Auteur Topic: Over AA Gent  (gelezen 107103 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: Over AA Gent
« Reactie #180 Gepost op: augustus 01, 2017, 12:36:10 pm »
Dit weekend 1 Belg bij de startende 11.. eens benieuwd naar het aantal als ze zo blijven doorkopen, schrijnend.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Over AA Gent
« Reactie #181 Gepost op: augustus 03, 2017, 10:30:55 pm »
Et voila, la Gantoise kan zich volledig op de Belgische competitie concentreren. ..
Een beetje te gemakkelijk opgepakt in de heenwedstrijd, de tegenstander wat onderschat en nu met de gebakken peren.
Of zou de heilige drievuldigheid uit Gent bewust het Europees avontuur laten varen om nog eens een gooi te kunnen doen naar de oppergaai in ons Belgenlandje???

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Over AA Gent
« Reactie #182 Gepost op: augustus 03, 2017, 10:34:17 pm »
 Bravo.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Over AA Gent
« Reactie #183 Gepost op: augustus 03, 2017, 10:36:30 pm »
Miljoenen door ramen, deuren en waterkraantjes gooien om dan zo af te gaan tegen een zeer middelmatig ploegje. Ik vermoed dat we onzen hautainen Buffalo niet rap meer zullen horen.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Over AA Gent
« Reactie #184 Gepost op: augustus 03, 2017, 10:58:57 pm »
Gaan ook gewoon weer mogen krasselen om POI te halen hoor.

Ik wil ze niet pakken op hun titelambities. Dat getuigt van ambitie, lef en dat kan ik alleen maar toejuichen in het Belgische voetbal maar om dat nu te gaan roepen na een seizoen waarin ze tot op de laatste speeldag hebben moeten knokken om bij de eerste 6 te eindigen...

Ik heb ze bezig gezien tegen STVV... Los zand, een warboel. Hebben zodanig veel spelers gekocht in de loop der jaren dat het overzicht zoek is en dat niemand daar door de bomen nog het bos ziet.
Neto ook nog eens langdurig out, het vertrek van Kums nooit kunnen opvangen, nu Marcq die al heel vroeg bakken kritiek krijgt, centraal achterin blijft het een boeltje,...

Anderlecht en Brugge sowieso POI, Genk gaan we toch vanuit in een Europaloos seizoen, Standard lijkt sterker dan vorig seizoen, KV Oostende zal het ook wel halen na wat ik vandaag zag, laat ons hopen dat Essevee zich weer mengt,...

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: Over AA Gent
« Reactie #185 Gepost op: augustus 03, 2017, 11:47:14 pm »

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Over AA Gent
« Reactie #186 Gepost op: augustus 04, 2017, 07:08:51 am »
Vorige winter voor 10 miljoen euro transfers gedaan, nu een Kroaat gekocht voor 4 miljoen... ik moet echt lachen als ik Heintje zie zeggen dat ze maturiteit missen + dat ze iets missen in de verdediging en het middenveld  :-[ veel geld uitgeven is geen garantie op direct succes...

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.653
  • Essevee!
Re: Over AA Gent
« Reactie #187 Gepost op: augustus 04, 2017, 10:00:43 am »
Gaan ook gewoon weer mogen krasselen om POI te halen hoor.

Ik wil ze niet pakken op hun titelambities. Dat getuigt van ambitie, lef en dat kan ik alleen maar toejuichen in het Belgische voetbal maar om dat nu te gaan roepen na een seizoen waarin ze tot op de laatste speeldag hebben moeten knokken om bij de eerste 6 te eindigen...

Ik heb ze bezig gezien tegen STVV... Los zand, een warboel. Hebben zodanig veel spelers gekocht in de loop der jaren dat het overzicht zoek is en dat niemand daar door de bomen nog het bos ziet.
Neto ook nog eens langdurig out, het vertrek van Kums nooit kunnen opvangen, nu Marcq die al heel vroeg bakken kritiek krijgt, centraal achterin blijft het een boeltje,...

Anderlecht en Brugge sowieso POI, Genk gaan we toch vanuit in een Europaloos seizoen, Standard lijkt sterker dan vorig seizoen, KV Oostende zal het ook wel halen na wat ik vandaag zag, laat ons hopen dat Essevee zich weer mengt,...

Bijkomend probleem is dat ze daar met een coach zit die zijn eigen spelers altijd publiekelijk aanvalt.
Als het goed gaat, des te beter dan.
Maar als foutjes zich opstapelen, is dat ook niet bevorderend voor het vertrouwen.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: Over AA Gent
« Reactie #188 Gepost op: augustus 04, 2017, 10:48:51 am »
Het jaar teveel voor HvH bij Gent?
SV TILL I DIE

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Over AA Gent
« Reactie #189 Gepost op: augustus 04, 2017, 10:54:11 am »
Waar is BuffaloMC nui? :)
Moet hij nu ook geen praat komen verkopen?

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Over AA Gent
« Reactie #190 Gepost op: augustus 04, 2017, 11:03:42 am »
Tis nog vroeg natuurlijk om nu al te oordelen. Ik ben geen van Heintje maar het blijft toch wel een topcoach... Wel een gevaarlijke match dit weekend tegen Antwerp

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Over AA Gent
« Reactie #191 Gepost op: augustus 04, 2017, 09:33:48 pm »
Gaan ook gewoon weer mogen krasselen om POI te halen hoor.

Ik wil ze niet pakken op hun titelambities. Dat getuigt van ambitie, lef en dat kan ik alleen maar toejuichen in het Belgische voetbal maar om dat nu te gaan roepen na een seizoen waarin ze tot op de laatste speeldag hebben moeten knokken om bij de eerste 6 te eindigen...

Ik heb ze bezig gezien tegen STVV... Los zand, een warboel. Hebben zodanig veel spelers gekocht in de loop der jaren dat het overzicht zoek is en dat niemand daar door de bomen nog het bos ziet.
Neto ook nog eens langdurig out, het vertrek van Kums nooit kunnen opvangen, nu Marcq die al heel vroeg bakken kritiek krijgt, centraal achterin blijft het een boeltje,...

Anderlecht en Brugge sowieso POI, Genk gaan we toch vanuit in een Europaloos seizoen, Standard lijkt sterker dan vorig seizoen, KV Oostende zal het ook wel halen na wat ik vandaag zag, laat ons hopen dat Essevee zich weer mengt,...

Zulte Waregem is aan veel meer verandering onderhevig hoor en ze moeten het doen met veel minder geld. Toch slaagt Dury er telkens weer 1 om die voetballers samen te laten voetballen. Dat is wat een goeie coach kan. Ik heb nog steeds het gevoel dat het kampioenenjaar van Gent een toevalstreffer was voor Hein.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Over AA Gent
« Reactie #192 Gepost op: augustus 05, 2017, 12:08:55 pm »
als ze winnen zien we die dees week
krijgen ze op hun doos dan zalt nog weekje duren...

en de krant... die doen al mee
Gent mist elk jaar zijn start op verplaatsing.....

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Over AA Gent
« Reactie #193 Gepost op: augustus 05, 2017, 02:19:49 pm »
Gaan ook gewoon weer mogen krasselen om POI te halen hoor.

Ik wil ze niet pakken op hun titelambities. Dat getuigt van ambitie, lef en dat kan ik alleen maar toejuichen in het Belgische voetbal maar om dat nu te gaan roepen na een seizoen waarin ze tot op de laatste speeldag hebben moeten knokken om bij de eerste 6 te eindigen...

Ik heb ze bezig gezien tegen STVV... Los zand, een warboel. Hebben zodanig veel spelers gekocht in de loop der jaren dat het overzicht zoek is en dat niemand daar door de bomen nog het bos ziet.
Neto ook nog eens langdurig out, het vertrek van Kums nooit kunnen opvangen, nu Marcq die al heel vroeg bakken kritiek krijgt, centraal achterin blijft het een boeltje,...

Anderlecht en Brugge sowieso POI, Genk gaan we toch vanuit in een Europaloos seizoen, Standard lijkt sterker dan vorig seizoen, KV Oostende zal het ook wel halen na wat ik vandaag zag, laat ons hopen dat Essevee zich weer mengt,...

Zulte Waregem is aan veel meer verandering onderhevig hoor en ze moeten het doen met veel minder geld. Toch slaagt Dury er telkens weer 1 om die voetballers samen te laten voetballen. Dat is wat een goeie coach kan. Ik heb nog steeds het gevoel dat het kampioenenjaar van Gent een toevalstreffer was voor Hein.
Neenee we moeten nu ook weer niet gaan beginnen wokken en alles in een wokpan gieten he.
Zijn gewoon dingen dat je los van elkaar moet zien.

Hein heeft in zijn 1e jaar een wereldprestatie verricht. Met Kums als absolute uitblinker die de regisseur was. 2e jaar idem + fantastische CL-campagne met diezelfde Kums die heerste.

Vorig jaar al moeten krasselen om POI te bereiken in het post-Kums-tijdperk en dit jaar gewoon n?g meer gekocht en verkocht waardoor het DNA ook gewoon weg is.
Iets dat Zulte Waregem ook heeft gekend na de 2 succesjaren: plots was iedereen weg en ook het DNA.
Nu blijven gasten als De fauw, Bossut, Derijck, Hama enzo de boel bij elkaar houden, dit aangevuld met bepaalde jongens.

Bij Gent is het een grote bende van allemaal dezelfde typkes, maar tis niet dat die echt leiders hebben lopen. (Iets waar Hein al geruime tijd over loopt te klagen, dat gebrek aan leiderschap)
Zo'n Belhocine speelde dan mss wel niet, en zo'n Brian Vandenbussche ook niet, maar mss waren dat wel belangrijke jongens in een kleedkamer om de boel wat bij elkaar te houden en toch een soort houvast te cre?ren.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.653
  • Essevee!
Re: Over AA Gent
« Reactie #194 Gepost op: augustus 06, 2017, 03:18:07 pm »
Probleem van Gent situeert hem ook niet in de verdediging vind ik. Het middenveld draait vierkant.
Daar zal Derijck ook niets aan verhelpen hoor.

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.244
  • Essevee!
Re: Over AA Gent
« Reactie #195 Gepost op: augustus 06, 2017, 04:26:18 pm »
Probleem van Gent situeert hem ook niet in de verdediging vind ik. Het middenveld draait vierkant.
Daar zal Derijck ook niets aan verhelpen hoor.
De wanvertoning gaat daar gewoon verder.
Ze zijn de competitie zowaar met 0 op 6 gestart...

Offline scott

  • Leden
  • Berichten: 997
  • Essevee!
Re: Over AA Gent
« Reactie #196 Gepost op: augustus 06, 2017, 04:41:39 pm »
Met een verplaatsing naar Malinois volgende week wordt de druk nu al gigantisch groot voor Dikke Hein en de zijnen. Volgende week zullen ze wel nog een paar transferkes van 3 ? 4 miljoen doen om de achterban te sussen... Ben eens benieuwd of Derijck vrijdag nog bij ons op het veld zal staan tegen Kluptje.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Over AA Gent
« Reactie #197 Gepost op: augustus 06, 2017, 05:52:23 pm »
Wat een afgrijselijk lelijke ploeg, dat Antwerp, hopelijk snel terug naar 2e klasse. Nu, er zit niks voetbal in, dus dan moet je maar vanaf minuut 1 tijd stelen, je laten vallen, fouten maken... Zoiets werkt ook maar een tijdje (op enthousiasme en tegen de grote ploegen), die zullen het nog wel lastig krijgen.

Hoe dan ook, slechter kon Gent niet aan het seizoen beginnen, 0 op 6 tegen Beveren en Antwerp (zo zie je maar, wij beginnen met 6 op 6 tegen vergelijkbare ploegen) en er meteen uit in Europa tegen een zwakke tegenstander. Als Weiler er niet in slaagt om Anderlecht beter/mooier te laten voetballen (al zullen vooral de resultaten moeten tegenvallen eer daar iets verandert, en dan nog), trekt Hein misschien naar daar? Zie die wel presteren bij Anderlecht.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: Over AA Gent
« Reactie #198 Gepost op: augustus 06, 2017, 11:05:06 pm »


Hoe dan ook, slechter kon Gent niet aan het seizoen beginnen, 0 op 6 tegen Beveren en Antwerp (zo zie je maar, wij beginnen met 6 op 6 tegen vergelijkbare ploegen) en er meteen uit in Europa tegen een zwakke tegenstander.

Sint Truiden
SV TILL I DIE

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.244
  • Essevee!
Re: Over AA Gent
« Reactie #199 Gepost op: augustus 12, 2017, 10:17:28 pm »
Een kort synisch applaus voor (h)A(h)A Gent na het bekomen van hun eerste puntje dit seizoen...  :D
1 op 9 begod...  ::)