Auteur Topic: Wie kampioen?  (gelezen 37336 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Wie kampioen?
« Gepost op: april 21, 2016, 10:38:56 pm »
Aangezien we het zelf niet zullen worden, ben ik wel eens benieuwd wie de gemiddelde ZWA supporter het liefst kampioen ziet worden. Ik heb namelijk de indruk dat de meningen verdeeld zijn. Stem dus op je favoriet, niet per se op diegene die je denkt het te zullen halen.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Wie kampioen?
« Reactie #1 Gepost op: april 22, 2016, 11:12:30 am »
Club Brugge is een nest opgefokte calimero's.
Anderlecht is Anderlecht.

Gent of Genk dus liefst.

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.744
Re: Wie kampioen?
« Reactie #2 Gepost op: april 22, 2016, 11:33:18 am »
Ik snap niet hoe je als Waregemnaar voor Club Brugge kunt kiezen. Maar goed, niet alle Essevee fans zijn Waregemnaars zeker?  :)

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Wie kampioen?
« Reactie #3 Gepost op: april 22, 2016, 11:36:39 am »
Ik snap niet hoe je als Waregemnaar voor Club Brugge kunt kiezen. Maar goed, niet alle Essevee fans zijn Waregemnaars zeker?  :)

?


Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Wie kampioen?
« Reactie #4 Gepost op: april 22, 2016, 11:41:12 am »
Ik snap niet hoe je als Waregemnaar voor Club Brugge kunt kiezen. Maar goed, niet alle Essevee fans zijn Waregemnaars zeker?  :)

Ah ja, dan moet je maar voor Anderlecht kiezen? Anderlecht die elke keer weer vuile spelletjes speelt. Remember Hazard, remember Cont?, etc etc... Laten we ook vooral vergeten dat het een corrupte nest is.

Ah ja, Gent dan maar. We vergeten wat de badmeester allemaal uitsteekt om spelers bij hen te krijgen. De naam Sven Kums zegt jullie niks?

Neen, geef mij dan inderdaad maar Club Brugge. Zijn tenminste steeds correct geweest met betrekking tot transfers tussen Zulte Waregem en Club Brugge.

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: Wie kampioen?
« Reactie #5 Gepost op: april 22, 2016, 11:51:42 am »
Enkel alleen maar om die vetpot van een champions league niet altijd bij dezelfde ploegen te laten terecht komen hoop ik dat het dit jaar Gent of Anderlecht niet wordt. En Genk gunk ik het eigenlijk ook niet. Voor nieuwjaar zwak, pomp er paar miljoen in en je wordt kampioen. Waarom nog reguliere competitie spelen vraag ik me af.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Wie kampioen?
« Reactie #6 Gepost op: april 22, 2016, 12:00:12 pm »
Ah ja, dan moet je maar voor Anderlecht kiezen? Anderlecht die elke keer weer vuile spelletjes speelt. Remember Hazard, remember Cont?, etc etc... Laten we ook vooral vergeten dat het een corrupte nest is.

Ah ja, Gent dan maar. We vergeten wat de badmeester allemaal uitsteekt om spelers bij hen te krijgen. De naam Sven Kums zegt jullie niks?

Neen, geef mij dan inderdaad maar Club Brugge. Zijn tenminste steeds correct geweest met betrekking tot transfers tussen Zulte Waregem en Club Brugge.

Elke (top)club speelt "dat spelletje". En corrupt, leg uit?
Wat Club Brugge betreft, hoe was dat ook weer met Dury bij Gent destijds?
't Zijn allemaal dezelfde hoor. Club Brugge is calimero tot en met, walgelijk wat die allemaal proberen om de arbitrage te be?nvloeden. Zelfs Kortrijk en Standard zijn er niks bij in vergelijking.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Wie kampioen?
« Reactie #7 Gepost op: april 22, 2016, 12:01:18 pm »
Enkel alleen maar om die vetpot van een champions league niet altijd bij dezelfde ploegen te laten terecht komen hoop ik dat het dit jaar Gent of Anderlecht niet wordt. En Genk gunk ik het eigenlijk ook niet. Voor nieuwjaar zwak, pomp er paar miljoen in en je wordt kampioen. Waarom nog reguliere competitie spelen vraag ik me af.

Hoe dwaas dat hele systeem ook is, het is voor iedereen hetzelfde. En elke ploeg mag met nieuwjaar inkopen. Standard deed dat bijvoorbeeld ook, maar zelfs dat was niet genoeg.


Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Wie kampioen?
« Reactie #8 Gepost op: april 22, 2016, 12:13:03 pm »
Elke (top)club speelt "dat spelletje". En corrupt, leg uit?
Wat Club Brugge betreft, hoe was dat ook weer met Dury bij Gent destijds?
't Zijn allemaal dezelfde hoor. Club Brugge is calimero tot en met, walgelijk wat die allemaal proberen om de arbitrage te be?nvloeden. Zelfs Kortrijk en Standard zijn er niks bij in vergelijking.

Lol, Anderlecht gisteren bezig gezien over die penalty? Dat noem ik pas walgelijk ja. Wat Club en Gent onderling uitvreten kan mij gestollen worden. Met Zulte Waregem zijn ze altijd correct geweest in tegenstelling tot de ethische instituten Gent en Anderlecht.

En moet ik nu serieus nog gaan verklaren wat Anderlecht met corruptie te maken heeft? De familie Vandenstock zit daar nog steeds h?, ik zeg het u maar.

Online varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.279
Re: Wie kampioen?
« Reactie #9 Gepost op: april 22, 2016, 12:28:15 pm »
Ik snap niet hoe je als Waregemnaar voor Club Brugge kunt kiezen. Maar goed, niet alle Essevee fans zijn Waregemnaars zeker?  :)
Begrijp ik ook niet!!!

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: Wie kampioen?
« Reactie #10 Gepost op: april 22, 2016, 12:33:02 pm »
Iedereen behalve FCB!

Ik zie ze hier al zitten in ons tribune de voorlaatste match, ik mag er nog niet aandenken!
SV TILL I DIE

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Wie kampioen?
« Reactie #11 Gepost op: april 22, 2016, 12:38:34 pm »
Lol, Anderlecht gisteren bezig gezien over die penalty? Dat noem ik pas walgelijk ja. Wat Club en Gent onderling uitvreten kan mij gestollen worden. Met Zulte Waregem zijn ze altijd correct geweest in tegenstelling tot de ethische instituten Gent en Anderlecht.

En moet ik nu serieus nog gaan verklaren wat Anderlecht met corruptie te maken heeft? De familie Vandenstock zit daar nog steeds h?, ik zeg het u maar.

wtf ;D

Elke ploeg reageert zo bij een penalty denk ik. Bij Club Brugge begint het bij het bestuur (Mannaert, Verhaeghe), via Preud'homme en dat marginale publiek. E?n en al frustratie, ongelofelijke calimero's. Anderlecht zelden of nooit horen klagen over arbitrage, Club elke week. Complotten hier en paarse bond daar, te simpel voor woorden die mensen. Wanbeleid tot en met daar.

Alles en iedereen behalve Club Brugge aub.

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Wie kampioen?
« Reactie #12 Gepost op: april 22, 2016, 01:18:18 pm »
Klup blijft samen met Kortrijk voor mij de grootste vijand, iedereen behalve club dus. Ik mag er niet aan denken dat ze bij ons kampioen zouden spelen

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Wie kampioen?
« Reactie #13 Gepost op: april 22, 2016, 03:26:40 pm »
Aangezien we het zelf niet zullen worden, ben ik wel eens benieuwd wie de gemiddelde ZWA supporter het liefst kampioen ziet worden. Ik heb namelijk de indruk dat de meningen verdeeld zijn. Stem dus op je favoriet, niet per se op diegene die je denkt het te zullen halen.

Ik heb niet echt een voorkeur maar heb ook liefst dat het niet altijd dezelfde ploeg is omwille van de CL miljoenen. In tegenstelling tot sommige anderen mag het van mij dus ook Club Brugge zijn. Al is het maar omdat De fauw daar nu speelt.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Wie kampioen?
« Reactie #14 Gepost op: april 22, 2016, 03:52:34 pm »
Enkel alleen maar om die vetpot van een champions league niet altijd bij dezelfde ploegen te laten terecht komen hoop ik dat het dit jaar Gent of Anderlecht niet wordt.
-knip-
2

Offline Sharky

  • Leden
  • Berichten: 457
Re: Wie kampioen?
« Reactie #15 Gepost op: april 22, 2016, 04:25:32 pm »
Ik snap niet hoe je als Waregemnaar voor Club Brugge kunt kiezen. Maar goed, niet alle Essevee fans zijn Waregemnaars zeker?  :)
De vraag is 'Wie wordt kampioen?'.  Ik vrees dan Club Brugge.  Vraag je mij 'Wie wil jij als kampioen?', dan zeg ik Gent of Genk.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Wie kampioen?
« Reactie #16 Gepost op: april 22, 2016, 04:33:51 pm »
De vraag is 'Wie wordt kampioen?'.  Ik vrees dan Club Brugge.  Vraag je mij 'Wie wil jij als kampioen?', dan zeg ik Gent of Genk.
Als je de openingsreply leest, zie je dat het gaat om wie je wil dat het wordt uit de top 4 los van de reeds behaalde punten.

Citaat
Aangezien we het zelf niet zullen worden, ben ik wel eens benieuwd wie de gemiddelde ZWA supporter het liefst kampioen ziet worden. Ik heb namelijk de indruk dat de meningen verdeeld zijn. Stem dus op je favoriet, niet per se op diegene die je denkt het te zullen halen.

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: Wie kampioen?
« Reactie #17 Gepost op: april 22, 2016, 04:50:14 pm »
Genk.
Momenteel beste ploeg,al gun ik het Buffel niet maarja.
Als het maar Rsca of Gent niet gaan worden.

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Wie kampioen?
« Reactie #18 Gepost op: april 22, 2016, 10:50:12 pm »
Onmogelijk enige sympathie te tonen voor de 3 eerst genoemde. Genk dus dan maar voor mij  :)

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Wie kampioen?
« Reactie #19 Gepost op: mei 02, 2016, 04:29:57 pm »
Genk valt af. Het gros ziet Brugge het liefst kampioen spelen van de top 3 en dit lijkt mij redelijk logisch.