Auteur Topic: Speeldag 20 : 16/01/2021 - 18.30u : Waasland-Beveren - Waregem  (gelezen 16837 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: Speeldag 20 : 16/01/2021 - 18.30u : Beveren - Waregem
« Reactie #80 Gepost op: januari 16, 2021, 09:13:16 pm »
humphreys- Bostyn is toch wel de grootste reden van onze laatste succes. Hoe goed is die Humphreys wel niet. Lijkt me één van de betere in de belgische competitie op dit moment
2.

Idd, Humphreys voor mij man van het seizoen.
Uitgeleend, niet starten aan seizoen en toch al maanden zo een prestatie neerzetten
Geloof in eigen kunnen en no nonsense verdediger!!! Ik ben fan.

Bostyn ook goed sua reddingen. Meevoetballen en hoog staan is wel een probleem.
Hou toch mijn hart vast bij voorzetten

Online isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 20 : 16/01/2021 - 18.30u : Beveren - Waregem
« Reactie #81 Gepost op: januari 16, 2021, 09:20:54 pm »
Ik heb de match niet kunnen zien, maar als ik de commentaren hier lees, dan zijn we plots een PO1-ploeg geworden, zo lijkt het wel.
Toch hoor ik niet graag dat WB toch heel wat kansen heeft gehad. Was Deschacht er niet bij ?
Zeer blij te horen dat de Griek en De Smet een openbaring waren. Ook dat Bostyn formidabel blijft keepen en ons al verschillende punten heeft opgebracht.
Door die 9 op 9 zie je dat het vertrouwen een enorme boost krijgt waardoor we veel beter gaan voetballen.
Nu dus 12 op 12, waardoor we bijna volledig bevrijd kunnen spelen en waardoor we naar boven kunnen kijken. Met 34-35 punten eind januari kunnen we ook tenvolle voor de beker gaan.
Nu vooral de voetjes op de grond houden en niet gaan zweven ...

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Speeldag 20 : 16/01/2021 - 18.30u : Beveren - Waregem
« Reactie #82 Gepost op: januari 16, 2021, 09:26:55 pm »
Ik heb de match niet kunnen zien, maar als ik de commentaren hier lees, dan zijn we plots een PO1-ploeg geworden, zo lijkt het wel.
Toch hoor ik niet graag dat WB toch heel wat kansen heeft gehad. Was Deschacht er niet bij ?
Zeer blij te horen dat de Griek en De Smet een openbaring waren. Ook dat Bostyn formidabel blijft keepen en ons al verschillende punten heeft opgebracht.
Door die 9 op 9 zie je dat het vertrouwen een enorme boost krijgt waardoor we veel beter gaan voetballen.
Nu dus 12 op 12, waardoor we bijna volledig bevrijd kunnen spelen en waardoor we naar boven kunnen kijken. Met 34-35 punten eind januari kunnen we ook tenvolle voor de beker gaan.
Nu vooral de voetjes op de grond houden en niet gaan zweven ...
Tip 1: Lees alle berichten.
Tip 2: Lees grondig en begrijpend.
Tip 3: Verander niet binnen de 3 uur van gedacht omtrent de beker want dat komt jouw geloofwaardigheid alles behalve ten goede...  ;)

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 20 : 16/01/2021 - 18.30u : Beveren - Waregem
« Reactie #83 Gepost op: januari 16, 2021, 09:29:24 pm »
Ik heb de match niet kunnen zien, maar als ik de commentaren hier lees, dan zijn we plots een PO1-ploeg geworden, zo lijkt het wel.
Toch hoor ik niet graag dat WB toch heel wat kansen heeft gehad. Was Deschacht er niet bij ?
Zeer blij te horen dat de Griek en De Smet een openbaring waren. Ook dat Bostyn formidabel blijft keepen en ons al verschillende punten heeft opgebracht.
Door die 9 op 9 zie je dat het vertrouwen een enorme boost krijgt waardoor we veel beter gaan voetballen.
Nu dus 12 op 12, waardoor we bijna volledig bevrijd kunnen spelen en waardoor we naar boven kunnen kijken. Met 34-35 punten eind januari kunnen we ook tenvolle voor de beker gaan.
Nu vooral de voetjes op de grond houden en niet gaan zweven ...
Volgens mij had Waasland Beveren een kans of 5, waarvan 2 bij een 1-4 stand, dus, niet echt veel, maar Bostijn staat er op die momenten. Wij hadden constant overwicht, speelden de counter goed uit, maar misten een kans of 4 bij een 1-2 stand.  PO-1?  Niemand zegt dit hier, maar het is duidelijk dat wij op een goed veld goed kunnen voetballen, ons veld is de oorzaak van het zwakke spel thuis, zoveel is duidelijk.  Het was een duidelijke en verdiende overwinning.

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.626
  • Essevee!
Re: Speeldag 20 : 16/01/2021 - 18.30u : Beveren - Waregem
« Reactie #84 Gepost op: januari 16, 2021, 09:34:19 pm »
Toch opvallend hoe goed het veld er bij lag,in vergelijking met de andere velden vandaag

Online isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 20 : 16/01/2021 - 18.30u : Beveren - Waregem
« Reactie #85 Gepost op: januari 16, 2021, 09:50:52 pm »
@ Svennay : Vorige keer hadden we heel slecht gespeeld en waren we nog bang dat we het niet zouden redden. Vandaar dat ik zei om de beker links te laten liggen en ons alleen te concentreren op de competitie. Als je nu mijn laatste bericht goed leest dan moet je toch begrijpen dat de situatie nu plots heel anders (beter) is en dat de redding zeer nabij is waardoor we waarschijnlijk tenvolle voor de beker zullen kunnen gaan. Goed lezen eh  ;)

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 20 : 16/01/2021 - 18.30u : Beveren - Waregem
« Reactie #86 Gepost op: januari 16, 2021, 09:56:02 pm »
humphreys- Bostyn is toch wel de grootste reden van onze laatste succes. Hoe goed is die Humphreys wel niet. Lijkt me één van de betere in de belgische competitie op dit moment

Schrijf het maar op...volgend jaar naar RSCA?

Die tijd is volgens mij voorbij.

Tot een paar jaar geleden was voor Anderlecht spelen dé droom van elke Belgische voetballer, de club had aanzien, enorme historiek, garantie op succes, betaalde zeer goed, ... daardoor konden ze ook gemakkelijk bij hun concurrenten de betere spelers verleiden en afsnoepen ... en vaak zelfs alleen maar om de tegenstanders te verzwakken.

Gezien hun vieze papieren is dat nu enigszins anders.
En mag eerlijk gezegd van mij nog een tijdje zo blijven, niet omdat ik RSCA het slechtste toewens, maar omdat ze door hun vele centen de competitie 'deels' kochten door de tegenstanders te verzwakken.

Online japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.113
Re: Speeldag 20 : 16/01/2021 - 18.30u : Beveren - Waregem
« Reactie #87 Gepost op: januari 16, 2021, 09:57:56 pm »
Khoop echt dat we opnieuw de rangen als supporters opnieuw kunnen sluiten en als 1 team de groep steunen in een seizoen heb je ieder lid van de kern nodig daarom heb ik zoveel respect voor Nikos die jongen is altijd welgezind en zet hem 200% in op training en krijgt eindelijk zijn kans tis natuurlijk geen wereldvoetballer maar is dat nodig op dit niveau ? Bostyn en Humpreys zijn heeeel sterk bezig en met Olli als mentor staat er iets achteraan . Oja Opare toch ook goed vandaag ? Das nog zo ene dat ze graag afbreken .

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.318
Re: Speeldag 20 : 16/01/2021 - 18.30u : Beveren - Waregem
« Reactie #88 Gepost op: januari 16, 2021, 10:01:16 pm »
humphreys- Bostyn is toch wel de grootste reden van onze laatste succes. Hoe goed is die Humphreys wel niet. Lijkt me één van de betere in de belgische competitie op dit moment
2.

Idd, Humphreys voor mij man van het seizoen.
Uitgeleend, niet starten aan seizoen en toch al maanden zo een prestatie neerzetten
Geloof in eigen kunnen en no nonsense verdediger!!! Ik ben fan.

Bostyn ook goed sua reddingen. Meevoetballen en hoog staan is wel een probleem.
Hou toch mijn hart vast bij voorzetten

Idd. Die jongen is helemaal open gebloeid precies. Speelt ook met nodige lef. Mocht/moest die niet vertrekken? Te min voor Dury?

Speelt nu beter door rechts te staan? Stond die vorig jaar die paar matchen niet LCV? Toen veel fouten herinner ik mij. Het vertrouwen is er duidelijk. Don't shoot me maar voor mij duidelijk beter dan pletinck.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 20 : 16/01/2021 - 18.30u : Beveren - Waregem
« Reactie #89 Gepost op: januari 16, 2021, 10:04:28 pm »
humphreys- Bostyn is toch wel de grootste reden van onze laatste succes. Hoe goed is die Humphreys wel niet. Lijkt me één van de betere in de belgische competitie op dit moment
2.

Idd, Humphreys voor mij man van het seizoen.
Uitgeleend, niet starten aan seizoen en toch al maanden zo een prestatie neerzetten
Geloof in eigen kunnen en no nonsense verdediger!!! Ik ben fan.

Bostyn ook goed sua reddingen. Meevoetballen en hoog staan is wel een probleem.
Hou toch mijn hart vast bij voorzetten

Idd. Die jongen is helemaal open gebloeid precies. Speelt ook met nodige lef. Mocht/moest die niet vertrekken? Te min voor Dury?

Speelt nu beter door rechts te staan? Stond die vorig jaar die paar matchen niet LCV? Toen veel fouten herinner ik mij. Het vertrouwen is er duidelijk. Don't shoot me maar voor mij duidelijk beter dan pletinck.
Volmondig ja.

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.744
Re: Speeldag 20 : 16/01/2021 - 18.30u : Beveren - Waregem
« Reactie #90 Gepost op: januari 16, 2021, 10:14:04 pm »
Haha is vooral genieten dit om ier enkelen op hun plekke te zetten.  ;D

Dompé is op zn best als supersub punt. Terwijl Nikos alles geeft en tegenstander vermoeit.
Heel flauw, je was ook 1 die kritiek had op Dury,triestige reactie.
Volledig onnodige fout van Seck, jammer.

Idd. Ben eigenlijk heel blij dat Dury nie anders kan dan Bruno EINDELIJK op zijn positie te zetten omdat Vossen geblesseerd is. Heb wel altijd zeggen dat Nikos goed is in lopen langs de flank en het vermoeien van zn rechtstreekse tegenstander waardoor een frisse supersub Dompé daar dan optimaal gebruik van kan maken en twas bijna weer prijs met zijn poging op de paal. Nikos is uiteindelijk ook wel degelijk in balbezit. Had het dus vooral op Nikos bedoeld, ookal is dit een pure makelaarstransfer, maar je kan niet ontkennen dat zijn inzet altijd 110% geweest is en maakt met veel plezier zn truitje nat.

Offline scott

  • Leden
  • Berichten: 997
  • Essevee!
Re: Speeldag 20 : 16/01/2021 - 18.30u : Beveren - Waregem
« Reactie #91 Gepost op: januari 16, 2021, 11:23:00 pm »
30 punten en we mogen stellen dat we zo goed als zeker (sportief) gered zijn.
We hebben wel de nodige portie geluk gehad de voorbije weken, het kon helemaal anders uitgedraaid zijn.
Ons veld is een echt drama wat een nefaste invloed heeft op de kwaliteit van onze thuis matchen.

Ik vind het echt ludiek te lezen hoe de stemming bij onze supporters en hun meningen t.o.v. bvb. bepaalde spelers en de coach in enkele dagen/weken met 180° kan keren.

We winnen vandaag met 5-1, maar tegen wie? Waasland Beveren heeft waarschijnlijk de zwakste verdediging van de hele eerste klasse, gezien hoe makkelijk De Bock de bal op het hoofd van de moederziel alleenstaande Griek kon schilderen? En hun uitverdedigen, lachwekkend! Trouwens, het middenveld is er ook niet veel soeps, gelukkig voor ons want zo kon een bleke Marcq zich wat wegsteken.

Bostyn sterk, idem Humphreys, een hele bedrijvige Bruno, Desmet kreeg veel ruimte en benutte deze goed en ere wie ere toekomt verdient Kainourgios een pluim. Hij kan precies beter de bal bijhouden en afleggen dan Vossen. Die jongen heeft een heel goed karakter en sinds zijn komst anderhalf jaar geleden heeft hij een enorme progressie gemaakt. Ik hoop voor hem dat hij nog verder kan groeien en meer kan zijn dan iemand die de kern moet opvullen.

De komende 3 matchen, waarvan helaas 2 thuis :), zullen een goede barometer zijn om te zien waar we daadwerkelijk staan, ik ben benieuwd. We moeten sowieso geen gekke kosten meer doen, noch aan het veld of transfers, laat ons nu in stilte werken aan volgend seizoen en kijken of we met bepaalde youngsters zoals Desmet, Vanhecke, Sylla, Thiam verder kunnen. Onze dure vogels moeten weg. Topprioriteit is een 6 en 8.

Edit : hadden we vandaag in de huidige sneeuwcondities op onze pelouse moeten spelen, het was omgevormd tot een modderpoel waarin het grootste zwijn zich zou amuseren.
« Laatst bewerkt op: januari 16, 2021, 11:35:14 pm door scott »

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Speeldag 20 : 16/01/2021 - 18.30u : Beveren - Waregem
« Reactie #92 Gepost op: januari 17, 2021, 12:02:32 am »
@ Svennay : Vorige keer hadden we heel slecht gespeeld en waren we nog bang dat we het niet zouden redden. Vandaar dat ik zei om de beker links te laten liggen en ons alleen te concentreren op de competitie. Als je nu mijn laatste bericht goed leest dan moet je toch begrijpen dat de situatie nu plots heel anders (beter) is en dat de redding zeer nabij is waardoor we waarschijnlijk tenvolle voor de beker zullen kunnen gaan. Goed lezen eh  ;)
Ah toe, draai de rollen niet om he.
Ga hier niet verder op ingaan want een loze discussie.  ;)

Online japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.113
Re: Speeldag 20 : 16/01/2021 - 18.30u : Beveren - Waregem
« Reactie #93 Gepost op: januari 17, 2021, 12:21:48 am »
Dit doe ik al hele tijd niet meer @svennay laat die jongen zijn pleziertje ..... :-\

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: Speeldag 20 : 16/01/2021 - 18.30u : Beveren - Waregem
« Reactie #94 Gepost op: januari 17, 2021, 08:54:13 am »
30 punten en we mogen stellen dat we zo goed als zeker (sportief) gered zijn.
We hebben wel de nodige portie geluk gehad de voorbije weken, het kon helemaal anders uitgedraaid zijn.
Ons veld is een echt drama wat een nefaste invloed heeft op de kwaliteit van onze thuis matchen.

Ik vind het echt ludiek te lezen hoe de stemming bij onze supporters en hun meningen t.o.v. bvb. bepaalde spelers en de coach in enkele dagen/weken met 180° kan keren.

We winnen vandaag met 5-1, maar tegen wie? Waasland Beveren heeft waarschijnlijk de zwakste verdediging van de hele eerste klasse, gezien hoe makkelijk De Bock de bal op het hoofd van de moederziel alleenstaande Griek kon schilderen? En hun uitverdedigen, lachwekkend! Trouwens, het middenveld is er ook niet veel soeps, gelukkig voor ons want zo kon een bleke Marcq zich wat wegsteken.

Bostyn sterk, idem Humphreys, een hele bedrijvige Bruno, Desmet kreeg veel ruimte en benutte deze goed en ere wie ere toekomt verdient Kainourgios een pluim. Hij kan precies beter de bal bijhouden en afleggen dan Vossen. Die jongen heeft een heel goed karakter en sinds zijn komst anderhalf jaar geleden heeft hij een enorme progressie gemaakt. Ik hoop voor hem dat hij nog verder kan groeien en meer kan zijn dan iemand die de kern moet opvullen.

De komende 3 matchen, waarvan helaas 2 thuis :), zullen een goede barometer zijn om te zien waar we daadwerkelijk staan, ik ben benieuwd. We moeten sowieso geen gekke kosten meer doen, noch aan het veld of transfers, laat ons nu in stilte werken aan volgend seizoen en kijken of we met bepaalde youngsters zoals Desmet, Vanhecke, Sylla, Thiam verder kunnen. Onze dure vogels moeten weg. Topprioriteit is een 6 en 8.

Edit : hadden we vandaag in de huidige sneeuwcondities op onze pelouse moeten spelen, het was omgevormd tot een modderpoel waarin het grootste zwijn zich zou amuseren.

Kan ik mij volledig in vinden
Marcq en Seck waren gisteren gewoon weer zwak. Daar moet dringend vervangers gezocht worden.
Alles verliep idd via de flanken waar enorm veel ruimte was. Vooral op links.

Het zal W-B of Cercle zijn dat zakt. De andere ploegen hebben mijn inziens te veel kwaliteit om te zakken.


Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Speeldag 20 : 16/01/2021 - 18.30u : Beveren - Waregem
« Reactie #95 Gepost op: januari 17, 2021, 09:39:36 am »
Tuurlijk ben je gered nu.
Blij te kunnen zeggen dat het n verdiende overwinning was.
Het was misschien wel tegen 1 vd zwakste tegenstanders, wij speelden de laatste weekend als 1 vd zwaksten.
Daardoor tevreden met het geleverde spel.

Online Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.357
  • Essevee!
Re: Speeldag 20 : 16/01/2021 - 18.30u : Beveren - Waregem
« Reactie #96 Gepost op: januari 17, 2021, 10:08:37 am »

we zijn nog niet gered. We hebben nog een 5-tal punten nodig denk ik om niet als laatste te eindigen. Nu komen de moeilijke tegenstrevers eraan en het is thuis te doen.  Maar Nikos en Panos : matchwinnaars. Ik kan het nog altijd niet vatten
We zijn nog niet gered want Moeskroen wint zo waar.
...maar we staan ook virtueel op 2 ptn van POI
en op 1 punt van po II

't is niet te geloven.
Maar dat het veld een rol speelt , kan niemand meer ontkennen. Zeker voor een speler als Bruno.
Merci Beveren om de verwarming vollen bak gezet te hebben.

Hopelijk verliezen we Bruno niet in de wintermercato. heeft er nu toch al 10 geprikt.

Als het 1-4 is moet je Opare eraf halen omwv blessure. Zet daar dan Pletinckx voor 10 min.

Conclusie is ook dat Srarfi, Biana en Mohammed mogen beschikken.
Nadat je dit hier intussen 3 keer op een dag neerpende, heeft iedereen het wel gelezen hoor...  :o ;)
Oef, gelukkig.Ik maakte me zorgend dat het bij sommigen nog niet was doorgedrongen. Bedankt om mij attent erop te maken. ;D ;D

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Speeldag 20 : 16/01/2021 - 18.30u : Beveren - Waregem
« Reactie #97 Gepost op: januari 17, 2021, 10:29:54 am »
Als 't goed was mag het ook gezegd worden.
Dikke pluim aan de ganse ploeg.
Aangenaam kijkstuk en verdiende overwinnaar.
( Al blijf ik onze driehoek op het middenveld zwak vinden en al was het máár tegen Beveren... 😉 )

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 20 : 16/01/2021 - 18.30u : Beveren - Waregem
« Reactie #98 Gepost op: januari 17, 2021, 10:31:41 am »
Als 't goed was mag het ook gezegd worden.
Dikke pluim aan de ganse ploeg.
Aangenaam kijkstuk en verdiende overwinnaar.
( Al blijf ik onze driehoek op het middenveld zwak vinden en al was het máár tegen Beveren... 😉 )
Ik vond Govea wel goed, die 2 anderen niet.

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.626
  • Essevee!
Re: Speeldag 20 : 16/01/2021 - 18.30u : Beveren - Waregem
« Reactie #99 Gepost op: januari 17, 2021, 10:37:00 am »
Als 't goed was mag het ook gezegd worden.
Dikke pluim aan de ganse ploeg.
Aangenaam kijkstuk en verdiende overwinnaar.
( Al blijf ik onze driehoek op het middenveld zwak vinden en al was het máár tegen Beveren... 😉 )
Ik vond Govea wel goed, die 2 anderen niet.
die 2 ‘anderen’zijn wel lastigaards om tegen te spelen,en Seck verhinderde wel een bijna gemaakt doelpunt de eerste helft.