Auteur Topic: Speeldag 10 : zaterdag 01/10/2022 - 18.15u : KVC Westerlo - Essevee  (gelezen 11804 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.785
  • Essevee!
Re: Speeldag 10 : zaterdag 01/10/2022 - 18.15u : KVC Westerlo - Essevee
« Reactie #20 Gepost op: oktober 01, 2022, 12:14:25 am »
Seraing wint van Standard met 0-2

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.366
  • Essevee!
Re: Speeldag 10 : zaterdag 01/10/2022 - 18.15u : KVC Westerlo - Essevee
« Reactie #21 Gepost op: oktober 01, 2022, 08:03:10 am »
Seraing wint van Standard met 0-2
Seraing die hebben dus een betere ploeg dan vorig jaar.

Offline Top

  • Leden
  • Berichten: 54
  • Essevee!
Re: Speeldag 10 : zaterdag 01/10/2022 - 18.15u : KVC Westerlo - Essevee
« Reactie #22 Gepost op: oktober 01, 2022, 09:03:47 am »
Palumets gekwetst

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.268
Re: Speeldag 10 : zaterdag 01/10/2022 - 18.15u : KVC Westerlo - Essevee
« Reactie #23 Gepost op: oktober 01, 2022, 10:08:33 am »
Bossut maakt gewoon evenveel fouten als de rest van de ploeg, alleen heeft dat bij hem soms grotere gevolgen. Die goal van Bruno? Dat begint al bij het weggeven van een zeer vermijdbare corner. Als die dan door een speler van 2 m keihard wordt binnengekopt, dan ga je de fout bij het weggeven van de corner wél gaan leggen. Nu wordt naar de keeper gekeken. Bostyn is niet beter, hoor ! Die kwam er vorig jaar in, op Kortrijk, kreeg er 5 binnen en had ook geen vertrouwen. Cirrani al bezig gezien? Die kopt of speelt soms acheruit zonder te kijken, als daar geen goal uit voortkomt, dan slikken we dat door met onze pint en wordt er niet meer over gesproken. Gans de ploeg heeft in mijn ogen te weinig kwaliteit. Tegen Union, op Gent...(tegen STVV geef ik ze nog respijt omdat ze met 10 speelden) had ik nooit het gevoel dat ze zich weer in de match konden knokken. Ervaring? Zet dan aub Derijck er wél in, laat Vossen staan, dan gaat dat argument als deel weg. Die 5 euro bus is een mooie geste. Supporters die enkel de ploeg afbreken en alles in t belachelijke trekken, blijf gewoon thuis en weg van socials. Dan respecteer ik die keuze. De boel verzieken is heel goedkoop, maar je creeërt er negativisme mee, en t gaat al niet goed. Forza Essevee !

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.233
Re: Speeldag 10 : zaterdag 01/10/2022 - 18.15u : KVC Westerlo - Essevee
« Reactie #24 Gepost op: oktober 01, 2022, 10:37:10 am »
Bossut maakt gewoon evenveel fouten als de rest van de ploeg, alleen heeft dat bij hem soms grotere gevolgen. Die goal van Bruno? Dat begint al bij het weggeven van een zeer vermijdbare corner. Als die dan door een speler van 2 m keihard wordt binnengekopt, dan ga je de fout bij het weggeven van de corner wél gaan leggen. Nu wordt naar de keeper gekeken. Bostyn is niet beter, hoor ! Die kwam er vorig jaar in, op Kortrijk, kreeg er 5 binnen en had ook geen vertrouwen. Cirrani al bezig gezien? Die kopt of speelt soms acheruit zonder te kijken, als daar geen goal uit voortkomt, dan slikken we dat door met onze pint en wordt er niet meer over gesproken. Gans de ploeg heeft in mijn ogen te weinig kwaliteit. Tegen Union, op Gent...(tegen STVV geef ik ze nog respijt omdat ze met 10 speelden) had ik nooit het gevoel dat ze zich weer in de match konden knokken. Ervaring? Zet dan aub Derijck er wél in, laat Vossen staan, dan gaat dat argument als deel weg. Die 5 euro bus is een mooie geste. Supporters die enkel de ploeg afbreken en alles in t belachelijke trekken, blijf gewoon thuis en weg van socials. Dan respecteer ik die keuze. De boel verzieken is heel goedkoop, maar je creeërt er negativisme mee, en t gaat al niet goed. Forza Essevee !

Die die hard fans van Bossut hangen mijn kloten uit.
Het is mooi hoe jullie hem willen verdedigen, en respect voor zijn jarenlange trouw (al is dat gewoon het feit dat er nooit interesse was voor hem) en respect voor staat van dienst, maar de laatste 5 jaar trekt het gewoon op niets
Ok Bostyn is mss niet beter, maar na al dat geklungel de voorbije matchen mag je hem wel de kans geven.

En voor de 100ste keer! Het bestuur gaat in de fout om geen nieuwe doelman te halen!!
Je kon enkele jaren geleden Roef heel goedkoop oppikken, je kon dat vorig jaar ook met Nardi

Nee, we halen liever Tanzaniers uit Israelische 2de klasse of Esten uit een flutcompetitie

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.268
Re: Speeldag 10 : zaterdag 01/10/2022 - 18.15u : KVC Westerlo - Essevee
« Reactie #25 Gepost op: oktober 01, 2022, 10:50:27 am »
Of...we MOETEN die erbij pakken. Gisterenavond op het werk tegen een KVK-abonnee gebabbeld (ja, dat kan, het was nog gezellig ook). Daar haalden ze puur voor de goedkoop Custovic in huis. Geen enkele fan is er enthousiast over, laat staan content. Ook hij zorgde voor "nieuwe spelers". Die trainden 1 keer mee en haalden meteen de kern. Allemaal besproken (lees premies beloofd) bij het tekenen van zijn contract. Een chronisch tekort aan budget leidt tot deze armtierige situaties. Haal er dan in januari maar enen bij van 35 jaar, een smeerlapje, die t klappen van de zweep kent. Want die jongen gasten kunnen het (nog) niet. Ook niet qua concentratie bijvoorbeeld. Benieuwd wat het vanavond wordt, maar ik vrees ervoor. En neen, ik sta niet meteen bekend als een negatievling

Online loroji

  • Leden
  • Berichten: 89
  • Essevee!
Re: Speeldag 10 : zaterdag 01/10/2022 - 18.15u : KVC Westerlo - Essevee
« Reactie #26 Gepost op: oktober 01, 2022, 11:49:56 am »
Bostyn had enkele jaren geleden wel een goeie periode met puntenpakkende reddingen die ervoor gezorgd hebben dat we een remonte konden inzetten. Bossut zijn laatste goede periode dateerde van de bekeroverwinning. Ik zou ook Bostyn weer een kans geven na de vele missers van Bossut de laatste tijd. Wie zegt dat hij niet in staat is weer zo een goede periode neer te zetten (ookal was het de laatste keren minder). Geef hem gerust een kans.

Offline Habib habibou

  • Leden
  • Berichten: 964
  • 4451
Re: Speeldag 10 : zaterdag 01/10/2022 - 18.15u : KVC Westerlo - Essevee
« Reactie #27 Gepost op: oktober 01, 2022, 12:17:05 pm »
Bostyn had enkele jaren geleden wel een goeie periode met puntenpakkende reddingen die ervoor gezorgd hebben dat we een remonte konden inzetten. Bossut zijn laatste goede periode dateerde van de bekeroverwinning. Ik zou ook Bostyn weer een kans geven na de vele missers van Bossut de laatste tijd. Wie zegt dat hij niet in staat is weer zo een goede periode neer te zetten (ookal was het de laatste keren minder). Geef hem gerust een kans.
Bostyn is zeker wel beter dan Bossut. Al die tegengoals in zijn laatste periode lagen nooit aan hem maar aan die flutverdediging voor hem. Hij deed soms reddingen waarvan ik echt verbaasd was.

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.366
  • Essevee!
Re: Speeldag 10 : zaterdag 01/10/2022 - 18.15u : KVC Westerlo - Essevee
« Reactie #28 Gepost op: oktober 01, 2022, 12:42:59 pm »
Bossut maakt gewoon evenveel fouten als de rest van de ploeg, alleen heeft dat bij hem soms grotere gevolgen. Die goal van Bruno? Dat begint al bij het weggeven van een zeer vermijdbare corner. Als die dan door een speler van 2 m keihard wordt binnengekopt, dan ga je de fout bij het weggeven van de corner wél gaan leggen. Nu wordt naar de keeper gekeken. Bostyn is niet beter, hoor ! Die kwam er vorig jaar in, op Kortrijk, kreeg er 5 binnen en had ook geen vertrouwen. Cirrani al bezig gezien? Die kopt of speelt soms acheruit zonder te kijken, als daar geen goal uit voortkomt, dan slikken we dat door met onze pint en wordt er niet meer over gesproken. Gans de ploeg heeft in mijn ogen te weinig kwaliteit. Tegen Union, op Gent...(tegen STVV geef ik ze nog respijt omdat ze met 10 speelden) had ik nooit het gevoel dat ze zich weer in de match konden knokken. Ervaring? Zet dan aub Derijck er wél in, laat Vossen staan, dan gaat dat argument als deel weg. Die 5 euro bus is een mooie geste. Supporters die enkel de ploeg afbreken en alles in t belachelijke trekken, blijf gewoon thuis en weg van socials. Dan respecteer ik die keuze. De boel verzieken is heel goedkoop, maar je creeërt er negativisme mee, en t gaat al niet goed. Forza Essevee !

Die die hard fans van Bossut hangen mijn kloten uit.
Het is mooi hoe jullie hem willen verdedigen, en respect voor zijn jarenlange trouw (al is dat gewoon het feit dat er nooit interesse was voor hem) en respect voor staat van dienst, maar de laatste 5 jaar trekt het gewoon op niets
Ok Bostyn is mss niet beter, maar na al dat geklungel de voorbije matchen mag je hem wel de kans geven.

En voor de 100ste keer! Het bestuur gaat in de fout om geen nieuwe doelman te halen!!
Je kon enkele jaren geleden Roef heel goedkoop oppikken, je kon dat vorig jaar ook met Nardi

Nee, we halen liever Tanzaniers uit Israelische 2de klasse of Esten uit een flutcompetitie
Je mag het gelobby van de fanclub van Bossut niet onderschatten.

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.655
  • Essevee!
Re: Speeldag 10 : zaterdag 01/10/2022 - 18.15u : KVC Westerlo - Essevee
« Reactie #29 Gepost op: oktober 01, 2022, 02:53:21 pm »
Bostyn had enkele jaren geleden wel een goeie periode met puntenpakkende reddingen die ervoor gezorgd hebben dat we een remonte konden inzetten. Bossut zijn laatste goede periode dateerde van de bekeroverwinning. Ik zou ook Bostyn weer een kans geven na de vele missers van Bossut de laatste tijd. Wie zegt dat hij niet in staat is weer zo een goede periode neer te zetten (ookal was het de laatste keren minder). Geef hem gerust een kans.
Bostyn is zeker wel beter dan Bossut. Al die tegengoals in zijn laatste periode lagen nooit aan hem maar aan die flutverdediging voor hem. Hij deed soms reddingen waarvan ik echt verbaasd was.
Bij Bostyn zijn tegengoals waren er idd.geen serieuze missers,bij Bossut daarentegen....,geen missers maar echte fouten.

Online Lv_em

  • Leden
  • Berichten: 109
  • Essevee!
Re: Speeldag 10 : zaterdag 01/10/2022 - 18.15u : KVC Westerlo - Essevee
« Reactie #30 Gepost op: oktober 01, 2022, 03:22:32 pm »
Ik snap niet waarom het wisselen van doelman zo'n drama moet zijn. Het was toch Leye die zelf voor het seizoen zei dat de 2 keepers dicht bij elkaar zaten van niveau. En Bossut speelt al enkele matchen onder niveau, dus waarom niet eens Bostyn?

Offline Essevee 3.0

  • Leden
  • Berichten: 316
  • Essevee!
Re: Speeldag 10 : zaterdag 01/10/2022 - 18.15u : KVC Westerlo - Essevee
« Reactie #31 Gepost op: oktober 01, 2022, 03:55:30 pm »
Ik snap niet waarom het wisselen van doelman zo'n drama moet zijn. Het was toch Leye die zelf voor het seizoen zei dat de 2 keepers dicht bij elkaar zaten van niveau. En Bossut speelt al enkele matchen onder niveau, dus waarom niet eens Bostyn?

2

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.785
  • Essevee!
Re: Speeldag 10 : zaterdag 01/10/2022 - 18.15u : KVC Westerlo - Essevee
« Reactie #32 Gepost op: oktober 01, 2022, 04:31:58 pm »
Ik snap niet waarom het wisselen van doelman zo'n drama moet zijn. Het was toch Leye die zelf voor het seizoen zei dat de 2 keepers dicht bij elkaar zaten van niveau. En Bossut speelt al enkele matchen onder niveau, dus waarom niet eens Bostyn?
klopt
dus wss op training meer gretigheid van Bossut…
Bostyn heeft imo geen ambitie, bank is ok voor hem
een te brave bankzitter volgens mij

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.233
Re: Speeldag 10 : zaterdag 01/10/2022 - 18.15u : KVC Westerlo - Essevee
« Reactie #33 Gepost op: oktober 01, 2022, 05:16:49 pm »
Willen en Derijck centraal achterin
Bossut nog altijd in doel

Verder Vossen en Ndour op het veld

Ciranni eindelijk naar de bank

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.257
  • Essevee!
Re: Speeldag 10 : zaterdag 01/10/2022 - 18.15u : KVC Westerlo - Essevee
« Reactie #34 Gepost op: oktober 01, 2022, 05:18:46 pm »
.

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 944
  • Essevee!
Re: Speeldag 10 : zaterdag 01/10/2022 - 18.15u : KVC Westerlo - Essevee
« Reactie #35 Gepost op: oktober 01, 2022, 06:14:33 pm »
Wat voor een opstelling is dit. Gaat niet goed komen, zo veel verdedigende spelers.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.785
  • Essevee!
Re: Speeldag 10 : zaterdag 01/10/2022 - 18.15u : KVC Westerlo - Essevee
« Reactie #36 Gepost op: oktober 01, 2022, 06:28:40 pm »
1e kans en goal
en dan nog Tambedou gekwetst

alst ni meezit zittet tegen e…

Online ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.049
Re: Speeldag 10 : zaterdag 01/10/2022 - 18.15u : KVC Westerlo - Essevee
« Reactie #37 Gepost op: oktober 01, 2022, 06:30:55 pm »
1e kans en goal
en dan nog Tambedou gekwetst

alst ni meezit zittet tegen e…
Kunnen ze nie beter gewoon forfait geven voor de rest van de competitie ? Wie heeft hier nog iets aan ?

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.785
  • Essevee!
Re: Speeldag 10 : zaterdag 01/10/2022 - 18.15u : KVC Westerlo - Essevee
« Reactie #38 Gepost op: oktober 01, 2022, 06:38:43 pm »
1e kans en goal
en dan nog Tambedou gekwetst

alst ni meezit zittet tegen e…
Kunnen ze nie beter gewoon forfait geven voor de rest van de competitie ? Wie heeft hier nog iets aan ?
match aan het kijken?
de wil is er
en betere ploeg ook…
mo tis scoren da moet e

Offline Regenboogboer

  • Leden
  • Berichten: 44
  • Essevee!
Re: Speeldag 10 : zaterdag 01/10/2022 - 18.15u : KVC Westerlo - Essevee
« Reactie #39 Gepost op: oktober 01, 2022, 06:40:50 pm »
Idd.
Hoeveel kan het tegenzitten?
Dit kan toch niet blijven duren. Ik geef deze match nog niet op. Maar ik had wel graag nog met Tambedou gespeeld.