Auteur Topic: KV Mechelen - ESSEVEE  (gelezen 27534 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: KV Mechelen - ESSEVEE
« Reactie #40 Gepost op: maart 15, 2010, 10:35:20 pm »
Hyland zal wel speelklaar geraken, maar optimaal is het natuurlijk niet. ;)


Verder wordt het vooral niet te veel rekenen op Gent, de supporters van Gent zakken ook alles behalve massaal af naar daar en volgens 99% van hen laat MPH ook enkele belangrijke basisspelers rusten.
We zullen moeten uitgaan van onze eigen sterkte.

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: KV Mechelen - ESSEVEE
« Reactie #41 Gepost op: maart 15, 2010, 11:07:12 pm »
ik denk
        sammy
miguel    karel    steve    bart
                lutte
           kevin thomas
lyng/teddy            lyng/teddy
               nfor

Dit in het geval dat hyland en makiese geblesseerd zin
op het middenveld en op de flanken kan het natuurlijk ook met steffen of meert



Crudo

  • Gast
Re: KV Mechelen - ESSEVEE
« Reactie #42 Gepost op: maart 15, 2010, 11:22:30 pm »
Makiese? Hyland? (geen Berrier en Taravel)

                   Bossut
Colpaert Dachelet Dhaene Buysse
                 Lutte   Hyland
  Chevalier     Roelandts  Matton
                  Nfor
deze lijkt me de beste, ik zou alleen colpaert en dachelet van plaats wisselen, heb iets meer vertrouwen in steve voor in het hart van de defensie

Offline brunogoal

  • Leden
  • Berichten: 344
Re: KV Mechelen - ESSEVEE
« Reactie #43 Gepost op: maart 16, 2010, 08:42:03 am »
Lebbihi als centrale verdediger? Is linksvoetig net als Taravel en naar eigen zeggen eerder centrale verdediger dan linksback

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: KV Mechelen - ESSEVEE
« Reactie #44 Gepost op: maart 16, 2010, 09:27:46 am »
Nog een reden om te winnen, in PO2 krijgen alle ploegen 0 punten, m.a.w. kom je gelijk met Charleroi.. pfff wat een vuil systeem.

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: KV Mechelen - ESSEVEE
« Reactie #45 Gepost op: maart 16, 2010, 09:32:04 am »
Zouden er zondagavond nog tickets beschikbaar zijn aan de loketten in Mechelen?

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: KV Mechelen - ESSEVEE
« Reactie #46 Gepost op: maart 16, 2010, 09:58:05 am »
Zouden er zondagavond nog tickets beschikbaar zijn aan de loketten in Mechelen?

Dat kan riskant zijn. De supportersbussen zijn gratis, dus er zal een pak volk mee gaan. Misschien kan je contact opnemen met Harry om iets af te spreken. Via supporterslokaal kan je misschien wel zeker zijn van je tickets.

Maar: de loketten zullen zeker open zijn als er nog kaarten zijn.
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: KV Mechelen - ESSEVEE
« Reactie #47 Gepost op: maart 16, 2010, 10:23:17 am »
Zouden er zondagavond nog tickets beschikbaar zijn aan de loketten in Mechelen?

Dat kan riskant zijn. De supportersbussen zijn gratis, dus er zal een pak volk mee gaan. Misschien kan je contact opnemen met Harry om iets af te spreken. Via supporterslokaal kan je misschien wel zeker zijn van je tickets.

Maar: de loketten zullen zeker open zijn als er nog kaarten zijn.

Waar kan je nu al tickets kopen als je met de auto gaat?

Offline EsseveeForLife

  • Leden
  • Berichten: 2.433
  • AFC
    • ARSENAL.COM
Re: KV Mechelen - ESSEVEE
« Reactie #48 Gepost op: maart 16, 2010, 10:24:36 am »
Zouden er zondagavond nog tickets beschikbaar zijn aan de loketten in Mechelen?

Dat kan riskant zijn. De supportersbussen zijn gratis, dus er zal een pak volk mee gaan. Misschien kan je contact opnemen met Harry om iets af te spreken. Via supporterslokaal kan je misschien wel zeker zijn van je tickets.

Maar: de loketten zullen zeker open zijn als er nog kaarten zijn.

Waar kan je nu al tickets kopen als je met de auto gaat?
Dit zou ik ook wel graag weten...

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: KV Mechelen - ESSEVEE
« Reactie #49 Gepost op: maart 16, 2010, 10:49:16 am »
Zouden er zondagavond nog tickets beschikbaar zijn aan de loketten in Mechelen?

Dat kan riskant zijn. De supportersbussen zijn gratis, dus er zal een pak volk mee gaan. Misschien kan je contact opnemen met Harry om iets af te spreken. Via supporterslokaal kan je misschien wel zeker zijn van je tickets.

Maar: de loketten zullen zeker open zijn als er nog kaarten zijn.

Waar kan je nu al tickets kopen als je met de auto gaat?
Dit zou ik ook wel graag weten...

Via de supportersclubs:

http://www.essevee.be/functions/wedstrijden.asp?pnav=;3;11;&item=1996&verslag=454


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: KV Mechelen - ESSEVEE
« Reactie #50 Gepost op: maart 16, 2010, 11:30:41 am »
KV.MECHELEN -
SV.ZULTE-WAREGEM
 
REF:VERBIST JOHAN(2)
AR1:DESPIEGELEER VINCENT(21)
AR2:GERARD MICHAEL(19)
OFF4:COLEMONTS LAURENT(8)


En wedstrijd in Luik is voor .....Frank De Bleeckere.

Ja t' is mijne gebuur en ik moet zeggen heb er geen goed gevoel bij , hij iets weigeren aan Standard , ik geloof er niet in.



 
« Laatst bewerkt op: maart 16, 2010, 11:40:25 am door giba »

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: KV Mechelen - ESSEVEE
« Reactie #51 Gepost op: maart 16, 2010, 11:32:52 am »
KV.MECHELEN -
SV.ZULTE-WAREGEM
 
REF:VERBIST JOHAN(2)
AR1:DESPIEGELEER VINCENT(21)
AR2:GERARD MICHAEL(19)
OFF4:COLEMONTS LAURENT(8)

Ref Verbist die overigens in de heenronde voor een tijdje verbannen werd naar tweede toen hij zogezegd een elleboog van nfor niet bestrafte. Dus oppassen voor Ernest want ik verwacht hem aan de aftrap.

Boer Boerie

  • Gast
Re: KV Mechelen - ESSEVEE
« Reactie #52 Gepost op: maart 16, 2010, 11:34:04 am »
Hyland zou twijfelachtig zijn

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: KV Mechelen - ESSEVEE
« Reactie #53 Gepost op: maart 16, 2010, 11:41:30 am »
...
                  Bossut
Colpaert Dachelet Dhaene Buysse
                 Lutte   Hyland
  Chevalier     Roelandts  Matton
                  Nfor
...
deze lijkt me de beste, ik zou alleen colpaert en dachelet van plaats wisselen, heb iets meer vertrouwen in steve voor in het hart van de defensie
D'haene op zijn gewone positie laten staan, Dachelet op de rechtsback, Colpaert op de plaats van Taravel en Lutte en Hyland omwisselen. De rest klopt wel volgens mij.
------------- Bossut -------------
Dachelet-D'haene-Colpaert-Buysse
--------- Hyland - Lutte ---------
- Chevalier - Roelandts - Matton -
-------------- Nfor --------------

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: KV Mechelen - ESSEVEE
« Reactie #54 Gepost op: maart 16, 2010, 02:21:28 pm »
Renard: "Spelers zullen voetje niet terugtrekken tegen Z. Waregem"KV Mechelen heeft niets meer te winnen of te verliezen, maar kan wel een beslissende rol opeisen in de strijd om het laatste ticket voor de play-offs. KV ontvangt zondag Zulte Waregem. Olivier Renard verzekert dat zijn ploegmaats voluit zullen gaan.

De 30-jarige Renard speelde in het verleden nog voor Standard, maar staat voorlopig gebleseerd aan de kant.

?Peter Maes zal zijn beste ploeg opstellen?, zegt Renard in La Derni?re Heure. ?En de ploeg zal voluit gaan voor de overwinning. De supporters zouden het niet aanvaarden dat we ons voetje terugtrekken.?

Nochtans heeft KV Mechelen andere ambities en staat volgende woensdag de bekerreturn in Gent op het programma. ?Maar als we zwaar verliezn van Zulte Waregem, dan is dat mentaal moeilijk te verteren.?

Offline The General

  • Leden
  • Berichten: 16
Re: KV Mechelen - ESSEVEE
« Reactie #55 Gepost op: maart 16, 2010, 02:29:02 pm »
Moeilijke wedstrijd, Zulte heeft het naar mijn inziens moeilijk tegen dergelijke compacte ploegen. Veel succes!

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: KV Mechelen - ESSEVEE
« Reactie #56 Gepost op: maart 16, 2010, 03:47:30 pm »
Nog een reden om te winnen, in PO2 krijgen alle ploegen 0 punten, m.a.w. kom je gelijk met Charleroi.. pfff wat een vuil systeem.

Inderdaad, playoff 2, belgische logica zoals buysse zei.  Op wat slaat dat eigenlijk?  Zo een seizoen spelen en een heel pak meer punten dan een lokeren bv die nog niet op nen bal kan shotten dit seizoen, en dan plots allebei terug op nul?  Wat heeft het dan van nut als je nu 7de of 14 de eindigt.  Is echt te belachelijk voor woorden.  Playoff 2 is een regelrechte ramp, waardoor ook h??l belgie ons sterk seizoen zal vergeten.  Wie playoff 2 bedacht was ook met iets anders bezig denk ik.  Logica is ver te zoeken daar.  We verdienen gewoon oververdiend playoff 1, ook pers en kenners en andere fans zijn zeker van die mening.

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: KV Mechelen - ESSEVEE
« Reactie #57 Gepost op: maart 16, 2010, 04:27:51 pm »
PO2 is gewoon een noodzakelijke tumor van PO1. De grote kindjes moeten spannende wedstrijden spelen, terwijl de kleine kindjes ook aan voldoende speelminuten moeten geraken...
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline delphine

  • Leden
  • Berichten: 319
Re: KV Mechelen - ESSEVEE
« Reactie #58 Gepost op: maart 16, 2010, 05:40:58 pm »
pff,mag er echt niet aan denken dat we in die playoff 2 gaan zitten,daar zullen er toch velen niet goed van zijn,denk ik,zowel spelers,als bestuur,en supporters,man,man,doe ons dat toch niet aan h? ! word er echt niet goed van als ik eraan denk,zo'n stresserende dagen moeten meemaken,niet goed voor ons hartje hoor ! :(

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: KV Mechelen - ESSEVEE
« Reactie #59 Gepost op: maart 16, 2010, 06:06:45 pm »
Moeilijke wedstrijd, Zulte heeft het naar mijn inziens moeilijk tegen dergelijke compacte ploegen. Veel succes!
Als ik het goed voorheb was hun bekermatch thuis tegen Gent ge?indigd op 2-2, dat betekent dat ze dus zeker moeten scoren in Gent in de return. Bijgevolg moeten ze zich voorbereiden op een wedstrijd waarin ze zeker moeten aanvallen. Ik ben er nog zo zeker niet van dat ze gesloten en compact zullen spelen tegen ons... Dit zou best wel eens een hele leuke open wedstrijd kunnen worden!