Auteur Topic: [VB] Essevee - Lokeren  (gelezen 9362 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

WAEREGHEM

  • Gast
Re: [VB] Essevee - Lokeren
« Reactie #20 Gepost op: oktober 28, 2010, 10:26:38 am »
- TIJD VOOR MENTALITEIT!
- BROOS, HAAL HET ONKRUID ERUIT!
- HEIMWEE NAAR DE SEMI-PROFS!
...

Online belli

  • Leden
  • Berichten: 3.774
Re: [VB] Essevee - Lokeren
« Reactie #21 Gepost op: oktober 28, 2010, 10:30:32 am »
spelers weten al lang dat het niet goed gaat hoor. en de spelers zullen ook wel weten waarom ze uitgefloten worden... dus ze zijn al wakker geschud... en wat was het effect?! dat ze nog slechter zijn beginnen spelen. Dus veranderen van taktiek........hen naar voor brullen, zorgen voor ambiance (is voor de supporters ook plezanter ipv te fluiten of mij te ergeren :-)

Offline brunogoal

  • Leden
  • Berichten: 344
Re: [VB] Essevee - Lokeren
« Reactie #22 Gepost op: oktober 28, 2010, 10:50:15 am »
Er zijn denk ik 3 problemen:
- discipline
- groepsgeest
- zelfvertrouwen

Voor 1 en 2 rekenen we op Broos.
Voor 3 kunnen wij ons steentje bijdragen door bv niet direct te beginnen fluiten.

Best de teller op 0 starten en tegen Lokeren supporteren alsof het de eerste match van het seizoen is.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] Essevee - Lokeren
« Reactie #23 Gepost op: oktober 28, 2010, 10:53:40 am »
Er zijn denk ik 3 problemen:
- discipline
- groepsgeest
- zelfvertrouwen

Voor 1 en 2 rekenen we op Broos.
Voor 3 kunnen wij ons steentje bijdragen door bv niet direct te beginnen fluiten.

Best de teller op 0 starten en tegen Lokeren supporteren alsof het de eerste match van het seizoen is.


Dikke 2

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] Essevee - Lokeren
« Reactie #24 Gepost op: oktober 28, 2010, 10:54:18 am »
Misschien een idee voor een spandoek: 'Wat baten Broos en bril als de uilen niet zien en willen?'

Alleen vind ik dat voor Hugo een beetje raar. Precies alsof we zeggen dat hij hier toch niks gaat kunnen aanrichten.

Offline svzw4ever

  • Leden
  • Berichten: 626
Re: [VB] Essevee - Lokeren
« Reactie #25 Gepost op: oktober 28, 2010, 10:54:42 am »
wat zijn we allemaal supportern als het goe gaat ? maar als het slecht gaat uitjouwen! goeie supporters! ik zou al nie meer willen spelen  bij de esssevee; supporter ben je in goeie en slechte tijden


Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [VB] Essevee - Lokeren
« Reactie #26 Gepost op: oktober 28, 2010, 11:11:28 am »
wat zijn we allemaal supportern als het goe gaat ? maar als het slecht gaat uitjouwen! goeie supporters! ik zou al nie meer willen spelen  bij de esssevee; supporter ben je in goeie en slechte tijden



Ja, supporter in slecht tijden ok.
Maar als je 0,000 inzet ziet op het plein en wetende dat ze na een archislechte match gewoon pinten staan te drinken en lachen a volent?, dan stel je je vragen. Lachen zij dan gewoon met Waregem, of zijn het goede verliezers?

Volgens mij zijn er geen goede verliezers in 1ste klasse

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.715
Re: [VB] Essevee - Lokeren
« Reactie #27 Gepost op: oktober 28, 2010, 11:21:21 am »
spelers weten al lang dat het niet goed gaat hoor. en de spelers zullen ook wel weten waarom ze uitgefloten worden... dus ze zijn al wakker geschud... en wat was het effect?! dat ze nog slechter zijn beginnen spelen. Dus veranderen van taktiek........hen naar voor brullen, zorgen voor ambiance (is voor de supporters ook plezanter ipv te fluiten of mij te ergeren :-)

De colere is er bij mij ook uit, positieve stimulans is inderdaad veel beter, het baat inderdaad niet dat we ze uitmaken, dus ja, willen of niet, achter de ploeg want nu zondag is het heel belangrijk.

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: [VB] Essevee - Lokeren
« Reactie #28 Gepost op: oktober 28, 2010, 11:25:07 am »
wat zijn we allemaal supportern als het goe gaat ? maar als het slecht gaat uitjouwen! goeie supporters! ik zou al nie meer willen spelen  bij de esssevee; supporter ben je in goeie en slechte tijden



Ja, supporter in slecht tijden ok.
Maar als je 0,000 inzet ziet op het plein en wetende dat ze na een archislechte match gewoon pinten staan te drinken en lachen a volent?, dan stel je je vragen. Lachen zij dan gewoon met Waregem, of zijn het goede verliezers?

Volgens mij zijn er geen goede verliezers in 1ste klasse
2
en als de spelers de supporters niet komen groeten waarom moeten wij dan zingen voor hen?
SV TILL I DIE

Online belli

  • Leden
  • Berichten: 3.774
Re: [VB] Essevee - Lokeren
« Reactie #29 Gepost op: oktober 28, 2010, 01:10:50 pm »
Ik dezelfde krant zegt Karel D'Haene dat we voor het ogenblik te weinig kwaliteit in huis hebben om het verschil te maken, en dat er weinig verschil is tussen een derde klasser die draait en een eerste klasser die niet draait. Ik vraag mij af wie het dichtst bij de realiteit zit?
 
als Dhaene zoiets zegt lijkt het me zinvol om hem efkes op de bank te laten of niet meer op te stellen. teken dat het bij Dhaene momenteel niet goed zit....

Offline Jimme

  • Leden
  • Berichten: 108
Re: [VB] Essevee - Lokeren
« Reactie #30 Gepost op: oktober 28, 2010, 05:00:04 pm »
Ik dezelfde krant zegt Karel D'Haene dat we voor het ogenblik te weinig kwaliteit in huis hebben om het verschil te maken, en dat er weinig verschil is tussen een derde klasser die draait en een eerste klasser die niet draait. Ik vraag mij af wie het dichtst bij de realiteit zit?
 
als Dhaene zoiets zegt lijkt het me zinvol om hem efkes op de bank te laten of niet meer op te stellen. teken dat het bij Dhaene momenteel niet goed zit....

teken dat het juist wel goed zit bij Dhaene => zijn zelfkennis is alvast toppie.  als hij nu nog de juiste conclusie trekt zijn we er ...

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: [VB] Essevee - Lokeren
« Reactie #31 Gepost op: oktober 28, 2010, 05:29:25 pm »
Er zijn denk ik 3 problemen:
- discipline
- groepsgeest
- zelfvertrouwen

Voor 1 en 2 rekenen we op Broos.
Voor 3 kunnen wij ons steentje bijdragen door bv niet direct te beginnen fluiten.

Best de teller op 0 starten en tegen Lokeren supporteren alsof het de eerste match van het seizoen is.

2

uitfluiten is zinloos,blijf dan aub thuis

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.385
Re: [VB] Essevee - Lokeren
« Reactie #32 Gepost op: oktober 28, 2010, 05:38:34 pm »
Er zijn denk ik 3 problemen:
- discipline
- groepsgeest
- zelfvertrouwen

Voor 1 en 2 rekenen we op Broos.
Voor 3 kunnen wij ons steentje bijdragen door bv niet direct te beginnen fluiten.

Best de teller op 0 starten en tegen Lokeren supporteren alsof het de eerste match van het seizoen is.

2

uitfluiten is zinloos,blijf dan aub thuis

idd, trouw in goede en slechte dagen!

Offline mabelleke

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: [VB] Essevee - Lokeren
« Reactie #33 Gepost op: oktober 28, 2010, 05:52:14 pm »
Misschien een idee voor een spandoek: 'Wat baten Broos en bril als de uilen niet zien en willen?'

en dan mss ook int frans.....

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [VB] Essevee - Lokeren
« Reactie #34 Gepost op: oktober 28, 2010, 06:24:10 pm »
We zullen zaterdag zien. Als er geen verbetering merkbaar is, moeten er zich toch wel aan een aantal mensen in het bijzonder serieus zorgen beginnen te maken. Kortom Geen beterschap = Geen kwaliteit in de kern

Offline alex

  • Leden
  • Berichten: 453
Re: [VB] Essevee - Lokeren
« Reactie #35 Gepost op: oktober 28, 2010, 06:33:17 pm »
een echte supporter is er als het goed gaat,maar MOET er zijn als het slecht gaat ;)

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.653
Re: [VB] Essevee - Lokeren
« Reactie #36 Gepost op: oktober 28, 2010, 06:35:01 pm »
We gaan ze pakken gvd!

Boer Boerie

  • Gast
Re: [VB] Essevee - Lokeren
« Reactie #37 Gepost op: oktober 28, 2010, 06:57:45 pm »
We gaan ze pakken gvd!

Dat is de ingesteldheid
hopelijk begrijpen de spelers dat het maar met deze ingesteldheid zal gaan

Offline sv27

  • Leden
  • Berichten: 414
Re: [VB] Essevee - Lokeren
« Reactie #38 Gepost op: oktober 28, 2010, 07:20:02 pm »
We moeten de ploeg steunen maar wel eens wakkerschudden:

"EEN BOER ZOEKT GEEN UITVLUCHTEN- HIJ WERKT"
"WIJ ZIJN NOG STEEDS AMBITIEUS MET DIT ESSEVEE, JULLIE OOK?"



Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: [VB] Essevee - Lokeren
« Reactie #39 Gepost op: oktober 28, 2010, 09:51:26 pm »
spelers weten al lang dat het niet goed gaat hoor. en de spelers zullen ook wel weten waarom ze uitgefloten worden... dus ze zijn al wakker geschud... en wat was het effect?! dat ze nog slechter zijn beginnen spelen. Dus veranderen van taktiek........hen naar voor brullen, zorgen voor ambiance (is voor de supporters ook plezanter ipv te fluiten of mij te ergeren :-)

De colere is er bij mij ook uit, positieve stimulans is inderdaad veel beter, het baat inderdaad niet dat we ze uitmaken, dus ja, willen of niet, achter de ploeg want nu zondag is het heel belangrijk.
Amen, Wij kunnen gvd zaterdag ze naar voor schreeuwen en hopen dat ze de boodschap snappen zeker!