Auteur Topic: Speeldag 30 : 09/01/2021 - 16.15u : Essevee - Royal Excel Mouscron  (gelezen 17714 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Frank D

  • Leden
  • Berichten: 573
Re: Speeldag 20 : 09/01/2021 - 16.15u : Essevee - Royal Excel Mouscron
« Reactie #100 Gepost op: januari 11, 2021, 05:57:21 pm »
Al nieuws over de ernst vd kwetsuur  v Vossen?

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.244
  • Essevee!
Re: Speeldag 20 : 09/01/2021 - 16.15u : Essevee - Royal Excel Mouscron
« Reactie #101 Gepost op: januari 11, 2021, 11:12:33 pm »
Al nieuws over de ernst vd kwetsuur  v Vossen?
Neen. Verdere onderzoeken volgen blijkbaar nog, communiceerden ze via Facebook.

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.358
  • Essevee!
Re: Speeldag 20 : 09/01/2021 - 16.15u : Essevee - Royal Excel Mouscron
« Reactie #102 Gepost op: januari 12, 2021, 05:45:51 am »
Idd erbarmelijk.
Dury vond het tegen Moeskroen lang geleden dat we zo n match hadden!right,tegen Eupen en Cercle.
Tegen Eupen als ploeg mentale veerkracht getoond.
Volgens mij moet je serieus inspanningen doen om met die kern zo n slecht voetbal te spelen.
Gelukkig hebben we de laatste 3 matchen veel meeval gehad.
Bestuur zal wel blind blijven.
Op verplaatsing is het toch niet zo erbarmelijk : matchen in Eupen, Antwerp , Gent. Ik zeg niet dat we daar fantastisch spelen maar 't is toch ook geen potje stamp zoals zaterdag.

Ik verwacht tegen Beveren weer beter voetbal.

En Beveren moet winnen zaterdag tegen ons. Dus zij gaan het spel moeten maken. Ik ben voorzichtig, maar ik denk dat we daar wel een punt kunnen meepakken.

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.358
  • Essevee!
Re: Speeldag 20 : 09/01/2021 - 16.15u : Essevee - Royal Excel Mouscron
« Reactie #103 Gepost op: januari 12, 2021, 05:50:33 am »
Al nieuws over de ernst vd kwetsuur  v Vossen?
Neen. Verdere onderzoeken volgen blijkbaar nog, communiceerden ze via Facebook.

Is ook niet relevant, want volgens de meesten op dit forum kan Vossen toch niet voetballen. Ik ben ook kritisch ten aanzien van Vossen (ik vind dat hij bij ons niet echt past), maar volgens sommigen hier kan hij werkelijk niets.

We hebben Srarfi nog, en Nikos en Panos. Ik ben al content dat Harbaoui bij ons nog niet getekend heeft.

Offline Zias2001

  • Leden
  • Berichten: 180
  • Essevee!
Re: Speeldag 20 : 09/01/2021 - 16.15u : Essevee - Royal Excel Mouscron
« Reactie #104 Gepost op: januari 12, 2021, 07:36:32 am »
Citaat van: svennay link=topic=3455.msg268787#msg268787
Er is nog geen contact geweest met harbaoui zelf dus de kans is klein dat hij komt date=1610403153
Al nieuws over de ernst vd kwetsuur  v Vossen?
Neen. Verdere onderzoeken volgen blijkbaar nog, communiceerden ze via Facebook.

Is ook niet relevant, want volgens de meesten op dit forum kan Vossen toch niet voetballen. Ik ben ook kritisch ten aanzien van Vossen (ik vind dat hij bij ons niet echt past), maar volgens sommigen hier kan hij werkelijk niets.

We hebben Srarfi nog, en Nikos en Panos. Ik ben al content dat Harbaoui bij ons nog niet getekend heeft.
Er is nog geen contact geweest met Harbaoui dus de kans dat hij komt is kleiner aan het worden.
« Laatst bewerkt op: januari 12, 2021, 09:21:48 am door svennay »

Offline niederbacher76

  • Leden
  • Berichten: 782
  • Essevee!
Re: Speeldag 20 : 09/01/2021 - 16.15u : Essevee - Royal Excel Mouscron
« Reactie #105 Gepost op: januari 12, 2021, 09:24:01 am »
Citaat van: svennay link=topic=3455.msg268787#msg268787
Er is nog geen contact geweest met harbaoui zelf dus de kans is klein dat hij komt date=1610403153
Al nieuws over de ernst vd kwetsuur  v Vossen?
Neen. Verdere onderzoeken volgen blijkbaar nog, communiceerden ze via Facebook.

Is ook niet relevant, want volgens de meesten op dit forum kan Vossen toch niet voetballen. Ik ben ook kritisch ten aanzien van Vossen (ik vind dat hij bij ons niet echt past), maar volgens sommigen hier kan hij werkelijk niets.

We hebben Srarfi nog, en Nikos en Panos. Ik ben al content dat Harbaoui bij ons nog niet getekend heeft.
Er is nog geen contact geweest met Harbaoui dus de kans dat hij komt is kleiner aan het worden.
als hij 4 matchen geschorst is dan zitten we hopelijk bijna aan de recuperatie van Chory. Die ging 10 tot 12 weken out zijn. Mss komt die iets rapper terug ?

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 20 : 09/01/2021 - 16.15u : Essevee - Royal Excel Mouscron
« Reactie #106 Gepost op: januari 12, 2021, 10:05:04 am »
Volgende match tegen en in Beveren. Toch een ploeg die ons ligt, in tegenstelling tot Moeskroen, niet ?
Ik verwacht beter voetbal, beter terrein (speelt psychologisch ook mee) en misschien winst. Zou weer een gouden zaak zijn. Gisteren BW gezien tegen Standard en maakt mij toch geen grote indruk.
Moeten we zeker aankunnen als we echt willen natuurlijk.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Speeldag 20 : 09/01/2021 - 16.15u : Essevee - Royal Excel Mouscron
« Reactie #107 Gepost op: januari 12, 2021, 03:58:17 pm »
Volgende match tegen en in Beveren. Toch een ploeg die ons ligt, in tegenstelling tot Moeskroen, niet ?
Ik verwacht beter voetbal, beter terrein (speelt psychologisch ook mee) en misschien winst. Zou weer een gouden zaak zijn. Gisteren BW gezien tegen Standard en maakt mij toch geen grote indruk.
Moeten we zeker aankunnen als we echt willen natuurlijk.

Inderdaad; Zag ze ook bezig, wel wat schrik van hun infiltrerende middenvelders! Die gaan we niet kunnen stoppen met onze driehoek. Achteraan zijn ze wel te pakken! (Al hebben ze een degelijke doelman)

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.269
Re: Speeldag 20 : 09/01/2021 - 16.15u : Essevee - Royal Excel Mouscron
« Reactie #108 Gepost op: januari 12, 2021, 06:05:59 pm »
Volgende match tegen en in Beveren. Toch een ploeg die ons ligt, in tegenstelling tot Moeskroen, niet ?
Ik verwacht beter voetbal, beter terrein (speelt psychologisch ook mee) en misschien winst. Zou weer een gouden zaak zijn. Gisteren BW gezien tegen Standard en maakt mij toch geen grote indruk.
Moeten we zeker aankunnen als we echt willen natuurlijk.

Inderdaad; Zag ze ook bezig, wel wat schrik van hun infiltrerende middenvelders! Die gaan we niet kunnen stoppen met onze driehoek. Achteraan zijn ze wel te pakken! (Al hebben ze een degelijke doelman)
Die Jackers, totaal geen fan van. Vind dat meer een vliegenvanger en de simpele reddingen zien er altijd spectaculair uit bij hem.
SV TILL I DIE

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.641
Re: Speeldag 20 : 09/01/2021 - 16.15u : Essevee - Royal Excel Mouscron
« Reactie #109 Gepost op: januari 12, 2021, 08:16:22 pm »
Vossen 2 weken out, valt mee dus.

Offline varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.288
Re: Speeldag 20 : 09/01/2021 - 16.15u : Essevee - Royal Excel Mouscron
« Reactie #110 Gepost op: januari 13, 2021, 08:55:23 am »
Vossen 2 weken out, valt mee dus.

Opare ook out met hamstringblessure (HNB)

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.244
  • Essevee!
Re: Speeldag 20 : 09/01/2021 - 16.15u : Essevee - Royal Excel Mouscron
« Reactie #111 Gepost op: januari 13, 2021, 09:07:12 am »
Vossen 2 weken out, valt mee dus.

Opare ook out met hamstringblessure (HNB)
"𝗕𝗟𝗘𝗦𝗦𝗨𝗥𝗘-𝗨𝗣𝗗𝗔𝗧𝗘 ⚠️

Jelle Vossen liep een verrekking op aan de hamstrings en is naar schatting twee weken buiten strijd.

Daniel Opare kampt met een contractuur aan de hamstrings. De blessure wordt dag na dag opgevolgd."

Contractuur heeft natuurlijk meerdere gradaties. In het slechtste geval is hij 4 tot 6 weken out.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.667
Re: Speeldag 20 : 09/01/2021 - 16.15u : Essevee - Royal Excel Mouscron
« Reactie #112 Gepost op: januari 13, 2021, 03:53:00 pm »
Vossen 2 weken out, valt mee dus.

Opare ook out met hamstringblessure (HNB)
"𝗕𝗟𝗘𝗦𝗦𝗨𝗥𝗘-𝗨𝗣𝗗𝗔𝗧𝗘 ⚠️

Jelle Vossen liep een verrekking op aan de hamstrings en is naar schatting twee weken buiten strijd.

Daniel Opare kampt met een contractuur aan de hamstrings. De blessure wordt dag na dag opgevolgd."

Contractuur heeft natuurlijk meerdere gradaties. In het slechtste geval is hij 4 tot 6 weken out.
Opare is lastiger te vervangen, hoe zou die Mohammed zijn?    Bianda nog een kans geven?

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.269
Re: Speeldag 20 : 09/01/2021 - 16.15u : Essevee - Royal Excel Mouscron
« Reactie #113 Gepost op: januari 13, 2021, 04:24:10 pm »
Vossen 2 weken out, valt mee dus.

Opare ook out met hamstringblessure (HNB)
"𝗕𝗟𝗘𝗦𝗦𝗨𝗥𝗘-𝗨𝗣𝗗𝗔𝗧𝗘 ⚠️

Jelle Vossen liep een verrekking op aan de hamstrings en is naar schatting twee weken buiten strijd.

Daniel Opare kampt met een contractuur aan de hamstrings. De blessure wordt dag na dag opgevolgd."

Contractuur heeft natuurlijk meerdere gradaties. In het slechtste geval is hij 4 tot 6 weken out.
Opare is lastiger te vervangen, hoe zou die Mohammed zijn?    Bianda nog een kans geven?
Bianda mag van mij direct terug naar AS Roma.
SV TILL I DIE

Offline niederbacher76

  • Leden
  • Berichten: 782
  • Essevee!
Re: Speeldag 20 : 09/01/2021 - 16.15u : Essevee - Royal Excel Mouscron
« Reactie #114 Gepost op: januari 13, 2021, 05:25:00 pm »
Vossen 2 weken out, valt mee dus.

Opare ook out met hamstringblessure (HNB)
"𝗕𝗟𝗘𝗦𝗦𝗨𝗥𝗘-𝗨𝗣𝗗𝗔𝗧𝗘 ⚠️

Jelle Vossen liep een verrekking op aan de hamstrings en is naar schatting twee weken buiten strijd.

Daniel Opare kampt met een contractuur aan de hamstrings. De blessure wordt dag na dag opgevolgd."

Contractuur heeft natuurlijk meerdere gradaties. In het slechtste geval is hij 4 tot 6 weken out.
Opare is lastiger te vervangen, hoe zou die Mohammed zijn?    Bianda nog een kans geven?

ik lees

Abdallah is nog jong maar heeft door zijn jeugdopleiding bij een absolute topclub al heel wat ervaring opgedaan. De scoutingscel van Essevee volgt de rechtsvoetige vleugelverdediger al een tijdje. Met zijn explosiviteit en aanvallende capaciteiten als verdediger is hij een aanwinst voor de kern.

Allé klinkt goed, we hebben zelfs een aankoopoptie. Ik zou zeggen stel hem maar eens op.

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.189
Re: Speeldag 20 : 09/01/2021 - 16.15u : Essevee - Royal Excel Mouscron
« Reactie #115 Gepost op: januari 13, 2021, 07:33:38 pm »
Vossen 2 weken out, valt mee dus.

Opare ook out met hamstringblessure (HNB)
"𝗕𝗟𝗘𝗦𝗦𝗨𝗥𝗘-𝗨𝗣𝗗𝗔𝗧𝗘 ⚠️

Jelle Vossen liep een verrekking op aan de hamstrings en is naar schatting twee weken buiten strijd.

Daniel Opare kampt met een contractuur aan de hamstrings. De blessure wordt dag na dag opgevolgd."

Contractuur heeft natuurlijk meerdere gradaties. In het slechtste geval is hij 4 tot 6 weken out.
Opare is lastiger te vervangen, hoe zou die Mohammed zijn?    Bianda nog een kans geven?

ik lees

Abdallah is nog jong maar heeft door zijn jeugdopleiding bij een absolute topclub al heel wat ervaring opgedaan. De scoutingscel van Essevee volgt de rechtsvoetige vleugelverdediger al een tijdje. Met zijn explosiviteit en aanvallende capaciteiten als verdediger is hij een aanwinst voor de kern.

Allé klinkt goed, we hebben zelfs een aankoopoptie. Ik zou zeggen stel hem maar eens op.

Ola, ie komt van de scoutingscel, nu weten we waarom ie nie mag spelen

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.269
Re: Speeldag 20 : 09/01/2021 - 16.15u : Essevee - Royal Excel Mouscron
« Reactie #116 Gepost op: januari 14, 2021, 11:16:16 am »
Speelt die Abdallah mee bij de beloften?
SV TILL I DIE

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: Speeldag 30 : 09/01/2021 - 16.15u : Essevee - Royal Excel Mouscron
« Reactie #117 Gepost op: januari 14, 2021, 02:23:15 pm »
Ik heb ook amateurvoetbal gespeeld, en geloof me...een veld doet heel veel. De oefenvelden zijn biljarts in Waregem. Dus lijkt het me logisch dat er op training wél kwalitatief spel op de mat gelegd wordt. Het veld IS een excuus, punt uit! Het gaat zoveel lastiger op die akker. En op RAFC, op Cercle, op Gent...ging die bal gewoon goed rond. Hier op dit forum zijn bij uitmatchen een Seck, Marcq dan "nuttige werkers". Na een thuismatch zijn ze plots "niet meer in vorm" of "komen ze tekort voor 1A". Man man man...Je moet eens de stand aan een buitenlander tonen. Die zegt zonder schroom: "Zulte-Waregem? , dat is een ploeg dit op 5 punten staat van plaats 4. Jullie doen dus volop mee". Moesten die afgehaakte abonnees nu volgend seizoen eens een abonnement opnieuw kopen? Dat zou pas een steun zijn voor de club. Het nieuwe veld zou een feit zijn, in tijden van financiële crisis! Neen, ze moeten zeker niet komen kijken, dat ze maar hun abo doorgeven aan mensen die wél achter Essevee zijn blijven staan, aan buren, vrienden, collega's, ...maakt mij niet uit! Met deze kern ben ik heel blij dat het "goedgekomen is". Iedereen kan van iedereen winnen en men doet het ook gewoon ! Winst op Gent, op Antwerp, een punt tegen Anderlecht. Mja...stel je dan eens de winst voor tegen Mechelen en STVV!? Dan staat Essevee 4de...terwijl men hier zaagt en zaagt en vooral afbreekt dat het een lieve lust is! JAAAAAAAA....je mag gerust kritisch zijn ,dat ben ik ook ! Maar als je de link niet WIL leggen tussen het slechte veld en de het mindere spel in thuismatchen (én de blessures van Vossen en Oparé), dan heb je op dit SUPPORTERSforum gewoon niks te zoeken. Op naar Beveren en vooral: FORZA ESSEVEE !!!

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.189
Re: Speeldag 30 : 09/01/2021 - 16.15u : Essevee - Royal Excel Mouscron
« Reactie #118 Gepost op: januari 14, 2021, 02:55:56 pm »
Ik heb ook amateurvoetbal gespeeld, en geloof me...een veld doet heel veel. De oefenvelden zijn biljarts in Waregem. Dus lijkt het me logisch dat er op training wél kwalitatief spel op de mat gelegd wordt. Het veld IS een excuus, punt uit! Het gaat zoveel lastiger op die akker. En op RAFC, op Cercle, op Gent...ging die bal gewoon goed rond. Hier op dit forum zijn bij uitmatchen een Seck, Marcq dan "nuttige werkers". Na een thuismatch zijn ze plots "niet meer in vorm" of "komen ze tekort voor 1A". Man man man...Je moet eens de stand aan een buitenlander tonen. Die zegt zonder schroom: "Zulte-Waregem? , dat is een ploeg dit op 5 punten staat van plaats 4. Jullie doen dus volop mee". Moesten die afgehaakte abonnees nu volgend seizoen eens een abonnement opnieuw kopen? Dat zou pas een steun zijn voor de club. Het nieuwe veld zou een feit zijn, in tijden van financiële crisis! Neen, ze moeten zeker niet komen kijken, dat ze maar hun abo doorgeven aan mensen die wél achter Essevee zijn blijven staan, aan buren, vrienden, collega's, ...maakt mij niet uit! Met deze kern ben ik heel blij dat het "goedgekomen is". Iedereen kan van iedereen winnen en men doet het ook gewoon ! Winst op Gent, op Antwerp, een punt tegen Anderlecht. Mja...stel je dan eens de winst voor tegen Mechelen en STVV!? Dan staat Essevee 4de...terwijl men hier zaagt en zaagt en vooral afbreekt dat het een lieve lust is! JAAAAAAAA....je mag gerust kritisch zijn ,dat ben ik ook ! Maar als je de link niet WIL leggen tussen het slechte veld en de het mindere spel in thuismatchen (én de blessures van Vossen en Oparé), dan heb je op dit SUPPORTERSforum gewoon niks te zoeken. Op naar Beveren en vooral: FORZA ESSEVEE !!!

Daar zeg je het, een buitenstaander die onze matchen niet ziet.
Met dit voetbal, neen ook niet dat van op verplaatsing, trek je geen nieuwe abonnees aan hoor.
Wees daar nu toch eens eerlijk in.

Ja moet vooral kijken hoe we spelen.
Op verplaatsing gebruiken we een een verdedigende aanpak sinds begin november. Alleen op Eupen deden we dat niet en hup 2-0 achter.
Thuis willen ze ook nog een groot deel het spel maken en laten ze meer ruimte. En spelen met ruimte in de rug, dat is iets wat Marcq en Seck gewoon niet goed kunnen.
Dat is gewoon de realiteit.

Ik denk echt niet dat een mens die nu naar onze matchen kijkt zegt “Godverdomme, ze staan bijna in de top-8, daar neem ik een abo op  ???

En stel, stel, stel....
Stel dat ze alle matchen winnen, dan zijn ze kampioen

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: Speeldag 30 : 09/01/2021 - 16.15u : Essevee - Royal Excel Mouscron
« Reactie #119 Gepost op: januari 14, 2021, 03:27:49 pm »
Sommige mensen noemen dit "realisme". Weten wat je kan en vooral niet kan ! En momenteel haalt deze groep het maximum eruit, wat erin zit! Ooit bij KSV Waregem werden centen uitgegeven die er niet eens waren...dan liever op deze grasmat blijven shotten dan zot doen! En de mat wordt straks pas écht een ramp, als er op woensdag en op zondag gespeeld zal worden. Ik wil maar zeggen dat het hier werkelijk voor velen nooit goed zal zijn. Zoals San Iker zei...ze zouden kampioen moeten spelen, dan gaan er hier nog hun ongenoegen zitten typen ! Men wou "inzet" zien, los van resultaten...ik zie inzet én resultaten. Minder voetbal? Je moet eens naar de speelstijl kijken van sommigen ploegen boven ons! OHL? Hoeveel procent balbezit hebben zij? Is dat dan verdedigend? Zo blijf je bezig. Als ze goed spelen en verliezen, dan klaagt men over "een gebrek aan efficiëntie" en "naief spel". Men is bijna gefrustreerd dat men 27 punten heeft, omdat men dan minder kan gaan zagen! Ik verlang me te pletter om opnieuw naar het stadion te kunnen gaan ! En eerlijk...ik heb mijn MIJN/ONZE club te doen dat ze straks mijn abonnement aan een spotprijs moeten verkopen, terwijl het veld kapot is én er geen geld is voor versterking. Als "aandeelhouder (abonnee)", strookt dat niet met de liefde die je voor je club hebt.