Auteur Topic: Tessa Wullaert  (gelezen 2967 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 927
  • Essevee!
Tessa Wullaert
« Gepost op: januari 19, 2024, 12:56:16 am »
Tessa Wullaert komt uit de damesopleiding van Zultse VV.
Ondertussen reeds 4 keer de gouden schoen gewonnen en de meest succesvolle voetbalster die België tot op heden heeft gehad.

Vond wel dat een topic op zich gerechtvaardigd was, zeker na een historische 4de gouden schoen.
Laat aan de mods over of dit ook mag blijven.
Bewerk bericht
« Laatst bewerkt op: januari 19, 2024, 07:39:14 am door svennay »

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Tessa Wullaert
« Reactie #1 Gepost op: januari 19, 2024, 09:32:59 am »
We juichen het vrouwenvoetbal toe, helaas ben ikzelf er totaal niet in thuis.

Gezocht : liefhebbers van vrouwenvoetbal

Offline Godie

  • Leden
  • Berichten: 38
  • Essevee!
Re: Tessa Wullaert
« Reactie #2 Gepost op: januari 19, 2024, 11:04:10 am »
Tessa Wullaert komt uit de damesopleiding van Zultse VV.
Ondertussen reeds 4 keer de gouden schoen gewonnen en de meest succesvolle voetbalster die België tot op heden heeft gehad.

Vond wel dat een topic op zich gerechtvaardigd was, zeker na een historische 4de gouden schoen.
Laat aan de mods over of dit ook mag blijven.
Bewerk bericht


Tessa blijft een klasse apart.

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: Tessa Wullaert
« Reactie #3 Gepost op: januari 19, 2024, 04:05:44 pm »
We juichen het vrouwenvoetbal toe, helaas ben ikzelf er totaal niet in thuis.

Gezocht : liefhebbers van vrouwenvoetbal

Niveau 2e provinciale mannen is beter dan elite vrouwenvoetbal.
Vandaar dat dit niet aantrekkelijk te noemen is.

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 927
  • Essevee!
Re: Tessa Wullaert
« Reactie #4 Gepost op: januari 19, 2024, 09:53:18 pm »
We juichen het vrouwenvoetbal toe, helaas ben ikzelf er totaal niet in thuis.

Gezocht : liefhebbers van vrouwenvoetbal

Niveau 2e provinciale mannen is beter dan elite vrouwenvoetbal.
Vandaar dat dit niet aantrekkelijk te noemen is.
Wel steeds meer media aandacht voor.
Als je als club nu op lange termijn denkt is het nu wel de moment om de kar te springen en te investeren.
Met investeren bedoel ik dan een jeugdopleiding voor de meisjes uitbouwen, die evenwaardig wordt behandeld als de jongens.
Als je ze gelijk stelt dan heb je qua reputatie denk ik al snel de beste opleiding en zullen de talenten wel voor u kiezen.
Denk dat binnen 5 a 10 jaar vrouwenploegen op zich qua sponsoring gaan kunnen wedijveren met de top van het amateurvoetbal.
 

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.653
  • Essevee!
Re: Tessa Wullaert
« Reactie #5 Gepost op: januari 20, 2024, 12:14:02 pm »
We juichen het vrouwenvoetbal toe, helaas ben ikzelf er totaal niet in thuis.

Gezocht : liefhebbers van vrouwenvoetbal

Niveau 2e provinciale mannen is beter dan elite vrouwenvoetbal.
Vandaar dat dit niet aantrekkelijk te noemen is.
Wel steeds meer media aandacht voor.
Als je als club nu op lange termijn denkt is het nu wel de moment om de kar te springen en te investeren.
Met investeren bedoel ik dan een jeugdopleiding voor de meisjes uitbouwen, die evenwaardig wordt behandeld als de jongens.
Als je ze gelijk stelt dan heb je qua reputatie denk ik al snel de beste opleiding en zullen de talenten wel voor u kiezen.
Denk dat binnen 5 a 10 jaar vrouwenploegen op zich qua sponsoring gaan kunnen wedijveren met de top van het amateurvoetbal.

Mja dat is niet realistisch.
Doet me wat denken aan de uitspraak van Lefevre over een vrouwenploeg: we zijn geen ocmw. De kosten die je er in steekt zijn heel hoog en het niveau is dat op dit moment niet. Ook amper publiek…
Het is een sociale verplichting, maar dat is ook de enige meerwaarde

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 927
  • Essevee!
Re: Tessa Wullaert
« Reactie #6 Gepost op: januari 20, 2024, 12:28:45 pm »
We juichen het vrouwenvoetbal toe, helaas ben ikzelf er totaal niet in thuis.

Gezocht : liefhebbers van vrouwenvoetbal

Niveau 2e provinciale mannen is beter dan elite vrouwenvoetbal.
Vandaar dat dit niet aantrekkelijk te noemen is.
Wel steeds meer media aandacht voor.
Als je als club nu op lange termijn denkt is het nu wel de moment om de kar te springen en te investeren.
Met investeren bedoel ik dan een jeugdopleiding voor de meisjes uitbouwen, die evenwaardig wordt behandeld als de jongens.
Als je ze gelijk stelt dan heb je qua reputatie denk ik al snel de beste opleiding en zullen de talenten wel voor u kiezen.
Denk dat binnen 5 a 10 jaar vrouwenploegen op zich qua sponsoring gaan kunnen wedijveren met de top van het amateurvoetbal.

Mja dat is niet realistisch.
Doet me wat denken aan de uitspraak van Lefevre over een vrouwenploeg: we zijn geen ocmw. De kosten die je er in steekt zijn heel hoog en het niveau is dat op dit moment niet. Ook amper publiek…
Het is een sociale verplichting, maar dat is ook de enige meerwaarde
Het is een idee dat ik heb.
Mijn idee is door te durven investeren en vooral u te profileren in het vrouwenvoetbal als voortrekker dat er een return on investment zal zijn.
Denk dat een grote nationale sponsor ook meer zal willen betalen om dan de vrouwen en mannen te sponsoren samen dan als je de sponsoring apart verkoopt.
Vermoed dat dit op termijn ook meer vrouwelijke fans naar de matchen van de mannen zal halen. Dit omdat er meer persoonlijke identificatie is met Essevee in zijn geheel dan. Het gaat om jongere fans aan u te binden.
Dit heeft natuurlijk wel een lange termijn nodig voor hiervan opbrengsten zijn en is dus zeker de eerste jaren een verlieslatende post.
In praktijk zou het dus zijn zoals onze jeugdacademie en zou dit gecanceld worden voor de return zichtbaar is.