Dus sfeer maken en de match volgen gaan niet samen?? Straf, dit. Ik vrees dat dit tegen RSCA opnieuw tot kritiek leidt! En dat is sowieso niet ok voor de sfeer! Ik ben totaal niet iemand die er anderen in betrekt om mijn gelijk te halen. Mijn zoon is 12, is zot van vlaggen. Je herkent hem met zijn 2 aan elkar genaaide supportersvlaggen, bij elke match. Dus ik ben heeeeeel vlag-minded. Ik ben alleen van oordeel dat het matchverloop mee de sfeer bepaalt! En als je die niet kan volgen...ja dan wordt het lastig. Vooral die discussies tijdens de rust hoeven niet. Dat biergooien, met flyers smijten is idd allesbehalve! Maar dat waren duidelijk mannen die het beu zijn (maar de verkeerde manier van communiceren kozen). Tot slot: de zijvakken interesseren mij niet. Het zicht is anders. Ik ga al 25 jaar naar Essevee , dus ik ga nie laten om mjn gedacht te zeggen. Het mag niet ontaarden in een welles-nietes spel. Niiet gezond. Maar het zou jammer zijn dat sfeermakers tribune 2 laten linksliggen hierdoor. Ik bracht 4 man mee, en t was al van dadde. En nee...het waren rasechte Esseveefans ! Hopelijk komt het ondertussen tot een constructieve oplossing. Ben benieuwd !