Auteur Topic: Speeldag 11 : 22/10/2017 20:00u : Essevee - Waasland-Beveren  (gelezen 18283 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Lorenzo Di Marco

  • Leden
  • Berichten: 421
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : 22/10/2017 20:00u : Essevee - Waasland-Beveren
« Reactie #60 Gepost op: oktober 23, 2017, 09:04:04 am »
En kan er iemand Sanderke Coopman eens duidelijk maken dat een voetbal niet hetzelfde is als een bowlingbal???
Je zal je hoofd niet breken hoor als je er eens op kopt.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : 22/10/2017 20:00u : Essevee - Waasland-Beveren
« Reactie #61 Gepost op: oktober 23, 2017, 09:13:58 am »
En kan er iemand Sanderke Coopman eens duidelijk maken dat een voetbal niet hetzelfde is als een bowlingbal???
Je zal je hoofd niet breken hoor als je er eens op kopt.

Volgens mij heeft Sander nog nooit de fitnesszaal van dichtbij gezien. Kan toch niet hoe die telkens zo simpel van de bal gezet wordt. Kerel heeft goeie voeten maar zonder enige vorm van duelkracht komt die nergens. Thorgan hazard heeft een vergelijkbare lichaamsbouw, maar qua duelkracht is die 100 keer sterker. KRUIP IN DIE FITNESS, SANDER EN DURF UWE POOT NE KEER ZETTEN.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : 22/10/2017 20:00u : Essevee - Waasland-Beveren
« Reactie #62 Gepost op: oktober 23, 2017, 09:18:23 am »
De nederlaag van gisteren is op rekening te schrijven van de verdediging en van niemand anders. Als iedereen in het stadion ziet dat de keeper nooit intercepteert moeten de trainers dat toch ook zien. En de verdediging is los zand. Iedere keer dat de tegenstander de zestien nadert is er paniek.
Ik vind het dan ook niet eerlijk het aanvallend compartiment van de ploeg af te breken. Het kan beter maar er zijn nog altijd maar 2 teams die meer scoorden in de competitie.
Zelfs gisteren 2 goals, een pak mooie kansen (waar inderdaad meer moet mee gedaan worden) en 11 hoekschoppen.
Ik denk trouwens dat je als aanvaller moedeloos wordt als je zoals gisteren terug probeert in de match te komen en ze achteraan blijven voor Sinterklaas spelen.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : 22/10/2017 20:00u : Essevee - Waasland-Beveren
« Reactie #63 Gepost op: oktober 23, 2017, 09:44:53 am »
Het ergste van al is dat je de scheidsrechter 100% meekrijgt en dan nog 2-5 op je doos krijgt van fucking Waasland Beveren. Razend word ik daarvan. Derijck mag voor mijn part in de tribune gaan zitten woensdag. Zet er dan maar die Severin in, het kan onmogelijk slechter zijn.

Online brunogoal

  • Leden
  • Berichten: 344
Re: Speeldag 11 : 22/10/2017 20:00u : Essevee - Waasland-Beveren
« Reactie #64 Gepost op: oktober 23, 2017, 09:50:17 am »
In hln staat dat Derijck speelt met een blessure aan de knie.
Keeper is een groot probleem, Baudry had weer 1 van die dagen en we maken de kansen niet af.

SLC bleef wel zingen, persoonlijk vond ik dat toch sterk.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : 22/10/2017 20:00u : Essevee - Waasland-Beveren
« Reactie #65 Gepost op: oktober 23, 2017, 10:04:58 am »
Aja, inderdaad, het signaal van SLC was een goed signaal. Ik zou me alvast niet laten ontmoedigen door die paar mensen hier.

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: Speeldag 11 : 22/10/2017 20:00u : Essevee - Waasland-Beveren
« Reactie #66 Gepost op: oktober 23, 2017, 10:24:44 am »
Los van de verdedigende kwakkels (waarom? ze konden het vorig seizoen wel goed), vind ik dat het keepersprobleem door Dury zelf is gecre?erd. Bostyn werd na 1 slechte match vervangen door Leali wijl Bostyn nog altijd in de top van de clean-sheet rangschikking staat... Wat krijg je dan? 2 keepers zonder vertrouwen en automatismen. Ik denk dat Leali weinig gemotiveerd is om hier uit te blinken. Daar zijn we niets (meer) mee.

Laten we allen bidden dat Sammy Bossut snel terug is en fit wordt...

Tot slot: aanvallend zat het wel goed, maar we scoren zo moeilijk. We hadden een goed scorende spits, maar die speelt nu in Eupen helaas.

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: Speeldag 11 : 22/10/2017 20:00u : Essevee - Waasland-Beveren
« Reactie #67 Gepost op: oktober 23, 2017, 10:25:55 am »
De nederlaag van gisteren is op rekening te schrijven van de verdediging en van niemand anders. Als iedereen in het stadion ziet dat de keeper nooit intercepteert moeten de trainers dat toch ook zien. En de verdediging is los zand. Iedere keer dat de tegenstander de zestien nadert is er paniek.
Ik vind het dan ook niet eerlijk het aanvallend compartiment van de ploeg af te breken. Het kan beter maar er zijn nog altijd maar 2 teams die meer scoorden in de competitie.
Zelfs gisteren 2 goals, een pak mooie kansen (waar inderdaad meer moet mee gedaan worden) en 11 hoekschoppen.
Ik denk trouwens dat je als aanvaller moedeloos wordt als je zoals gisteren terug probeert in de match te komen en ze achteraan blijven voor Sinterklaas spelen.

Komt ook gedeeltelijk door het systeem dat we spelen niet meer werkt. We spelen met 11 spelers en de vorige seizoenen verdedigde iedereen en werd er onmiddellijk op de bal gejaagd zodat de tegenstander geen tijd kreeg om de bal te controleren en een goede voorzet te geven (we hadden toen Leye en Lepoint), we hebben ook geen verdedigende middenvelders meer en te weinig body, in de lucht worden we afgetroefd en er ligt altijd een boulevard open voor onze 2 CV zodat regelmatig een vrijstaande tegenstander opduikt voor ons doel en dat ze op de flanken alle tijd krijgen om een goede voorzet te geven. Het is tijd dat Dury zijn systeem veranderd want hij heeft de spelers meer niet om dat systeem te spelen, de spelers die hij de vorige seizoenen wel had.

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : 22/10/2017 20:00u : Essevee - Waasland-Beveren
« Reactie #68 Gepost op: oktober 23, 2017, 10:44:40 am »
Volgens mij spelen volgende ploegen PO1 :
Cl Brugge, Charleroi, Anderlecht, Genk, Standard en tenslotte Antwerp of WB.
Bij al deze ploegen zie ik nog geen tekenen van enige verzwakking.
Ik zou ook nog STVV kunnen noemen, maar die scoren te weinig. (Dikwijls met 1-0 aan de haal). Blijft dus waarschijnlijk niet duren.
Voor de wedstrijd had ik al iets in mijn hoofd van 0-2. Maar door de wedstrijd tegen Vitesse en de flaters werd het dan 2-5.
Velen beschouwen WB als een gewoon ploegje, maar dat is onjuist. Reeds langer weet ik dat dit een zeer goede ploeg is en zelfs kan meestrijden voor PO1. Het lijkt erop dat Dury dit niet wist en dacht met wat inzet deze match gauw te gaan winnen.
Ik vrees nu dat er onenigheid gaat ontstaan in de kleedkamer. Als dat gebeurt, dan is het einde verhaal.
In mijn vorig bericht schreef ik dat Olayinka een meerwaarde is als hij niet teveel gaat dribbelen. En wat hebben we gisteren gezien ? Als hij zo verder gaat doen, verdwijnt hij nog uit de ploeg.
En die Leali, nee, ik begrijp niet dat zo een keeper van Juventus komt.
Laat Bostyn maar staan, is niet slechter en in afwachting van Bossut.
En Baudry, precies of hij het expres doet.
Saponjic, te licht. Kaya ook niet goed, en ga zo maar door ...
Op Coopman zo geroepen, maar is te traag en te licht.
Wij hebben een keepersprobleem, een spitsenprobleem en een verdedigingsprobleem. Teveel van het slechte om aanspraak te kunnen maken op een overwinning (en PO1).
Ik zie voor Dury, eerlijk gezegd, geen oplossingen toveren met deze groep. Dus tijd voor een Jensen en/of Kostanos. Hij moet wel.


Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : 22/10/2017 20:00u : Essevee - Waasland-Beveren
« Reactie #69 Gepost op: oktober 23, 2017, 11:14:22 am »
Volgens mij spelen volgende ploegen PO1 :
Cl Brugge, Charleroi, Anderlecht, Genk, Standard en tenslotte Antwerp of WB.
Bij al deze ploegen zie ik nog geen tekenen van enige verzwakking.
Ik zou ook nog STVV kunnen noemen, maar die scoren te weinig. (Dikwijls met 1-0 aan de haal). Blijft dus waarschijnlijk niet duren.
Voor de wedstrijd had ik al iets in mijn hoofd van 0-2. Maar door de wedstrijd tegen Vitesse en de flaters werd het dan 2-5.
Velen beschouwen WB als een gewoon ploegje, maar dat is onjuist. Reeds langer weet ik dat dit een zeer goede ploeg is en zelfs kan meestrijden voor PO1. Het lijkt erop dat Dury dit niet wist en dacht met wat inzet deze match gauw te gaan winnen.
Ik vrees nu dat er onenigheid gaat ontstaan in de kleedkamer. Als dat gebeurt, dan is het einde verhaal.
In mijn vorig bericht schreef ik dat Olayinka een meerwaarde is als hij niet teveel gaat dribbelen. En wat hebben we gisteren gezien ? Als hij zo verder gaat doen, verdwijnt hij nog uit de ploeg.
En die Leali, nee, ik begrijp niet dat zo een keeper van Juventus komt.
Laat Bostyn maar staan, is niet slechter en in afwachting van Bossut.
En Baudry, precies of hij het expres doet.
Saponjic, te licht. Kaya ook niet goed, en ga zo maar door ...
Op Coopman zo geroepen, maar is te traag en te licht.
Wij hebben een keepersprobleem, een spitsenprobleem en een verdedigingsprobleem. Teveel van het slechte om aanspraak te kunnen maken op een overwinning (en PO1).
Ik zie voor Dury, eerlijk gezegd, geen oplossingen toveren met deze groep. Dus tijd voor een Jensen en/of Kostanos. Hij moet wel.

Waasland Beveren is dan ook geen speciaal ploegje. Zulte Waregem speelt gewoon Sinterklaas en geeft letterlijk 5 doelpunten weg. Geen enkel van de gemaakte doelpunten mag vallen als je op 50% van je mogelijkheden staat te verdedigen.

Goal 1 en 2: flaters van Derijck
Goal 3: flater Baudry
Goal 4: flater Lealy
Goal 5: Defauw loopt gewoon weg van Thelin waardoor die voor de 4e keer moederziel alleen de bal krijgt in de 16.

Als je zo staat te verdedigen krijg je er van elke ploeg uit 1A of 1B minstens 5 om de oren. Dat is dus helemaal niet de verdienste van WB.

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: Speeldag 11 : 22/10/2017 20:00u : Essevee - Waasland-Beveren
« Reactie #70 Gepost op: oktober 23, 2017, 11:35:42 am »
Volgens mij spelen volgende ploegen PO1 :
Cl Brugge, Charleroi, Anderlecht, Genk, Standard en tenslotte Antwerp of WB.
Bij al deze ploegen zie ik nog geen tekenen van enige verzwakking.
Ik zou ook nog STVV kunnen noemen, maar die scoren te weinig. (Dikwijls met 1-0 aan de haal). Blijft dus waarschijnlijk niet duren.
Voor de wedstrijd had ik al iets in mijn hoofd van 0-2. Maar door de wedstrijd tegen Vitesse en de flaters werd het dan 2-5.
Velen beschouwen WB als een gewoon ploegje, maar dat is onjuist. Reeds langer weet ik dat dit een zeer goede ploeg is en zelfs kan meestrijden voor PO1. Het lijkt erop dat Dury dit niet wist en dacht met wat inzet deze match gauw te gaan winnen.
Ik vrees nu dat er onenigheid gaat ontstaan in de kleedkamer. Als dat gebeurt, dan is het einde verhaal.
In mijn vorig bericht schreef ik dat Olayinka een meerwaarde is als hij niet teveel gaat dribbelen. En wat hebben we gisteren gezien ? Als hij zo verder gaat doen, verdwijnt hij nog uit de ploeg.
En die Leali, nee, ik begrijp niet dat zo een keeper van Juventus komt.
Laat Bostyn maar staan, is niet slechter en in afwachting van Bossut.
En Baudry, precies of hij het expres doet.
Saponjic, te licht. Kaya ook niet goed, en ga zo maar door ...
Op Coopman zo geroepen, maar is te traag en te licht.
Wij hebben een keepersprobleem, een spitsenprobleem en een verdedigingsprobleem. Teveel van het slechte om aanspraak te kunnen maken op een overwinning (en PO1).
Ik zie voor Dury, eerlijk gezegd, geen oplossingen toveren met deze groep. Dus tijd voor een Jensen en/of Kostanos. Hij moet wel.

Waasland Beveren is dan ook geen speciaal ploegje. Zulte Waregem speelt gewoon Sinterklaas en geeft letterlijk 5 doelpunten weg. Geen enkel van de gemaakte doelpunten mag vallen als je op 50% van je mogelijkheden staat te verdedigen.

Goal 1 en 2: flaters van Derijck
Goal 3: flater Baudry
Goal 4: flater Lealy
Goal 5: Defauw loopt gewoon weg van Thelin waardoor die voor de 4e keer moederziel alleen de bal krijgt in de 16.

Als je zo staat te verdedigen krijg je er van elke ploeg uit 1A of 1B minstens 5 om de oren. Dat is dus helemaal niet de verdienste van WB.

Als ge onze aanvallende acties bekijkt tegenover die van WB. Bij ons begint het altijd met een trage opbouw en de tegenstanders krijgen alle tijd om zich te organiseren en zich verdedigend op te stellen zodat er altijd een hindernis opduikt vooraleer men kan besluiten. Als WB aanvalt zijn ze daar plots met 3, 4 en kunnen ze er eentje afzonderen voor doel, en die krijgt dan alle tijd en ruimte om de bal binnen te trappen, een groot verschil als ge het mij vraagt.

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : 22/10/2017 20:00u : Essevee - Waasland-Beveren
« Reactie #71 Gepost op: oktober 23, 2017, 11:37:36 am »
Aan Will : Dat is het hem juist. Het gebeurt elke week weer opnieuw. Als Heylen erin staat, doet die wel eens een flater. Het is elke week iets. Gebrek aan kwaliteit
Aan Bertrand: Dat is de nagel op de kop.
« Laatst bewerkt op: oktober 23, 2017, 11:40:34 am door isidoor »

Online dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: Speeldag 11 : 22/10/2017 20:00u : Essevee - Waasland-Beveren
« Reactie #72 Gepost op: oktober 23, 2017, 11:40:25 am »
Ik vond ons eigenlijk niet eens zo slecht starten aan de wedstrijd. Manier waarop je 2 doelpunten weggeeft en 2 keer 1op1 met keeper niet tot scoren komt (ja ook de spitsen hebben een serieus aandeel in de nederlaag). Onze zwakke plek, nl samenwerking Olayinka, Hamalainen, centrale verdediging werd perfect uitgespeeld door Beveren. Brian speelt zwak, maar net zoals donderdag stond hij heel vaak man op man zonder enige dekking. Hij laat de voorzet dan te gemakkelijk toe, puur uit vrees om uitgekapt te worden indien hij korter dekt.. Wissel dan even De pauw en Olayinka van flank als je dat ziet...
De Sart in flopelftal van de week? Vond hem juist sterk spelen, zeker als je weet wat voor een pluimpje er voor hem staat rond te sloffen. Toch ongelofelijk dat Dury Coopman centraal laat staan op basis van een paar goede acties op het einde vs Vitesse... Kan die Kastanos dan ook niets? Waarom huren we die dan, om hem in maart/april een paar matchkes in PO2 te zien? Of speel dan met De Sart, Doumbia, Demets in dat middenveld desnoods..
De scout die leali haalde (waarschijnlijk weer op basis van youtubefilmpjes) mag het toch ook eens komen uitleggen hoor, 0 meerwaarde, Bostyn is niet beter en dat wist je ook al na vorig jaar.
Vind het excuus van Europees voetbal ook niet kunnen. Mentaal weet je al na de 0/6 dat je uitgeschakeld bent, Dury zei zelfs in zijn communicatie voor en na de wedstrijd dat zondag belangrijker was en fysiek moet je dat toch perfect aankunnen, of is voetbal de enige sport waarin dat niet kan?
« Laatst bewerkt op: oktober 23, 2017, 11:43:22 am door dot »

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Speeldag 11 : 22/10/2017 20:00u : Essevee - Waasland-Beveren
« Reactie #73 Gepost op: oktober 23, 2017, 12:23:16 pm »
tja, wat moet een mens over zo'n wedstrijd zeggen.
die goals: voorzetten komen te gemakkelijk.
goal 1-2: Olayinka staat niet goed. Beveren maakt er gebruik van. Hamalainen weet het niet meer.
Derijck heel flauw en De Fauw...ja waar stond die???!! precies het jaar te veel bij hem.
goal 3: flater van Baudry.
goal 4: flater van Leali...maar verstond niet dat Coopman man op man stond met die van Beveren. in tegenaanval is dat gevaarlijk omdat hij niks van duelkracht heeft of zelfs meteen een fout durft maken.
goal 5: is eigenlijk schandalig. helft staat daar gewoon stil en doet niks.
wel spijtig dat er spelers beginnen te roepen naar Leali (Bostyn overtuigt me eigenlijk ook niet).
De ganse verdediging staat al weken op wankele benen.

Daarnaast zitten bepaalde spelers in een dipje:
- Olayinka: loopt veel maar is nu ook niet meer effici?nt. gaat alleen op doel en werkt slecht af.
onderschept de bal, er staan drie spelers vrij...maakt de verkeerde keuze en wil teveel forceren.
hij brengt ook vaak Hamalainen in problemen door zijn positiespel. maar inzet tot en met!
- Coopman: bescherm hem efkes tegen zichzelf, zet hem in het krachthok want gaat nooit in duel, steekt zelf zijn voet niet uit.
- Saponjic: hield zich meer bezig met duwen en trekken met z'n verdediger. kwam niet in het spel voor.

voorzetten, corners: je krijgt er veel meer dan Beveren. Soms heb je alle tijd om die te geven.
Heel vaak waren ze slecht, of konden we er niks mee doen. Vorige jaren was dit juist een wapen voor ons.

Ik blijf er bij. Van jonge gasten mag je niet verwachten dat ze elke match super zijn. Als de ervaren mensen het dan nog laten afweten heb je een probleem.

om te eindigen met positieve zaken:
voetballend vielen de eerste twintig minuten mee.
- De Sart: als die in het flopelftal staat bewijst die journalist dat hij echt niks van voetbal kent. spijtig dat hij na wissel Doumbia lager moest staan.
- De Pauw: loopvermogen, diepgang, coacht en motiveert. net als De Sart bleef hij tenminste de mensen oppeppen.
Kaya en Doumbia waren niet goed maar ook niet slecht.

 





 





Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Speeldag 11 : 22/10/2017 20:00u : Essevee - Waasland-Beveren
« Reactie #74 Gepost op: oktober 23, 2017, 12:28:17 pm »
tegen Anderlecht zou ik zo spelen:

                        keeper
Walsh      Derijck     Heylen    Hamalainen
              Demets     Doumbia
De Pauw           De Sart          Kaya
                      Olayinka

De Sart kan daar volgens mij spelen en Doumbia kan op de plaats van De Sart spelen. 
Demets: verdedigende middenvelder met ervaring en schuwt het niet om s een duw te geven of in duel te gaan.
over de keepers zeg ik niks meer....



Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: Speeldag 11 : 22/10/2017 20:00u : Essevee - Waasland-Beveren
« Reactie #75 Gepost op: oktober 23, 2017, 12:45:07 pm »
We hebben een serieus keepersprobleem.

Ik gaf Leali nog een beetje het voordeel van de twijfel, maar na gisteren heeft hij ook afgedaan bij mij.
Die kerel pakt werkelijk geen enkele bal ! Bij het tweede doelpunt van Thelin, steekt hij ook maar half zijn armen uit.. Ik zeg niet dat hij al die ballen moet pakken, maar eens een gekke redding doen zit er toch ook nooit in. De blunder van Baudry, dat is in mijn ogen geen onmogelijk bal om te pakken, moeilijk dat wel.

Dan moeten we maar verder met Bostyn zeker? Hij had toch 3 clean sheets.. Deed toch af en toe eens een goede redding maar overtuigen kan hij mij ook niet. Zijn uitvoetballen is ook gewoon heel zwak en in de lucht is het ook armoe troef.

In de verdediging mag Derijck ook echt eens in de spiegel beginnen kijken, gaat meermaals in de fout en steekt het dan nog op de fauw.
SV TILL I DIE

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Speeldag 11 : 22/10/2017 20:00u : Essevee - Waasland-Beveren
« Reactie #76 Gepost op: oktober 23, 2017, 01:21:44 pm »
bepaalde zaken ivm keepers bij essevee al vaak aangehaald.
Sammy is degelijk eersteklasse niveau (zeker zoals in de bekerfinale).
maar een keeper bij ons komt zelden tussen op hoge ballen, is geen baas in de rechthoek en bokst vaak zijn ballen weg terwijl het soms plukballetjes zijn.
met de lengte van Bostyn zou dat toch moeten lukken?
als je niet zeker bent blijf je idd misschien beter staan.
soms vraag ik (en die rond mij in de tribune) af...kom uit je goal en je bent vroeger op de bal...maar neen, ze blijven daar gewoon staan, alsof ze electrochocks krijgen bij het verlaten van de kleine rechthoek.
ik denk dat onze keeperstrainer daar voor veel tussen zit.



Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : 22/10/2017 20:00u : Essevee - Waasland-Beveren
« Reactie #77 Gepost op: oktober 23, 2017, 01:25:43 pm »
We hebben een serieus keepersprobleem.

Ik gaf Leali nog een beetje het voordeel van de twijfel, maar na gisteren heeft hij ook afgedaan bij mij.
Die kerel pakt werkelijk geen enkele bal ! Bij het tweede doelpunt van Thelin, steekt hij ook maar half zijn armen uit.. Ik zeg niet dat hij al die ballen moet pakken, maar eens een gekke redding doen zit er toch ook nooit in. De blunder van Baudry, dat is in mijn ogen geen onmogelijk bal om te pakken, moeilijk dat wel.

Dan moeten we maar verder met Bostyn zeker? Hij had toch 3 clean sheets.. Deed toch af en toe eens een goede redding maar overtuigen kan hij mij ook niet. Zijn uitvoetballen is ook gewoon heel zwak en in de lucht is het ook armoe troef.

In de verdediging mag Derijck ook echt eens in de spiegel beginnen kijken, gaat meermaals in de fout en steekt het dan nog op de fauw.

Ik denk dat het ook veel met vertrouwen heeft te maken. Je begint goed aan de match maar bij de eerste aanval van de bezoekers sta je achter. Een ploeg zonder vertrouwen krijgt dan al een tik want je moet er al twee maken. En die tweede maakt dat nog erger.
Neem daar nog een keepersprobleem bij.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : 22/10/2017 20:00u : Essevee - Waasland-Beveren
« Reactie #78 Gepost op: oktober 23, 2017, 01:32:16 pm »
bepaalde zaken ivm keepers bij essevee al vaak aangehaald.
Sammy is degelijk eersteklasse niveau (zeker zoals in de bekerfinale).
maar een keeper bij ons komt zelden tussen op hoge ballen, is geen baas in de rechthoek en bokst vaak zijn ballen weg terwijl het soms plukballetjes zijn.
met de lengte van Bostyn zou dat toch moeten lukken?
als je niet zeker bent blijf je idd misschien beter staan.
soms vraag ik (en die rond mij in de tribune) af...kom uit je goal en je bent vroeger op de bal...maar neen, ze blijven daar gewoon staan, alsof ze electrochocks krijgen bij het verlaten van de kleine rechthoek.
ik denk dat onze keeperstrainer daar voor veel tussen zit.

Geloof je nu echt dat een keeperstrainer Leali gaat verplichten om op zijn lijn te blijven staan ? Of om zijn kwaliteiten (die je toch zou mogen verwachten van een Juventuskeeper) niet te gebruiken ?

Offline Freethielsupporter

  • Leden
  • Berichten: 13
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : 22/10/2017 20:00u : Essevee - Waasland-Beveren
« Reactie #79 Gepost op: oktober 23, 2017, 01:37:46 pm »
Is de persconfrentie van na de match niet ergens te bekijken?