Auteur Topic: Belga Sport  (gelezen 14836 keer)

Offline mogul

• Leden
Re: Belga Sport
« Reactie #20 Gepost op: maart 16, 2024, 02:38:52 am »
Tof om nog eens die gasten te zien, Fred Dupré,Salou,Leleu ,Merlier,Meert,Mathijs, Ludwig. 
Ze speelden als ploeg zowel op als naast het veld.
Is nu niet meer denkbaar, zou niet meer kunnen nu.
Kon beter vond ik.  Veel te weinig beelden van de
supporters. 

Offline Pringless

• Gold Member
  • Leden
« Reactie #21 Gepost op: maart 18, 2024, 03:39:32 pm »
Ik vond het een heel mooie reportage, pure nostalgie! Ik weet waarom ik als klein manneke verliefd ben geworden op Waregem, door deze gasten.
SV TILL I DIE

Offline Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #22 Gepost op: maart 18, 2024, 04:01:36 pm »
Is die nog ergens te bekijken,ik heb geen playsports.?

Offline Glitch.

• Leden
« Reactie #23 Gepost op: maart 18, 2024, 08:49:28 pm »
Voor mij, is dit 'kiekevel', van begin tot eind.

Wa schone tijden. Prachtig document!
-SVZW Forever-

Offline Porky

• Leden
« Reactie #24 Gepost op: januari 05, 2025, 09:12:10 pm »
Kan je als Proximus klant die docu zien van Telenet?

Offline Neleuh1985

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #25 Gepost op: januari 07, 2025, 11:39:19 pm »
De docu kan je bekijken via Essevee TV (beschikbaar op YouTube)!

https://youtu.be/QAVRxUVU5Ow?si=Pv3gZ9Jb-2rTl4g6

Offline larswobke

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #26 Gepost op: januari 08, 2025, 12:11:08 am »

Dit is de docu over vorig seizoen, de Belga docu gaat over het eerste/tweede seizoen in 1e klasse

Offline Neleuh1985

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #27 Gepost op: januari 08, 2025, 12:23:52 am »

Dit is de docu over vorig seizoen, de Belga docu gaat over het eerste/tweede seizoen in 1e klasse
De vraag van Porky gaat volgens mij over de docu die maandagavond op Telenet te zien was. En die gaat inderdaad over vorig seizoen.

Offline Vidmar

• Leden
« Reactie #28 Gepost op: januari 08, 2025, 10:32:18 am »
Documentaire is proper gemonteerd, maar los daarvan zie ik er de meerwaarde niet echt van in.
Het falen van vorig seizoen is in beeld gebracht, maar leuk om te zien is dat niet.

Wel eens interessant imo dat die befaamde persconferentie van Euvrard in beeld werd gebracht en bleek dat de spelers (of toch Vossen) duidelijk meer achter Euvrard stonden dan de supporters, en dat Jelle hem overschot van gelijk gaf toen hij daar de eigen supporters bekritiseerde omdat ze hun eigen spelers uitfloten.

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #29 Gepost op: januari 08, 2025, 10:58:23 am »
Documentaire is proper gemonteerd, maar los daarvan zie ik er de meerwaarde niet echt van in.
Het falen van vorig seizoen is in beeld gebracht, maar leuk om te zien is dat niet.

Wel eens interessant imo dat die befaamde persconferentie van Euvrard in beeld werd gebracht en bleek dat de spelers (of toch Vossen) duidelijk meer achter Euvrard stonden dan de supporters, en dat Jelle hem overschot van gelijk gaf toen hij daar de eigen supporters bekritiseerde omdat ze hun eigen spelers uitfloten.

Ja, maar die enkelingen gaan nooit hun gedacht nog veranderen e.
Euvrard is een goeie coach punt, ook al beweren anderen hier anders.
Ik had Sven VDB het ook eens willen zien doen met de Ciranni’s de Bagans, Vormer over zijn top, Gano als stoorzender in de groep, Traore als enige optie op de flank. Het was hij die Diop durfde te zetten (jammer genoeg viel die direct uit met zware blessure)

Euvrard had toen overschot van gelijk. Je fluit je eigen ploeg tijdens de match niet uit.
Dat je na de match eens niet akkoord bent, ok!

Maar de slimme hebben het geïnterpreteerd als ‘verliezen is de schuld van de supporters’   ::)

Offline mogul

• Leden
« Reactie #30 Gepost op: januari 08, 2025, 04:20:11 pm »

Ja, maar die enkelingen gaan nooit hun gedacht nog veranderen e.
Euvrard is een goeie coach punt, ook al beweren anderen hier anders.
Ik had Sven VDB het ook eens willen zien doen met de Ciranni’s de Bagans, Vormer over zijn top, Gano als stoorzender in de groep, Traore als enige optie op de flank. Het was hij die Diop durfde te zetten (jammer genoeg viel die direct uit met zware blessure)

Euvrard had toen overschot van gelijk. Je fluit je eigen ploeg tijdens de match niet uit.
Dat je na de match eens niet akkoord bent, ok!

Maar de slimme hebben het geïnterpreteerd als ‘verliezen is de schuld van de supporters’   ::)
Natuurlijk fluit je uw eigen spelers niet uit.  Nooit,never.  Maar Euvrard is de grootste schuldige van het niet promoveren verleden jaar, verblind door zijn eigen filosofie!  Speelt hij wat meer met de handrem op dan hadden we die promotie altijd! 
De samenstelling van de ploeg was niet goed,maar dan nog.    Thuis tegen ploegen zoals Beveren,Genk,Standard,enz.  konden we gemakkelijk hebben gewonnen indien hij zijn 'filosofie' liet varen in die wedstrijden.  Hij heeft het nu ook duidelijk geleerd in Dender dat hij af en toe wat meer op het resultaat moet spelen.  Ik denk dat Sven met die onevenwichtige ploeg van vorig jaar wel ging promoveren.  Het is nutteloos om daarover te discuseren, we gaan het nooit weten.
Maar goed, dat was vorig seizoen en met de inzichten van toen heeft de club veel geleerd en de juiste beslissingen genomen.  Nu zijn we beter, nu hebben we jongere talentvolle spelers ipv een uitgebluste Vormer of een luie Gano.  Indien we promoveren hebben we met deze ploeg en trainer minder werk om een middenmoot 1A ploeg te worden.  Dat is mijn gedacht daarover(daarvoor niet juist).
Achteraf was het misschien beter dat we vorig jaar niet zijn overgegaan.  Nu zijn we beter gewapend. 
Maar goed, we zijn er nog niet.

Offline Naughtius Maximus

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #31 Gepost op: januari 17, 2025, 06:47:36 pm »
Vraagje : die Belga sport uitzending : komt dit nog op de VRT (canvas) ?

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #32 Gepost op: januari 18, 2025, 11:58:13 am »
Vraagje : die Belga sport uitzending : komt dit nog op de VRT (canvas) ?

Vermoed van niet
Denk dat het seizoen voordien ook niet op vrt verschenen is