Auteur Topic: Speeldag 22 : vrijdag 16/02/2024 - 20.00u : Club NXT - Essevee  (gelezen 8882 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.655
  • Essevee!
Re: Speeldag 22 : vrijdag 16/02/2024 - 20.00u : Club NXT - Essevee
« Reactie #60 Gepost op: februari 17, 2024, 11:48:51 am »
Het kon evengoed 2 - 0 voor NXT geweest zijn aan de rust en dan was het commentaar hier totaal anders.
Traore was beter omdat zijn rechtstreekse tegenstander zwak was. NXT was zelfs heel zwak.
Voor die tegengoal stond willen helemaal alleen. Was het Bagan of Ciranni geweest gisteren op de linksback waren ze ook gezien
Wil niet de negativist uithangen, maar wel de realist. Ik vind dat je gelijk hebt. Doordat wij altijd het spel willen maken, zijn we zo kwetsbaar bij een tegenaanval. Werken die van NXT af zoals het zou moeten, zie ik ons opnieuw deze match niet winnen. Deze match gaf me absoluut geen vertrouwen. Het voordeel is, is dat we nu een haalbaar 3-luik hebben. 'k Hoop ten zeerste dat we deze kunnen winnen, vertrouwen oppiken en vollenbak de finaleweken kunnen ingaan.
We hebben wel de verdedigers niet om een ganse wedstrijd op de tegenaanval te speculeren.

Offline Fats Domino

  • Leden
  • Berichten: 756
  • Essevee!
Re: Speeldag 22 : vrijdag 16/02/2024 - 20.00u : Club NXT - Essevee
« Reactie #61 Gepost op: februari 17, 2024, 11:55:11 am »
Het kon evengoed 2 - 0 voor NXT geweest zijn aan de rust en dan was het commentaar hier totaal anders.
Traore was beter omdat zijn rechtstreekse tegenstander zwak was. NXT was zelfs heel zwak.
Voor die tegengoal stond willen helemaal alleen. Was het Bagan of Ciranni geweest gisteren op de linksback waren ze ook gezien
Wil niet de negativist uithangen, maar wel de realist. Ik vind dat je gelijk hebt. Doordat wij altijd het spel willen maken, zijn we zo kwetsbaar bij een tegenaanval. Werken die van NXT af zoals het zou moeten, zie ik ons opnieuw deze match niet winnen. Deze match gaf me absoluut geen vertrouwen. Het voordeel is, is dat we nu een haalbaar 3-luik hebben. 'k Hoop ten zeerste dat we deze kunnen winnen, vertrouwen oppiken en vollenbak de finaleweken kunnen ingaan.
We hebben wel de verdedigers niet om een ganse wedstrijd op de tegenaanval te speculeren.

Als ge zelf constant de aanval probeert te spelen is het normaal dat de verdediging onder druk komt, niets te maken met de kwaliteit van de verdedigers. Onze centrale verdedigers zijn eerste klasse waardig.

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.655
  • Essevee!
Re: Speeldag 22 : vrijdag 16/02/2024 - 20.00u : Club NXT - Essevee
« Reactie #62 Gepost op: februari 17, 2024, 12:22:35 pm »
Het kon evengoed 2 - 0 voor NXT geweest zijn aan de rust en dan was het commentaar hier totaal anders.
Traore was beter omdat zijn rechtstreekse tegenstander zwak was. NXT was zelfs heel zwak.
Voor die tegengoal stond willen helemaal alleen. Was het Bagan of Ciranni geweest gisteren op de linksback waren ze ook gezien
Wil niet de negativist uithangen, maar wel de realist. Ik vind dat je gelijk hebt. Doordat wij altijd het spel willen maken, zijn we zo kwetsbaar bij een tegenaanval. Werken die van NXT af zoals het zou moeten, zie ik ons opnieuw deze match niet winnen. Deze match gaf me absoluut geen vertrouwen. Het voordeel is, is dat we nu een haalbaar 3-luik hebben. 'k Hoop ten zeerste dat we deze kunnen winnen, vertrouwen oppiken en vollenbak de finaleweken kunnen ingaan.
We hebben wel de verdedigers niet om een ganse wedstrijd op de tegenaanval te speculeren.

Als ge zelf constant de aanval probeert te spelen is het normaal dat de verdediging onder druk komt, niets te maken met de kwaliteit van de verdedigers. Onze centrale verdedigers zijn eerste klasse waardig.
Onze centrale verdedigers wel ja,maar onze backs?

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.476
  • Essevee!
Re: Speeldag 22 : vrijdag 16/02/2024 - 20.00u : Club NXT - Essevee
« Reactie #63 Gepost op: februari 17, 2024, 12:50:36 pm »
Die moeten we dan maar kopen als het zover komt.

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.366
  • Essevee!
Re: Speeldag 22 : vrijdag 16/02/2024 - 20.00u : Club NXT - Essevee
« Reactie #64 Gepost op: februari 17, 2024, 01:03:43 pm »
Die moeten we dan maar kopen als het zover komt.
Ja nog backs kopen, en lopende middenvelders.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.774
Re: Speeldag 22 : vrijdag 16/02/2024 - 20.00u : Club NXT - Essevee
« Reactie #65 Gepost op: februari 17, 2024, 01:08:00 pm »
N goeie 6 maakt ook veel verschil.
Nnadi was gisteren meer een 8.
Soit, elke week veel wijzigingen is ook niet goed.
Trouwens, het is altijd makkelijker om op de tegenaanval te spelen en je krijgt ook altijd wel kansen.
Ik zag van in het begin grinta, zetten club onder druk.
Als we alle kansen bekijken gewoon terechte winst.
Vossen alleen kon.al 4,5 goals gemaakt hebben.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.686
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 22 : vrijdag 16/02/2024 - 20.00u : Club NXT - Essevee
« Reactie #66 Gepost op: februari 17, 2024, 01:11:48 pm »
Aanvallende compartiment zat goed met Vossen die nu op zijn plaats staat en je ziet hij heeft er een neus voor om op de goede plaats te staan. Kon 4 doelpunten gemaakt hebben maar hij stond er, dan heb je Traore met een actie, en Bruls en stavros met goeie voetjes.
Ndadi is een openbaring, koppelt loopvermogen en duelkract aan goed voetbal.
Doumbia soms wat traag aan de bal, maar staat er wel als buffer.
Seigers en Tanghe niet veel op aan te merken.

Maar dan onze backs, onze linksachter tja je ziet aan alles dat dat niet zijn positie is. Jammer voor willen maar eens Bagan fit is zou ik durven wisselen.
Ofwel kies je ervoor om hem daar te laten groeien,  maar feit is dat een wingback heel andere inspanningen moet doen dan een cv, met die veele overlaps.
Het doelpunt dat we tegenkrijgen zie je dat hij op zijn adem trapt. Dat hij het niet gewend is om die inspanningen constant te doen.

Doumbia is al anderhalf jaar weg e.
Bedoel je Tambedou? ;-)

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.267
Re: Speeldag 22 : vrijdag 16/02/2024 - 20.00u : Club NXT - Essevee
« Reactie #67 Gepost op: februari 17, 2024, 01:13:53 pm »
Positief zijn is geen afwijking, hoor...Ik ben heel tevreden over de inzet die ik zag. Je zag paniek in de ogen van de youngster bij NXT toen we maar bleven druk zetten. ik zag een goed Essevee, vol inzet en grinta. Met een BrÛls en een Nnadi op het middenveld als uitblinkers. Hier kan je heel ver mee komen. Laat ons nu aub een reeksje neerzetten. Franc Borains op dezelfde manier aanpakken en dan kan je je thuis herpakken tegen de laatste in de stand. Die zijn niet beter dan NXT, hoor ! Om dan vervolgens naar de Futures te mogen trekken. Ik hoop op een 12/12 en met het voetbal van gisteren, is dit perfect haalbaar. We zullen dan wel zien waar Deinze en Beerschot zich dan bevinden.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.233
Re: Speeldag 22 : vrijdag 16/02/2024 - 20.00u : Club NXT - Essevee
« Reactie #68 Gepost op: februari 17, 2024, 01:15:24 pm »
Het kon evengoed 2 - 0 voor NXT geweest zijn aan de rust en dan was het commentaar hier totaal anders.
Traore was beter omdat zijn rechtstreekse tegenstander zwak was. NXT was zelfs heel zwak.
Voor die tegengoal stond willen helemaal alleen. Was het Bagan of Ciranni geweest gisteren op de linksback waren ze ook gezien
Wil niet de negativist uithangen, maar wel de realist. Ik vind dat je gelijk hebt. Doordat wij altijd het spel willen maken, zijn we zo kwetsbaar bij een tegenaanval. Werken die van NXT af zoals het zou moeten, zie ik ons opnieuw deze match niet winnen. Deze match gaf me absoluut geen vertrouwen. Het voordeel is, is dat we nu een haalbaar 3-luik hebben. 'k Hoop ten zeerste dat we deze kunnen winnen, vertrouwen oppiken en vollenbak de finaleweken kunnen ingaan.
We hebben wel de verdedigers niet om een ganse wedstrijd op de tegenaanval te speculeren.

Als ge zelf constant de aanval probeert te spelen is het normaal dat de verdediging onder druk komt, niets te maken met de kwaliteit van de verdedigers. Onze centrale verdedigers zijn eerste klasse waardig.

Dat durf ik bij Willen nog te betwijfelen, en bij Seigers ook.
Probleem is niet dat aanvallend spelen gisteren, maar de intelligentie van die CV’s/backs.
Die stappen te pas en te onpas uit. Zag je Deschacht/Dhaene bvb nooit doen, omdat die weten. Dek ik nu door, dan ligt er en hele boulevard in mij rug.
Ze wisten dat als de verdediging alle 4 in positie stonden dat ze op dat moment wel konden doordekken, want dan knepen De fauw, Colpaert en Verboom naar binnen.
Als die 2 backs weg waren deed Dhaene dat niet hoor.

Zoals tot vervelens toe al gezegd, mentaliteit en intelligentie is ook een kwaliteit. En dat bezitten de meeste van onze verdedigers niet.

Bij Deschacht hetzelfde. Anderlecht haalde x-aantal vervangers voor hem, maar Ollie bleef spelen! Waarom? Omdat ie slim was, altijd constant in zijn prestaties door zijn intelligentie.

Dringend meer screenen op intelligentie van spelers, dat zie je trouwens ook als je gewoon echt gaat scouten!

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.714
Re: Speeldag 22 : vrijdag 16/02/2024 - 20.00u : Club NXT - Essevee
« Reactie #69 Gepost op: februari 17, 2024, 01:29:49 pm »
Ik vind hier imo juiste analyses.  Belli heeft gelijk ivm Willen en ivm defensiever te spelen dat we dan ook kansen gaan hebben en dat de spelers elkaar meer moeten helpen, er moet meer communicatie zijn.
Fats Domino heeft gelijk dat het normaal is dat wanneer we 90 minuten in de aanval willen en hoog druk blijven zetten dat de verdediging dan altijd onder druk staat net zoals anotherboerke.
We hadden geluk dat Club Next die 3 grote kansen niet afmaken.
We hadden eerder die 0-2 kunnen maken.
Onze speelstijl is niet verandert en zal met deze coach nooit veranderen.  Na de 0-2 moest men toch die hoge druk niet meer aanhouden?
Ik leg er mij bij neer, we moeten hopen dat we met deze speelwijze thuis kunnen winnen.  Het is imo niet verstandig en niet te begrijpen waarom iemand zo koppig dat blijft doen

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.774
Re: Speeldag 22 : vrijdag 16/02/2024 - 20.00u : Club NXT - Essevee
« Reactie #70 Gepost op: februari 17, 2024, 01:29:53 pm »
Ligt ook aan onze 6 die slecht positiespel en weinig voetbalintelligentie heeft.

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.752
Re: Speeldag 22 : vrijdag 16/02/2024 - 20.00u : Club NXT - Essevee
« Reactie #71 Gepost op: februari 17, 2024, 01:32:47 pm »
                   De Wolf
De Costere Tanghe. Seigers Bagan
    Nnadi Tambedou Bruls Rommens
     Traoré. (vrije rol) 
                     Ndour
We hebben dan nog Machado en Stravos die nog iets kunnen forceren. We hebben nog Willen, Cirianni en Palumets voor wie geel heeft of slecht in de match zit   Club Next opvangen en via Bruls uitbreken en 2 snelle spelers.   Geen ruimte en kansen weggeven eerste doel, uitbreken tweede doel.

Nnadi en Rommens op de vleugels, gekke dingen.
Serieus vidmar?  Nog nooit gehoord van middenvelders?  Dubbele gordel met duidelijke opdrachten voor Rommens en Tambedou, bal afpakken en inleveren aan Bruls of Nnadi.  Maar Rommens is gekwetst?

Kzen er gene fan van eerlijk gezegd.
Dat moet niet.  Wat is uw voorstel, weer van hetzelfde?

Zou sowieso al kiezen tussen Nnadi en Tambedou, trekken teveel op mekaar qua speelstijl waardoor onze creativiteit eronder lijdt, waarbij Nnadi momenteel de betere is dus Tambedou eruit voor Stavros (laat die maar nog eens starten en niet meteen weer naar de bank verwijzen, alleen maar zo kan je als speler verbeteren en vertrouwen opdoen).

.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.233
Re: Speeldag 22 : vrijdag 16/02/2024 - 20.00u : Club NXT - Essevee
« Reactie #72 Gepost op: februari 17, 2024, 01:33:37 pm »
Ligt ook aan onze 6 die slecht positiespel en weinig voetbalintelligentie heeft.

Ja, maar dat was vorig jaar al duidelijk
Alleen werd ik hier afgeschoten toen ik zie dat die jongen eigenlijk maar 5 goeie matchen gespeeld heeft.

Hadden die direct in de winter moeten verkopen!

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.476
  • Essevee!
Re: Speeldag 22 : vrijdag 16/02/2024 - 20.00u : Club NXT - Essevee
« Reactie #73 Gepost op: februari 17, 2024, 03:04:55 pm »
Ik vind dat Tambedu een goeie match heeft gespeeld. Samen met Nnadi , gaat hij nog vorderingen maken op het middenveld. Maar geef hem de kans en laat hem staan aub.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Speeldag 22 : vrijdag 16/02/2024 - 20.00u : Club NXT - Essevee
« Reactie #74 Gepost op: februari 17, 2024, 03:16:52 pm »
Pablo was eerste 10 minuten top. (en dit tegen de LB van Brugge, Sabbe - komt weliswaar wel terug uit blessure)
Voor mij het verschil gisteren: Nnadi en Brüls die op een hoog niveau speelden. Nnadi als breker en loper, Brüls als werker en verdeler.
Hierdoor speelden ook de andere spelers op een hoog niveau.

Een leuke overwinning tegen een zwak Club NXT, ook niet meer dan dat. Op naar volgende week zondag, we draaien nog steeds mee bovenin.

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.655
  • Essevee!
Re: Speeldag 22 : vrijdag 16/02/2024 - 20.00u : Club NXT - Essevee
« Reactie #75 Gepost op: februari 17, 2024, 03:56:59 pm »
Eens iets anders: vond deze jonge scheidsrechter ook een lichtpuntje.

Offline Fats Domino

  • Leden
  • Berichten: 756
  • Essevee!
Re: Speeldag 22 : vrijdag 16/02/2024 - 20.00u : Club NXT - Essevee
« Reactie #76 Gepost op: februari 17, 2024, 04:05:04 pm »
Eens iets anders: vond deze jonge scheidsrechter ook een lichtpuntje.
2

Offline thorgan

  • Leden
  • Berichten: 391
  • Essevee!
Re: Speeldag 22 : vrijdag 16/02/2024 - 20.00u : Club NXT - Essevee
« Reactie #77 Gepost op: februari 17, 2024, 05:43:06 pm »
Nog 5 minuutjes en 0-1 in Lommel

Offline thorgan

  • Leden
  • Berichten: 391
  • Essevee!
Re: Speeldag 22 : vrijdag 16/02/2024 - 20.00u : Club NXT - Essevee
« Reactie #78 Gepost op: februari 17, 2024, 05:53:15 pm »
Lommel verliest en zo doen we nu al een zaak

Offline Neleuh1985

  • Leden
  • Berichten: 1.600
  • Essevee!
Re: Speeldag 22 : vrijdag 16/02/2024 - 20.00u : Club NXT - Essevee
« Reactie #79 Gepost op: februari 17, 2024, 05:53:42 pm »
Nog 5 minuutjes en 0-1 in Lommel
KVO klopt Lommel met 0-1. Goeie uitslag voor ons!