Auteur Topic: [NB] Essevee - Lokeren  (gelezen 11706 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

fox

  • Gast
Re: [NB] Essevee - Lokeren
« Reactie #80 Gepost op: november 03, 2010, 12:20:10 pm »
toch merkwaardig dat er hier zijn die weer alleen het negatieve zien?!!
wat dacht je, dat meteen alles zou lukken onder een nieuwe trainer.
ik heb ook veel slechte passes gezien en vond ook de ene speler beter dan de andere en het is me ook een vraagteken hoe Nfor de kans mist of waarom Matton de eerste helft onzichtbaar was en de tweede helft goed speelde. Toch hebben ze ook hun goeie momenten gehad in de match.
het belangrijkste is dat ik spirit, een ploeg gezien heb die de tweede helft een ploeg die 15/15 heeft gehaald tegen de muur heeft gedrukt.

Dat er inzet zou zijn, is de logica zelve dus daarvoor feliciteer ik de spelers zelfs niet. Wat ik wel gezien heb is een stijlbreuk met de vorige wedstrijd. Ik heb veel minder lange ballen gezien en men probeerde zo vaak mogelijk de voetballende oplossing te kiezen. Dat het er niet altijd uitkomt is logisch. Rome werd ook niet op 1 dag gebouwd, maar het is wel hoopgevend. We gaan weer voetballen in plaats van de bal blind naar voor te trappen. Op termijn komen de punten dan vanzelf.

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [NB] Essevee - Lokeren
« Reactie #81 Gepost op: november 03, 2010, 06:26:09 pm »
Laat het voor iedereen duidelijk zijn dat gebrek aan vertrouwen de ploeg nog steeds parten speelde inde eerste helft. Nadat Lokeren eerder toevallig voorgekomen was voelde je zo de twijfel weer in onze rangen sluipen. Chapeau voor de manier waarop ze dat in de tweede helft rechtgezet hebben.
Dat we alsnog een punt pakten heeft volgens mij evenveel met de druk van onze jongens te maken als met het feit dat de troepen van Maes er enkel en alleen op uit waren om het spel lam te leggen en te controleren. Dat het tot in de 90ste minuut duurde alvorens het zover was hebben ze enkel en alleen te danken aan een uitstekende Lazic. Mocht het doelpunt wat eerder gevallen zijn, dan wil ik het wel nog eens zien, want Lokeren was behalve die ene kans van Benji De Ceulaer gans in 't begin van de tweede helft nergens na de koffie. Enfin, ik denk dat we terug op de goede weg zijn, nu nog bevestigen op Stayen en dan met het mes tussen de tanden tegen Billie Turf en zijn overroepen bende!