Auteur Topic: Speeldag 25 : 21/01/2021 - 18.45u : Essevee - OH Leuven  (gelezen 13421 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Speeldag 25 : 21/01/2021 - 18.45u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #100 Gepost op: januari 22, 2021, 12:12:01 pm »
vond Marcq ook niet slecht.
ook in het begin van de 2de helft speelden we redelijk compact maar zag je dat sommigen er al door zaten (Govea bijvoorbeeld).
Dury wisselt en we kwamen nog meer onder druk.
Linies stonden verder uit elkaar, lopende spelers van OHL en zoals al gezegd, Dompé die echt zwak was (stonden quasi met 10 te spelen).
wissels van Dury snap ik behalve dat Govea er niet sneller uit moest want hij kon het niet meer belopen.
we zaten precies op de 2-2 te wachten.
Ik vind dat de kritiek op Dompé wat genuanceerd moet worden.
Dompé is een speler die het van veldspel en gedribbel moet hebben of van snelheid met een rollende bal. Dit is op onze akker niet mogelijk en dat zag je gisteren heel goed. Bal sprong alle kanten op en dan kan Jean-Luc zijn geliefkoosde spel niet etaleren.

Hoe dan ook blijf ik mij dood ergeren aan de fysieke paraatheid van een groot deel van de kern. Wat doen die gasten hele dagen dat ze na 45 à 60 minuten al kapot zitten? Vreten? Zuipen? Lanterfanten?
Armenakas, De Smet, ... die zonder matchritme startten kunnen echter wel alles belopen dus er schort iets aan de werkijver van die die te rap kapot zitten.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 25 : 21/01/2021 - 18.45u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #101 Gepost op: januari 22, 2021, 12:18:51 pm »
Oef, ik ben dus niet de enige die vindt dat wij een gelijkspel verdienden.  We gaan het nooit weten, maar ik denk wanneer we een week rust hadden we misschien wel winnen.  We konden niet meer opbrengen wat we de eerste helft deden, door vermoeidheid van ons middenveld. Marcq,Seck en Govea waren cava tot wisselend goed in de eerste helft, de tweede zakken die door de mand door vermoeidheid.
We probeerden altijd wel te gaan voor die derde goal, achteraf kan je dan zeggen was dat wel nodig?  Ik verwijt niemand iets, Collasin was ook niet goed, maar kan je meer verwachten van hem wanneer hij nog zo goed als niks speelde dit seizoen en in een nieuw team?
Ik onthou onze goeie eerst helft, dat De Smet en Panos ook 1A waardig kunnen zijn, dat Bostijn ons eerst red maar dan een serieuze fout maakt, die dan zelf goedmaakt, maar door die belachelijke VAR die eerst streng is bij de eerste penalty maar dat dan niet meer is bij de tweede.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: Speeldag 25 : 21/01/2021 - 18.45u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #102 Gepost op: januari 22, 2021, 01:33:31 pm »
Het is jammer dat we na deze match met lege handen achterblijven. Zeker als je 2-0 voorkomt. Het tegendoelpunt voor de rust is het kantelmoment in de wedstrijd, indien we met 2-0 rusten zie ik ons zeker niet verliezen. Het geluk van de voorbije wedstrijden ontbrak gisteren, tegen Moeskroen & Cercle Brugge kruipen we door het oog van de naald met de overwinning, gisteren verliezen we dan onterecht.

Het is heel jammer dat de penalty opnieuw moest getrapt worden en al zeker voor Bostyn die zo zijn enigste fout van de wedstrijd rechtzet, ikzelf was ook al aan het vieren in mijnen zetel. Je kan tenslotte nooit meer gerust zijn bij een doelpunt of bij een gestopte penalty, want altijd komt die verdomde VAR tussen.

Wat de vermoeidheid betreft, kan ik het ergens wel begrijpen, als je op zo'n akker moet spelen dan kruipt dit in de benen. Sommige spelers kunnen daar beter mee om dan andere.

Het had mooi geweest indien we de 3 punten hadden gepakt, maar we staan terecht op onze 9e plaats.
SV TILL I DIE

Offline edw007

  • Leden
  • Berichten: 96
Re: Speeldag 25 : 21/01/2021 - 18.45u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #103 Gepost op: januari 22, 2021, 02:22:07 pm »
Ik vind dat we op basis van fysiek te kort komen.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Speeldag 25 : 21/01/2021 - 18.45u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #104 Gepost op: januari 22, 2021, 02:24:31 pm »
je weet dat het zwaar is en dat de wedstrijden elkaar opvolgen.
je kan en mag voldoende vervangen.
en over mijn kritiek op Dompe. Ik vond hem slecht spelen.
Vorige keren viel hij goed in en was hij vaak belangrijk. Dit kan gebeuren.
hij kreeg misschien de opdracht van Dury om acties te maken.

en over onze akker. er zijn inmiddels als verschillende akkers waar het moeilijk spelen is.
als het dan nog serieus regent tijdens de wedstrijd.
eerste helft speelden we goed op onze akker!

Offline kulle

  • Leden
  • Berichten: 247
  • Essevee!
Re: Speeldag 25 : 21/01/2021 - 18.45u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #105 Gepost op: januari 22, 2021, 03:01:56 pm »
Een vraagje over de 2 doelpunten van OHl,ik weet dat alles in het modern voetbal met zones wordt uitgelegd, waarom gaat Opare en Debock niet in duel bij de doelpunten ze blijven gewoon  staan aan de 2 de zone of ben ik daar de ouderwets voor

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 25 : 21/01/2021 - 18.45u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #106 Gepost op: januari 22, 2021, 03:11:58 pm »
Een vraagje over de 2 doelpunten van OHl,ik weet dat alles in het modern voetbal met zones wordt uitgelegd, waarom gaat Opare en Debock niet in duel bij de doelpunten ze blijven gewoon  staan aan de 2 de zone of ben ik daar de ouderwets voor
2.  Vooral de eerste goal kon en had Opare de tijd om daar in duel te gaan,Marcq ook,maar die wees naar Opare,Marcq wees ook in de tweede helft een paar keer naar Opare om een speler op te pikken,wat die dan te laat deed.
Dat zouden toch afspraken moeten zijn,in ieder geval,iemand deed zijn Job niet.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.177
Re: Speeldag 25 : 21/01/2021 - 18.45u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #107 Gepost op: januari 22, 2021, 06:07:51 pm »
Een vraagje over de 2 doelpunten van OHl,ik weet dat alles in het modern voetbal met zones wordt uitgelegd, waarom gaat Opare en Debock niet in duel bij de doelpunten ze blijven gewoon  staan aan de 2 de zone of ben ik daar de ouderwets voor
2.  Vooral de eerste goal kon en had Opare de tijd om daar in duel te gaan,Marcq ook,maar die wees naar Opare,Marcq wees ook in de tweede helft een paar keer naar Opare om een speler op te pikken,wat die dan te laat deed.
Dat zouden toch afspraken moeten zijn,in ieder geval,iemand deed zijn Job niet.

Opare gaat gewoon te slap in duel.
Moet gewoon meelopen met tegenstander.
Doordat Opare hapt, kapt Eppiah hem uit lijk een miniemke.
De Bock laat idd Henry te makkelijk koppen.

1ste goal eigenlijk ook. Wie moet mee met Mercier?
Humphreys dekt Henry. Ik denk dat Marcq of Seck daar mee moet zijn

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Speeldag 25 : 21/01/2021 - 18.45u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #108 Gepost op: januari 23, 2021, 07:03:14 am »
Tot zover de geloofwaardigheid van hln, Marcq krijgt een 7
sorry,ook voor mij was Marcq één van de betere,heeft ontzettend veel gewerkt,jammer van enkele slechte inspeelpassen,maar ja,op zo’n veld
Enkele?
 :o
In de eerste helft was ie OK, maar na de rust heeft ie geen 2 deftige passen meer gegeven.
Voor den dikbetaalde patron van de ploeg te zijn mogen we toch wel wat meer verwachten zeker?!