje nog wat meer gefrustreerd zijn door het mislopen van berrier, nu hij zo veel en zo uitgebreid in de media komt (interview in het nieuwsblad op zaterdag) , uitvoerig aan bod gekomen op studio 1 op zondag, beschreven in de kranten van maandag , en waarschijnlijk nog eens op studio 1 op maandag . verschillende collega's die vol bewondering waren over hem vroegen mij ook meer informatie wie is diene berrier toch .  :)

Berrier is inderdaad een prachtige speler. Hadden wij die speler dan stonden we niet ??n punt voor jullie maar een stuk of 10 ;)

Offline Johny Turbo

  • Leden
  • Berichten: 43
Re: Over de Veekaa
« Reactie #905 Gepost op: januari 26, 2009, 10:04:21 pm »
Schitterend toch,

dat vind ik nu eens positieve rivaliteit. Meer van dat :). Eigenlijk zou Dury dit in de spelershome moeten vergroot uithangen.

En idd... wie laatst lacht...

Best lacht!!  :D

Offline Johny Turbo

  • Leden
  • Berichten: 43
Re: Over de Veekaa
« Reactie #906 Gepost op: januari 26, 2009, 10:05:47 pm »
Vanmorgen een zekere 'Fabrice' gehoord op de radio die vol trots vertelde dat hij de middenstip van KVK gestolen had en dat we hem mogen komen halen.

Fabrice, waar moeten we hem komen halen?

Crudo

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #907 Gepost op: januari 26, 2009, 10:15:04 pm »
Vanmorgen een zekere 'Fabrice' gehoord op de radio die vol trots vertelde dat hij de middenstip van KVK gestolen had en dat we hem mogen komen halen.

Fabrice, waar moeten we hem komen halen?
Als ik dat goed gehoord heb ergens in de gaza strook

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #908 Gepost op: januari 27, 2009, 01:06:43 pm »
ondertussen zal vet heintje nog wat meer gefrustreerd zijn door het mislopen van berrier, nu hij zo veel en zo uitgebreid in de media komt (interview in het nieuwsblad op zaterdag) , uitvoerig aan bod gekomen op studio 1 op zondag, beschreven in de kranten van maandag , en waarschijnlijk nog eens op studio 1 op maandag . verschillende collega's die vol bewondering waren over hem vroegen mij ook meer informatie wie is diene berrier toch .  :)

Berrier is inderdaad een prachtige speler. Hadden wij die speler dan stonden we niet ??n punt voor jullie maar een stuk of 10 ;)

Moesten wij het geluk hebben gehad dat jullie week na week hebben dan stonden we nu in de top 5. Dus mondje dicht met jullie 21 doelpunten (enkel Bergen en Roeselare doen slechter) en het zogezegde fris aanvallend voetbal.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.063
  • Voice of the voiceless!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #909 Gepost op: januari 27, 2009, 05:09:56 pm »
Vanmorgen een zekere 'Fabrice' gehoord op de radio die vol trots vertelde dat hij de middenstip van KVK gestolen had en dat we hem mogen komen halen.

Fabrice, waar moeten we hem komen halen?
Enen van Kortrijk met ne radio, waar gaan we dat schrijven :)

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: Over de Veekaa
« Reactie #910 Gepost op: januari 27, 2009, 06:42:40 pm »
ondertussen zal vet heintje nog wat meer gefrustreerd zijn door het mislopen van berrier, nu hij zo veel en zo uitgebreid in de media komt (interview in het nieuwsblad op zaterdag) , uitvoerig aan bod gekomen op studio 1 op zondag, beschreven in de kranten van maandag , en waarschijnlijk nog eens op studio 1 op maandag . verschillende collega's die vol bewondering waren over hem vroegen mij ook meer informatie wie is diene berrier toch .  :)

Berrier is inderdaad een prachtige speler. Hadden wij die speler dan stonden we niet ??n punt voor jullie maar een stuk of 10 ;)

had Franck bij jullie hetzelfde loon en toekomstperspectieven gehad
dan speelde hij bij jullie
maar hij koos voor zekerheid

na dit seizoen gaat hij toch op zoek naar een trapje hoger
met de bedoeling van ooit bij Marseille te spelen

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: Over de Veekaa
« Reactie #911 Gepost op: januari 27, 2009, 06:52:24 pm »
ondertussen zal vet heintje nog wat meer gefrustreerd zijn door het mislopen van berrier, nu hij zo veel en zo uitgebreid in de media komt (interview in het nieuwsblad op zaterdag) , uitvoerig aan bod gekomen op studio 1 op zondag, beschreven in de kranten van maandag , en waarschijnlijk nog eens op studio 1 op maandag . verschillende collega's die vol bewondering waren over hem vroegen mij ook meer informatie wie is diene berrier toch .  :)

Berrier is inderdaad een prachtige speler. Hadden wij die speler dan stonden we niet ??n punt voor jullie maar een stuk of 10 ;)

had Franck bij jullie hetzelfde loon en toekomstperspectieven gehad
dan speelde hij bij jullie
maar hij koos voor zekerheid

na dit seizoen gaat hij toch op zoek naar een trapje hoger
met de bedoeling van ooit bij Marseille te spelen

Dit klopt zelfs niet , Berrier heeft al meerdere malen aangehaald dat hij nog nooit van Kortrijk had gehoord toen hij tekende bij ons en zeker niet van de enorme rivaliteit tussen beide ploegen!

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: Over de Veekaa
« Reactie #912 Gepost op: januari 27, 2009, 07:09:47 pm »
ondertussen zal vet heintje nog wat meer gefrustreerd zijn door het mislopen van berrier, nu hij zo veel en zo uitgebreid in de media komt (interview in het nieuwsblad op zaterdag) , uitvoerig aan bod gekomen op studio 1 op zondag, beschreven in de kranten van maandag , en waarschijnlijk nog eens op studio 1 op maandag . verschillende collega's die vol bewondering waren over hem vroegen mij ook meer informatie wie is diene berrier toch .  :)

Berrier is inderdaad een prachtige speler. Hadden wij die speler dan stonden we niet ??n punt voor jullie maar een stuk of 10 ;)

had Franck bij jullie hetzelfde loon en toekomstperspectieven gehad
dan speelde hij bij jullie
maar hij koos voor zekerheid

na dit seizoen gaat hij toch op zoek naar een trapje hoger
met de bedoeling van ooit bij Marseille te spelen

schitterende speler berrier, en ik gun het hem zeker dat hij daar geraakt

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Over de Veekaa
« Reactie #913 Gepost op: januari 28, 2009, 07:41:03 am »
Och kom, wat een geleuter toch altijd van die klojo's.
Ze konden Berrier niet betalen en ze wilden Mestdagh in januari geen verbeterd contract geven.
Normaal dan toch dat beiden kozen voor een ploeg die het wel kon.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Over de Veekaa
« Reactie #914 Gepost op: januari 28, 2009, 08:58:19 am »
We moeten het zeggen zoals het is... Kortrijk had ge?nformeerd.......en nadien heeft Berrier van Kortrijk niets meer gehoord. dus achteraf zeggen dat we met een speler van Kortrijk zijn gaan lopen is zever in pakskes. soit, recent hebben ze ook achter Snelders ge?nformeerd en hij heeft ook nooit meer iets gehoord. Blijkbaar communiceren ze daar zo in Kortrijk.
En over hun superspits Coulibaly....volgens hen is hij nu een wereldspits. ja, vorig jaar speelde hij niet veel en aangezien Kortrijk enorm in hun topspits geloofde hebben ze hem dan een contract gegeven van ocharme 1 jaar!!! zo gaan ze nooit een transfersom voor een speler krijgen......

Offline KakZonderBonen

  • Leden
  • Berichten: 21
Re: Over de Veekaa
« Reactie #915 Gepost op: januari 28, 2009, 04:12:14 pm »
dit stond op svzw.be:

Citaat
Dinsdag 23 december kwamen naar jaarlijkse traditie enkele spelers een bezoek brengen aan een viertal afdelingen van het O.L.V. van Lourdesziekenhuis in Waregem. Er werd dit keer geopteerd voor een datum in het begin van het Kerstverlof, omdat enkele spelers voorlopig nog niet op vakantie waren. Initiatiefnemer Chris D’Haenens wist te vertellen dat het reeds de achtste maal is dat Zulte Waregem de pati?nten bezoekt. De vijf aanwezige Essevee-ers waren kapitein Ludwin Van Nieuwenhuyze, Karel D’Haene, Sammy Bossut, Thierry Coppens(er vorige keer ook bij) en ??n van de doelpuntenmakers op Bergen, Janis Coppin.  Voor deze laatste, woonachtig in Oostende, was het de verste verplaatsing. Ook algemeen manager Vincent Mannaert en physical trainer Bart Coussement waren aanwezig. Onze spelers deelden posters, taarten, snoep, speelgoed,... uit wat door de pati?nten enorm werd gewaardeerd. Op de materniteit liep plotseling zowaar een KVK-fan rond. Hij kreeg van Ludwin Van Nieuwenhuyze prompt een poster in de handen geschoven en mocht meteen op de foto. Nadien ging het nog naar de cafetaria waar de spelers werden bedankt voor hun aanwezigheid.
toch een teken van goeie wil van onze kant ...

te hopen dat die veekaasupp dat ook zo opnam...

Die KVK-fan was mijn neefke van 12 jaar :) (geen opvoeding e), ik heb ondertussen die poster al ontvangen. Bij deze, bedankt Ludwin !

Offline Johny Turbo

  • Leden
  • Berichten: 43
Re: Over de Veekaa
« Reactie #916 Gepost op: januari 31, 2009, 06:03:25 pm »
Jullie boffen er hier maar op los dat jullie een groter (het dubbele?) budget hebben dan KVK.
Blijkbaar zijn jullie dan toch niet zo goed bezig als dat klein ploegske voor jullie staat in het klassement.

Trouwens, vanavond KVK-RSCA. Stadion zal (zo goed als?) uitverkocht zijn (zonder acties e.d.). Jullie kunnen een stadion met een capaciteit van 1000 man minder nog niet vullen tegen Club Brugge die voor jullie toch de match van 't jaar is. Voetbal leeft niet in Kortrijk? Dat zou ik toch met een korreltje zout nemen :) De schaduw waar jullie nu in vertoeven wordt groter en groter mannen...

Offline mederico

  • Leden
  • Berichten: 235
Re: Over de Veekaa
« Reactie #917 Gepost op: januari 31, 2009, 06:13:28 pm »
Jullie boffen er hier maar op los dat jullie een groter (het dubbele?) budget hebben dan KVK.
Blijkbaar zijn jullie dan toch niet zo goed bezig als dat klein ploegske voor jullie staat in het klassement.

Trouwens, vanavond KVK-RSCA. Stadion zal (zo goed als?) uitverkocht zijn (zonder acties e.d.). Jullie kunnen een stadion met een capaciteit van 1000 man minder nog niet vullen tegen Club Brugge die voor jullie toch de match van 't jaar is. Voetbal leeft niet in Kortrijk? Dat zou ik toch met een korreltje zout nemen :) De schaduw waar jullie nu in vertoeven wordt groter en groter mannen...

Eigenlijk zou ik er niet mogen op reageren maar goed. Ik sprak een uur geleden nog met een KVK-supporter: er zijn nog 1700 tickets over bij Kortrijk. (http://www.kvk.be/cms/detail.asp?type=news&langue=nl&news=155) En bij ons was de match tegen Bruhhe wel degelijk uitverkocht ze hebben er zelfs moeten weigeren.

Informeer je toch eens beter, zo wordt het voor ons maar al te gemakkelijk om je een gevatte repliek te geven.

Goed, toch bedankt om mij eventjes te doen glimlachen.
« Laatst bewerkt op: januari 31, 2009, 06:25:46 pm door mederico »

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Over de Veekaa
« Reactie #918 Gepost op: januari 31, 2009, 06:24:13 pm »
Jullie boffen er hier maar op los dat jullie een groter (het dubbele?) budget hebben dan KVK.
Blijkbaar zijn jullie dan toch niet zo goed bezig als dat klein ploegske voor jullie staat in het klassement.

Trouwens, vanavond KVK-RSCA. Stadion zal (zo goed als?) uitverkocht zijn (zonder acties e.d.). Jullie kunnen een stadion met een capaciteit van 1000 man minder nog niet vullen tegen Club Brugge die voor jullie toch de match van 't jaar is. Voetbal leeft niet in Kortrijk? Dat zou ik toch met een korreltje zout nemen :) De schaduw waar jullie nu in vertoeven wordt groter en groter mannen...

De slimsten van den hoop gaat ook nog eens z'n mond open doen... Informeert u eerst eens goe voor ge hier de groten typ begint af te hangen... Jullie krot uitverkocht??  ;D


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: Over de Veekaa
« Reactie #919 Gepost op: januari 31, 2009, 06:32:29 pm »
Jullie boffen er hier maar op los dat jullie een groter (het dubbele?) budget hebben dan KVK.
Blijkbaar zijn jullie dan toch niet zo goed bezig als dat klein ploegske voor jullie staat in het klassement.

Trouwens, vanavond KVK-RSCA. Stadion zal (zo goed als?) uitverkocht zijn (zonder acties e.d.). Jullie kunnen een stadion met een capaciteit van 1000 man minder nog niet vullen tegen Club Brugge die voor jullie toch de match van 't jaar is. Voetbal leeft niet in Kortrijk? Dat zou ik toch met een korreltje zout nemen :) De schaduw waar jullie nu in vertoeven wordt groter en groter mannen...

Eigenlijk zou ik er niet mogen op reageren maar goed. Ik sprak een uur geleden nog met een KVK-supporter: er zijn nog 1700 tickets over bij Kortrijk. (http://www.kvk.be/cms/detail.asp?type=news&langue=nl&news=155) En bij ons was de match tegen Bruhhe wel degelijk uitverkocht ze hebben er zelfs moeten weigeren.

Informeer je toch eens beter, zo wordt het voor ons maar al te gemakkelijk om je een gevatte repliek te geven.

Goed, toch bedankt om mij eventjes te doen glimlachen.

vakkundig afgemaakt ;D