Auteur Topic: [NB] Essevee - KV Mechelen  (gelezen 9891 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline bvdsteen

  • Leden
  • Berichten: 697
  • Essevee!
[NB] Essevee - KV Mechelen
« Gepost op: november 10, 2012, 10:51:20 pm »
1-1

jammer, gemiste kans. blijkbaar leefde de herfsttitel meer bij de spelers dan ze wouden toegeven en konden ze moeilijk om met de druk. op naar de volgende

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: [NB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #1 Gepost op: november 10, 2012, 11:17:12 pm »
1-1

jammer, gemiste kans. blijkbaar leefde de herfsttitel meer bij de spelers dan ze wouden toegeven en konden ze moeilijk om met de druk. op naar de volgende

Ligt vooral aan Mechelen.
Zij weten dat we graag de ruimte zoeken, maar vandaag was er geen, waardoor we eigenlijk "onwaregems" gingen voetballen. Een paar spelers teveel onder niveau eigenlijk, Trajkovski, Hazard(volledig weggezakt in de 2de helft) Malanda(vond ik echt nonchalant spelen) en dan nog Leye ook. Echt veruit de zwakste op het veld vond ik.

Maar goed, we gaan niet klagen!
We sluiten de heenronde af op plaats 1 of 2, wie had dat durven denken/dromen/hopen.

Op naar Standard, iedereen weer 150% geconcentreerd!!!

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [NB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #2 Gepost op: november 10, 2012, 11:36:29 pm »
Tja punten verlies komt er zowieso eens, veel inzet maar moeilijk spelen tegen betonvoetbal!
Pas op dit is hun volste recht, wij hebben dit in het verleden ook nog gedaan op verplaatsing. (zelfs thuis)
Het was aan ons om 100% af te werken , het is helaas niet gelukt tegen 10 man.

Op naar standard.. Altijd pittig

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 507
Re: [NB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #3 Gepost op: november 10, 2012, 11:44:35 pm »
Jammer. 4 doelpunten, bal van de lijn gehaald, bal op de lat,... was blijkbaar niet voldoende vandaag.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: [NB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #4 Gepost op: november 10, 2012, 11:48:48 pm »
Ook nog een duidelijk, Lendric is echt een type Inzaghi, Vandenbergh,...
Kan niet echt goed voetballen, maar staat daar toch wel altijd op die juiste plaats in de box.

Offline ortem

  • Leden
  • Berichten: 249
  • Anti-KVK!
Re: [NB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #5 Gepost op: november 11, 2012, 12:17:47 am »
Jammer, er zat meer in. 't Is ne keer zo'n wedstrijd en tis ne keer anders...  Ofwel krijg je 2 kansen en scoor je ze alletwee, ofwel krijg je 6 kansen en scoor je er maar 1 (3)...

Begrijp eigenlijk niet waarom het alweer zo'n magere opkomst was voor deze wedstrijd..  :-\

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: [NB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #6 Gepost op: november 11, 2012, 12:23:47 am »
Moeilijke match voor ons, maar we moeten altijd winnen, we verdienen te winnen, 2 maal paal, 3 doelpunten afgekeurd, tal van kansen, het mocht niet zijn voor ons.  Toch een dikke pluim voor de spelers, ze gingen er vol voor, ik hoop dat ze nu wat rusten deze week er zijn enkele spelers die wat moe zijn (Malanda was niet zo fris, wat heel begrijpelijk is)Leye had het ook moeilijk, ook begrijpelijk na zijn kwetsuur en 2 excellente matchen, er waren er nog moe, maar toch bleven ze strijden.
Ik had Hinostroza verwacht, vond het bizar dat hij zijn kans niet kreeg,  naessens had ik ook vroeger verwacht, maar hij is waarschijnlijk niet 1OOprocent fit, maar ik weet niet of dit er toedoet, het was zo'n match dat de winning goal er niet in wil.
Volgens mij waren ertoch zekers 8000 toeschouwers, er waren zeker meer toeschouwers dan tegen Cercle, dus 6900??  Zijn ze in het zwart bezig misschien? 
Ik vond het publiek kant vijvers vooral in de eerste helft zo MAK, komaan zeg, wake-up!!

Offline Urcules

  • Leden
  • Berichten: 213
Re: [NB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #7 Gepost op: november 11, 2012, 12:28:16 am »
de buitenspeldoelpunten zijn terecht afgekeurd denk ik, die andere had evengoed doelpunt kunnen zijn. Die van mechelen voelen zich blijkbaar geviseerd door de ref, maar die rooie kaart was toch terecht. Thad evengoed 2-0 kunnen zijn, spijtig.

Offline bvdsteen

  • Leden
  • Berichten: 697
  • Essevee!
Re: [NB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #8 Gepost op: november 11, 2012, 12:52:32 am »
Jammer, er zat meer in. 't Is ne keer zo'n wedstrijd en tis ne keer anders...  Ofwel krijg je 2 kansen en scoor je ze alletwee, ofwel krijg je 6 kansen en scoor je er maar 1 (3)...

Begrijp eigenlijk niet waarom het alweer zo'n magere opkomst was voor deze wedstrijd..  :-\

Ik deed vanavond de ticketcontrole aan vak X (samen met Didier) en vond toch dat er veel volk was vandaag. redelijk veel mensen met abbo waar ik het eerste gaatje in mocht knippen. Ik denk niet dat er vandaag weinig interessa was voor de match...

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [NB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #9 Gepost op: november 11, 2012, 12:55:04 am »
Hoeveel pech kan je hebben in een match? Tjonge... magoed, op naar volgende week. We staan minstens 2e na de heenronde en misschien zelfs eerste. We mogen niet klagen  :)

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: [NB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #10 Gepost op: november 11, 2012, 01:05:44 am »
Hoe komt het dat er in fucking sirkul brugge (laatste) meer volk zit dan bij ons (eerste)??

Op sportief vlak: bedankt essevee voor deze wonderbaarlijke heenronde

Freve

  • Gast
Re: [NB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #11 Gepost op: november 11, 2012, 01:08:18 am »
Jammer maar helaas.
meeval dit seizoen hebben wij nog niet gehad verdikke.
Tegen Lokeren Naessens nipt naast, vandaag onderkant van de lat,
safe van Pacovski, verdikken toch

Terug vanaf het begin, Standard en Gent...
hopen op een 4 op 6 dat we daar bovenaan nog efkes kunnen
blijven staan

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: [NB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #12 Gepost op: november 11, 2012, 06:27:18 am »
Ook nog een duidelijk, Lendric is echt een type Inzaghi, Vandenbergh,...
Kan niet echt goed voetballen, maar staat daar toch wel altijd op die juiste plaats in de box.

In de box kan het wel zijn, maar buiten de box deed het pijn aan de ogen... Kiezen van positie : dikke 0

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 507
Re: [NB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #13 Gepost op: november 11, 2012, 08:09:23 am »
Ook nog een duidelijk, Lendric is echt een type Inzaghi, Vandenbergh,...
Kan niet echt goed voetballen, maar staat daar toch wel altijd op die juiste plaats in de box.

In de box kan het wel zijn, maar buiten de box deed het pijn aan de ogen... Kiezen van positie : dikke 0

Lendric heeft gedaan wat hij moest doen: gevaar cre?ren in de box. 1x onderkant lat, 1x haalt de keeper de bal mooi uit de winkelhaak. Voor mij voldoende.

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: [NB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #14 Gepost op: november 11, 2012, 08:38:54 am »
en gescoord op de 1e goal(die zogezegde fout op de keeper)

Offline digifredje

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 434
    • FMZone
Re: [NB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #15 Gepost op: november 11, 2012, 09:15:20 am »
Ondanks de 3 afgekeurde doelpunten wil ik ook zeggen dat de scheids en zijn assistenten een goede wedstrijd floten.
Akkoord, die eerste "fout" op de keeper kan je over discussi?ren, maar eerlijk gezegd dacht ik ook aan een fout. En keepers worden altijd beschermd in de kleine rechthoek.

Freve

  • Gast
Re: [NB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #16 Gepost op: november 11, 2012, 09:24:22 am »
We behalen als onze punten zonder 1% geluk.
Alles haalden we door goed voetbal.
Met dat 1% hadden we gisteren 3ptn ipv het oververdiende gelijkspel.
Speel die wedstrijd 10x opnieuw en we winnen 9x.
KVM stelde echt niks voor, maar je kan ook niet me verwachten van een ploeg met 10

Offline frigo

  • Leden
  • Berichten: 145
Re: [NB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #17 Gepost op: november 11, 2012, 10:02:50 am »
iemand een idee waarom berrier ruzie begon te maken?

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: [NB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #18 Gepost op: november 11, 2012, 10:08:22 am »
Jammer maar helaas.
meeval dit seizoen hebben wij nog niet gehad verdikke.
Tegen Lokeren Naessens nipt naast, vandaag onderkant van de lat,
safe van Pacovski, verdikken toch

Terug vanaf het begin, Standard en Gent...
hopen op een 4 op 6 dat we daar bovenaan nog efkes kunnen
blijven staan

Dat gebeurd, andere ploegen hadden ook tegenslag. Beveren-Waasland had zeker  20 kansen (op de paal, juist ernaast, op of save van de doelman enz.).  uitslag 0-0, de reactie van Sonck na de wedstrijd: het zijn enkel de doelpunten die tellen, de rest telt niet mee.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [NB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #19 Gepost op: november 11, 2012, 10:14:25 am »
iemand een idee waarom berrier ruzie begon te maken?
opstootje met Maxime Biset van KVM