Auteur Topic: Speeldag 13 : 22/11/2020 - 16.00u : Essevee - YR KV Mechelen  (gelezen 16671 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Speeldag 13 : 22/11/2020 - 16.00u : Essevee - YR KV Mechelen
« Reactie #60 Gepost op: november 22, 2020, 05:54:44 pm »
Schandalig. Duidelijke penalty.
ook weer slap hoe vanhecke de enigste was die reclameerde....

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: Speeldag 13 : 22/11/2020 - 16.00u : Essevee - YR KV Mechelen
« Reactie #61 Gepost op: november 22, 2020, 05:55:12 pm »
Die regels rond hands zijn te onduidelijk.
Vroeger was dit zeker geen hands, van te dicht op arm gekopt, nu weet je het dus niet.

Soit, we waren slecht zo simpel is het.

Ik zie komende weken somber in met verplaatsing naar Gent, Thuis tegen Anderlecht en dan naar Eupen en Antwerp

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Speeldag 13 : 22/11/2020 - 16.00u : Essevee - YR KV Mechelen
« Reactie #62 Gepost op: november 22, 2020, 05:56:47 pm »
Schandalig. Duidelijke penalty.
ook weer slap hoe vanhecke de enigste was die reclameerde....

Totaal gebrek aan beleving bij sommigen, die fase is daar inderdaad weer een voorbeeld van. Je moet eens naar de bank van een ploeg als Charleroi, Leuven of Beerschot kijken. Daar leeft heel de ploeg mee, bij ons staan ze er bij en kijken ze er naar...

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: Speeldag 13 : 22/11/2020 - 16.00u : Essevee - YR KV Mechelen
« Reactie #63 Gepost op: november 22, 2020, 05:57:09 pm »
Dit doet zeer, we moesten duidelijk een penalty krijgen, niet te geloven dat dit zomaar kan.  Daarna mocht KV Mechelen, en Van Damme mag eerst 20 zuivere fouten maken voordat hij geel krijgt,enorm veel fouten maken zonder gevolgen, maar dan nog, vooral de eerste helft EN DE LAKSHEID VAN DE SPELERS was triestig om zien.  Na de goal van Bruno hadden we nog  die bal op de lat en die penaltyfout, maar voor de rest waren de voorzetten ontzettend zwak, we konden niks meer klaarmaken.   Dury iets verwijten?  Volgens mij niet, tenzij je hem moet verwijten dat hij Deschacht in de ploeg laat, die was gewoon heel slecht.
Marcq en Humpreys waren voor mij goed, vooral de tweede helft.
Ik snap onze spelers niet, krijgen ze hun loon niet meer misschien?

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.638
  • Essevee!
Re: Speeldag 13 : 22/11/2020 - 16.00u : Essevee - YR KV Mechelen
« Reactie #64 Gepost op: november 22, 2020, 05:59:32 pm »
Humpreys aangenaam verrast,kan goed duo vormen met Pletincks

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.638
  • Essevee!
Re: Speeldag 13 : 22/11/2020 - 16.00u : Essevee - YR KV Mechelen
« Reactie #65 Gepost op: november 22, 2020, 06:01:24 pm »
Dit doet zeer, we moesten duidelijk een penalty krijgen, niet te geloven dat dit zomaar kan.  Daarna mocht KV Mechelen, en Van Damme mag eerst 20 zuivere fouten maken voordat hij geel krijgt,enorm veel fouten maken zonder gevolgen, maar dan nog, vooral de eerste helft EN DE LAKSHEID VAN DE SPELERS was triestig om zien.  Na de goal van Bruno hadden we nog  die bal op de lat en die penaltyfout, maar voor de rest waren de voorzetten ontzettend zwak, we konden niks meer klaarmaken.   Dury iets verwijten?  Volgens mij niet, tenzij je hem moet verwijten dat hij Deschacht in de ploeg laat, die was gewoon heel slecht.
Marcq en Humpreys waren voor mij goed, vooral de tweede helft.
Ik snap onze spelers niet, krijgen ze hun loon niet meer misschien?
Ongelooflijk wat die Vandamme allemaal mocht!

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: Speeldag 13 : 22/11/2020 - 16.00u : Essevee - YR KV Mechelen
« Reactie #66 Gepost op: november 22, 2020, 06:05:35 pm »
Dit doet zeer, we moesten duidelijk een penalty krijgen, niet te geloven dat dit zomaar kan.  Daarna mocht KV Mechelen, en Van Damme mag eerst 20 zuivere fouten maken voordat hij geel krijgt,enorm veel fouten maken zonder gevolgen, maar dan nog, vooral de eerste helft EN DE LAKSHEID VAN DE SPELERS was triestig om zien.  Na de goal van Bruno hadden we nog  die bal op de lat en die penaltyfout, maar voor de rest waren de voorzetten ontzettend zwak, we konden niks meer klaarmaken.   Dury iets verwijten?  Volgens mij niet, tenzij je hem moet verwijten dat hij Deschacht in de ploeg laat, die was gewoon heel slecht.
Marcq en Humpreys waren voor mij goed, vooral de tweede helft.
Ik snap onze spelers niet, krijgen ze hun loon niet meer misschien?
Ongelooflijk wat die Vandamme allemaal mocht!
Ik versta dat hij fouten maakt, tempo eruit halen, maar na een fout of 3,4 moet de scheids toch ingrijpen en geel geven, nu was het na zijn 10de fout,maar ja, dienen Diericks is sowieso een ramp als scheidsrechter.

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: Speeldag 13 : 22/11/2020 - 16.00u : Essevee - YR KV Mechelen
« Reactie #67 Gepost op: november 22, 2020, 06:08:12 pm »
Dit doet zeer, we moesten duidelijk een penalty krijgen, niet te geloven dat dit zomaar kan.  Daarna mocht KV Mechelen, en Van Damme mag eerst 20 zuivere fouten maken voordat hij geel krijgt,enorm veel fouten maken zonder gevolgen, maar dan nog, vooral de eerste helft EN DE LAKSHEID VAN DE SPELERS was triestig om zien.  Na de goal van Bruno hadden we nog  die bal op de lat en die penaltyfout, maar voor de rest waren de voorzetten ontzettend zwak, we konden niks meer klaarmaken.   Dury iets verwijten?  Volgens mij niet, tenzij je hem moet verwijten dat hij Deschacht in de ploeg laat, die was gewoon heel slecht.
Marcq en Humpreys waren voor mij goed, vooral de tweede helft.
Ik snap onze spelers niet, krijgen ze hun loon niet meer misschien?
Ongelooflijk wat die Vandamme allemaal mocht!

Dat is net als Vormer, Overmeire, Persoons,...
Ze weten dat dus doen ze het.
Klootzakskes lijk dat ze zeggen.
We moeten ook meer klootzak zijn.

Langs de andere kant, van Chory kunnen we precies hetzelfde zeggen, maakt heel veel fouten.

Online Forza Essevee

  • Leden
  • Berichten: 393
Re: Speeldag 13 : 22/11/2020 - 16.00u : Essevee - YR KV Mechelen
« Reactie #68 Gepost op: november 22, 2020, 06:08:45 pm »
Die basisopstelling (5-3-2 / 3-5-2) werkt gewoon langs geen kanten. Ten eerste zijn Sissako en Srarfi allesbehalve vleugelverdedigers. Srarfi is bovendien verdedigend een gevaar voor zichzelf en voor de ploeg. Hij ligt constant op de grond, tackelt in het wilde weg. Pakte vorige week op Cercle ook al geel en is veel te onbesuisd in zijn defensieve acties. Je kan het hem niet eens kwalijk nemen, die jongen is een flankaanvaller pur sang. Maar op deze manier kan hij niets van al zijn aanvallende kwaliteiten uitbuiten. Daarnaast recupereren we op het middenveld amper een bal met Govea en Van Hecke en voorin is Chory de enige die ietwat balvast is. Bianda en Deschacht zijn bovendien ontzettend kwetsbaar met ruimte in hun rug, elke diepe bal was levensgevaarlijk...

Speel nu toch eens gewoon een 4-3-3 met De Bock en Opare (die in mijn ogen toch wel goeie transfers zijn en dit al bewezen hebben) op de backs, Seck en Marcq als buffers voor de verdediging en dan plaats je met Bruno (10) , Chory (9) , Srarfi (11) en Dompé (7) vier aanvallende pionnen op hun beste plaats. 6 man die eerst en vooral verdedigend denken, 4 offensief.

De laksheid en desinteresse van ons was tenenkrommend. De lucky overwinning op Cercle strooide hier bij sommigen wat zand in de ogen, maar we zijn doodziek. Dit Mechelen was bovendien echt dramatisch, het zegt genoeg dat we hier amper iets tegen kunnen creëren.
« Laatst bewerkt op: november 22, 2020, 06:13:23 pm door Forza Essevee »
FORZA FORZA FORZA ESSEVEE

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.471
  • Essevee!
Re: Speeldag 13 : 22/11/2020 - 16.00u : Essevee - YR KV Mechelen
« Reactie #69 Gepost op: november 22, 2020, 06:14:49 pm »
Dechacht krijgt er weer van langs. Waarom, begrijp ik niet. Hij speelde goed als laatste man en heb hem op geen fout kunnen betrappen.
Er waren anderen die veel slechter waren. Maar zoals we het al zo dikwijls zeiden, het is geen ploeg. Er is geen samenhang. Het is duidelijk dat de overwinning in Brugge een ééndagsvlieg was.
Alleen als Moeskroen en Beveren even slecht blijven, hebben we een kans om erin te blijven, anders is het kalf verdronken.

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Speeldag 13 : 22/11/2020 - 16.00u : Essevee - YR KV Mechelen
« Reactie #70 Gepost op: november 22, 2020, 07:15:21 pm »
Beste scenario: eindigen op de 16e plaats met zo weinig mogelijk punten (winstpremies).

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: Speeldag 13 : 22/11/2020 - 16.00u : Essevee - YR KV Mechelen
« Reactie #71 Gepost op: november 22, 2020, 07:24:46 pm »
Dechacht krijgt er weer van langs. Waarom, begrijp ik niet. Hij speelde goed als laatste man en heb hem op geen fout kunnen betrappen.
Er waren anderen die veel slechter waren. Maar zoals we het al zo dikwijls zeiden, het is geen ploeg. Er is geen samenhang. Het is duidelijk dat de overwinning in Brugge een ééndagsvlieg was.
Alleen als Moeskroen en Beveren even slecht blijven, hebben we een kans om erin te blijven, anders is het kalf verdronken.
????? Eerste kans kv mechelen, staat hij te slapen, moest 5 meter hoger staan, zoals de rest van de verdediging, dan stond Hairemans off-side, tweede goal moet hij gewoon naar VranckX meegaan dan komt die voorzet niet, staat te slapen en doet gewoon NIKS, ook zijn passing is zwak, is traag en niet meer wendbaar, het jaar teveel:op de tweede goal  staat hij ook alleen maar te wapperen met zijn armen, het enige dat hij goed deed was toen die Tongui doorging en er zijn voet tussenstak.
Maar het is geen  ploeg,er was geen inzet in de eerste helft, wat ik niet kan begrijpen. 
Ik ben fan van een Sissako, maar als hij met zo'n mentaliteit op een veld staan, zelfs is het niet op zijn positie, dat kan NIET!   Er was ook een ferme discussie met Dury, volgens mij is het nu zeker gedaan met Sissako, ik zie die vertrekken in de winterstop.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: Speeldag 13 : 22/11/2020 - 16.00u : Essevee - YR KV Mechelen
« Reactie #72 Gepost op: november 22, 2020, 07:31:52 pm »
Die basisopstelling (5-3-2 / 3-5-2) werkt gewoon langs geen kanten. Ten eerste zijn Sissako en Srarfi allesbehalve vleugelverdedigers. Srarfi is bovendien verdedigend een gevaar voor zichzelf en voor de ploeg. Hij ligt constant op de grond, tackelt in het wilde weg. Pakte vorige week op Cercle ook al geel en is veel te onbesuisd in zijn defensieve acties. Je kan het hem niet eens kwalijk nemen, die jongen is een flankaanvaller pur sang. Maar op deze manier kan hij niets van al zijn aanvallende kwaliteiten uitbuiten. Daarnaast recupereren we op het middenveld amper een bal met Govea en Van Hecke en voorin is Chory de enige die ietwat balvast is. Bianda en Deschacht zijn bovendien ontzettend kwetsbaar met ruimte in hun rug, elke diepe bal was levensgevaarlijk...

Speel nu toch eens gewoon een 4-3-3 met De Bock en Opare (die in mijn ogen toch wel goeie transfers zijn en dit al bewezen hebben) op de backs, Seck en Marcq als buffers voor de verdediging en dan plaats je met Bruno (10) , Chory (9) , Srarfi (11) en Dompé (7) vier aanvallende pionnen op hun beste plaats. 6 man die eerst en vooral verdedigend denken, 4 offensief.

De laksheid en desinteresse van ons was tenenkrommend. De lucky overwinning op Cercle strooide hier bij sommigen wat zand in de ogen, maar we zijn doodziek. Dit Mechelen was bovendien echt dramatisch, het zegt genoeg dat we hier amper iets tegen kunnen creëren.
Ja, ik geloof dat wij wel konden winnen van Mechelen met dit systeem, zelfs al staan Srarfi en Sissako niet op hun plaats, maar wanneer je dan met zo'n laksheid en desinteresse het veld opkomt, dan is dat al verloren van tevoren, gelijk welk systeem dat je dan speelt.
Hopen dat een Beveren en een Moeskroen nog slechter zijn en we niet overkop gaan financieel.


Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.638
  • Essevee!
Re: Speeldag 13 : 22/11/2020 - 16.00u : Essevee - YR KV Mechelen
« Reactie #73 Gepost op: november 22, 2020, 07:35:39 pm »
Dechacht krijgt er weer van langs. Waarom, begrijp ik niet. Hij speelde goed als laatste man en heb hem op geen fout kunnen betrappen.
Er waren anderen die veel slechter waren. Maar zoals we het al zo dikwijls zeiden, het is geen ploeg. Er is geen samenhang. Het is duidelijk dat de overwinning in Brugge een ééndagsvlieg was.
Alleen als Moeskroen en Beveren even slecht blijven, hebben we een kans om erin te blijven, anders is het kalf verdronken.
????? Eerste kans kv mechelen, staat hij te slapen, moest 5 meter hoger staan, zoals de rest van de verdediging, dan stond Hairemans off-side, tweede goal moet hij gewoon naar VranckX meegaan dan komt die voorzet niet, staat te slapen en doet gewoon NIKS, ook zijn passing is zwak, is traag en niet meer wendbaar, het jaar teveel:op de tweede goal  staat hij ook alleen maar te wapperen met zijn armen, het enige dat hij goed deed was toen die Tongui doorging en er zijn voet tussenstak.
Maar het is geen  ploeg,er was geen inzet in de eerste helft, wat ik niet kan begrijpen. 
Ik ben fan van een Sissako, maar als hij met zo'n mentaliteit op een veld staan, zelfs is het niet op zijn positie, dat kan NIET!   Er was ook een ferme discussie met Dury, volgens mij is het nu zeker gedaan met Sissako, ik zie die vertrekken in de winterstop.
Er waren er vandaag minstens vijf slechter dan Deschacht.

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: Speeldag 13 : 22/11/2020 - 16.00u : Essevee - YR KV Mechelen
« Reactie #74 Gepost op: november 22, 2020, 07:42:50 pm »
Enkel Van Hecke roept om een penalty. Geen enkele commotie bij de rest van de spelers. Zegt veel over de wil om te winnen... Als Kortrijk een penaltyfase krijgt tegen ons, gaat gans de ploeg op de scheids af. Resultaat: hij voelt zich gedwongen om naar de VAR te luisteren. Hier had Dierick geen enkele tegenwind en deed lustig verder...

Triestig en dat met 3 trainers op de bank. Het wordt krabben dit seizoen... benieuwd naar het verdere verloop. Men zal altijd alles op corona steken natuurlijk, maar de goede verstaander weet dat het met veel meer te maken heeft dan dat.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: Speeldag 13 : 22/11/2020 - 16.00u : Essevee - YR KV Mechelen
« Reactie #75 Gepost op: november 22, 2020, 07:43:12 pm »
Dechacht krijgt er weer van langs. Waarom, begrijp ik niet. Hij speelde goed als laatste man en heb hem op geen fout kunnen betrappen.
Er waren anderen die veel slechter waren. Maar zoals we het al zo dikwijls zeiden, het is geen ploeg. Er is geen samenhang. Het is duidelijk dat de overwinning in Brugge een ééndagsvlieg was.
Alleen als Moeskroen en Beveren even slecht blijven, hebben we een kans om erin te blijven, anders is het kalf verdronken.
????? Eerste kans kv mechelen, staat hij te slapen, moest 5 meter hoger staan, zoals de rest van de verdediging, dan stond Hairemans off-side, tweede goal moet hij gewoon naar VranckX meegaan dan komt die voorzet niet, staat te slapen en doet gewoon NIKS, ook zijn passing is zwak, is traag en niet meer wendbaar, het jaar teveel:op de tweede goal  staat hij ook alleen maar te wapperen met zijn armen, het enige dat hij goed deed was toen die Tongui doorging en er zijn voet tussenstak.
Maar het is geen  ploeg,er was geen inzet in de eerste helft, wat ik niet kan begrijpen. 
Ik ben fan van een Sissako, maar als hij met zo'n mentaliteit op een veld staan, zelfs is het niet op zijn positie, dat kan NIET!   Er was ook een ferme discussie met Dury, volgens mij is het nu zeker gedaan met Sissako, ik zie die vertrekken in de winterstop.
Er waren er vandaag minstens vijf slechter dan Deschacht.
Is geen antwoord op mijn argumenten wat hij slecht deed,is voor mij verantwoordelijk voor al veel tegengoals+ het systeem ook natuurlijk.  Dat er minstens vijf slechter waren dan Deschacht maakt mij niet uit, Deschacht heeft in dit seizoen nog geen enkel match op zijn niveau gespeeld zoals vorig jaar in het begin.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: Speeldag 13 : 22/11/2020 - 16.00u : Essevee - YR KV Mechelen
« Reactie #76 Gepost op: november 22, 2020, 07:45:01 pm »
Enkel Van Hecke roept om een penalty. Geen enkele commotie bij de rest van de spelers. Zegt veel over de wil om te winnen... Als Kortrijk een penaltyfase krijgt tegen ons, gaat gans de ploeg op de scheids af. Resultaat: hij voelt zich gedwongen om naar de VAR te luisteren. Hier had Dierick geen enkele tegenwind en deed lustig verder...

Triestig en dat met 3 trainers op de bank. Het wordt krabben dit seizoen... benieuwd naar het verdere verloop. Men zal altijd alles op corona steken natuurlijk, maar de goede verstaander weet dat het met veel meer te maken heeft dan dat.
Juiste opmerking, vond dit ook heel eigenaardig.

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.606
Re: Speeldag 13 : 22/11/2020 - 16.00u : Essevee - YR KV Mechelen
« Reactie #77 Gepost op: november 22, 2020, 07:46:18 pm »
Humpreys aangenaam verrast,kan goed duo vormen met Pletincks

dan ken jij geen bal van voetbal

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.606
Re: Speeldag 13 : 22/11/2020 - 16.00u : Essevee - YR KV Mechelen
« Reactie #78 Gepost op: november 22, 2020, 07:48:02 pm »
Enkel Van Hecke roept om een penalty. Geen enkele commotie bij de rest van de spelers. Zegt veel over de wil om te winnen... Als Kortrijk een penaltyfase krijgt tegen ons, gaat gans de ploeg op de scheids af. Resultaat: hij voelt zich gedwongen om naar de VAR te luisteren. Hier had Dierick geen enkele tegenwind en deed lustig verder...

Triestig en dat met 3 trainers op de bank. Het wordt krabben dit seizoen... benieuwd naar het verdere verloop. Men zal altijd alles op corona steken natuurlijk, maar de goede verstaander weet dat het met veel meer te maken heeft dan dat.


3 trainers ?  defauw en simons zijn gewoon 2 pannekoeken, slappe vodden ,bent daar ook niets mee

Online Fats Domino

  • Leden
  • Berichten: 734
  • Essevee!
Re: Speeldag 13 : 22/11/2020 - 16.00u : Essevee - YR KV Mechelen
« Reactie #79 Gepost op: november 22, 2020, 07:49:01 pm »
En Dury lult er maar op los...
Enigste positieve is dat er geen premies moeten betaald worden