Auteur Topic: Speeldag 05 : vrijdag 15/09/2023 - 20.00u : Jong Genk - Essevee  (gelezen 14566 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Fats Domino

  • Leden
  • Berichten: 757
  • Essevee!
Re: Speeldag 05 : vrijdag 15/09/2023 - 20.00u : Jong Genk - Essevee
« Reactie #120 Gepost op: september 16, 2023, 10:09:31 am »
Realistische analyse. Heerlijk gewoon, ik heb vertrouwen in deze coach.
Het zal wel zaak zijn om je kern met nieuwjaar aan te passen en zeker volgend seizoen.
Hier kom je op Jong Genk nog mee weg, maar het is duidelijk dat we lopers missen. Kern is nog altijd niet uitgebalanceerd.

Maar goed, ondertussen pak je 9/9 op verplaatsing. Da’s gewoon prima. Als je thuis nog punten kan pakke , dan gaat het enkel beteren. Met een realistische staff, komt dat goed.

Iedereen geeft hier gevoelsmatige analyses…
We zouden overlopen worden in een verdediging met 3 en 2 wingbacks, enz
Weinigen baseren zich op de data in sofascore, ze zijn nochtans zeer uitgebreid …

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.717
Re: Speeldag 05 : vrijdag 15/09/2023 - 20.00u : Jong Genk - Essevee
« Reactie #121 Gepost op: september 16, 2023, 10:10:21 am »
Denk dat Vormer wel eens zou kunnen knallen volgende week vrijdag, zijn eergevoel hé
Om te knallen moet je eerst fysiek in orde staan en Vormer staat allesbehalve fysiek in orde. In plaats wat bij te trainen gaat hij liever op reis ... Een voorbeeldprof is hij wel niet meer.
Dacht waarschijnlijk 'lekker uitbollen bij mijn vriendje Davy en een mooi centje'.     Nu weet hij al dat dit niet meer kan.  Het is zoals je schrijft, hij is fysiek niet goed genoeg en dat los je niet op in 1 week tijd.  De bal ligt volledig bij Vormer.  Ofwel pakt hij de handschoen op ofwel zie ik hem nog vertrekken tijdens de winterstop.

Offline trollie

  • Leden
  • Berichten: 528
Re: Speeldag 05 : vrijdag 15/09/2023 - 20.00u : Jong Genk - Essevee
« Reactie #122 Gepost op: september 16, 2023, 10:18:46 am »
IK zeg al van vorig seizoen dat meneer Vormer onze reddende engel niet was/is....Integendeel....Het is een volgevreten manneke met veel prenten an zijn gat ip zijn woaregems gezei....Totaal afwezig,geen inzet,geen goeste maar wel iedere maand een dik salaris op zijn rekening....

Ge zijt daar niets mee,is totaal niet fit ook...
En Derijck aub zeg...kan niet mee in 2de provenciale van vroeger...
Wie deze kern heeft samengesteld kent geen reet van voetbal....tis waar ee Eddy.... ;)

De weinige positieve punten van gisterenavond:ne coach die durft ingrijpen!!!en de kleinen van Vichte die de belangrijkste goal maakt ...

en 3 punten...

Maar als de ogen nu nog niet open zijn van sommigen dat we met bepaalde oude speler niets maar dan ook niets meer zijn...

Offline trollie

  • Leden
  • Berichten: 528
Re: Speeldag 05 : vrijdag 15/09/2023 - 20.00u : Jong Genk - Essevee
« Reactie #123 Gepost op: september 16, 2023, 10:20:11 am »
Denk dat Vormer wel eens zou kunnen knallen volgende week vrijdag, zijn eergevoel hé
Om te knallen moet je eerst fysiek in orde staan en Vormer staat allesbehalve fysiek in orde. In plaats wat bij te trainen gaat hij liever op reis ... Een voorbeeldprof is hij wel niet meer.
Dacht waarschijnlijk 'lekker uitbollen bij mijn vriendje Davy en een mooi centje'.     Nu weet hij al dat dit niet meer kan.  Het is zoals je schrijft, hij is fysiek niet goed genoeg en dat los je niet op in 1 week tijd.  De bal ligt volledig bij Vormer.  Ofwel pakt hij de handschoen op ofwel zie ik hem nog vertrekken tijdens de winterstop.
<Kunnen we hem nu niet slijten in de oliestaten? ;D

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.686
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 05 : vrijdag 15/09/2023 - 20.00u : Jong Genk - Essevee
« Reactie #124 Gepost op: september 16, 2023, 10:27:32 am »
Ik wil Ruud enzo nog niet direct afschrijven, laat die es een maandje onder Euvrard spelen/trainen.
Kan zijn dat alles na een tijdje er helemaal anders uitziet...

Ik hoop dat ik niet fout ben.


Offline Fats Domino

  • Leden
  • Berichten: 757
  • Essevee!
Re: Speeldag 05 : vrijdag 15/09/2023 - 20.00u : Jong Genk - Essevee
« Reactie #125 Gepost op: september 16, 2023, 10:36:03 am »
Ge kunt Vormer zeker gebruiken, we hebben geen enkel gelijkaardig profiel in het midden.
Door dat we met 5 in de midden spelen, hebben we veel meer balbezit dan de tegenstander.
Er wordt ook niet meer verwacht dat alle veldspelers 90 min volmaken, we kunnen er 5 vervangen
Zonder de blunders van derijck en als Gano en vossen scoren is het een andere uitslag
« Laatst bewerkt op: september 16, 2023, 10:38:05 am door Fats Domino »

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.238
Re: Speeldag 05 : vrijdag 15/09/2023 - 20.00u : Jong Genk - Essevee
« Reactie #126 Gepost op: september 16, 2023, 10:49:11 am »
Realistische analyse. Heerlijk gewoon, ik heb vertrouwen in deze coach.
Het zal wel zaak zijn om je kern met nieuwjaar aan te passen en zeker volgend seizoen.
Hier kom je op Jong Genk nog mee weg, maar het is duidelijk dat we lopers missen. Kern is nog altijd niet uitgebalanceerd.

Maar goed, ondertussen pak je 9/9 op verplaatsing. Da’s gewoon prima. Als je thuis nog punten kan pakke , dan gaat het enkel beteren. Met een realistische staff, komt dat goed.

Iedereen geeft hier gevoelsmatige analyses…
We zouden overlopen worden in een verdediging met 3 en 2 wingbacks, enz
Weinigen baseren zich op de data in sofascore, ze zijn nochtans zeer uitgebreid …

Overlopen? Dat heeft hier nooit gestaan.
Het middenveld, dat zou overlopen worden
Euvrard greep in aan de rust!

Probleem is dat we weinig cv’s hebben die gewoon zijn om in 3mans defensie te spelen. Dat vraagt een heel ander takenpakket.
Derijck moet wel spelen want wie had je anders? Seigers? We weten niet waar die jongen zat de voorbije weken? Bagan? Nee die kan dat niet, das een zuiver back. Ciranni? Ook een back. Tambedou was gekwetst. Lopez wil men weg vanuit bestuur en Vincent zal hem nog niet kennen.
Labie moest zelf al spelen. In ideale wereld zit die kerel ook gewoon nooit in de selectie e. Maar soms is dat je geluk in je carrière.

Deze coach geef ik meer tijd! Je vraagt iets nieuws, Fred was al bezig van maart en had nog niets.

Met een hele voorbereiding ging dit systeem er wel goed inzitten, gingen we andere tegenstanders krijgen en vooral andere transfers. Van een Savic of Bagan ging nooit sprake zijn. Zou mij zelf niet verwonderen dat die 2 tijdens de winter al weer weg zijn.

Offline trollie

  • Leden
  • Berichten: 528
Re: Speeldag 05 : vrijdag 15/09/2023 - 20.00u : Jong Genk - Essevee
« Reactie #127 Gepost op: september 16, 2023, 10:50:13 am »
Ge kunt Vormer zeker gebruiken, we hebben geen enkel gelijkaardig profiel in het midden.
Door dat we met 5 in de midden spelen, hebben we veel meer balbezit dan de tegenstander.
Er wordt ook niet meer verwacht dat alle veldspelers 90 min volmaken, we kunnen er 5 vervangen
Zonder de blunders van derijck en als Gano en vossen scoren is het een andere uitslag
Als je nu Vormer noemt of Vandenbossche...Als je overal te traag bent,te laat komt,geen goesting hebt,... Dan ben je een speler die je niet kunt gebruiken....Gewoon omdat het te weinig is...punt.Heeft via zijn goeie vriend nog een dik contract gekregen en da is het...niet meer niet min....Verkopen die handel,verhuren....gewoon weg als je met zo een ingesteldheid op het veld mag staan...

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.476
  • Essevee!
Re: Speeldag 05 : vrijdag 15/09/2023 - 20.00u : Jong Genk - Essevee
« Reactie #128 Gepost op: september 16, 2023, 10:51:50 am »
Het grote probleem van deze ploeg : GEEN SNELHEID, behoudens enkele zoals Traore, De Munck, Ndour.
Het zijn de verdedigers die te traag zijn, zodat we we nooit zonder veel risico allen naar voor kunnen opschuiven. Bij balverlies is dat dan fataal. Ook de oudere spelers zijn veel te traag.Vossen, Vormer, ja ik weet het niet meer. Bruls speelde en goeie eerste helft en begrijp niet waarom hij de tweede helft niet speelde. Denk dat Vormer en Vossen niet meer beter kunnen.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.238
Re: Speeldag 05 : vrijdag 15/09/2023 - 20.00u : Jong Genk - Essevee
« Reactie #129 Gepost op: september 16, 2023, 10:52:02 am »
Ge kunt Vormer zeker gebruiken, we hebben geen enkel gelijkaardig profiel in het midden.
Door dat we met 5 in de midden spelen, hebben we veel meer balbezit dan de tegenstander.
Er wordt ook niet meer verwacht dat alle veldspelers 90 min volmaken, we kunnen er 5 vervangen
Zonder de blunders van derijck en als Gano en vossen scoren is het een andere uitslag
Als je nu Vormer noemt of Vandenbossche...Als je overal te traag bent,te laat komt,geen goesting hebt,... Dan ben je een speler die je niet kunt gebruiken....Gewoon omdat het te weinig is...punt.Heeft via zijn goeie vriend nog een dik contract gekregen en da is het...niet meer niet min....Verkopen die handel,verhuren....gewoon weg als je met zo een ingesteldheid op het veld mag staan...

Er zijn volgens mij maar 2 opties
Of Ruud past zich aan aan het spelsysteem van Euvrard en gaat harder werken
-Of Ruud stopt met voetballen en gaat wat in Knokke aan zijn zwembad liggen

Offline svzwfan arne

  • Leden
  • Berichten: 664
Re: Speeldag 05 : vrijdag 15/09/2023 - 20.00u : Jong Genk - Essevee
« Reactie #130 Gepost op: september 16, 2023, 11:02:24 am »
Iedereen loopt ier wild van demuynck scoort een knap doelpunt maar je ziet toch ook wel dat die op pure snelheid en kracht te kort komt door zijn gestalte. Lijkt me goed voor het laatste kwartier iets te forceren maar meer ook niet.

Offline tomtom

  • Leden
  • Berichten: 107
Re: Speeldag 05 : vrijdag 15/09/2023 - 20.00u : Jong Genk - Essevee
« Reactie #131 Gepost op: september 16, 2023, 11:05:17 am »
Coach komt ook niet met cliché antwoorden na de match. En gaat niet zeggen van ‘we hebben een moeilijke verplaatsing tot een goed einde gebracht’
Neen, ie vond het slecht.

Ook duidelijk waarom ie Bruls en Vormer wisselde, want ie wou lopers.
Denk dat we Ruudje in zijn hoofd kwijt gaan zijn.

Derijck en Willen waren dramatisch. Maar wat zijn de alternatieven als je ziet dat Labie al moet starten en Seigers plots na weken weer op de bank zit.
Hopelijk zal Euvrard Lopez nog een kans geven. Bij Jong Essevee waren ze er alleszins content van.

Rommens heel aanwezig, meer vertrouwen, dat komt door een coach die hem kent.
Vormer dan weer heel afwezig. Beloopt het niet meer.
Bruls was ook wel aanwezig maar je zag wel dat ie het moeilijk had als die jonkies versnelden.

Decostere idd goed na zijn 1ste 25min, want die waren ook maar pover.
Traore vond ik ook een ongelukkige match spelen. Tegenstanders beginnen hel te kennen. Tijd dat ie zijn kopke gaat gebruiken.

Voorin vond ik beide ervaren mannen ook wel weer heel zwak.

Diop voor Vormer was al een groot verschil, veel meer beweging, jammer van zijn wss zware blessure (scheur adductor of buikspier denk ik)
Ndour ook prachtig ingevallen, die jongen moet in de plaats van of Vossen of Gano.
Liefst zet ik ze alle 2 op de bank, zou graag die Machado eens bezig zien.

En dan oeze kleinen. Daar kunt ge niets op tegen hebben e. Zal ool wel nog zwakke invalbeurten of matchen hebben, en dit systeem is voor hem wss ook niet ideaal, maar met zijn kwieke voeten en snelheid kan ie wel altijd iets forceren.

correcte analyse, maar soms wel veel te streng.

Vincent kennende, is hij tamelijk eigenwijs en hij zal zeggen waar het op staat.  In de kleedkamer, voor de TV en tegen vedetten.

Decostere, zijn 2e match en wat een verademing in vergelijking met Ciranni.  Hard in duel, goede tackle en durft hem van diep op de flank zwiepen (ideaal voor Gano), alleen moeten die voorzetten nog beter.  Maar hij is slechts een week aan het trainen bij ons...

Seigers idem, ik zou die niet afschrijven.
Had Lopez gespeeld in plaats van Derijck hadden we die goals niet geslikt.

Traore ongelukkig ben ik niet akkoord.  slechts 2 op de 5 acties lukken inderdaad, maar de paniek die hij creëert in een defensie is al bij iedere ploeg gebleken.  Laat hem maar dubbel gedekt staan, met een Ndour die er ook nog rondloopt speelt dat alleen in ons voordeel.

Het verschil tussen Fred en Vincent kan niet groter zijn.  Na 1 week zit er al meer voetbal in dan 6 maanden Fred.

Offline Habib habibou

  • Leden
  • Berichten: 965
  • 4451
Re: Speeldag 05 : vrijdag 15/09/2023 - 20.00u : Jong Genk - Essevee
« Reactie #132 Gepost op: september 16, 2023, 11:24:22 am »
Eindelijk een coach die durft zeggen waar het op staat en gedaan met cliches en vriendjespolitiek. Goed gevoel bij deze trainer.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.774
Re: Speeldag 05 : vrijdag 15/09/2023 - 20.00u : Jong Genk - Essevee
« Reactie #133 Gepost op: september 16, 2023, 12:56:02 pm »
En toch zitten we hier weer te kakken.
Derijck speelde voor de beker goed en was toen veel beter dan Tambedou.
We hebben blijkbaar iemand nodig om op te kakken.
Als het slecht is is het slecht maar voor het zelfste geld was het 0-3 ad rust.
We geven 2 goals weg maar voorin was de scherpte er ook niet.
En over de kritiek op Vormer. Tuurlijk kan hij beter maar zo n spelers zijn belangrijk id kleedkamer en ook op training (totaal geen vedette maar n winnaar).
Maar hier zagen of klagen we liever.
Bij Genk zagen we enkele serieuze talenten!!!!!

Offline Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.034
Re: Speeldag 05 : vrijdag 15/09/2023 - 20.00u : Jong Genk - Essevee
« Reactie #134 Gepost op: september 16, 2023, 01:07:49 pm »
En toch zitten we hier weer te kakken.
Derijck speelde voor de beker goed en was toen veel beter dan Tambedou.
We hebben blijkbaar iemand nodig om op te kakken.
Als het slecht is is het slecht maar voor het zelfste geld was het 0-3 ad rust.
We geven 2 goals weg maar voorin was de scherpte er ook niet.
En over de kritiek op Vormer. Tuurlijk kan hij beter maar zo n spelers zijn belangrijk id kleedkamer en ook op training (totaal geen vedette maar n winnaar).
Maar hier zagen of klagen we liever.
Bij Genk zagen we enkele serieuze talenten!!!!!

Iemand nodig om op te kakken? Als je nu al niet meer kritisch mag zijn over Derijck… Schandalige prestatie!

Offline Fats Domino

  • Leden
  • Berichten: 757
  • Essevee!
Re: Speeldag 05 : vrijdag 15/09/2023 - 20.00u : Jong Genk - Essevee
« Reactie #135 Gepost op: september 16, 2023, 01:54:07 pm »
Ge kunt Vormer zeker gebruiken, we hebben geen enkel gelijkaardig profiel in het midden.
Door dat we met 5 in de midden spelen, hebben we veel meer balbezit dan de tegenstander.
Er wordt ook niet meer verwacht dat alle veldspelers 90 min volmaken, we kunnen er 5 vervangen
Zonder de blunders van derijck en als Gano en vossen scoren is het een andere uitslag
Als je nu Vormer noemt of Vandenbossche...Als je overal te traag bent,te laat komt,geen goesting hebt,... Dan ben je een speler die je niet kunt gebruiken....Gewoon omdat het te weinig is...punt.Heeft via zijn goeie vriend nog een dik contract gekregen en da is het...niet meer niet min....Verkopen die handel,verhuren....gewoon weg als je met zo een ingesteldheid op het veld mag staan...

Er zijn volgens mij maar 2 opties
Of Ruud past zich aan aan het spelsysteem van Euvrard en gaat harder werken
-Of Ruud stopt met voetballen en gaat wat in Knokke aan zijn zwembad liggen

3de optie is dat er een paar hier op dit forum hun verstand beginnen te krijgen

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.774
Re: Speeldag 05 : vrijdag 15/09/2023 - 20.00u : Jong Genk - Essevee
« Reactie #136 Gepost op: september 16, 2023, 02:06:50 pm »
Klopt Justinho. Derijck zijn prestatie was barslecht.
Dat zijn de feiten weergeven zoals ze zijn.
Het gaat meer over de vedetteallures van Vormer waar ik het over heb, die nergens op slaan btw.
Vormer was idd niet goed..niet meer niet minder.
We hebben 10/15 en dat is geen slecht begin.

Offline deprez frans

  • Leden
  • Berichten: 61
  • Essevee!
Re: Speeldag 05 : vrijdag 15/09/2023 - 20.00u : Jong Genk - Essevee
« Reactie #137 Gepost op: september 16, 2023, 02:07:15 pm »
ik denk dat onze coach niet al teveel vertrouwen heeft in ruud gisteren zeker terecht moest zelfs geen corners en vrijschoppen meer geven

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.476
  • Essevee!
Re: Speeldag 05 : vrijdag 15/09/2023 - 20.00u : Jong Genk - Essevee
« Reactie #138 Gepost op: september 16, 2023, 02:18:16 pm »
Begrijp wel niet goed dat Bruls niet meer mocht opdraven in de tweede helft. Was nochtans niet slecht bezig. Van al de oudjes, vind ik hem de beste.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.238
Re: Speeldag 05 : vrijdag 15/09/2023 - 20.00u : Jong Genk - Essevee
« Reactie #139 Gepost op: september 16, 2023, 02:18:51 pm »
ik denk dat onze coach niet al teveel vertrouwen heeft in ruud gisteren zeker terecht moest zelfs geen corners en vrijschoppen meer geven

Rommens had onder Euvrard bij RWDM wel 11 assists dacht ik, dus beetje logisch