Auteur Topic: Het Laatste Nieuws  (gelezen 78852 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #200 Gepost op: april 06, 2013, 07:06:15 pm »
Een goeie quizvraag zou kunnen zijn wie die 6 voor ons gemist hebben... Rafa? :p

edit: telt Berrier zijn misser die hij in de rebound scoort tegen Lierse mee?

Ik herinner mij een match in ons 1e jaar 1e klasse thuis tegen FC Brussels.

We kregen een penalty in minuut 86 of zoiets en Tony Sergeant miste die. Patrick Nys was toen keeper, geloof ik.

Voor de rest moet ik echt diep graven, hoor.
Alhoewel dat ik er nog eentje heb, denk ik.
Iemand die het volgende kan bevestigen ? Ik denk dat Tim Matthys eens een penalty miste thuis tegen STVV in het seizoen 2007-2008 toen we 1-2 achter stonden. MAAR in de rebound zorgde Stijn Meert alsnog voor de 2-2. Leye scoorde in de 87 min of zoiets dan alsnog de 3-2.

Met die misser van Berrier kom ik aan 3 gemiste strafschoppen.

Die andere 3 zou ik echt niet meer weten.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #201 Gepost op: april 15, 2013, 06:01:28 pm »
De enige krant die zei waar het op neerkomt :
Me zin bij den buk gezet!!!

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #202 Gepost op: april 15, 2013, 08:52:29 pm »
De enige krant die zei waar het op neerkomt :
Me zin bij den buk gezet!!!

'Damme tzwart schaap zin' zou op een klacht bij het centrum voor Gelijkekansen en racismebestrijding neerkomen zeker? ;)

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #203 Gepost op: april 16, 2013, 08:38:53 am »
Een goeie quizvraag zou kunnen zijn wie die 6 voor ons gemist hebben... Rafa? :p

edit: telt Berrier zijn misser die hij in de rebound scoort tegen Lierse mee?

Ik herinner mij een match in ons 1e jaar 1e klasse thuis tegen FC Brussels.

We kregen een penalty in minuut 86 of zoiets en Tony Sergeant miste die. Patrick Nys was toen keeper, geloof ik.

Voor de rest moet ik echt diep graven, hoor.
Alhoewel dat ik er nog eentje heb, denk ik.
Iemand die het volgende kan bevestigen ? Ik denk dat Tim Matthys eens een penalty miste thuis tegen STVV in het seizoen 2007-2008 toen we 1-2 achter stonden. MAAR in de rebound zorgde Stijn Meert alsnog voor de 2-2. Leye scoorde in de 87 min of zoiets dan alsnog de 3-2.

Met die misser van Berrier kom ik aan 3 gemiste strafschoppen.

Die andere 3 zou ik echt niet meer weten.

Tony Sergeant miste idd tegen Brussels en Matthys miste tegen Mignolet als ik mij niet vergis.

Ik herinner mij ook dat Habibou een penalty miste op Lokeren een tweetal jaar geleden, ik vermoed tegen Copa.

We hebben er al 4, nog 2 te gaan.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #204 Gepost op: april 16, 2013, 09:50:08 am »
Een goeie quizvraag zou kunnen zijn wie die 6 voor ons gemist hebben... Rafa? :p

edit: telt Berrier zijn misser die hij in de rebound scoort tegen Lierse mee?

Ik herinner mij een match in ons 1e jaar 1e klasse thuis tegen FC Brussels.

We kregen een penalty in minuut 86 of zoiets en Tony Sergeant miste die. Patrick Nys was toen keeper, geloof ik.

Voor de rest moet ik echt diep graven, hoor.
Alhoewel dat ik er nog eentje heb, denk ik.
Iemand die het volgende kan bevestigen ? Ik denk dat Tim Matthys eens een penalty miste thuis tegen STVV in het seizoen 2007-2008 toen we 1-2 achter stonden. MAAR in de rebound zorgde Stijn Meert alsnog voor de 2-2. Leye scoorde in de 87 min of zoiets dan alsnog de 3-2.

Met die misser van Berrier kom ik aan 3 gemiste strafschoppen.

Die andere 3 zou ik echt niet meer weten.

Tony Sergeant miste idd tegen Brussels en Matthys miste tegen Mignolet als ik mij niet vergis.

Ik herinner mij ook dat Habibou een penalty miste op Lokeren een tweetal jaar geleden, ik vermoed tegen Copa.

We hebben er al 4, nog 2 te gaan.

Serieus? Daar herinner ik me niets van gelijk.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #205 Gepost op: april 16, 2013, 05:52:51 pm »
Een goeie quizvraag zou kunnen zijn wie die 6 voor ons gemist hebben... Rafa? :p

edit: telt Berrier zijn misser die hij in de rebound scoort tegen Lierse mee?

Ik herinner mij een match in ons 1e jaar 1e klasse thuis tegen FC Brussels.

We kregen een penalty in minuut 86 of zoiets en Tony Sergeant miste die. Patrick Nys was toen keeper, geloof ik.

Voor de rest moet ik echt diep graven, hoor.
Alhoewel dat ik er nog eentje heb, denk ik.
Iemand die het volgende kan bevestigen ? Ik denk dat Tim Matthys eens een penalty miste thuis tegen STVV in het seizoen 2007-2008 toen we 1-2 achter stonden. MAAR in de rebound zorgde Stijn Meert alsnog voor de 2-2. Leye scoorde in de 87 min of zoiets dan alsnog de 3-2.

Met die misser van Berrier kom ik aan 3 gemiste strafschoppen.

Die andere 3 zou ik echt niet meer weten.

Tony Sergeant miste idd tegen Brussels en Matthys miste tegen Mignolet als ik mij niet vergis.

Ik herinner mij ook dat Habibou een penalty miste op Lokeren een tweetal jaar geleden, ik vermoed tegen Copa.

We hebben er al 4, nog 2 te gaan.

Ja, idd, nu je het zegt. We verloren die match (onterecht) met 2-1. Matton scoorde in het begin van de 2e helft de 1-1, maar we verloren nog. Vraag me niet naar die doelpuntenmakers van Lokeren.

Tjah, voor die andere 2. Wie heeft ooit penalty's mogen trappen voor Zulte Waregem ?
Sergeant, Matthys, Berrier, Roelandts, Mar?val, Habibou, Nfor en Leye volgens mij.
Die eerste 3 misten er (minstens) 1.
Habibou miste er 1.
Mar?val miste er nooit ??n (wel ??n bij Gent, Sels van Lierse begin dit seizoen, ma bon).
Leye miste er bij mijn weten ook nooit ene.
Nfor trapte ze er ook allemaal in, denk ik. (in Tubize, thuis tegen Club Brugge PO I,...)
Roelandts heeft niet zo gek veel penalty's getrapt voor Essevee, denk ik. (1 op de laatste speeldag van de reguliere competitie 2009-2010 in Mechelen).

Iemand anders met nog een goed geheugen ??

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.189
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #206 Gepost op: april 17, 2013, 11:55:00 am »
Er zijn er meer die penalty's trapten hoor.
Meert en Matton trapten er hier ook al. Ook Fred Dupre nam er al voor zijn rekening, maar weet wel niet meer of dat 1ste of 2de klasse was, of bekerwedstrijd of niet.

Maar volgens mij komt de andere misser van Chris Makiese op Standard!
« Laatst bewerkt op: april 17, 2013, 11:58:55 am door San Iker »

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #207 Gepost op: april 17, 2013, 02:23:16 pm »
Er zijn er meer die penalty's trapten hoor.
Meert en Matton trapten er hier ook al. Ook Fred Dupre nam er al voor zijn rekening, maar weet wel niet meer of dat 1ste of 2de klasse was, of bekerwedstrijd of niet.

Maar volgens mij komt de andere misser van Chris Makiese op Standard!

Inderdaad, nu je het zegt. Tegen Van Hout, was de kant waar wij stonden. Van Hout blunderde ganse match, maar dienen pakte hij wel met zijn lange armen.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #208 Gepost op: april 17, 2013, 05:29:30 pm »
Er zijn er meer die penalty's trapten hoor.
Meert en Matton trapten er hier ook al. Ook Fred Dupre nam er al voor zijn rekening, maar weet wel niet meer of dat 1ste of 2de klasse was, of bekerwedstrijd of niet.

Maar volgens mij komt de andere misser van Chris Makiese op Standard!

Meert en Dupr? trapten er bij mijn weten geen meer in 1e klasse, hoor.

Je hebt gelijk ivm Makiese. Miste er idd ene op Standard. (1-1 doelpunt Roelandts, lage schuiver)

We zitten aan 5, gasten, nog ene te gaan !! We gaan der nog komen !  ;)

Offline willem putman

  • Leden
  • Berichten: 199
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #209 Gepost op: mei 13, 2013, 12:53:55 pm »
Merkwaardig commentaarstuk van Stephan Keyngaert in HLN van vandaag.
Ik citeer: "het zou een slechte zaak zijn voor het Belgische voetbal mocht Zulte Waregem kampioen worden." Omdat in de logica van Keyngaert de kans dat SV in Europa goed zou presteren klein is en daardoor de co?ffici?nt van Belgi? zou dalen en omdat we geen volwaardig stadion voor Europees voetbal hebben.

Wellicht schrijft Keyngaert wat nog velen in het wereldje van het Belgische voetbalestablishment denken.

Ik vind dat een verwerpelijke en kleingeestige redenering die de eigenheid van de voetbalsport totaal ontkend. Men zou moeten blij zijn dat er nog ploegen zijn zoals ons Essevee, zij zijn het levende bewijs dat het voetbal gelukkig nog "groter" is dan de macht van het geld.


Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #210 Gepost op: mei 13, 2013, 01:02:16 pm »
opzeggen die krant  :) , hoogstens hln.be is intressant, wegens  grappig om die (extreem)rechtse  reacties van de "gewone vlaming in de straat" te lezen

13 april 1951

  • Gast
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #211 Gepost op: mei 13, 2013, 02:39:38 pm »
opzeggen die krant  :) , hoogstens hln.be is intressant, wegens  grappig om die (extreem)rechtse  reacties van de "gewone vlaming in de straat" te lezen

probeer je iets te vertellen, linkse rakker ??

Valt inderdaad op hoeveel van svzw81 zijn posts met politiek te maken hebben, lijkt me voor niks nodig.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #212 Gepost op: mei 14, 2013, 10:55:08 pm »
opzeggen die krant  :) , hoogstens hln.be is intressant, wegens  grappig om die (extreem)rechtse  reacties van de "gewone vlaming in de straat" te lezen

probeer je iets te vertellen, linkse rakker ??

Valt inderdaad op hoeveel van svzw81 zijn posts met politiek te maken hebben, lijkt me voor niks nodig.

ik een linkse rakker ? verre van :) en wat dan nog als het zo zou zijn ?  ik moet gewoon altijd (glim)lachen met de veelal rechtse populistische posts op de hln.be ...   als je de reacties daar leest zou 90 % van de mensen streven naar een coalitie nva - vlaams belang - lijst dedecker. tenminste dat leid ik toch af als je reacties leest op bepaalde artikels . ik denk niet dat ik de enige ben daarin . als je dan naar de verkiezeingsresulaten bekijkt merk je toch objectief gezien wat anders. achja  :)

@2460 : en je moet blijkbaar zelf niets weten van het laatste nieuws,  jij hebt het over een strontgazette . ik hou het eerder dus op niet-objectieve sportjournalisten en allesbehalve opbjectieve hln.be reacties  ;)
« Laatst bewerkt op: mei 14, 2013, 11:12:56 pm door svzw81 »

Offline gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #213 Gepost op: september 18, 2013, 02:45:11 pm »
Gaan die riooljournalisten van hln nooit ophouden ??? proberen ze opnieuw onrust te stoken net voor een belangrijke europese match door een artikel met volgende titel op hun website te gooien : "te koop zulte waregem ? of toch niet..."

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #214 Gepost op: september 18, 2013, 05:45:59 pm »
Gaan die riooljournalisten van hln nooit ophouden ??? proberen ze opnieuw onrust te stoken net voor een belangrijke europese match door een artikel met volgende titel op hun website te gooien : "te koop zulte waregem ? of toch niet..."

Heb het ook gelezen.  Triestige bende.  Kunnen het gewoon niet verkroppen dat hen rscatje en 2e club bruggetjen afgegaan zijn en geen europees spelen zekerst.  Weeral en vlak voor een europees treffen maken ze van een decuyper gerelateerd artikel een volledige pagina en info over donderdag ergens in een klein kotje.  Nu juist alles rustig is geworden en het sportief ook draait.  Pipo's.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #215 Gepost op: september 19, 2013, 09:02:59 am »
denk gewoon dat in aanloop van europese wedstrijd ze aan Naessens hebben gevraagd hoe het nu met die aandelen zit...want naast het Laatste Nieuws stond er ook een groot stuk daarover in de Morgen. Slecht geschreven was het niet en totaal niet tegen de club.
Voor sommigen is het ook nooit goed. We moeten zeggen zoals het is...door het Europees voetbal en onze prestaties vorig jaar komen we nu ??nmaal meer in de pers!!!!! Meestal is het goed want anders komen we alleen voor de weekendmatchen in de pers. Vaak worden we kritischer bekeken (vooral na een mindere match) maar voor de rest is het toch meestal positief. We moeten daar tegen kunnen. Bij mijn weten waren ze ook niet echt positief over Anderlecht na Benfica

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #216 Gepost op: september 19, 2013, 11:44:50 am »
denk gewoon dat in aanloop van europese wedstrijd ze aan Naessens hebben gevraagd hoe het nu met die aandelen zit...want naast het Laatste Nieuws stond er ook een groot stuk daarover in de Morgen. Slecht geschreven was het niet en totaal niet tegen de club.
Voor sommigen is het ook nooit goed. We moeten zeggen zoals het is...door het Europees voetbal en onze prestaties vorig jaar komen we nu ??nmaal meer in de pers!!!!! Meestal is het goed want anders komen we alleen voor de weekendmatchen in de pers. Vaak worden we kritischer bekeken (vooral na een mindere match) maar voor de rest is het toch meestal positief. We moeten daar tegen kunnen. Bij mijn weten waren ze ook niet echt positief over Anderlecht na Benfica

De Morgen en HLN hebben dezelfde sportredactie als ik mij niet vergis.

We moeten nu niet van elke mug een olifant maken. Ze moeten hun krant vol krijgen en soms is dat positief en soms neutraal en soms negatief. Het is stil waar het nooit waait.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #217 Gepost op: september 19, 2013, 01:10:29 pm »
das goed gezegd!

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.668
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #218 Gepost op: november 04, 2013, 07:14:35 am »
Juist het artikel gelezen van Jeroen Bossaert, amai, als je hem moet geloven dan zijn de medespelers van Hazard een bende sukkelaars die slaafs alle richtlijnen van Hazard moeten opvolgen.  Volgens Jeroentje is er naast Hazard geen enkele goeie speler, wat een larie.  Is hetzelfde verhaal met Berrier.  Hazard is inderdaad heel goed en dit wapen gebruiken we dan ook veel, dit was met Berrier niet anders, maar om nu te schrijven dat buiten Hazard er geen echte sterkhouders zijn dan ben je in mijn ogen niet bekwaam als sportjournalist.  Hij gaf als voorbeeld de match tegen Chalala en ik citeer 'Hazard en Essevee konden hun wil niet opleggen omdat Hazard niet goed was'.  ?????? Beste jeroentje, Chalala had 3 kansen, wij 20 of zoiets?   Wij hebben al matchen gewonnen waarbij Hazard minder was, dat is ons sterkste punt, onze collectiviteit. 

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #219 Gepost op: november 04, 2013, 08:55:09 am »
welke krant is dat ? het laagste nieuws inderdaad ja  :)